Connect with us
Publicitate

Eveniment

Ghișeu digital, la Sebeș. Terminal SelfTax pentru plata cu cardul a impozitelor, amenzilor și taxelor locale, cumpărat de Primărie

Publicat

Primăria Sebeș a cumpărat recent un terminal SelfTax care va putea fi utilizat de către cetățeni pentru plata impozitelor, amenzilor și altor taxe locale, fără a fi nevoie de asistența unui funcționar. Plățile se vor putea face astfel și în afara orelor de program cu publicul. 

Achiziția a fost făcută prin cumpărare directă, pe platforma SEAP. Terminalul a costat 63.830 de lei, fără TVA.

Terminalul SelfTax va fi utilizat de cetățeni inclusiv în afara orelor de program cu publicul, ca alternativă la interacțiunea la ghișeu la sediul instituției.

Ce operațiuni permite sistemul

Sistemul va permite cetățenilor să efectueze plăți, fără a fi asistați de un funcționar. De asemenea, terminalul va putea să tipărească și să elibereze documente doveditoare ale efectuării plăților, pe suport de hârtie (chitanțe, bonuri).

Terminalul va avea în componență următoarele:

  • șasiu metalic – cu talpă de 200 x 200 mm
  • monitor de tip touch-screen, 27”, rezoluție Full HD, cu PC sistem industria i3/8 GB RAM/SSD 120 GB, Windows 10 IoT
  • terminal de tip EFT-POS pentru plăți neasistate, antivandal
  • imprimantă termică pentru chitanțe, 80 mm
  • cititor de cod de bare
  • UPS 550VA – va asigura funcționarea terminalului în parametrii optimi pentru cel puțin 10 minute în situațiile critice (lipsa alimentării), în scopul finalizării operațiunii aflate în curs de desfășurare
  • sursă alimentare internă – 12V

Soluția va include o aplicație software pentru realizarea de plăți prin intermediul cardului bancar (emis de orice bancă) prin metoda standard dar și prin tehnologie contactless.

Cum se fac plăți

Plățile se vor putea efectua fie prin scanarea codului de bare (sau QR-code) de pe documentul primit din partea primăriei/instituției, fie prin scanarea cărții de identitate a cetățeanului, care va conduce la identificarea automată a sumelor datorate de către respectiva persoană către instituție.

Astfel, se vor putea realiza:

  • plăți pentru sume din categoria „taxe cu debit”, mai precis taxele și impozitele datorate anual de către cetățean (pentru imobile, autoturisme, terenuri)
  • plăți pentru sume din categoria „amenzi” pentru care vor fi completate de către cetățean informațiile aferente de pe procesul verbal
  • plăți pentru sume din categoria „taxe fără debit”, și anume taxe judiciare, extrajudiciare, diverse taxe pentru certificate, autorizări, taxa emitere carte de identitate, pe care cetățeanul le are de efectuat în relația cu instituțiile administrației publice locale

Aplicația se va integra cu actualul program pentru evidența impozitelor și taxelor locale, utilizat la nivelul municipiului Sebeș.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate