Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Buget de Paşte 2018 la Alba Iulia. Care sunt preţurile pentru masa de sărbători din acest an


Publicat

Goana după cumpărături a început, iar în pieţe și magazine este forfotă mare. Gospodinele fac cumpărăturile necesare pentru masa tradițională de Paște.

Vezi și Mesaje HAIOASE de PAŞTE 2018: Cum să-ţi surprinzi prietenii cu felicitări. Zâmbet şi culoare de sărbătoare

Vezi și URĂRI DE PAŞTE 2018 Mesaje și FELICITĂRI de Învierea Domnului. Transmite un gând bun celor dragi de Sărbători

În municipiul Alba Iulia, carnea de miel se vinde cu prețuri între 25 și 29 de lei kilogramul, în timp ce un ou costă între 50 de bani și un leu. Prăjiturile (diverse sortimente) se vând cu 40 de lei kilogramul.

Prețuri la legume, fructe, condimete și flori, în piețele din municipiu:

Legume, fructe, condimente:

  • spanac – 5 lei (500 g)
  • salată – 2,5 – 3 lei bucata
  • ridichi – 2 – 2,5 lei legătura
  • roșii – 8 lei kg
  • cartofi – 0,80 – 1,2 lei kg (la sac), 1,5 lei kg
  • fasole – 10 lei kg
  • varză – 3 lei kg
  • hrean – 15 lei kg
  • usturoi – 13 lei kg
  • ceapă verde – 1 – 2 lei legătura
  • ceapă albă – 2,5 lei kg
  • arpagică – 5 – 7 lei kg
  • sfeclă roșie – 2,5 lei kg
  • varză murată – 5 lei kg
  • castraveți murați – 6 lei kg
  • pătrunjel verde – 1 lei legătura
  • mărar – 1,5 lei legătura
  • păstrânac – 6 – 7,5 lei kg
  • țelină – 6 – 7,5 lei kg
  • pătrunjel – 6 – 7,5 lei kg
  • mac – 10 lei cana mare, 3 lei cana mică
  • mere – 2,5 – 3 lei kg

Citeşte şi PROGRAM special de PAŞTE 2018 la magazine din Alba Iulia. Unde găseşti deschis de sărbători

Flori:

  • zambile – 3 lei buchetul
  • lalele – 2 lei firul
  • mușcate – 10 lei bucata
  • crăițe – 2 lei ghiveciul
  • bănuței – 3 lei ghiveciul



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Cine poate fi pus în carantină, izolare sau internat. Proiectul de lege adoptat de Guvern. DOCUMENT integral

Publicat

Proiectul ce include baza legală pentru aplicarea măsurilor de carantină și izolare a fost adoptat luni de Guvern, iar acest va fi dezbătut de Parlament în regim de urgență.

Prin actul normativ, se definesc termenii de „carantină” și „izolare”, dar și cadrul pentru luarea măsurilor sanitare în situații deosebite, de risc epidemiologic și biologic.

Potrivit proiectului, vor putea intra în carantină persoanele suspecte de a fi infectate sau purtătoare ale unui agent patogen. Izolarea se poate dispune doar pentru persoanele purtătoare de agenți patogeni ai bolilor infecto-contagioase.

Raed Arafat, șeful Departamentului pentru Situații de Urgență,a  declarat, la finalul ședinței de Guvern că termenul de ”carantina persoanelor” se va referi la persoane sănătoase, iar termenul ”izolare” se va referi la persoanele bolnave sau infectate

LEGE privind instituirea unor măsuri in domeniul sănătății publice in situații de risc epidemiologic si biologic

Art. 1 Prezenta Lege reglementează unele măsuri de sănătate publică necesar a fi aplicate cu caracter temporar, în situații de risc epidemiologic și biologic pentru prevenirea introducerii și limitarea răspândirii bolilor infecto-contagioase pe teritoriul național.

Art. 2 În înțelesul prezentei legi se definesc următorii termeni:

a) „carantina persoanelor” reprezintă o măsură de prevenire a răspândirii bolilor infecto-contagioase, constând în separarea fizică a persoanelor sănătoase, suspecte de a fi infectate sau purtătoare ale unui agent patogen, de alte persoane, în spații special desemnate de către autorități, la domiciliu sau în locația declarată de către persoana carantinată.

b) „carantina bunurilor” reprezintă o măsură de prevenire a răspândirii bolilor infecto-contagioase, prin care se urmărește separarea bagajelor, containerelor, mijloacelor de transport sau altor bunuri suspecte de contaminare.

c) „carantina zonală” reprezintă o măsură de prevenire a răspândirii bolilor infectocontagioase, prin care se urmărește separarea fizică a persoanelor și activităților, inclusiv limitarea circulației, dintr-un perimetru afectat de o boala infecto-contagioase, de perimetrele învecinate, astfel încât să se prevină răspândirea infecției sau contaminării în afara acestui perimetru.

d) „izolarea” reprezintă o măsură care constă în separarea fizică a persoanelor bolnave cu o boală infecto-contagioasă sau a persoanelor purtătoare ale unui agent patogen în vederea monitorizării stării de sănătate, aplicării unui tratament adecvat în scopul vindecării și reducerii gradului de contagiozitate;

e) „risc iminent” reprezintă o amenințare imediată sau probabilitatea ridicată de apariție și răspândire a unui agent patogen în populația umană care poate avea un impact grav asupra sănătății și vieții omenești în lipsa unor măsuri de prevenire și limitare a acestora.

f) „contaminare” înseamnă prezența unui agent patogen pe suprafața corpului uman sau animal, în sau pe un produs preparat pentru consum sau pe alte obiecte, incluzând mijloace de transport, ce poate constitui un risc epidemiologic sau biologic;

g) „eveniment neobișnuit sau neașteptat” înseamnă manifestarea unei boli sau o situație ce creează un potențial pentru apariția unei boli infectocontagioase sau unei expuneri la un agent biologic necunoscut;

h) „dovadă ştiinţifică” reprezintă informația ce oferă un element de probă bazată pe metode științifice stabilite şi acceptate;

i) „infecţie” reprezintă pătrunderea şi dezvoltarea sau multiplicarea unui agent infecțios în corpul uman sau animal care poate constitui un risc de sănătate publică;

j) „măsuri de sănătate” înseamnă procedurile specifice de prevenire, limitare și răspuns aplicate în vederea împiedicării răspândirii bolii sau a contaminării;

k) „persoana bolnavă” înseamnă persoana care suferă de o boala infecto-contagioasă sau care este afectată de o suferință fizică susceptibilă de a constitui un risc epidemiologic sau biologic pentru sănătatea publică;

l) „risc epidemiologic” înseamnă probabilitatea de apariție a unui eveniment generat de un agent patogen care poate afecta sănătatea grupurilor populaționale, cu posibilitatea răspândirii pe plan național, european sau internațional.

m) „risc biologic” însemnă probabilitatea apariției unui efect asupra sănătății umane cauzat de răspândirea accidentala sau intenționată a unui agent patogen cu rată mare de transmisibilitate și mortalitate.

n) „suspect de infectare sau contaminare” înseamnă acele persoane, bagaje, mărfuri, containere, mijloace de transport, bunuri sau colete poștale considerate ca fiind expuse, sau posibil expuse, unui risc epidemiologic sau biologic şi care pot fi o posibilă sursă de răspândire a bolii.

o) „urgenţă de sănătate publică de importanţă internaţională” înseamnă un eveniment neobişnuit care, conform Regulamentului Sanitar International constituie un risc de sănătate publică prin răspândirea internaţională a bolii şi cere un potenţial răspuns internaţional coordonat.

p) „epidemie” reprezintă extinderea unei boli infectocontagioase într-un timp scurt prin contaminare la un număr mare de persoane dintr-un perimetru.

q) „pandemie” reprezintă extinderea unei epidemii pe mai mult de un continent.

r) „boala transmisibilă” este boala determinată de invazia țesuturilor organismului de către agenți patogeni, multiplicarea acestora și reacția țesuturilor gazdă la aceștia și la toxinele pe care le produc și care se poate transmite de la o sursă/mediu la o persoană și de la o persoană la alta.

s) ”grup populațional” reprezintă un grup de persoane care prezintă una sau mai multe caracteristici comune (ex.: localitate de domiciliu, loc de muncă, diagnostic de boală și altele).

Art. 3

(1) Măsurile prevăzute la art. 5 se aplică pentru grupuri populaționale care sunt susceptibile de a prezenta risc epidemiologic și biologic pentru sănătatea publică. Măsurile și grupurile populaționale se stabilesc în funcție de: agentul patogen, calea de transmitere, rata de transmisibilitate și zona geografică afectată.

(2) Carantina în spatii special desemnate de către autoritățile competente se realizează în următoarele situații:

a) în situația în care persoanele pentru care se instituie măsura de carantina declară că nu își pot asigura condițiile de separarea fizică la domiciliu sau locația declarată.

b) în situația nerespectării măsurii de carantina la domiciliu sau în locația declarată.

(3) Cheltuielile ocazionate de carantină în spațiile special desemnate pentru situațiile prevăzute la alin (2) lit. a) se suportă din bugetul Ministerului Sănătății, aprobat cu această destinație

(4) Persoanele care nu au respectat măsura de carantina la domiciliu sau în locația declarată au obligația de a suporta cheltuielile ocazionate de carantina în spațiile special desemnate. Cheltuielile ocazionate urmare a dispunerii măsurii de carantină se plătesc de către Ministerul Sănătății, din bugetul aprobat cu această destinație și se recuperează de la persoanele obligate a le suporta.

(5) Normele metodologice pentru stabilirea cheltuielilor prevăzute la alin. (3) și (4) se aprobă prin hotărâre a Guvernului, în termen de maxim 45 de zile de intrarea în vigoare a prezentei legi

Art. 4

(1) Situațiile de risc epidemiologic si biologic pentru care se instituie măsurile prevăzute la art. 5 sunt următoarele:

a) epidemie declarata prin ordin al Ministrului Sănătății;

b) urgența de sănătate publică de importanță internațională declarată de Directorul General al Organizației Mondiale a Sănătății;

c) pandemie declarată de Directorul General al Organizației Mondiale a Sănătății.

d) eveniment neobișnuit sau neașteptat identificat și constatat de structurile aflate în coordonarea Departamentului pentru Situații de Urgență sau de către instituțiile aflate în subordinea Ministerului Sănătății.

(2) Prin excepție de la alin. (1) în cazul în care, într-un caz individual, un medic constată riscul de transmitere a unei boli infecto contagioase cu risc de transmitere comunitară, acesta poate decide izolarea în unitatea sanitară și informează direcția de sănătate publică județeană sau a municipiului București.

Art. 5

(1) Carantina persoanelor în spații special desemnate, la domiciliu sau la o locație declarată se instituie pentru o durată stabilită conform datelor științifice oficiale disponibile, cu privire la persoanele sănătoase, suspecte de a fi infectate sau purtătoare ale unui agent patogen, care:

a) sosesc din zone în care riscul epidemiologic este ridicat, conform datelor epidemiologice transmise la nivel național, european și internațional de către organismele competente în domeniu;

b) au venit în contact cu persoane confirmate cu o boala infecto-contagioasă.

(2) Carantina bunurilor se instituie pentru bunurile suspecte de contaminare, mijloacele de transport sau alte bunuri suspecte, până la decontaminare sau distrugere, după caz. Procedura de decontaminare sau distrugere se stabilește prin ordin al ministrului sănătății.

(3) Carantina zonală se instituie pentru persoanele aflate și activitățile derulate în perimetrul afectat de situațiile de risc epidemiologic sau biologic prevăzute la art. 4, pentru o durata conform datelor științifice disponibile la nivel internațional.

(4) Izolarea în unitatea sanitară sau locațiile în care personalul unităților sanitare desfășoară activitate medicală specifică, se instituie pentru persoanele cu semnele și simptomele sugestive pentru bolile infecto-contagioase stabilite prin hotărâre a Guvernului sau persoanele purtătoare de agenți patogeni ai acestor boli, pentru care se impune internarea obligatorie, conform reglementarilor în vigoare, pentru o durată conform datelor științifice oficiale și în funcție de evoluția patologiei respective pentru fiecare pacient.

(5) Izolarea la domiciliu sau locația declarată, se poate dispune doar pentru persoanele purtătoare de agenți patogeni ai bolilor infecto-contagioase stabilite prin hotărâre a Guvernului, în funcție de rata de transmisibilitate și contagiozitate și capacitatea unităților sanitare, conform reglementarilor în vigoare, pentru o durată conform datelor științifice oficiale și în funcție de evoluția patologiei respective pentru fiecare pacient.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

OFICIAL: Examenul de TITULARIZARE 2020, în 29 iulie, înscrieri din 9 iulie. Calendarul concursului şi detalii pentru candidaţi

Publicat

examen profesor

Examenul de Titularizare 2020 va fi organizat în 29 iulie, iar înscrierile încep în 9 iulie. Proba scrisă se va desfășura în condiții speciale. Calendarul concursului a fost făcut public de Ministerul Educației.

Potrivit MEC, în perioada 9-16 iulie 2020, candidații la concursul național de ocupare a posturilor didactice/catedrelor din unitățile de învățământ preuniversitar își vor depune dosarele de înscriere la inspectoratele școlare (sau le pot transmite și electronic).

Vezi și TITULARIZARE 2020: Modele de subiecte și bareme de corectare pentru examen. Detalii pentru candidați

Proba scrisă din cadrul acestui concurs (titularizare) va avea loc în data de 29 iulie 2020, cu respectarea tuturor măsurilor igienico-sanitare în vigoare. Primele rezultate vor fi afișate pe 4 august. Contestațiile vor fi depuse în perioada 4-5 august, iar în data de 11 august vor fi afișate rezultatele finale.

Vezi LISTA posturi Titularizare Alba

Legea care deblochează organizarea concursului de Titularizare și angajările de cadre didactice în învățământ a fost publicată în Monitorul Oficial.

„Pe durata stării de alertă, în instituțiile și autoritățile publice se suspendă orice tip de concurs pentru ocuparea posturilor sau funcțiilor vacante și temporar vacante, cu excepția celor prevăzute la alin. (1) și (2), precum și la art. 11 și 12, precum și a posturilor de predare vacante din unitățile de învățământ preuniversitar și a posturilor și funcțiilor vacante din instituțiile de învățământ superior, institutele de cercetare, Academia Română și academiile de ramură”, prevede actul normativ.

Reamintim că acestea erau suspendate din 18 iunie.

CALENDAR TITULARIZARE 2020:

Ocuparea prin concurs național a posturilor didactice catedrelor din unitățile de învățământ preuniversitar:

Perioada: 9-16 iulie 2020 – înregistrarea, la inspectoratele școlare, a dosarelor de înscriere a candidaților la concursul naţional, sesiunea 2020, inclusiv pentru absolvenții promoției 2020/absolvenții 2020 ai programelor de pregătire psihopedagogică oferite de departamentele pentru pregătirea personalului didactic/departamentele de specialitate cu profil psihopedagogic; verificarea și avizarea dosarelor de înscriere a candidaților de către comisia județeană/municipiului București de organizare și desfășurare a concursului

Notă: cadrele didactice titulare a căror reducere de activitate se constată până la data de 8 iulie 2020 pot depune, în perioada 9-16 iulie 2020, cereri în vederea soluționării reduceri de activitate, însoțite de documentele justificative.

Termen: 17 iulie 2020 – afișarea pe site-ul inspectoratelor școlare a datelor de înscriere ale candidaților la concursul național, sesiunea 2020, înregistrate în sistemul informatic; verificarea și, după caz, corectarea, în sistem informatic, a unor date de înscriere ale candidaților;

Perioada: 17-21 iulie 2020 – organizarea și desfășurarea, la nivelul Inspectoratului școlar, a probelor orale/intensiv/bilingv;

Notă: 1) în perioada 17-21 iulie 2020 pot susține probele orale/intensiv/billing și cadrele didactice titulare aflate în reducere de activitate nesoluționată, precum și cadrele didactice titulare solicitate pentru detașare în interesul învățământului. 2) candidații care observă erori în datele de înscriere afișate informează, înscris, prin poștă electronică, inspectoratul școlar în vederea corectării acestora până cel târziu la data de 22 iulie 2020, ora 15:00

Termen: 22 iulie 2020 – afișarea, pe site-ul și la avizierele inspectoratelor școlare, a:

Listei candidaților înscriși;

Listei cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitatea postului/catedrei, înscrise la concursul național, care solicită repartizarea pe perioadă nedeterminată, conform prevederilor art. 62 alin. 13 din metodologie și a listei posturilor didactice/catedrelor pe care sunt angajate aceste cadre didactice;

Rezultatelor la probele orale/intensiv/billingv.

Termen: 29 iulie 2020 – desfășurarea probei scrise;

Termen: 4 august 2020 – comunicarea rezultatelor inițiale;

Perioada: 4-5 august 2020 – înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare;

Notă: contestațiile pot fi transmise și prin poștă electronică până la 12:00, în data de 5 august 2020, situație în care candidatul anexează la contestația transmisă și cartea/buletinul/ adeverința de identitate. Numărul de înregistrare se comunică candidatului prin poștă electronică și prin afișare pe site-ul inspectoratului școlar.

Perioada: 5-10 august 2020 – soluționarea contestațiilor;

Termen 11 august 2020 – comunicarea rezultatelor finale;

Perioada: 6-7 august 2020 – înregistrarea cererilor candidaților care solicită repartizarea pe posturi didactice catedre vacante în alt județ sau în municipiul București, diferit de cel în care au susținut proba scrisă;

Termen: 12 august 2020 – repartizarea cadrelor didactice angajată cu contract individual de muncă pe durată de viabilitatea postului catedrei care a obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, în condițiile art 62 alin 13 din metodologie;

Termen: 13 august 2020 – repartizarea candidaților care a obținut minimum nota șapte la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, indiferent de statutul acestora, pe posturi didactice catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, ierarhizate pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor

Vezi integral: Calendar mobilitate 2020_2021

Modificări operate în metodologia de mobilitate a personalului didactic din cauza dinamicii epidemiei de COVID-19 (sursă edu.ro):

Proba practică și inspecția la clasă nu se vor mai susține, fiind eliminate – pentru anul în curs – prin OUG nr. 70/2020. În schimb, candidații care au studiat într-o altă limbă decât cea în care urmează să se realizeze predarea vor susține și o probă de limbă care va fi evaluată cu calificativul „Admis/Respins”.

O altă modificare prevede că documentele de înscriere pentru mobilitate, cât și depunerea contestațiilor pot fi transmise și on-line. Totodată, ședințele de repartizare a posturilor se pot desfășura și on-line.

Transferul consimțit și pretransferul între unitățile de învățământ au fost eliminate prin ordonanță de urgență. Aceste etape se vor realiza prin repartizare organizată de către inspectoratele școlare.

Etapele de transfer consimțit și de pretransfer la cererea personalului didactic au fost modificate astfel: cadrele didactice își vor depune dosarul de înscriere pentru această etapă la inspectoratele școlare, iar acestea vor organiza repartizarea candidaților.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

MARȚI: Cea mai veche reprezentare a cetății Alba Iulia (1684), exponatul lunii iulie la Muzeul Național al Unirii

Publicat

La Muzeul Național al Unirii Alba Iulia va fi vernisat marți, de la ora 11:00, exponatul lunii iulie: Cea mai veche reprezentare a cetății Alba Iulia (1684).

În colecția de carte veche a Muzeului Național al Unirii Alba Iulia un intrat, în ultima perioadă, o serie de tipărituri extrem de interesante. Una dintre piesele recente este lucrarea lui Siegmund von Birken L’origine del Danvbio, apărută la Nürnberg și Bologna în anul 1684.

La pagina 102 a lucrării este o prezentare istorică a orașului Alba Iulia urmată de o gravură cu imaginea cetății. Din punct de vedere istoric reprezentarea tipărită de Gioseffo Longhi este cea mai veche imagine a Alba Iuliei.

Evenimentul este organizat de Consiliul Județean Alba, Muzeul Național al Unirii Alba Iulia și Direcția Județeană pentru Cultură Alba.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Proiectul privind carantina și izolarea, adoptat de Guvern. Care sunt procedurile vizate

Publicat

Proiectul de lege privind carantina și izolarea, după recomandările Curții Constituționale, a fost adoptat de Guvern, în ședința de luni.

Ministrul Sănătății, Nelu Tătaru și secretarul de stat Raed Arafat au făcut declarații.

Vezi Cine poate fi pus în carantină, izolare sau internat. Proiectul de lege adoptat de Guvern. DOCUMENT integral

Nelu Tătaru, ministrul Sănătății:

A fost aprobat în ședința guvernului un proiect care să inițieze măsuri sanitare pentru situații deosebite

E necesar pentru a putea gestiona pandemia

Ați putut observa de vineri până azi modificările de abordare a tot ce a însemnat carantină și internare

Suntem în evaluarea persoanelor care au părăsit izolarea sau carantinarea

Avem o diferență de număr de pacienți în spitale de 550 mai puțini internați în spitale în ultimele două zile

Acest proiect de lege a fost aprobat în guvern, va merge în regim de urgență în Parlament

Sper ca interesul național să nu lase loc de interpretare politică

Orice măsură se ia în context epidemiologic. Aveam în calcul de la 1 iulie redeschiderea restaurantelor, dar contextul ne-a făcut să amânăm decizia. De joi discutăm într-un grup de lucru pentru a cădea de acord asupra unor reguli. O parte din parteneri respectă mai puțin regulile. Odată cu stabilirea regulilor mai este și respectarea regulilor. Dacă vom avea o concluzie a grupului tehnic de lucru, vom aborda și momentul redeschiderii restaurantelor. Noi vrem să fie cât mai repede

De ieri până azi sunt cu 550 mai puțini pacienți în spitale. Monitorizarea de face de către DSP și medicul de familie. Acum nu avem pârghiile necesrae pentru a urmări pacientul externat

Raed Arafat, șeful Departamentului pentru Situații de Urgență:

Proiectul de lege abordează problema mai general, nu doar pentru Covid, poate fi aplicat și în alte situații de risc biologic și epidemiologic

Proiectul începe cu mai multe definiții. Termenul ”carantina persoanelor” se va referi la persoane sănătoase.

Termenul ”izolare” se va referi la persoanele bolnave sau infectate

Proiectul prevede, ca excepție, dacă e depășită capacitatea spitalelor, ca izolarea să poată fi făcută și la domiciliu

Există și posibilitatea instituirii unor măsuri de către comandantul acțiunii, care apoi trebuie supuse validării Comitetului Național pentru Situații de Urgență

Prefecturile, prin Comitetele județene pentru situații de urgență, la propunerea DSP, pot aproba carantinarea unor zone din județele lor.

Dar nimeni nu va lua decizia singur

Întotdeauna va exista o implicare a părții științifice: DSP, Institutul Național de Sănătate Publică etc

Legea se referă și la situațiile în care se instituie măsurile de carantină sau izolare: epidemie declarată de Ministerul Sănătății, urgență de sătătate publică declarată de OMS, pandemie declarată de OMS, eveniment neobișnuit declarat de DSU sau Ministerul Sănătății

Prin excepție, dacă un medic constată un risc de trasmitere comunitară al unei boli extrem de contagioase, informează DSP și poate lua decizia de carantinare sau izolare până se iau măsurile la nivel zonal sau național

Carantinarea bagajelor e obligatorie

Facem apel la respectarea distanțării fizice. Am fost împiedicați de decizia CCR, care ne-a lăsat fără pârghii

Am prevăzut în proiect să putem lua măsuri imediate în regim de urgență, dar cu validare ulterioară de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență. Legea prevede și modalitățile de constestație. Orice măsură luată prin diferite acte normmative pot fi contestate de cetățeni în instanță.

surse: hotnews.ro, g4media.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate