Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Firmele pot amâna plata utilităților și chiriilor, cu ajutorul certificatului de situație de urgență. Care este procedura


Publicat

Companiile afectate de efectele crizei provocate de coronavirus pot beneficia de sprijin de la stat. Antreprenorii au nevoie de un certificat de situație de urgență (CSU), prin care vor putea amâna plata pentru serviciile de utilităţi și plata chiriei sau pot cere eșalonarea ratelor creditelor la bănci. Procedura de obținere este simplă, gratuită și se realizează exclusiv online. 

Cererea pentru eliberarea CSU se realizează prin intermediul platformei https://csu.prevenire.gov.ro/ pe baza unei declarații pe propria răspundere. Eliberarea certificatelor se va face automat, electronic, după validarea de către sistem. Așadar, tot procesul se desfășoară online.

„Am lansat aplicația pentru eliberarea Certificatelor de Situație de Urgență. Aș vrea să reamintesc că se eliberează exclusiv online și GRATUIT! Și, totodată, vreau să le atrag atenția operatorilor economici care solicită CSU că au nevoie de semnătură electronică digitală”, a declarat Virgil Popescu, ministrul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri.

În situația în care reprezentantul legal al firmei nu deține semnătură electronică, acesta poate semna olograf, urmând ca toate documentele ce urmează a fi încărcate în platforma http://prevenire.gov.ro (inclusiv declarația pe propria răspundere) să fie semnate electronic de către împuternicitul desemnat în acest sens. De exemplu, proprietarul unei firme îl poate împuternici pe contabilul societății să semneze electronic documentele. În declarația pe propria răspundere există un câmp destinat împuternicirii.

În cazul în care certificatul este revocat din cauza lipsei semnăturii digitale, procedura poate fi reluată.

Certificatele de situație de urgență sunt emise în două forme:

Certificat de Urgență Tip 1 (ALBASTRU) – poate fi solicitat de către companiile a căror activitate a fost întreruptă total sau parțial, ca urmare a efectelor stării de urgență (afectați de Ordonanțele Militare).

Cu acest certificat, antreprenorul poate să îşi amâne de la plată chiria, utilităţile, poate să depună cerere ca să obţină eşalonarea ratelor creditelor la bănci, poate să invoce ca IMM forţa majoră şi nu mai e nevoie să plătească taxa de 500 de euro la Camera de Comerţ, dacă se dovedeşte că e forţă majoră.

Certificat de Urgență Tip 2 (GALBEN) – poate fi solicitat de companiile care au înregistrat în luna martie o reducere a veniturilor cu un procent de minim 25% față de media încasărilor sau veniturilor din perioada ianuarie – februarie 2020. Cu acest certificat, antreprenorul are aceleaşi beneficii, mai puţin amânarea la plata chiriei, având în vedere că activitatea nu a fost oprită.

De asemenea, firmelor care au deschis activitatea în perioada decembrie 2019 – februarie 2020 și nu pot justifica o scădere de 25% a veniturilor pot opta pentru certificat de tip TIP 1 (ALBASTRU) – destinat solicitanților care cer acordarea pentru că au întreruperea totală sau parțială a activității ca urmare a deciziilor impuse de stat.

De exemplu, agențiile de turism, cod CAEN 7912, 7911, dacă sunt afectate la încasări/venituri – pot solicita CSU tip 2 (galben), iar dacă sunt afectate ca urmare a efectelor deciziilor autorităților, CSU de tip 1(albastru).

Companiile pot beneficia și de șomaj tehnic, dar și de certificat de urgență

Companiile pot beneficia și de somaj tehnic, chiar dacă au solicitat certificat de urgență. Astfel, șomajul tehnic va fi obținut în urma depunerii, de către angajator, prin poșta electronică, la agențiile pentru ocuparea forței de muncă, a unei cereri semnată și datată de reprezentantul legal, însoțită de o declarație pe propria răspundere și de lista persoanelor care urmează să beneficieze de această indemnizație.

În plus, orice operator economic, fie persoană fizică autorizată sau întreprindere individuală, care nu se încadrează pentru somaj tehnic, poate solicita CSU. Condiția: activitatea companiei este afectată de pandemie și a înregistrat reducerea încasărilor sau veniturilor în luna martie 2020 cu un procent de minim 25% față de media încasărilor sau veniturilor din perioada ianuarie – februarie 2020.

De asemenea, guvernul a decis ca inclusiv beneficiarii programelor naționale să poată suspenda obligațiile contractuale pe perioada stării de urgență urmând doi pași:

a) transmiterea unei notificări prin e-mail către Agenția pentru IMM, Atragere Investiții, Promovare Export (AIMMAIPE) cu care a încheiat acordul de finanțare cu privire solicitarea de a suspenda clauzele contractuale, fără a aștepta răspuns de la instituție.

b) solicitarea online pe site-ul www.prevenire.gov.ro, în perioada următoare, a unuia dintre tipurile de Certificat de Situație de Urgență -Tip 1 (albastru) sau Tip 2 (galben).

Un solicitant poate cere eliberarea unui singur tip de certificat de urgență.

sursa: digi24.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

CFR: Mersul Trenurilor 2021-2022, în vigoare din 12 decembrie: Principalele modificări. Cum se va circula în următorul an

Publicat

tren

Din data de 12 decembrie intră în vigoare noul mers al trenurilor pentru anul 2022. CFR anunță că în noul Mers al Trenurilor 2021-2022 vor circula zilnic în medie 1.200 trenuri operate de CFR Călători, în funcție de perioada din an.

Noutățile din Mersul Trenurilor 2021-2022

– CFR Călători și MAV Start au convenit asupra îmbunătățirii ofertei de transport România – Ungaria prin frontiera Curtici asigurându-se pe timpul zilei trenuri în cadență la interval de 2 ore.

Au fost introduse în plus 4 perechi de trenuri, 1 pereche („BEGA” – IR 378 și IR 377) în relația Timișoara – Budapesta și retur, 2 perechi („MUREȘ” și „CRIȘ” – IR 374, IR 375, IR 376 și IR 379) în relația Arad – Budapesta și retur, 1 pereche („ZARAND” – IR 370 și IR 371) în relația Arad – Szolnok și retur.

– Craiova – Timișoara – Arad și retur (IR 349 și IR 348) cu atașare/detașare în Arad și ramură de la/pentru Cluj Napoca („CORVIN” – IR 404 și IR 405), cu atașare/detașare în Szolnok prin frontiera Episcopia Bihor.

– Trenul „PRIETENIA” (IR 401 și IR 402) va circula de două ori pe săptămână în luna decembrie 2021 (IR 401 Chișinău – București în zilele de joi/vineri și duminică/luni, IR 402 București – Chișinău în zilele de luni/marți și vineri/sâmbătă) și de trei ori pe /săptămână în anul 2022 (IR 401 Chișinău – București în zilele de marți/miercuri, joi/vineri și duminică/luni, IR 402 București – Chișinău în zilele de luni/marți, miercuri/joi și vineri/sâmbătă).

– Pe relația București – Constanța și retur au fost planificate trenuri IR și Regio Expres în cadență la interval de o oră. În planul de mers tren 2021/2022 vor circula 24 de trenuri în rang IR și Regio Expres pe relația București – Constanța și retur, față de 13 trenuri IR în planul de mers tren 2020/2021.

– În relația Constanța – București Nord – Brașov și retur vor circula 3 perechi de trenuri, fața de 2 perechi în prezent.

– A fost introdus un tren nou de la Craiova la București Nord (RE 9018), cu plecare din Craiova la ora 15:52.

– În relația Pitești – Craiova și retur va circula o pereche de trenuri (RE 9013 și RE 9014) la legătură cu trenurile IR 72 și IR 73 (Bucureşti Nord – Budapesta şi retur).

– Relația București Nord – Tulcea și retur va fi asigurată în sezon cu grupă de vagoane directe la/de la trenurile 1981/8653 și 8656/1684, iar în extrasezon sunt asigurate legături în stația Medgidia.

– În relația Galați – Constanța și retur legătura directă în extrasezon va fi realizată cu trenurile 1732/8201 și 8204/1730.

– Pe ruta București – Constanța, trenurile IR au fost trasate cu viteza maximă de 160 km/h, trenurile Regio Expres au fost trasate cu viteza maximă de 150 km/h, iar trenurile Regio au fost trasate cu viteza maximă de 120 km/h.

– Trenurile IR 1741 și IR 1742 (Bucureşti Nord – Satu Mare) vor avea în compunere grupă de vagoane pentru/de la Târgu Mureș cu atașare/detașare în Războieni.

– Trenurile IR 1653 și IR 1654 vor circula pe trase modificate astfel încât să preia traficul de călători în relația București Nord – Suceava și retur asigurând, în Buzău, legătură la/ de la trenurile de Constanţa.

– Trenurile IR 1861 și IR 1862 Iași – Constanța și retur vor circula pe distanța Iași – Buzău și retur ca ramuri la/de la trenurile IR 1668 şi IR 1667 (Iaşi – Bucureşti Nord şi retur).

– Pentru preluarea traficului de călători pe relația Galați – Buzău – București Nord s-a introdus un tren nou (IR 1570), cu plecare din stația Galați la ora 05:21.

Trenurile spre Aeroportul Henri Coandă

– Ca urmare a deciziei CFR SA de specializare a traficului pe magistrala feroviară 700, trenurile spre Aeroportul Henri Coandă vor circula pe ruta București Nord – Pajura – Mogoșoaia fără modificarea duratei de parcurs, iar celelalte trenuri vor circula pe ruta București Nord – Chitila – Mogoșoaia cu o durată de parcurs mai mare cu aproximativ 10 minute.

Reduceri tarifare și modalități de cumpărare bilete

  •  CFR Călători oferă o gamă diversă de oferte comerciale (ex. abonamente, card TrenPlus, dus-întors, anticipație, etc). Detalii pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea Trafic intern.
  • Acceptarea călătoriei posesorilor de abonamente valabile la tren Regio la o serie de trenuri InterRegio în perioada 12 decembrie 2021 – 11 iunie 2022.
    Pentru asigurarea accesului la un număr mai mare de trenuri a persoanelor care se deplasează pentru navetă se acceptă călătoria posesorilor de abonamente valabile la tren Regio la trenuri InterRegio pe distanțe de până la 30 km.
  • Trenurile de pe ruta București Nord – Aeroport Henri Coandă și retur au la dispoziție terminale BCR contactless (Mastercard sau Visa), pentru plata biletului de călătorie prin orice tip de dispozitiv de plată: card, telefon sau ceas inteligent. Întregul proces de cumpărare este simplu, intuitiv și rapid: se selectează tipul de călător adult / copil, iar plata se face prin poziționarea dispozitivului de plată contactless în fața terminalului BCR.
  • CFR Călători facilitează achiziționarea ușoară și rapidă a biletelor de tren prin aplicația mobilă  “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online”. Instalarea acestei aplicații mobile se poate face prin căutare în Magazin Play (Ex: „bilete CFR online”).
  • Distribuția de bilete se asigură prin următoarele canale: online, staţii şi agenţii CFR, automate de vânzare în gări și distribuitori autorizați cu care există parteneriate de vânzare bilete.
  • Bilete de călătorie internaționale  se pot procura online AICI și pot fi ridicate din agenții. Lista agențiilor de unde se pot ridica biletele internaționale de călătorie AICI

Broşura „Mersul Trenurilor de Călători 2021-2022” va putea fi achiziţionată din principalele gări şi agenţii CFR din Bucureşti şi din ţară la preţul de 19 lei. Deoarece conţinutul poate suferi modificări, rugăm călătorii să solicite informaţii cu privire la mersul trenurilor de la staţiile şi agenţiile CFR sau să acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro.

Purtarea măștii de protecție la bordul trenurilor CFR Călatori este obligatorie pe toată durata călătoriei.

Cum se pot procura bilete de călătorie CFR

Termenul limită până la care se pot procura legitimaţii de călătorie, faţă de ora de plecare a trenului, se stabileste funcţie de locaţia de unde se achiziţionează acestea, astfel:

  • cu 3 – 5 minute înainte de plecarea trenului din staţie pentru vagoanele clasă şi până la închiderea la vânzare în sistem pentru vagoanele de dormit/cuşetă, în cazul procurării legitimaţiilor din staţiile de cale ferată de plecare;
  • cu un anumit interval de timp stabilit (care nu poate fi mai mic decat cel prevăzut la paragraful anterior), funcţie de amplasarea agentiei de voiaj CFR faţă de staţia de cale ferată de plecare, în cazul procurării legitimaţiilor de călătorie din agenţiile de voiaj CFR;
  • cu 24 de ore înainte de plecarea trenului din staţia de cele ferată de îmbarcare, în cazul procurării legitimaţiilor de călătorie prin automate de vânzare ale distribuitorilor autorizaţi;
  • cu 6 ore înainte de plecarea trenului din staţia de cele ferată de îmbarcare, în cazul procurării legitimaţiilor de călătorie online;

Termenele maxime de vânzare cu anticipaţie a legitimaţiilor de călătorie se pot modifica oricând dacă în condiţiile din exploatare se impune acest fapt. Modificarea se poate face pentru toate trenurile de călători sau punctual numai pentru anumite trenuri.

Modificarea termenelor maxime de vânzare cu anticipaţie va fi adusă la cunoştiinţa publicului călător  înainte ca modificarea să-şi producă efectul, atât prin mesaj afişat pe site-ul oficial al „ CFR Călători”, cât şi prin afişe la toate punctele de emitere a legitimaţiilor de călătorie.

În caz de forţă majoră modificarea termenelor maxime de vânzare cu anticipaţie se poate face fără preaviz cu notificarea pe site-ul oficial al „ CFR Călători”.

Cum se emit biletele pentru călătorii cu trenuri succesive

În cazul legitimaţiilor de călătorie emise electronic, dacă se solicită călătoria cu trenuri succesive (maxim 4 trenuri), se emite o singură legitimaţie de călătorie cu bilete anexă (pentru toate trenurile din parcurs) cu condiţia ca ora de plecare a ultimului tren de legătură ales să fie într-un interval de maxim 48 de ore faţă de ora de plecare din staţia de cale ferată de îndrumare (staţia iniţială de îmbarcare a călătorului).

Intervalul minim între ora de sosire a unui tren şi ora de plecare a următorului tren de legătură poate fi cuprins între minim 5 min şi maxim 23 de ore si 59 de minute. Dacă se solicită călătoria cu trenuri care nu se încadrează în condițiile de mai sus, respectiv se solicită:

  • călătoria cu mai mult de 4 trenuri, sau
  • ultimul tren din traseul ales are ora de plecare într-un interval mai mare de 48 de ore faţă de ora de îmbarcare din staţia de cale ferată de îndrumare, sau
  • intervalul dintre 2 trenuri succesive este mai mare de 23 de ore si 59 minute, sau
  • în cadrul traseului solicitat există trenuri care sosesc în stații diferite fată de stația de plecare a următorului tren, chiar dacă aceste stații deservesc aceeaşi localitate,
  • parcursul format din aceste trenuri nu va fi considerat o singură călătorie, şi se vor emite legitimaţii de călătorie diferite.
Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

MĂSURI, de astăzi: fără carantină de noapte pentru nevaccinați, acces la mall și cu test, liber la petreceri de sărbători

Publicat

De astăzi intră în vigoare Hotărârea de Guvern privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României şi măsurile de relaxare.

Hotărârea aprobată de Guvern prelungeşte cu 30 de zile starea de alertă pe teritoriul României, începând de joi, 9 decembrie. La baza actului normativ sunt măsurile adoptate prin Hotărârea Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă nr. 112/2021.

Vezi DOCUMENT: MĂSURILE de relaxare, aprobate de Guvern. STAREA de ALERTĂ, prelungită în România cu 30 de zile

MĂSURILE în vigoare din 9 decembrie:

– eliminarea obligativităţii purtării măştii de protecţie pentru toate spaţiile publice deschise neaglomerate; masca de protecţie va fi purtată în spaţiile publice închise, spaţiile comerciale, spaţiile publice deschise cu aglomerări de persoane, mijloacele de transport în comun, locul de muncă, pieţe, târguri şi locurile unde se formează cozi;

– eliminarea interdicţiilor de circulaţie a persoanelor pe timpul nopţii;

– organizarea şi desfăşurarea anumitor activităţi în spaţii închise sau deschise vor fi permise până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5.00-22.00 (competiţiile sportive, cinematografele, spectacolele, concertele, festivalurile publice şi private sau alte evenimente culturale, cursurile de instruire, inclusiv cele de formare profesională care necesită activităţi practice, workshopurile, conferinţele, precum şi cele organizate pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene).

Program prelungit până la 22.00

De asemenea, va fi permisă până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului, în intervalul orar 5.00-22.,00, activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară în spaţii închise şi/sau deschise:

– activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, precum şi la terase;

– activităţi în domeniul sălilor de sport şi/sau fitness;

– activităţi de administrare a piscinelor interioare;

– activităţi în domeniul jocurilor de noroc.

Tot până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului, în intervalul orar 5.00-22.00 va fi permisă activitatea operatorilor economici care administrează săli de jocuri şi locuri de joacă pentru copii, precum şi activitatea târgurilor, bâlciurilor şi a talciocurilor.

Conform normelor adoptate de Executiv, accesul la organizarea şi desfăşurarea activităţilor menţionate sau la activităţile cu publicul a operatorilor economici în cauză va fi permis doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Aceleaşi categorii de persoane vor avea acces permis la activitatea cu publicul în centrele şi parcurile comerciale, a operatorilor economici care au ca obiect principal de activitate comercializarea produselor nealimentare, precum şi activitatea de cazare în structurile de primire turistice.

„În cadrul spaţiilor de comercializare a produselor nealimentare cu suprafaţa mai mică sau egală de 200 mp va fi permis accesul tuturor persoanelor fără a fi necesară dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecţia cu virusul SARS-CoV-2, cu asigurarea unei suprafeţe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană şi afişarea la intrarea în spaţiul comercial a numărului maxim de persoane care se pot afla simultan în incintă”, conform noilor prevederi.

Măsuri de relaxare – Crăciun și Revelion

Prin aceeaşi Hotărâre de Guvern au fost stabilite şi o serie de măsuri pentru perioadele 24 decembrie – 25 decembrie 2021 şi 31 decembrie 2021 – 1 ianuarie 2022.

Astfel, în perioadele menţionate, activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, precum şi la terase va fi permisă până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului fără restricţii privind intervalul orar şi doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test rapid antigen nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

De asemenea, se va permite organizarea şi desfăşurarea în aer liber a evenimentelor dedicate trecerii în noul an în perioada 31 decembrie 2021 – 1 ianuarie 2022, fără restricţii privind numărul de persoane şi intervalul orar, cu purtarea măştii de protecţie, precum şi cu respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii infecţiilor cu virusul SARS-CoV-2.

sursă: Agerpres

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Peste 100 de PERCHEZIȚII în Alba și alte 35 de județe pentru confiscarea unor arme de foc introduse ilegal în țară

Publicat

În această dimineață, polițiștii Direcției Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase – IGPR, sub supravegherea procurorului din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Sector 2 București, efectuează 103 percheziții domiciliare, în municipiul București și 36 de județe, într-un dosar de nerespectarea regimului armelor şi al muniţiilor și contrabandă calificată.

Acțiunea vizează creșterea gradului de siguranță și scoaterea din circuitul ilegal a unor arme de foc, scurte și lungi, care ar fi fost introduse pe teritoriul României, prin intermediul unor firme de curierat rapid.

În perioada iulie – noiembrie 2021, polițiștii Direcției Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase au documentat activitatea infracțională a unei persoane juridice, cu sediul în Ungaria, care, prin intermediul unui site web, ar fi comercializat, pe teritoriul României, către persoane fizice, arme din categoria celor supuse autorizării și diferite tipuri de muniție aferente acestora, fără a respecta condițiile de procurare, prevăzute de Legea nr. 295/2004, privind regimul armelor și al munițiilor.

Activitatea infracțională s-ar fi desfășurat prin plasarea de comenzi către magazinul online, iar, din depozitul situat pe teritoriul Ungariei, ar fi fost livrate armele și munițiile către cumpărătorii români, prin intermediul firmelor de curierat, care introduc bunurile în țară, fără a declara acest fapt autorităților vamale și fără a îndeplini condițiile solicitate de legislația națională în acest domeniu.

După introducerea pe teritoriul României a armelor și a munițiilor, livrarea către cumpărătorul final s-ar fi realizat prin interpunerea altor firme de curierat rapid.

În activități sunt angrenați peste 300 de polițiști specializați în cercetarea infracțiunilor la regimul armelor și al munițiilor din cadrul structurilor arme, explozivi și substanțe periculoase, precum și criminaliști și luptători de intervenție și acțiuni speciale.

Activitățile se desfășoară în județele Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brașov, Brăila, Buzău, Caraș-Severin, Călărași, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Iași, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vâlcea și Vrancea.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

DSP Alba cumpără reactivi Covid-19 și consumabile medicale de peste 6,7 milioane de euro, pentru următorii 2 ani

Publicat

Direcția de Sănătate Publică (DSP) Alba cumpără reactivi pentru analize Covid-19 și consumabile medicale pentru următorii doi ani. Valoarea este estimată la peste 6,7 milioane de euro. 

Direcția de Sănătate Publică Alba a lansat miercuri, 8 decembrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru achiziția de reactivi pentru analize COVID-19 și consumabile medicale.

Valoarea totală este estimată la 33.265.300 de lei, fără TVA.

Potrivit caietului de sarcini, prin achiziția realizată se va asigura continuitatea procesului de testare a pacienților suspecți de Covid-19, prin linia de testare pe care DSP Alba o are în dotare în momentul de față.

Județul Alba va avea astfel o situație actualizată a cazurilor de coronavirus și astfel pacienților li se va putea administra tratamentul corect.

DSP Alba are în dotare o linie de testare Covid-19 pentru care sunt necesare kit-uri de amplificare și extracție, medii de transport viral VTM și consumabile medicale. Linia de testare Covid-19 este folosită de către DSP Alba atât pentru testarea pacienților suspecți de Covid-19, precum și în testarea la cerere, contra cost.

Acordul cadru va avea o durată de 24 de luni, achiziția fiind structurată pe 4 loturi, astfel:

Lot 1:

  • Kit reactiv amplificare, 50 teste/kit – cantitate minimă acord cadru: 20 kit-uri – cantitate maximă acord cadru: 6.000 kit-uri – valoare estimată totală (acord cadru 24 luni) – 18.000.000 lei, fără TVA
  • Kit extrație automată, 64 teste/kit – cantitate minimă acord cadru: 20 kit-uri – cantitate maximă acord cadru: 5.000 kit-uri – valoare estimată totală (acord cadru 24 luni) – 12.500.000 lei, fără TVA

Lot 2:

  • Mediu de transport viral VTM (cu 2 tampoane) – cantitate minimă acord cadru: 5.000 buc. – cantitate maximă acord cadru: 350.000 buc. – valoare estimată totală (acord cadru 24 luni) – 1.750.000 lei, fără TVA

Lot 3:

  • Vârfuri cu filtru pipetă semiautomată
  • Plăci PCR, semi-skirted
  • Plăci PCR, non skirted
  • Folii PCR
  • Stativ pentru răcirea plăcilor PCR
  • Pipetă semiautomată monocanal
  • Pipetă semiautomată multicanal

Lot 4:

  • Cleaner PCR (pulverizator, flacon 250 ml)
  • Alcool etilic absolut (flacon 1 l)
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate