Connect with us
Advertisement

Economie

Grupul Daimler va continua investițiile în Sebeș și Cugir. Star Transmission va dezvolta noi proiecte și le va extinde pe cele existente

Publicat


IMG_4948 Grupul Daimler va continua să investească în dezvoltarea fabricilor de la Sebeș dar și în proiecte noi, potrivit lui Markus Schäfer, membru CA al diviziei Mercedes-Benz Cars. Acesta a declarat luni, la inaugurarea fabricii de producţie a cutiilor de viteză 9G Tronic de la Sebeş, că se vor angaja în dezvoltarea de noi proiecte în zonă, însă nu a dorit să dezvăluie despre ce este vorba. Acesta a mai precizat că vor continua să se dezvolte și în zona Cugir, unde se pregătesc să investească 40 de milioane de euro.

Potrivit unor surse neoficiale, Grupul Daimler, unul din­tre cei mai mari con­structori auto din lu­me are în plan deschiderea unei noi uzine la Sebeș care va produce autoturisme Mercedes. Se pare că deja compania a achiziționat mare parte din terenurile care se află în zona Star Transmission pe platforma industrială de la Sebeș.

Referitor la investițiile care se vor face în viitor la Sebeș, Markus Schäfer, membru CA al diviziei Mercedes-Benz Cars, a făcut câteva declarații scurte.

El spune că vor continua investițiile în zona Sebeș, dar și la Cugir, unde se pregătesc să investească încă 40 de milioane de euro.

„Vă pot spune în acest moment că în această locație ne vom angaja la dezvoltarea altor proiecte ce țin de Power Trade în viitor”, a spus acesta.

Întrebat dacă este vorba despre o viitoare uzină în care se vor asambla mașinile de lux Mercedes-Benz  acesta a declarat că în prezent se gândesc să extindă ceea ce există în acest moment.

„Suntem la începutul activității noastre, avem multe elemente potențiale de dezvoltare, deocamdată ceea ce îmi doresc eu foarte mult este să extindem această uzină, să vedem acest proiect dus mai departe. Nu pot să vă ofer informații privind achizița de terenuri, dar știu că vrem să ne dezvoltăm pe viitor”, a mai declarat Markus Schäfer.

Intenția de a deschide o uzină în România a fost exprimată public de către Dieter Zetsche, preşedintele consi­liului de ad­ministraţie al Daimler AG.

„Decizia privind o nouă uzină este un proces foarte raţional, în care com­parăm toate aspectele legate de nivelul edu­caţional, disponibilitatea forţei de muncă, logistică, infrastructură, cât de uşor este să faci afaceri în acea ţară, dis­tan­ţa faţă de furnizori şi clienţi. Ro­mâ­nia poate fi o soluţie. În România avem o experienţă pozitivă datorită fabricii de cutii de viteze, care este una foarte bu­nă. Şi reprezintă un avantaj pentru Ro­mânia faptul că avem acolo o uzină pen­tru cutii de viteze“, a declarat Dieter Zetsche, preşedintele consi­liului de ad­ministraţie al Daimler AG, pentru zf.ro.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

2 Comentarii

2 Comentarii

  1. Câtă

    marți, 05.04.2016 at 11:50

    Este o firma neserioasă care angajează pe pile si relații.
    2 prieteni ce s-au dus la interviu le-au zis ca-i suna in 2 săptămâni si au trecut 4 luni. Eu personal am fost chemat la interviu si lo băgat pe un ne-am de-a lor înaintea mea si mie mio zis ca sau ocupat posturile. Au salar mic si le tot pleacă oamenii buni din firmă…aștept părerea si restu de cititorii alba24

  2. ionut

    miercuri, 06.04.2016 at 14:56

    asa este! daca nu esti macar ruda cu cineva din conducere, trebuie sa ai domiciliul in CUGIR, PIAN, si localitatile invecinate, ca sa fi angajat! CONDITI OBLIGATORIE. iar treaba cu „pilele” se poate observa la orice pas! de ex: un muncitor proaspat angajat e pus intrun loc „cheie”, fara gram de experienta! am 4 ani in firma si am un salariu de 1200 net. la interviul de angajare mi s-a zis ca la 1.8-2 ani o sa ajung la 2500 – 3000lei net. povesti!! nu mai credeti tot ce se zice in media despre STC! Sunt niste nazisti mai moderni! ARBEIT MACHT FREI!!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement