Actualitate
FOTO: Liceeni din Alba Iulia au învăţat cum pot promova produse sau servicii prin marketing online sau offline. Stagii de practică prin proiect YouthBank

Hotelul Transilvania a găzduit sâmbătă, 4 iunie, evenimentul de încheiere a proiectului „Strategii de dezvoltare profesională a tinerilor profesioniști prin cursuri de marketing”, finanțat de Fundația Comunitară Alba prin programul YouthBank.
Proiectul a fost inițiat de o echipă formată din liceeni ai Colegiului Național “Horea, Cloșca și Crișan” din Alba Iulia, avându-l ca lider pe David Gruian, elev în clasa a XI-a.

Proiectul „Strategii de dezvoltare profesională a tinerilor profesioniști prin cursuri de marketing” se încadrează în categoria orientării în carieră și dezvoltării personale a tinerilor din Alba Iulia. Acesta a avut ca țintă liceeni din Alba Iulia care au dorit să descopere marketing-ul, atât cel online cât și cel offline. Cursanții au avut posibilitatea de a învăța practic ce înseamnă strategia de promovare pentru vânzarea unui produs sau serviciu.
Trainerii, cu o vastă experiență în acest domeniu, au acoperit o paletă largă a marketing-ului. Pe parcursul proiectului, cursanții și-au dezvoltat cunoștințele despre analiza produsului, analiza pieței, buyer persona, cercetarea de piață, mix-ul de marketing, planul de promovare online, Facebook advertising.

„Am acumulat cunoștințe noi și am ‘’primit’’ idei la care nici nu m-aș fi gândit. Chiar consider că acest curs m-a ajutat să progresez, mărindu-mi cunoștințele și alimentându-mi curiozitatea pentru acest domeniu; ca urmare, o să studiez marketingul și pe cont propriu. Le sunt recunoscător organizatorilor pentru acest proiect de care am beneficiat”, a spus Natanael Gruian, elev în clasa a XII-a și cursant în cadrul proiectului.
“Este foarte important pentru noi să sprijinim generația noastră. Nu este ușor să strângi resurse din comunitate pentru a finanța proiectele liceenilor, dar strădania noastră este răsplătită ori de câte ori vedem implementat un proiect bun ca acesta” – Darius Ispas, clasa a XI-a, voluntar al Fundației Comunitare Alba, membru al echipei YouthBank.
“O spunem întotdeauna: principala resursă pe care o investim în acești tineri este încrederea, iar resursa financiară vine în plan secund. Primind încredere, acești tineri extraordinari se responsabilizează și devin modele de implicare în comunitate pentru colegii lor, pentru generația tânără. De fapt, se dezvoltă ei înșiși în timp ce dezvoltă comunitatea” – Dorin Sava, director executiv al fundației comunitare.
Proiectul a avut ca parteneri Asociația Inventis (organizație gazdă), Hotel Transilvania, Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia şi firme locale.
Fundaţia Comunitară Alba beneficiază de sprijinul financiar al Romanian-American Foundation, în cadrul programului „Fundații Comunitare”, inițiat de Asociația pentru Relații Comunitare în parteneriat cu Fundația pentru Parteneriat și PACT, program susținut de Charles Stewart Mott Foundation și Trust for Civil Society in CEE.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News