Connect with us
Publicitate

BLAJ

FOTO: Sediul Primăriei Blaj a fost modernizat. Investiție de 2 milioane lei pentru funcționari și cetățeni

Publicat

Primăria Blaj beneficiază de un sediu ultramodern, după finalizarea lucrărilor de reabilitare, ce au durat opt luni. Investiția a fost de aproximativ două milioane de lei. Luni a avut loc o mică ceremonie de reinaugurare a sediului Primăriei Blaj din Piața 1848, nr. 16.

„Am reușit să aducem și Primăria Blaj la nivelul european pe care ni-l dorim pentru orașul nostru, un obiectiv firesc de altfel pentru această comunitate. Au fost lucrări ample pentru că, practic, a fost o reabilitare completă a interiorului clădirii.

Pe de o parte este vorba de imaginea orașului, având în vedere că această clădire este situată în inima Blajului, iar pe de altă parte era și normal să le creăm angajaților din administrația locală condiții de cel mai înalt nivel, pentru a-și putea desfășura activitatea la standardul așteptat.

Nu în ultimul rând, cetățeanul care intră în Primărie trebuie să găsească acest loc primitor și confortabil, în care respectul față de plătitorul de taxe să se simtă la tot pasul. Sper, în consecință, ca începând de astăzi, să crească la Blaj calitatea și eficiența actului administrativ”, a declarat primarul municipiului Blaj, Gheorghe Valentin Rotar.

Reabilitarea interioară a sediului Primăriei Municipiului Blaj a constat în mai multe lucrări.

Au fost înlocuite toate pardoselile din marmură pe holuri și coridoare, au fost desfăcute pardoselile din parchet laminat și stratul suport, fiind turnate șape de egalizare.

Au fost refăcute finisajele pereților și corectate neregularitățile existente (placarea pereților cu plăci din gipscarton). S-au realizat pardoseli din PVC, trafic intens, plinte PVC tip scafă profil terminal.

Au fost refăcute pardoselile în spațiile de circulație comune, scări, holuri, cu piatră naturală și înlocuite ușile interioare.

A fost refăcută în totalitate instalația electrică (iluminat, prize, curenți slabi) prin montarea aparatelor pe stâlpișori și realizate tavanele false care să permită mascarea tubulaturilor de climă și ventilație.

Au fost montată instalație de climatizare pe timp de vară și extins grupului sanitar de la etaj.

A fost înlocuită întreaga rețea de încălzire, inclusiv caloriferele și realizată rețeaua pentru sistemul de securitate, antiefracție, precum și cea de alarmare la incendiu.

Toate birourile au fost dotate cu mobilier nou.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Raducu

    marți, 22.10.2019 at 09:53

    Dragut sediul. Ne puteti spune cine l-a facut si cat a costat?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax