Connect with us
Advertisement

Actualitate

FOTO: Liceeni din Alba Iulia au învăţat cum pot promova produse sau servicii prin marketing online sau offline. Stagii de practică prin proiect YouthBank

Publicat

eveniment final 1 Liceeni din Alba Iulia care au dorit să descopere marketing-ul, atât cel online cât și cel offline, au avut au avut posibilitatea de a învăța ce înseamnă strategia de promovare pentru vânzarea unui produs sau serviciu. Au participat la stagii de practică la Hotel Transilvania, unde au putut experimenta cum se desfășoară o zi din viața unui manager de marketing, pregătire teoretică și practică despre promovare și reclamă prin intermediul Facebook, crearea unui proiect personal în care au aplicat multe din cunoștințele dobândite. Cursurile au fost organizate în cadrul unui proiect finanţat de Fundația Comunitară Alba prin programul YouthBank.

Hotelul Transilvania a găzduit sâmbătă, 4 iunie, evenimentul de încheiere a proiectului „Strategii de dezvoltare profesională a tinerilor profesioniști prin cursuri de marketing”, finanțat de Fundația Comunitară Alba prin programul YouthBank.

Proiectul a fost inițiat de o echipă formată din liceeni ai Colegiului Național “Horea, Cloșca și Crișan” din Alba Iulia, avându-l ca lider pe David Gruian, elev în clasa a XI-a.

eveniment final 4 La conferință au fost prezenți membrii echipei de proiect, monitorii YB, reprezentanți ai partenerilor (dintre care nu au lipsit prorectorul Andreea Muntean, Cosmina Stoica – sales manager www.idealgifts.ro, Cipriana Stan – trainer sau Dorin Sava – director al fundației comunitare) și, bineînțeles, cei 25 de liceeni cursanți, care au prezentat proiectele la care au lucrat în ultimele 4 săptămâni. Au fost evaluați și premiați cu diplome și cărți de marketing scrise de autori importanți din domeniu. Discuția a fost una liberă, interactivă, publicul a avut ocazia de a adresa orice întrebare legată de acest proiect și activitățile desfășurate.

Proiectul „Strategii de dezvoltare profesională a tinerilor profesioniști prin cursuri de marketing” se încadrează în categoria orientării în carieră și dezvoltării personale a tinerilor din Alba Iulia. Acesta a avut ca țintă liceeni din Alba Iulia care au dorit să descopere marketing-ul, atât cel online cât și cel offline. Cursanții au avut posibilitatea de a învăța practic ce înseamnă strategia de promovare pentru vânzarea unui produs sau serviciu.

practica hotel 2 Pe parcursul acestor cursuri participanții au desfășurat diferite activități, printre care se numără: stagii de practică la Hotel Transilvania, unde au putut experimenta cum se desfășoară o zi din viața unui manager de marketing (în acest caz, Iulia Guș), pregătire teoretică și practică despre promovare și reclamă prin intermediul Facebook, crearea unui proiect personal în care au aplicat multe din cunoștințele dobândite.

Trainerii, cu o vastă experiență în acest domeniu, au acoperit o paletă largă a marketing-ului. Pe parcursul proiectului, cursanții și-au dezvoltat cunoștințele despre analiza produsului, analiza pieței, buyer persona, cercetarea de piață, mix-ul de marketing, planul de promovare online, Facebook advertising.

 

cursuri UAB Cursurile au fost desfășurate în Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia, în fiecare sâmbătă din intervalul 16 aprilie – 28 mai.

„Am acumulat cunoștințe noi și am ‘’primit’’ idei la care nici nu m-aș fi gândit. Chiar consider că acest curs m-a ajutat să progresez, mărindu-mi cunoștințele și alimentându-mi curiozitatea pentru acest domeniu; ca urmare, o să studiez marketingul și pe cont propriu. Le sunt recunoscător organizatorilor pentru acest proiect de care am beneficiat”, a spus Natanael Gruian, elev în clasa a XII-a și cursant în cadrul proiectului.

“Este foarte important pentru noi să sprijinim generația noastră. Nu este ușor să strângi resurse din comunitate pentru a finanța proiectele liceenilor, dar strădania noastră este răsplătită ori de câte ori vedem implementat un proiect bun ca acesta” – Darius Ispas, clasa a XI-a, voluntar al Fundației Comunitare Alba, membru al echipei YouthBank.

“O spunem întotdeauna: principala resursă pe care o investim în acești tineri este încrederea, iar resursa financiară vine în plan secund. Primind încredere, acești tineri extraordinari se responsabilizează și devin modele de implicare în comunitate pentru colegii lor, pentru generația tânără. De fapt, se dezvoltă ei înșiși în timp ce dezvoltă comunitatea” – Dorin Sava, director executiv al fundației comunitare.

eveniment final 6 “La finalul acestui proiect, putem spune cu certitudine că cei 25 de elevi care au participat săptămânal la cele șase cursuri și care au dobândit cunoștințe de marketing atât practice cât și teoretice, și-au format bazele în acest domeniu și îl pot urma în continuare” – David Gruian, lider al echipei de liceeni care a implementat proiectul.

Proiectul a avut ca parteneri Asociația Inventis (organizație gazdă), Hotel Transilvania, Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia şi firme locale.

Fundaţia Comunitară Alba beneficiază de sprijinul financiar al Romanian-American Foundation, în cadrul programului „Fundații Comunitare”, inițiat de Asociația pentru Relații Comunitare în parteneriat cu Fundația pentru Parteneriat și PACT, program susținut de Charles Stewart Mott Foundation și Trust for Civil Society in CEE.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement