Connect with us

Eveniment

Fragedo Barbeque dă startul la un nou sezon de grătar legendar (P)

Publicat

Fragedo, brandul emblemă TRANSAVIA și numărul 1 în piața de carne de pui din România, dă startul sezonului de grătare cu noutăți savuroase: gama Fragedo Barbeque. Rețetele noi, cu combinații asezonate perfect, gata de pus pe grătar, și ambalaje care îți trezesc pofta, vor fi „armele secrete” pentru toți cei care iubesc grătarul, fie că îl pregătesc, fie că îl savurează alături de prieteni sau familie.

Noua gamă Fragedo Barbeque, pregătită pentru orice „grătar legendar”, propune combinații irezistibile: mix de aripioare picante și barbeque, aripioare picante cu ciocănele barbeque și aripioare barbeque cu cârnăciori de pui ușor picanți, toate atent asezonate, și gata de pus pe grătar.

„Cu toții suntem pregătiți să aprindem grătarul și să ne bucurăm de bunătățile Fragedo Barbeque: aripioare picante, cârnăciori din carne de pui și pulpe de pui marinate – fragede în interior, crocante la exterior – gata să ofere o explozie de gusturi și arome intense, perfect balansate în fiecare mușcătură. Consumatorii care caută o soluție rapidă și convenabilă pentru un grătar reușit, fără efort, pot alege acum din varietatea de produse pregătite în funcție de preferințele lor. Gama Fragedo Barbeque este deja disponibilă în marile lanțuri de magazine, pregătită să însoțească un nou sezon de grătar legendar, acasă sau în aer liber. Are rețete noi, aliniate cu așteptările românilor, și ambalaje moderne, care combină informația clară cu un design vizual atrăgător, ușor de recunoscut și care reflectă pofta de a trăi fiecare clipă la maximum”, declară Ciprian Oprea, Director Comercial TRANSAVIA.

Noua gamă vine și cu o noutate pentru consumatori: SmartCook by Fragedo  – primul asistent de gătit AI din România care simplifică viața celor grăbiți, dar aflați în căutare de rețete savuroase și fără prea mult efort. Este un asistent care îi poate ajuta și pe cei care scanează codul QR de pe ambalaj chiar în magazine, indicând sugestii de cumpărături care să înglobeze produsele compatibile pentru rețetele dorite.

Carnea făcută la grătar este una dintre preferințele culinare ale românilor, însă prepararea cărnii la grătar presupune un proces diferit față de gătirea la cuptor sau la tigaie. Reacțiile chimice generate de temperaturi ridicate creează gusturi unice, iar condimentele trebuie adaptate special pentru acest tip de gătire. Potrivit prof. univ. dr. Dan C. Vodnar, există diferențe notabile între grătarul cu cărbuni și cel pe gaz – iar carnea de pui este ideală pentru ambele metode. Dacă grătarul cu cărbuni oferă arome complexe și note ușor afumate, grătarul pe gaz asigură control optim al temperaturii și o gătire rapidă, fără compromisuri. Alegerea ține de stilul fiecăruia, iar produsele Fragedo Barbeque sunt perfect adaptate pentru ambele metode, fiind marinate cu mirodenii apetisante, pentru texturi suculente și arome bogate care sunt potențate în timpul gătirii.

Românii care caută o soluție rapidă, gustoasă și convenabilă pentru un #GrătarLegendar, făcut afară sau în casă, fără prea mult efort, pot alege produsele din noua gamă, având garanția siguranței și a calității înalte. Liderul pieței de pui din România este singurul producător din regiune care a integrat 100% toate operațiunile, de la bob la furculiță. De la ferme proprii de reproducție, incubație și creștere a puilor, până la cultivarea și pregătirea hranei puilor, de la abatoare și fabrică de procesare, până la laboratoare proprii de verificare a tuturor produselor și flotă de distribuție, TRANSAVIA controlează fiecare etapă a producției, asigurând trasabilitate 100%, nutriție optimă și un gust și o aromă autentice, recunoscute de consumatorii din întreaga țară și din străinătate.

De 5 ani, reputata afacere de familie publică anual Rapoarte de Sustenabilitate, detaliind în mod transparent rezultatele activităților în relație cu toate etapele lanțului valoric, conform modelului 100% integrat al afacerii, garantând că toți puii provin exclusiv din facilitățile deținute: de la cultivarea porumbului, a cerealelor și a florii-soarelui folosite în pregătirea hranei puilor, la bunăstarea animalelor, de la certificarea produselor, la procesarea și distribuția acestora și până la managementul apei, al energiei și al deșeurilor.

TRANSAVIA este singura companie cu capital 100% românesc care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar.

Despre TRANSAVIA

TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandul de carne de pui Fragedo și semipreparate pe bază de pui Papane. Cu capital 100% românesc, compania este inclusă în topul celor mai valoroase portofolii de mărci din România. TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat 100% vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. Este singurul producător din țară care oferă produse din carne de pui provenită exclusiv de la puii crescuți în fermele deținute. În cei aproape 33 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 31 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 30% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene și de pe alte continente. Fragedo, brand emblemă al companiei, este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) a primit dreptul de a purta pe spotul TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate. TRANSAVIA publică Rapoarte de Sustenabilitate din 2019 și este singura companie cu capital 100% românesc care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar.

TRANSAVIA are cea mai mare investiție în energie verde din industria alimentară din România, datorită căreia își poate asigura până la 100% energia necesară proceselor tehnologice din surse proprii, regenerabile.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement