Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Guvernul recomandă purtarea măștii de protecție în spațiile publice închise sau aglomerate

Publicat

Guvernul recomandă purtarea măștii de protecție în încăperi și spații aglomerate, în contextul creșterii numărului de cazuri COVID. Miercuri, la ședință, reprezentanții Executivului au purtat măști.

La nivelul Guvernului există o preocupare în legătură cu creşterea numărului de cazuri de COVID-19 şi orice măsură de prevenţie este binevenită, a declarat, miercuri, purtătorul de cuvânt al Executivului Dan Cărbunaru, menţionând că membrii Cabinetului au purtat în şedinţă măşti de protecţie.

„Chiar şi astăzi a avut loc o discuţie în cadrul şedinţei cu ministrul Sănătăţii. Există o preocupare – nu doar la nivelul Ministerului Sănătăţii, dar şi la nivelul Guvernului – în legătură cu această creştere a numărului de cazuri şi, din acest punct de vedere, orice măsură de prevenţie din seria celor care au fost deja menţionate şi utilizate, până la urmă, nu doar în România, oriunde în lume, sunt binevenite, orice astfel de măsuri:

  • purtatul măştii în spaţiile aglomerate, că vorbim de mijloacele de transport în comun sau încăperi unde nu se asigură acea distanţă minimă, mai ales că specialiştii vorbesc acum despre faptul că, deşi nu este la fel de periculoasă ca variantele anterioare, şi această formulă care tinde să devină predominantă este destul de contagioasă, din ce în ce mai contagioasă”, a afirmat Cărbunaru, după şedinţa de guvern, întrebat în legătură cu faptul că membrii Executivului au purtat masca de protecţie.

Recomandare, nu obligație

El a arătat că orice formă suplimentară de protecţie nu poate decât să ajute.

„Este unul dintre motivele pentru care, inclusiv în Guvern, aţi văzut ce s-a întâmplat şi astăzi, în cadrul şedinţei, mai ales că la invitaţia premierului, la şedinţa de guvern au participat şi o parte importantă dintre tinerii care s-au înscris în programul de intership la nivelul guvernamental şi cu toţii am purtat măşti.

Se va menţine această recomandare implementată la nivelul Guvernului, ceea ce e valabil şi pentru alte categorii de spaţii aglomerate, în special, revin asupra mijloacelor transport în comun, chiar astăzi – şi domnul ministru al sănătăţii sublinia acest lucru”, a adăugat Cărbunaru.

Potrivit acestuia, la nivel guvernamental se va sprijini, prin mijloace de comunicare, transmiterea acestor măsuri, menţionând că nu este vorba de obligaţii.

„Nu sunt obligaţii, pentru că nu avem în acest moment activat vreun cadru legal care să genereze obligativitate, dar, din păcate, după o perioadă atât de îndelungată, în care valurile de COVID-19 au lovit inclusiv România şi am văzut zeci de mii de victime care şi-au pierdut viaţa în această perioadă, ne gândim cu toţii atât la familiile lor, dar şi la cei care s-au recuperat, poate chiar cu greu, trecând o dată sau de două ori sau de mai multe ori prin această boală, că după această experienţă dureroasă, cu toţii ne dorim să folosim mijloace de protecţie, chiar şi fără a fi fost obligatorii, dar vin în menţinerea sănătăţii noastre”, a mai spus Cărbunaru.

sursă: Agerpres

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

ACTUALITATE

Marți: Biblioteca Județeană „Lucian Blaga” Alba inaugurează un nou raft în județ, în comuna Cricău

Publicat

Consiliul Județean Alba și Biblioteca Județeană „Lucian Blaga” Alba inaugurează marți, 23 august, un nou raft în teritoriu, cel de-al XVII-lea, de această dată în comuna Cricău.

Fondul special – Raftul Bibliotecii Județene Lucian Blaga în Județul Alba, Consiliul Județean Alba, împreună cu Biblioteca Județeană „Lucian Blaga” Alba, oferă comunităților din județ câte o mini bibliotecă, cu circa 300 de volume, cărți noi, din toate domeniile biblioteconomice.

Raftul nou cu cărți va fi la Biblioteca comunală Cricău.

La momentele de marți vor participa, alături de delegația Bibliotecii Județene „Lucian Blaga” Alba, reprezentanți ai administrației județene și locale, respectiv Ion Dumitrel, președintele Consiliului Județean Alba și primarul comunei Cricău, Florin Aurel Todericiu.

Cu această ocazie va avea loc semnarea oficială a parteneriatului între instituțiile implicate în proiect, respectiv Primăria Comunei Cricău și Biblioteca Județeană „Lucian Blaga” Alba.

Dincolo de fondul de carte dat în custodia Bibliotecii „Avram Iancu” din Cricău, prin parteneriatul semnat cu această ocazie, între administrația locală și instituția de cultură se pun bazele unor noi colaborări culturale.

Din partea Bibliotecii Județene „Lucian Blaga” Alba vor lua cuvântul atât managerul instituției, cât și prof. Daniela Floroian, moderatorul evenimentului, alături de Ionela Blagu, directorul Școlii Gimnaziale „Decebal” din Cricău și Ana Victoria Răbulea, bibliotecar la Biblioteca comunală Cricău.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Suma imensă plătită pentru plafonarea și compensarea facturilor. Banii, din buzunarele românilor

Publicat

Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie (ANRE) a aprobat până acum decontarea de la bugetul de stat a unei sume de peste 2,44 miliarde lei către furnizorii de energie, prin mecanismul de plafonare şi compensare a facturilor, se arată într-un comunicat al instituţiei, citat de Agerpres.

Banii provin din bugetul statului, deci tot din buzunarele românilor.

„Având în vedere activitatea desfăşurată ANRE cu privire la colectarea, verificarea datelor, întocmirea fişelor de analiză şi determinarea sumelor ce se cuvin spre decontare de la bugetul statului prin intermediul bugetului Ministerului Energiei şi Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, situaţia cererilor de decontare pentru perioada noiembrie 2021 – martie 2022, respectiv aprilie 2022 – martie 2023 se prezintă astfel:

  • pentru OUG 118/2021 (noiembrie 2021 – martie 2022), număr total societăţi care au depus cereri: 80, număr total cereri depuse: 350, număr total cereri aprobate: 259, număr total cereri neeligibile: 58. Suma totală transmisă spre decontare către Ministerul Energiei: 2,26 miliarde de lei.

Valoare totală cereri neeligibile: 10,2 milioane lei, valoare totală solicitată: 2,27 miliarde de lei”, se menţionează în comunicat.

Diferenţa de 33 de cereri depuse pentru decontare se află în diferite stadii de analiză, iar pe măsură ce operatorii încarcă datele şi documentele justificative solicitate de către experţii alocaţi, verificarea şi determinarea acestora se va realiza cu maximă operativitate.

În ceea ce priveşte OUG 27/2022 (raportare aprilie 2022 – martie 2023), numărul total al societăţilor care au depus cereri este de 52, numărul total cereri depuse – 114, numărul total al cererilor aprobate, clienţi casnici – 8, numărul total al cererilor aprobate, clienţi noncasnici – 10, numărul total cereri aprobate, clienţi casnici şi noncasnici – 18.

Suma totală transmisă către Ministerul Energiei, clienţi noncasnici este 97,7 milioane de lei iar suma totală transmisă către ANPIS, clienţi casnici – 84,4 milioane de lei.

Valoarea totală solicitată, clienţi noncasnici, ME este 97,7 milioane lei, valoare totală solicitată, clienţi casnici, ANPIS – 84,4 milioane lei astfel că valoare totală solicitată, clienţi casnici şi noncasnici este 182,1 milioane lei.

„Diferenţa de 96 de cereri depuse pentru decontare se află în diferite stadii de analiză, iar pe măsură ce operatorii încarcă datele şi documentele justificative solicitate de către experţii alocaţi, verificarea şi determinarea acestora se va realiza cu maximă operativitate. OUG 118/2021 este decontată în proporţie de aproximativ 98%, ANRE demarând verificarea şi analiza datelor aferente OUG 27/2022.

Având în vedere numărul relativ mic de cereri introduse pentru perioada aprilie 2022 – martie 2023, facem apel către toţi operatorii ce beneficiază de prevederile OUG 27/2022 să procedeze la încărcarea datelor aferente perioadei mai sus menţionate”, spun reprezentanţii ANRE.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Început de an școlar din 5 septembrie. Noutățile pentru clasele primare, gimnaziu și liceu. Ce trebuie să știe elevii și părinții

Publicat

Anul școlar 2022-2023 începe din 5 septembrie, într-o structură diferită față de ce a fost până acum.

În loc de trimestre sau semestre, elevii vor avea module de cursuri și mai multe vacanțe.

Alte noutăți se referă la reguli în școli, teze care nu vor mai fi obligatorii, se va încheia o singură medie anuală și elevii nu vor mai putea fi exmatriculați.

Structura anului școlar 2022-2023: cursuri și vacanțe – JUDEȚUL ALBA

  • cursuri (modulul 1) – de luni, 5 septembrie 2022, până vineri, 21 octombrie 2022
  • vacanţă (vacanța 1) – de sâmbătă, 22 octombrie 2022, până duminică, 30 octombrie 2022
  • cursuri (modulul 2) – de luni, 31 octombrie 2022, până joi, 22 decembrie 2022
  • vacanţă (vacanța 2) – de vineri, 23 decembrie 2022, până duminică, 8 ianuarie 2023
  • cursuri (modulul 3) – de luni, 9 ianuarie 2023, până vineri, 17 februarie 2023 (în Alba)
  • vacanţă (vacanța 3) – o săptămână: de luni, 20 februarie până vineri, 24 februarie, în Alba
  • cursuri (modulul 4) – de luni, 27 februarie 2023 până joi, 6 aprilie 2023
  • vacanţă (vacanța 4) – de vineri, 7 aprilie 2023, până marţi, 18 aprilie 2023
  • cursuri (modulul 5) – de miercuri, 19 aprilie 2023, până vineri, 16 iunie 2023
  • vacanţă (vacanța 6, de vară) – de sâmbătă, 17 iunie 2023, până duminică, 3 septembrie 2023.

Anul școlar 2022-2023 – „Şcoala altfel”, „Săptămâna verde” și încheierea cursurilor pentru clasele VIII și XII-XIII

În ziua de 5 octombrie – Ziua internaţională a educaţiei şi în zilele nelucrătoare/ de sărbătoare legală prevăzute de lege şi de contractul colectiv de muncă aplicabil nu se organizează cursuri.

Programul naţional „Şcoala altfel” şi Programul „Săptămâna verde” se desfăşoară în perioada 27 februarie – 16 iunie 2023, în intervale de câte 5 zile consecutive lucrătoare, a căror planificare se află la decizia unităţii de învăţământ.

Derularea celor două programe nu se planifică în acelaşi interval de cursuri (modul de învăţare).

Pentru clasele a XII-a zi, a XIII-a seral și frecvență redusă, anul școlar are o durată de 34 de săptămâni de cursuri și se încheie la data de 2 iunie 2023.

Pentru clasa a VIII-a, anul școlar are o durată de 35 de săptămâni de cursuri și se încheie la data de 9 iunie 2023.

Pentru clasele din învățământul liceal — filiera tehnologică, cu excepția claselor a XII-a zi, a XIII-a seral și frecvență redusă, pentru clasele din învățământul postliceal, cu excepția calificărilor din domeniul sănătate și asistență pedagogică, și pentru clasele din învățământul profesional, anul școlar are o durată de 37 de săptămâni de cursuri și se încheie la data de 23 iunie 2023.

Vacanța din februarie în celelalte județe

  • Vacanță în perioada 6-10 februarie: Ilfov, Suceava
  • Vacanță în perioada 13-17 februarie: Argeș, Bihor, Bistrița-Năsăud, Călărași, Cluj, Dâmbovița, Gorj, Hunedoara, Teleorman, Prahova.
  • Vacanță în 20-24 februarie: Sibiu, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Satu Mare, Sălaj, Maramureș, Arad, Timiș, Constanța, Tulcea, Giurgiu, Ialomița, Olt, Dolj, Mehedinți, Caraș-Severin, Vâlcea, Buzău, Brăila, Galați, Vrancea, Bacău, Vaslui, Neamț, Iași, Botoșani.

Anul școlar 2022-2023 – noutăți

În anul școlar 2022-2023, la fiecare disciplină de studiu/modul, se încheie anual o singură medie, scrie în noul Regulament-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (ROFUIP), ce intră în vigoare de la 1 septembrie.

La fiecare disciplină, numărul de calificative/note acordate anual este cu cel puțin trei mai mare decât numărul de ore alocat săptămânal disciplinei în planul-cadru de învățământ.

În cazul curriculumului organizat modular, numărul de note acordate trebuie să fie corelat cu numărul de ore alocate fiecărui modul în planul de învăţământ, precum şi cu structura modulului, de regulă, o notă la un număr de 25 de ore.

Numărul minim de note acordate elevului la un modul este de două.

La sfârşitul clasei pregătitoare, evaluarea dezvoltării fizice, socioemoţionale, cognitive, a limbajului şi a comunicării, precum şi a dezvoltării capacităţilor şi atitudinilor faţă de învăţare ale copilului, realizată pe parcursul întregului an şcolar, se finalizează prin completarea unui raport, de către cadrul didactic responsabil, în baza unei metodologii aprobate prin ordin al ministrului educaţiei.

În învăţământul primar, la clasele I – IV, în cel secundar şi în cel postliceal, elevii vor avea la fiecare disciplină/modul, cu excepţia celor preponderent practice, cel puţin două evaluări prin lucrare scrisă/test pe an școlar.

La fiecare disciplină de studiu/modul, se încheie anual o singură medie, calculată prin rotunjirea mediei aritmetice a notelor la cel mai apropiat număr întreg. La o diferență de 50 de sutimi, rotunjirea se face în favoarea elevului.

La clasele I – IV se stabilesc calificative anuale la fiecare disciplină de studiu.

Pentru aceste clase, calificativul pe disciplină se stabileşte astfel: se aleg două calificative cu frecvenţa cea mai mare, acordate în timpul anului școlar, după care, în perioadele de recapitulare şi de consolidare a materiei, în urma aplicării unor probe de evaluare sumativă, cadrul didactic poate opta pentru unul dintre cele două calificative, în baza următoarelor criterii:

  • a) progresul sau regresul elevului;
  • b) raportul efort-performanţă realizată;
  • c) creşterea sau descreşterea motivaţiei elevului;
  • d) realizarea unor sarcini din programul suplimentar de pregătire sau de recuperare, stabilite de cadrul didactic şi care au fost aduse la cunoştinţa părintelui, tutorelui sau reprezentantului legal.

Calificativele la purtare se consemnează în catalog de către învăţători/institutori/profesorii pentru învăţământul primar.

În învăţământul secundar inferior, secundar superior şi postliceal, mediile anuale pe disciplină/ modul se consemnează în catalog de către cadrul didactic care a predat disciplina/modulul. Mediile la purtare se consemnează în catalog de profesorii diriginţi ai claselor.

Elevii scutiți de efort fizic trebuie să fie prezenți la orele de educație fizică.

Elevii scutiţi de efort fizic au obligaţia de a fi prezenţi la orele de educaţie fizică şi sport. Acestor elevi nu li se acordă calificative/note şi nu li se încheie media la această disciplină în anul în care sunt scutiţi medical.

Mediile minime pentru promovarea anului școlar

Sunt declaraţi promovaţi elevii care, la sfârşitul anului şcolar, obţin la fiecare disciplină de studiu/modul cel puţin media anuală 5 /calificativul „Suficient”, iar la purtare, media anuală 6 / calificativul „Suficient”.

Elevii liceelor pedagogice, ai liceelor teologice şi ai liceelor militare care obţin la purtare media anuală mai mică de 8 nu mai pot continua studiile la aceste profiluri. Aceşti elevi sunt obligaţi să se transfere, pentru anul şcolar următor, la alte profiluri/licee cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor de organizare şi funcţionare a unităţilor în cauză.

Elevii de la clasele cu profil artistic sau sportiv trebuie să obţină media cel puţin 6 la disciplina principală de specialitate, pentru aceste profiluri/specializări.

Elevii de la clasele cu specializările muzică, coregrafie și arta actorului trebuie să obţină cel puţin nota 6 pentru specializarea respectivă/la examenul de sfârşit de an şcolar.

Elevii de la clasele cu specializările arte vizuale, arte plastice, arte decorative, arhitectură, arte ambientale, design, conservare-restaurare bunuri culturale trebuie să obţină la toate disciplinele practice de specialitate media anuală cel puţin 6.

Elevii de la clasele cu profil pedagogic trebuie să obţină la sfârşitul anului şcolar medii anuale de cel puţin 6 la disciplinele limba şi literatura română/limba şi literatura maternă, matematică/ aritmetică şi la disciplinele pedagogice de profil.

Elevii care nu îndeplinesc condiţiile de mai sus sunt obligaţi să se transfere, pentru anul şcolar următor, la alte profiluri/specializări, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor de organizare şi funcţionare a unităţilor în cauză.

Vezi integral: OFICIAL: Noutățile anului școlar 2022-2023. Cum se încheie mediile, câte note vor avea elevii, reguli pentru corigenți și absențe

Alte reguli

  • elevii nu vor mai putea fi exmatriculați; potrivit ministerului, se dispune eliminarea dispozițiilor referitoare la exmatricularea elevilor, având în vedere faptul că dreptul la educație este de ordin constituțional; măsura exmatriculării va fi posibilă numai pentru învățământul postliceal, care nu are caracter obligatoriu
  • elevii de clasa pregătitoare și I, care nu pot fi lăsaţi repetenţi, dar “au manifestat dificultăţi de învăţare, menţionate în raportul de evaluare a dezvoltării fizice, socioemoţionale, cognitive, a limbajului şi a comunicării, precum şi a dezvoltării capacităţilor şi atitudinilor faţă de învăţare”, aceștia rămân în colectivele în care au învăţat şi intră, pe parcursul anului şcolar următor, într-un program de remediere/recuperare şcolară
  • părinții nu pot strânge bani pentru atenții destinate profesorilor – a fost eliminată posibilitatea ca asociația de părinți să colecteze bani; au rămas doar activitățile ce vizează întreținerea și dezvoltarea bazei materiale: „ poate susţine activităţile dedicate întreţinerii, dezvoltării şi modernizării bazei materiale a grupei/clasei şi unităţii de învăţământ prin acțiuni de voluntariat”; nu sunt însă sancțiuni pentru situația în care părinții strâng bani
  • plan de învățare individualizat pentru elevi: “elevii vor beneficia pe parcursul unui an școlar de cel puțin un plan individualizat de învățare, elaborat în urma evaluărilor susținute și după interpretarea rezultatelor de către cadrul didactic”. Acesta va fi folosit “pentru consolidarea cunoștințelor, pentru întreprinderea unor acțiuni de învățare remedială și pentru stimularea elevilor capabili de performanțe superioare”
  • prin contractul educațional semnat pe care și-l asumă fiecare părinte anual, acesta trebuie să ia legătura cu educatoarea, învăţătorul sau dirigintele, cel puţin o dată pe lună, pentru a cunoaşte evoluţia copilului/elevului; părinții sau reprezentanții legali ai elevului au în continuare obligația de a trimite copilul în colectivitate numai dacă nu prezintă simptome specifice unei afecţiuni cu potenţial infecţios (febră, tuse, dureri de cap, dureri de gât, dificultăţi de respiraţie, diaree, vărsături, rinoree etc.)
  • elevii au aceleași drepturi și obligații ca până acum, printre care: obligația de a avea un comportament civilizat şi o ţinută decentă în unitatea de învăţământ. Elevii nu au voie să organizeze sau să participe la acţiuni de protest altfel decât este prevăzut în Statutul elevului sau să nu aducă jigniri față de colegi și personalul școlii.
  • elevii claselor primare vor învăța, de regulă, dimineața, potrivit noului ROFUIP 2022: „Învățământul primar funcționează, de regulă, în programul de dimineață. Pentru unitățile de învățământ care funcționează în cel puțin două schimburi, programul este stabilit de consiliul de administrație al unității de învățământ”; „Cursurile pentru elevii din clasa pregătitoare și din clasele I și a II-a nu vor începe înainte de ora 8.00 și nu se vor termina mai târziu de ora 14.00.”
  • tezele nu mai sunt obligatorii, dar pot fi susținute dacă profesorii care decid asta; notele vor fi puse de profesor în funcție de numărul de ore alocat săptămânal disciplinei.

Examenele naționale

Examenele naționale rămân încă neschimbate pentru anul școlar 2022-2023.

Pentru Evaluarea Națională 2023, elevii de clasa a VIII-a vor susține probă scrisă atât la Limba română, cât și la Matematică. Cei care studiază într-una dintre limbile minorităților naționale vor da probă scrisă și la Limba maternă, potrivit edupedu.ro.

Până acum, media de admitere pe baza căreia se realizează înscrierea în clasa a IX-a de liceu s-a calculat ca medie ponderată între Media Generală la Evaluarea Națională (care are o pondere de 80%) și Media Generală de absolvire a claselor V-VIII (care are o pondere de 20%).

Examenul de Bacalaureat 2023 – ministrul Educației a anunțat că programa va fi simplificată: „Începând de anul viitor o să avem o tranziție spre normalitate. Sigur că programa va fi simplificată și anul viitor, cu ceea ce s-a predat în clasa a 10-a și eventual în clasa a noua, dar vom avea deja conținuturi complete pentru clasele a 11-a și a XII-a ”, a spus oficialul.

În prezent, bacalaureatul cuprinde următoarele probe:

  • probă scrisă la Limba și literatura română
  • probă scrisă obligatorie a profilului și a specializării: matematică sau istorie;
  • probă scrisă la alegere a profilului și a specializării; elevii aleg o singură disciplină din următoarele: Fizică, Chimie, Biologie vegetală și animală, Anatomie, Informatică, Geografie, Logică, Economie, Psihologie, Sociologie și Filosofie
  • probă scrisă la Limba maternă – pentru cei care studiază într-una dintre limbile minorităților naționale

evaluarea competențelor:

  • Evaluarea competențelor lingvistice de comunicare orală în limba română — proba A;
  • Evaluarea competențelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă — proba B;
  • Evaluarea competențelor digitale — proba D;
  • Evaluarea competențelor lingvistice într-o limbă de circulație internațională — proba C;

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Bătaie de joc la adresa pasagerilor cursei Wizz Air Cluj Napoca – Barcelona, aterizată la Valencia. Ce s-a întâmplat

Publicat

Un pasager a relatat pentru Cluj24 o experiență neplăcută cu compania aeriană Wizz Air și acuză reprezentanții acesteia de nesimțire și bătaie de joc, scrie Cluj24.ro.

”Am trăit o experiență nasoală zburând cu Wizz Air, poate ați putea scrie despre bătaia de joc pe care aceștia o fac față de clientții lor.

Zborul cu numarul W63406 din 17.08.2022 din Cluj Napoca, cu destinația Barcelona a aterizat în Valencia din cauza condițiilor de furtuna din Barcelona.

Echipajul ne-a ținut încă o ora în avion după aterizare și ne-au spus în mod repetat ca Wizz Air promite că ne va asigura transferul în Barcelona în cel mai scurt timp posibil, doar să avem rabdare.

Am fost apoi direcționați înăuntrul aeroportului din Valencia, unde ni s-a spus să așteptăm să fim direcționați. Toți pasagerii am așteptat să primim vreo informare cu privire la transfer, sau măcar o soluție temporară (cazare și masă).

Copii dormeau pe jos

Copiii dormeau efectiv pe jos, iar vârstnicii nu mai aveau putere să stea în picioare. Spre zorii zilei lumea a început să plece pe rând spre Barcelona, cu taxi-uri care costau și 500 de euro.

 

 

Eu și soția mea am plecat alături de alți 4 pasageri plătind împreună 480 de euro unui șofer de taxi. De prima noapte de cazare (deja plătită) nu am mai beneficiat.

Daune în bani și umilință

În concluzie, mie și soției ne-au cauzat 125 de euro dauna pentru cazare, 160 de euro cheltuiala noastră cu transferul, nu mai vorbesc de timp, nervi și umilință pe care am simțit-o.

Probabil chiar și acum sunt oameni care nu au putut pleca din Valencia din diferite considerente precum banii, nu toți își permit 500 de euro în plus doar pentru nesimțirea celor de la Wizz Air”, a spus pasagerul.

Cluj24 a solicitat vineri un punct de vedere al companiei Wizz Air.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax