Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Guvernul a închis mai multe site-uri care propagau știri false în contextul crizei din Ucraina. Un post TV, interzis. LISTA

Publicat

Mai multe site-uri de propagandă rusă, printre care și mai multe versiuni ale site-ului Sputnik, au fost închise de autoritățile române, a anunțat luni purtătorul de cuvânt al Guvernului, Dan Cărbunaru. De asemenea, acesta a spus că toți operatorii de cablu au eliminat postul Russia Today din grilă.

„Sunt o serie de măsuri pe care autoritățile române le-au luat pentru a bloca anumite surse identificate ca propagând știri false în contextul crizei din Ucraina. O să prezint o listă, unele dintre au fost deja închise, altele urmează să fie închise.

– bitinitiators.com/blog.html

– profitsmall.com

– yourincome.site

– ru.mdsputniknews.com

– md.sputniknews.com

– ro.md.sputniknews.com

– citestesitu.com

– rtnews.ro

– cloudx.ro

Aș vrea să adaug că începând din această seară, ultimul operator care furnizează servicii TV în România va opri difuzarea RussiaToday în România. Din această seara, acest serviciu nu va mai fi activ”, a spus Dan Cărbunaru.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate


Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax