Economie
Hidroelectrica a anunțat când vin facturile pentru consumul din august 2022, pentru cei 500.000 de clienți
Facturile emise de Hidroelectrica pentru consumul pentru luna august 2022 vor ajunge la abonați săptămâna viitoare, a anunţat miercuri compania.
La începutul lui martie, cei mai mulți dintre cei 500 de mii de clienți ai Hidroelectrica au primit facturile pentru luna iulie a anului trecut, după multe luni în care nu mai primiseră nicio factură.
„Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând de săptămâna viitoare (27-31 martie).
Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Menționăm că astfel de erori sunt inerente până la maturizarea completă a sistemului şi apelăm la înţelegere din partea clienților noştri şi îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia.
Pentru sesizări legate de sold, compania a înfiinţat special adresa de mail sold@hidroelectrica.ro”, au transmis reprezentanţii companiei Hidroelectrica, miercuri, pentru antena3.ro.
Citește și Din 1 aprilie, noi reguli la plata facturilor la gaze și energie electrică: Criteriile de încadrare pentru eşalonare
Zilele trecute, ministrul Energiei, Virgil Popescu a declarat despre întârzierea facturilor la energie, că poate confirma că nici el nu a primit acasă factura, în Turnu-Severin şi că îl nelinişteşte treaba aceasta.
De ce întârzie facturile de la Hidroelectrica
Multiplele schimbări în modul de calcul al subvențiilor și ajutoarelor acordate de guvern consumatorilor de energie electrică, împreună cu valul imens de abonați care au ales să migreze către Hidroelectrica de la alți furnizori de electricitate atrași de prețul cel mai bun de pe piață, a pus compania de stat în postura de a nu face față la această avalanșă de abonați noi și de schimbări pe care trebuia să le facă în softul de facturare.
După multe luni de întârziere, facturile clienților Hidroelectrica au început să ajungă la clienți, la începutul lunii martie.
Întârzierea începea să devină îngrijorătoare pentru consumatori care se gândeau cu groază ca vor primi deodată facturi pentru mai multe luni cumulate, lucru care cu siguranță va destabiliza bugetele multor familii și firme mici.
Cum se poate plăti factura la Hidroelectrica
În Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură
2. La Automatele de plată, așa cum sunt detaliate mai jos
3. Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate
4. Prin DIRECT DEBIT
Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.
CODUL de CLIENT, de forma 9900000001 – începe cu 99 și are 10 cifre – este elementul de identificare, pe care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.
Oricine, chiar dacă este sau nu este clientul nostru, pe IBAN-ul său, poate încheia Mandat de Direct Debit:
– pentru oricine este client Hidroelectrica
– pentru câți clienți dorește
Un client al Hidroelectrica poate avea un singur Mandat de Direct Debit.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News