Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

GALERIE FOTO-VIDEO: Istorie, promenadă, comerț stradal și spectacol de artificii în Parcul Unirii, de Ziua Națională

Publicat

O promenadă în Parcul Unirii din Alba Iulia, în ziua de 1 Decembrie este o opţiune şi un obicei pentru mii de români.

În rândurile mulţimii din Capitala de Suflet a României de Ziua Naţională, s-au aflat, joi, în Parcul Unirii, persoane de toate vârstele şi din toate colţurile ţării. Grupuri de tineri, grupuri de excursionişti, de studenţi şi de elevi sau pur şi simplu grupuri de prieteni vechi şi noi au parcurs sute de kilometri ca să ajungă la Alba Iulia, „să simtă istoria” sau să se fotografieze în oraşul Unirii.

Unii au făcut din asta un obicei pe care îl respectă în fiecare an din ultimii douăzeci de după revoluţie. Prin parc au călcat, joi, paşi de albaiulieni şi paşi veniţi de aproape, din zona judeţului Alba sau paşi patrioţi din zonele Deva, Sălaj, Satu Mare, Craiova, Cluj, Caransebeş, Gorj, Turnu Severin, Bistriţa, Mediaş şi Sibiu.

Alba Iulia a fost cutreierată şi de paşi veniţi de foarte departe, tocmai din Pakistan – un grup de studenţi care se specializează în medicină sau ştiinţe economice în România  şi au ales să sărbătorească alături de români Ziua Naţională în oraşul Unirii. Veniţi special pentru a asista la activităţile organizate în această zi, mulţi dintre vizitatori rămân în Alba Iulia doar în Ziua Unirii, întorcându-se apoi spre casele lor. Alţii au sosit cu cel puţin o zi înainte şi şi-au petrecut nopţile în saci de dormit, în săli de sport ale şcolilor sau în gară. Toate acestea nu au reprezentat obstacole în calea celor care au vrut să se simtă cu adevărat români.

[media id=450 width=320 height=240]La Alba Iulia „se simte istoria”

Programul manifestărilor din ziua de 1 Decembrie a oferit câte ceva de făcut tuturor categoriilor de oameni, indiferent de preferinţe: unii au ales Alba Iulia din raţiuni istorice, căci aici „e multă concentraţie de istorie pe metru pătrat” şi au ales să meargă la Muzeu şi să viziteze Porţile Cetăţii. Alţii au fost impresionaţi de parada militară, de poveştile Unirii spuse de personaje istorice sau au asistat la ridicarea drapelului. Alţii au venit aici special ca să poată participa la slujba de 1 decembrie de la Catedrala Reîntregirii.

Preferinţe festive ale românilor obişnuiţi

În paralel cu toate aceste activităţi, românii nu s-au dezminţit de la plăcerile lor maxime la ocazii festive. Aceştia au avut parte de mâncare şi băutură din plin, pe toate aleile Parcului Unirii. Toate spaţiile parcului au fost populate cu tarabe şi standuri cu mâncăruri care mai de care mai ademenitoare, vizual şi olfactiv.

Aici se vindeau de toate: de la tradiţionalii mici, asortaţi, pe aceste temperaturi scăzute, cu vin fiert, la fripturi, frigărui şi cârnaţi ori gustoşii cartofi prăjiţi şi cei pe băţ; de la plăcinte, clătite, colaci kurtos, mere coapte, turtă dulce, vată de zahăr şi alte dulciuri pentru pofticioşii pe care nu îi deranjează să ronţăie în mers, la cumpărături substanţiale.

În parc s-au comercializat produse alimentare autohtone în regim de piaţă: brânzeturi şi mezeluri preparate în judeţul Alba, produse apicole sau chiar pere, la kilogram. Serbările Unirii au căpătat în acest an şi o nuanţă comercială: Bulevardul Transilvaniei şi Parcul Unirii au dobândit amploarea unui târg în toată regula. Cei care au avut disponibilitate şi posibilitate financiară au putut achiziţiona tot felul de produse: de la obiecte tricolore şi vederi cu ştampila festivă a municipiului Alba Iulia, la confecţii, pălării, piei şi blănuri, seminţe, clopoţei din bronz fabricaţi manual, casete şi CD-uri cu muzică şi chiar iepuri pitici. Preţurile acestor produse au fost, bineînţeles, săltate, în comparaţie cu cele din magazine, respectând, într-un fel, practica obişnuită din zilele de sărbătoare.

Frigul nu i-a împiedicat pe entuziaştii Zilei Naţionale să se bucure de toată varietatea acţiunilor organizate, pentru ei, de 1 Decembrie la Alba Iulia. Ziua Unirii s-a încheiat, aşa cum a şi început, într-un decor strălucind de bună dispoziţie. Chiar şi artificiile din acest an au depăşit aşteptările celor obişnuiţi cu acest spectacol, de mulţi ani. Acestea au completat sărbătoarea, în tonuri aproape magice, bine regizate şi sincronizate atât cromatic cât şi muzical.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

5 Comentarii

5 Comentarii

  1. traian

    joi, 01.12.2011 at 23:45

    balci!!!!

  2. alin cret

    vineri, 02.12.2011 at 00:34

    Sunt in pozele de mai sus afisate niste personaje mai in varsta cu steagul Romaniei legat la gat. Cred ca persoanele ca ei se mai bucura in ziua de azi de adevarata zi nationala. Pentru restul e doar un balci (cum zice si traian). Inca o ocazie sa nu mergi la munca si sa iesi cu prietenii la un mic si un vin cald in parcul din fata catedralei, chestie pe care ai putea sa o faci in orice alta zi a anului de altfel, dar deh, e mai bine cand mai primesti cate ceva gratis din partea primariei. Si ce mi se pare ciudat e ca romanul are mai multi bani cand sunt asemenea evenimente deoarece cumpara toate prostiile de care nu are nevoie si plateste pt un pahar de vin si 3 mici, poate dublu fata de cum l-ar fi cumparat maine. Chestie care e aiurea, pentru ca in loc sa „traiesti bine” o zi ai putea-o face poate 2 zile si ai avea inca o zi de fericire in plus si una de trai amar, minus. Pacat ca ne pierdem sarbatoarea nationala. P.S. Totul a fost doar parerea mea si mi-ar face mare placere sa ma insel. P.S.S. Felicitari Flavia si Catalin pentru articol

    • moderatorul de serviciu

      vineri, 02.12.2011 at 00:42

      @Alin Cret, Multumim pentru aprecieri. Articolul a fost scris de Adina. Este cel mai nou reporter de la Alba24.

  3. alin cret

    vineri, 02.12.2011 at 00:42

    Imi cer scuze….de asemenea felicitari Adina

  4. silviu

    vineri, 02.12.2011 at 21:43

    Felicitari pentru articol

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Transavia investește masiv în energie verde pentru a-și asigura necesarul de energie

Publicat

Transavia, liderul pieței de carne de pui din România, investește masiv în energie regenerabilă și în cogenerare pentru a ajunge să își acopere aproape în integralitate necesarul de energie. Doar în acest an, prin proiectele deja demarate, Transavia intenționează să amplaseze peste 22.000 de panouri fotovoltaice care vor produce energie verde.

Prin această capacitate instalată, de 10 MWh anual, se va acoperi aproximativ 30% din consumul anual de electricitate al facilităților Transavia. Această etapă va elimina anual cel puțin 4 milioane de kilograme de emisii de CO2, echivalentul emisiilor anuale provenite de la 1778 de autoturisme.

Reducerea semnificativă a emisiilor de carbon va fi dublată de un efect economic pozitiv asupra performanțelor companiei, care, odată ce își va asigura necesarul energetic pe cont propriu, va fi protejată de fluctuațiile masive ale prețurilor la energie. Panourile fotovoltaice vor fi instalate atât pe acoperișurile fermelor de pui, cât și pe teren, în funcție de structura construcțiilor și de poziția față de soare. În etapa actuală vor fi amplasați peste 100.000 de metri pătrați de panouri fotovoltaice.

„Ambiția noastră este să ne asigurăm, până la finalul anului 2023, aproape în integralitate energia electrică necesară. De aceea, investim masiv în energia verde și soluții de eficiență energetică ce vor contribui la rezultatele noastre pe termen lung. Doar în prima etapă, concentrată în anul în curs, vom acoperi circa o treime din necesarul de energie electrică pentru facilitățile noastre, creând și un avantaj unic în piață. Singurul factor care ne-ar putea afecta progresul ar fi funcționarea defectuoasă a lanțurilor logistice. Avem însă încredere că, împreună cu companiile cu care colaborăm în implementarea proiectului, vom găsi soluții astfel încât să reușim până la finalul anului viitor să producem 80%-100% din energia de care avem nevoie”, declară dr. ing. Ioan Popa, președinte și fondator Transavia.

Această inițiativă face parte din strategia de sustenabilitate, de la bob la furculiță, prin care compania s-a angajat să protejeze resursele pentru generațiile viitoare, acționând responsabil în privința oamenilor, a animalelor, a comunităților și a mediului.

„Suntem hotărâți să fim un model pentru toți jucătorii din piață și să contribuim activ la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (ODD) ale Națiunilor Unite, reducându-ne la minimum posibil amprenta de carbon. Doar cei 10 MWh, produși de panourile fotovoltaice din prima etapă, sunt echivalentul plantării a 187.000 de copaci sau, altfel spus, a unei păduri de aproape 200 de hectare. Contribuim astfel direct la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră (GES) și la combaterea efectelor schimbărilor climatice”, spune Theodora Popa, vicepreședinte Transavia.

Suplimentar, pe lângă panourile fotovoltaice, Transavia va implementa și două proiecte de cogenerare de înaltă eficiență electrică și termică.

Pentru eficientizarea consumului de energie, Transavia a adoptat deja utilizarea tehnologiilor și echipamentelor eficiente și a implementat modele de exploatare fiabilă a acestora astfel încât să nu existe pierderi. Conform celui mai recent Raport de Sustenabilitate publicat de Transavia, compania a devansat cu 4 ani atingerea obiectivului țintă de reducere a consumului de energie relaționat cu iluminatul. Astfel, ca urmare a accelerării înlocuirii corpurilor de iluminat existente cu corpuri LED la toate punctele de lucru unde se puteau aduce îmbunătățiri, compania a redus deja cu 15% consumul de energie din această activitate. Același Raport indică faptul că afacerea de familie, cu capital 100% românesc, utilizează gazele naturale la producerea aburului pentru asigurarea fluxului tehnologic, la încălzirea spațiilor destinate creșterii păsărilor dar și la încălzirea spațiilor administrative. Tot în vederea creșterii eficienței energetice, compania continuă activitatea de izolare termică și de monitorizare a microclimatului cu echipamente automatizate în halele de creștere. De asemenea, Transavia a implementat măsuri specifice pentru fiecare punct de lucru, în funcție de zona geografică și de variația de temperatură pentru perioada iarnă-vară.

Transavia este singurul producător de carne de pui care a publicat în mod voluntar Raportul de Sustenabilitate în ultimii doi ani. De asemenea, este prima companie din România co-semnatară a Codului Conduită al UE cu privire la practicile responsabile comerciale şi de marketing în sectorul alimentar.

Despre Transavia

Transavia este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brand-urile Fragedo, Libertan și Papane, ocupând locul 4 în topul celor mai valoroase portofolii din România (Brand Finance Romania 50 2022). Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. În cei 31 de ani de activitate, Transavia a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, Transavia are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii.

În fermele Transavia, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI. Fragedo, brand emblemă al companiei Transavia, a fost desemnat și la ediția 2021 a Summit Forbes Brands for Kids, drept „Cea mai de încredere marcă de carne”.

Pentru mai multe informații, vizitați https://transavia.ro/.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cum își pot vedea elevii lucrările la examenul de Evaluare Națională 2022. Procedură și calendar

Publicat

Marți și miercuri, elevii care au susținut examenul de Evaluare Națională 2022 și care doresc să-și vadă lucrările pot depune cereri la școli. Potrivit procedurii și calendarului comunicat de Ministerul Educației către inspectoratele școlare, vizualizarea lucrărilor va fi în perioada 18-22 iulie.

Reamintim că până în 11 iulie se fac înscrierile la liceu, iar în 14 iulie este repartizarea computerizată. Pentru orientarea la înscrieri, Ministerul Edcuației a publicat ierarhia mediilor de admitere.

Potrivit procedurii, nota acordată pe lucrare nu mai poate fi modificată după vizualizare. Doar membrii comisiei județene/comisiei municipiului București de organizare a Evaluării Naționale sau cei ai Comisiei Naționale de Organizare a Evaluării Naționale pot solicita vizualizarea lucrării/lucrărilor și a borderourilor de evaluare în scopul verificării/reevaluării acesteia/acestora.

La vizualizarea lucrării/lucrărilor, candidatul minor trebuie să fie însoțit obligatoriu de un părinte/reprezentant legal. Nu este permisă folosirea telefoanelor sau a altor aparate de înregistrare a imaginii.

Pentru a fi mai ușoară vizualizarea lucrărilor, școala va instala un videproiector pe care vor fi proiectat lucrările solicitate, potrivit edupedu.ro.

Elevii nu vor vedea lucrarea în original, ci o copie pe calculator, a lucrării, scanată, conform cu originalul.

Calendarul de vizualizare a lucrărilor la Evaluare Națională 2022

  • 5-6 iulie – Depunerea cererilor prin care se solicită vizualizarea lucrărilor la unitatea de învățământ care a fost centrul de examen.
  • 7 iulie – Centralizarea cererilor de vizualizare a lucrărilor la Comisia județeană de organizare a Evaluării Naționale din județul de origine.
  • 8 iulie – Transmiterea situației centralizate a cererilor de vizualizare a lucrărilor la Comisia județeană de organizare a Evaluării Naționale din județul de origine către Comisia județeană din județul evaluator. Transmiterea, către directorii unităților de învățământ care au fost centre zonale de evaluare, a solicitării de a primi lucrările pentru vizualizare.
  • 11-12 iulie – Pregătirea, de către directorii unităților de învățământ care au fost desemnate centre zonale de evaluare, a lucrărilor pentru vizualizare, conform procedurii. Transmiterea la Comisia județeană de Evaluare Națională din județul evaluator a fotocopiilor conforme cu originalul a lucrărilor solicitate pentru vizualizare.
  • 13-15 iulie – Pregătirea fișierelor cu lucrările solicitate pentru vizualizare și încărcarea lor pe FTP, conform procedurii.
  • 18 – 22 iulie – Vizualizarea lucrărilor de către solicitant, conform procedurii și a programului anunțat.

Evaluare Națională 2022

Rezultatele finale la examen au fost publicate în 30 iunie. Procentul mediilor peste 5 în județul Alba, după rezultatele finale la Evaluare Națională 2022 a rămas 83,8%, la fel ca înainte de contestații. Este însă încă o medie de 10, numărul total al acestora în județ fiind de 4.

În top național, Alba a coborât pe locul 11 (de pe 10) în funcție de mediile egale sau mai mari de 5.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

SONDAJ INSCOP: Ce cred românii despre propria lor stare de sănătate. Bolile cardiologice, cele mai frecvente afecțiuni

Publicat

Un nou sondaj realizat de INSCOP Research arată modul în care se raportează românii la starea lor de sănătate. 

Potrivit sondajului de opinie intitulat ”Agenda România 2050. O conversație despre viitorul României – Ediția I”, 52% dintre români declară că nu știu să aibă probleme de sănătate.

76% dintre ei afirmă că sunt preocupați foarte mult sau destul de mult de starea proprie de sănătate, iar 85% că sunt interesați foarte mult sau destul de mult de prevenirea apariției unor boli sau a unor complicații ale unor boli.

Sondajul de opinie, realizat în perioada 23 mai – 14 iunie 2022 pe un eșantion de 1500 de respondenți, este împărțit în mai multe capitole care vor fi publicate succesiv în perioada următoare.

Sondajul de opinie ”Agenda România 2050. O conversație despre viitorul României – Ediția I” a fost realizat de INSCOP Research în la comanda think-tank-ului STRATEGIC Thinking Group, în cadrul unui proiect de cercetare sprijinit de mediul privat și având drept parteneri academici Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca, Universitatea București, Universitatea Politehnica din București, Universitatea de Vest din Timișoara și Universitatea de Medicină și Farmacie Grigore T. Popa din Iași.

Ce afecțiuni declară românii

Chestionați cu privire la starea actuală de sănătate, 52,2% dintre români declară că nu știu să aibă probleme de sănătate. 20,6% declară că au probleme de sănătate cardiovasculare, 17,9% probleme reumatologice, 10,7% probleme metabolice, 6,5% probleme respiratorii, 2,8% probleme oncologice, 9,5% alte probleme de sănătate decât cele enumerate mai sus.

Analiza socio-demografică: Persoanele peste 60 de ani și inactivii pasivi declară în procente mult peste medie că au probleme cardiovasculare.

În rândul acelorași categorii se înregistrează cele mai ridicate procente de respondenți care declară că au probleme de sănătate reumatologice.

Tinerii până în 30 de ani reprezintă categoria socio-demografică unde se înregistrează cel mai ridicat procent al celor care declară că nu au probleme de sănătate.

Valori mult peste medie mai întâlnim și în rândul persoanelor până în 44 de ani, al gulerelor albe și al persoanelor cu venituri ridicate și foarte ridicate.

Preocuparea față de starea de sănătate

76,1% dintre români spun că îi preocupă foarte mult sau destul mult starea lor de sănătate (41,2%  dintre  spun că îi preocupa foarte mult, iar 34,9% destul de mult). 23.8% declară că sunt preocupați destul de puțin sau deloc de starea lor de sănătate (16,8% destul de puțin, iar 7 % deloc). 0,1% nu știu sau nu răspund.

Analiza socio-demografică: Persoanele cu studii superioare și gulerele albe declară în procente mai ridicate decât media că sunt preocupate destul de mult de starea lor de sănătate.

Declară că sunt foarte preocupați de starea lor de sănătate mai ales persoanele peste 60 de ani, inactivii pasivi și locuitorii din regiunea Sud Vest Oltenia.

Nivelul de interes față de prevenție

85,8% dintre români declară că îi interesează foarte mult sau destul de mult prevenirea apariției unei boli sau a unor complicații ale unei boli (47,1% dintre respondenți spun că îi interesează foarte, iar 38,7% destul de mult).

14,1% dintre români declară că îi interesează destul de puțin sau deloc prevenirea apariției unei boli sau a unor complicații ale unei boli (9,5% destul de puțin, iar 4,6% deloc). 0,1% nu știu sau nu răspund.

Analiza socio-demografică: Locuitorii care declară că veniturile lunare le ajung pentru un trai decent declară în procente semnificativ mai ridicate decât media că sunt interesați de prevenție.

Chestionați cu privire la starea actuală de sănătate, 52,2% dintre români declară că nu știu să aibă probleme de sănătate. 20,6% declară că au probleme de sănătate cardiovasculare, 17,9% probleme reumatologice, 10,7% probleme metabolice, 6,5% probleme respiratorii, 2,8% probleme oncologice, 9,5% alte probleme de sănătate decât cele enumerate mai sus. Nu știu sau nu răspund la această întrebare 0,5% din totalul eșantionului.

Analiza socio-demografică: Persoanele peste 60 de ani și inactivii pasivi declară în procente mult peste medie că au probleme cardiovasculare. În rândul acelorași categorii se înregistrează cele mai ridicate procente de respondenți care declară că au probleme de sănătate reumatologice.

Tinerii până în 30 de ani reprezintă categoria socio-demografică unde se înregistrează cel mai ridicat procent al celor care declară că nu au probleme de sănătate.

Valori mult peste medie mai întâlnim și în rândul persoanelor până în 44 de ani, al gulerelor albe și al persoanelor cu venituri ridicate și foarte ridicate.

Preocuparea față de starea de sănătate

76,1% dintre români spun că îi preocupă foarte mult sau destul mult starea lor de sănătate (41,2%  dintre  spun că îi preocupa foarte mult, iar 34,9% destul de mult). 23.8% declară că sunt preocupați destul de puțin sau deloc de starea lor de sănătate (16,8% destul de puțin, iar 7 % deloc). 0,1% nu știu sau nu răspund.

Analiza socio-demografică: Persoanele cu studii superioare și gulerele albe declară în procente mai ridicate decât media că sunt preocupate destul de mult de starea lor de sănătate.

Declară că sunt foarte preocupați de starea lor de sănătate mai ales persoanele peste 60 de ani, inactivii pasivi și locuitorii din regiunea Sud Vest Oltenia.

Nivelul de interes față de prevenție

85,8% dintre români declară că îi interesează foarte mult sau destul de mult prevenirea apariției unei boli sau a unor complicații ale unei boli (47,1% dintre respondenți spun că îi interesează foarte, iar 38,7% destul de mult). 14,1% dintre români declară că îi interesează destul de puțin sau deloc prevenirea apariției unei boli sau a unor complicații ale unei boli (9,5% destul de puțin, iar 4,6% deloc). 0,1% nu știu sau nu răspund.

Analiza socio-demografică: Locuitorii care declară că veniturile lunare le ajung pentru un trai decent declară în procente semnificativ mai ridicate decât media că sunt interesați de prevenție.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud organizează concurs pentru ocuparea unui post de asistent medical comunitar. Condiții de angajare

Publicat

Primăria municipiului Aiud, cu sediul situat în str. Cuza Vodă, nr. 1, organizează concurs în vederea ocupării, pe durată nedeterminată, a unui post contractual de execuție vacant, cu normă întreagă, de asistent medical comunitar, grad principal din cadrul Direcției de Asistență Socială a municipiului Aiud, Compartiment Cabinete Medicale și Asistență Medicală Comunitară, din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.

Condiţiile specifice de participare la concurs:

  • diplomă de absolvire a studiilor post liceale în specialitatea asistent medical;
  • vechime în specialitatea studiilor absolvite 5 ani – adeverință grad profesional principal;
  • certificat de membru și aviz anual eliberat de  Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unui post contractual vacant, prevăzute la art. 3 din HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Condițiile de desfășurare a concursului:

  • Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 28.07.2022, ora 10:00 – la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situat în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1.
  • Data, ora și locul desfășurării interviului: 02.08.2022, ora 10:00 – la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situat în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1.
  • Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 18.07.2022, ora 16:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258 861310 interior 1013 /fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro. Persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, aparatul de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax