Eveniment
FOTO: Schimbare de logo pentru mașinile Dacia. Când pot fi comandate autovehiculele cu noua identitate vizuală
Autovehiculele Dacia au logo nou. Este vorba despre ”Dacia Link”, ce va apărea pe modelele comandate începând din 16 iunie.
Compania a anunțat că primele livrări sunt programate la finalul anului 2022.
Emblema reprezintă o îmbinare între literele D și C. Va fi pe toate modelele Dacia: în față, pe capacele roților, pe interfața sistemului multimedia.
Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă.
O altă schimbare imediat vizibilă o constituie apariţia logotipului în partea din spate a tuturor modelelor, precum şi pe volanul acestora.
Culori noi
”Introducerea noii identităţi este însoţită de apariţia noii nuanţe „Gris Mégalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster”, potrivit Dacia.
Compania anunță și culoarea Lichen Kaki.
”Această nuanță de kaki este inspirată de natură și dă tonul unei game noi de culori, disponibilă pentru toate modelele”, potrivit sursei citate.
Niveluri de echipare
Nivelurile de echipare au fost redenumite, pentru ca gama de modele Dacia să fie și mai clară.
Access și Essential sunt versiunile cele mai accesibile. Expression se situează la mijloc. Journey este modelul cel mai bine echipat, iar Extreme este perfect pentru călătorii de vacanță, potrivit dacia.ro.
Șapte logo-uri Dacia, de la începutul producției
Din 1968 şi până în prezent putem vorbi despre 7 logo-uri Dacia, incluzând şi noul Dacia Link. Primul logo a fost afişat pe modelele produse la Mioveni din 1968 până în 1978. Un logo color care avea formă de scut şi includea acvila şi munţii din judeţul Argeş.
Ulterior, logo a fost simplificat, grafica a rămas aceiaşi, doar că a devenit alb-negru, acest logo fiind folosit până în 1990. Scutul a fost păstrat până în 2008, doar că povestea din interiorul lui a evoluat.
După revoluţie s-a renunţat la decor, iar pe fundal negru era scris numele Dacia. În 1997 fundalul a devenit albastru, numele constructorului fiind scris în continuare cu un font asemănător celui prezent pe sigla iniţială din 1968. Prima evoluţie majoră o înregistrăm în 2003, odată cu lansarea modelului Solenza, logo care a fost purtat şi de prima generaţie Logan.
În 2008, odată cu lansarea primei generaţii Sandero la salonul auto de la Geneva asistăm la introducerea celui de al şaselea logo. Iar din 16 iunie avem Dacia Link.În decurs de numai câteva luni, Dacia şi-a reînnoit gama şi a completat-o cu două modele inedite: Spring 100% electric şi Jogger, vehiculul de familie polivalent de segment C.
surse: dacia.ro, antena3.ro
foto: dacia.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Gelu Stoian
joi, 16.06.2022 at 19:48
„Schimbarea de [logo ] …. ” este ” Aceeasi Marie, cu alta Palarie ” = Masinile ” Dacia ” RAMAN aceleasi, DOAR cu ALT ” Logo ” !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!