Connect with us
Publicitate

AIUD

UPDATE FOTO-VIDEO: Intervenție inedită a pompierilor din Aiud: Au salvat o pisică blocată într-un copac

Publicat

O pisică a rămas blocată într-un copac din centrul municipiului Aiud, luni, în jurul orei 13:40. 

La fața locului, pentru salvarea pisicii au intervenit pompierii cu o autospecială. La ajungerea forțelor de intervenție, pisica era blocată într-un brad. După câteva minute de intervenție, pisica a fost coborâtă din copac.

Pompierii au intervenit cu o autospecială de stingere cu apă și spumă și o autoscară mecanică.

UPDATE: Potrivit ISU Alba, pisica salvată a fost dusă la Detașamentul de pompieri Aiud și „adoptată” de către salvatori.

sursa foto, video: ISU Alba

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

ADMINISTRATIE

Drumuri și Poduri Locale, firma CJ Alba, obligată la plata a mii de euro către un motociclist rănit într-un accident rutier

Publicat

Un motociclist din Alba care a fost implicat într-un accident rutier din cauza unei gropi din asfalt a dat în judecată Societatea Drumuri și Poduri Locale Alba și a cerut daune morale. 

Magistrații Tribunalului Alba i-au dat dreptate bărbatului și au obligat societatea să îi plătească motociclistului daune. Accidentul s-a petrecut în urmă cu mai bine de patru ani, iar o decizie în primă instanță a venit abia în 2022. 

Mai exact, judecătorii Tribunalului Alba au dat o decizie în 15 aprilie 2022, dar atât victima accidentului cât și societatea în cauză au făcut apel, iar dosarul s-a mutat le rolul instanței superioare, la Curtea de Apel Alba Iulia. Dosarul a fost înregistrat la Curte în 28 septembrie 2022.

Potrivit motivării instanței, ”la data de 14.10.2018, în timp ce se deplasa cu motocicleta marca Yamaha împreună cu fiul său pe ruta Secășel-Ohaba, într-o curbă la stânga, în dreptul imobilului cu nr. 154, în timp ce se afla în mișcare, a intrat într-o groapă existentă în carosabil, nesemnalizată, a pierdut controlul asupra direcției de deplasare şi a căzut în afara părții carosabile.

Menționează faptul că anterior acestei groape aflate în carosabil nu au existat indicatoare care să semnalizeze lucrările de frezare, nu erau montate astfel de indicatoare, iar groapa respectivă nu era semnalizată cu semn sau bandă reflectorizantă.

În urma accidentului, reclamantul a fost transportat cu ambulanţa la spital, unde s-a stabilit diagnosticul de traumatism gleznă stângă, mână şi pumn drept, escoriații mână stângă şi genunchi bilateral.

Ulterior, în urma investigațiilor RMN s-au constatat 2 fracturi stiloide cubitale si radiale drepte, leziuni descrise în certificatul medico-legal, leziuni care au necesitat spre vindecare 45-50 zile îngrijiri medicale. Arată faptul că datorită acestui accident reclamantul a fost nevoit să urmeze o perioadă de recuperare, iar o perioadă îndelungată de timp nu a putut folosi mâna dreaptă, aceasta fiind imobilizată în atela gipsată la început, iar ulterior în orteză” se arată în motivarea instanței.

De asemenea, societatea a fost amendată de către IPJ Alba pentru faptul că a efectuat lucrări de frezare a părții carosabile, iar în urma acestora au rezultat o serie de gropi pe partea carosabilă, semnalizate necorespunzător, nefiind respectate condițiile stabilite în avizul politiei rutiere.

Deși reprezentanții societății s-au apărat în instanță și au spus că vina aparține motociclistului, magistrații Tribunalului i-au dat câștig de cauză acestuia.

Bărbatul a cerut 60.000 de euro daune, dar magistrații au decis ca acesta să primească suma de 4.000 de euro cu titlu de daune morale. De asemenea, Societatea Drumuri și Poduri Locale Alba trebuie să plătească și suma de 5.559 de lei cu titlu de cheltuieli de judecată.

Atât bărbatul, cât și Drumuri și Poduri Locale au făcut apel la decizia magistraților Tribunalului.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Elevii, testați pentru consum de droguri, în școli. Ce se întâmplă dacă refuză. Lege în Parlament

Publicat

Un proiect înregistrat recent la Senat, pentru dezbatere, propune controale inopinate în școli și testări ale elevilor privind consumul de droguri. De asemenea, sunt prevăzute și pedepse cu închisoarea sau amendă penală.

Actul normativ a stârnit reacții diferite, atât în rândul elevilor, cât și al părinților și al asociațiilor din domeniu. Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, spune că fenomenul consumului de droguri în școli trebuie recunoscut și propune un program-pilot.

”Există o doză de ipocrizie, preferăm să întoarcem capul și să ne prefacem că acest fenomen nu există. Or acest fenomen există și este foarte grav.

Mecanisme specifice vor fi puse în practică prin semnarea, poate chiar săptămâna viitoare, a unui ordin comun ME-MS-MAI. Să instituim un program pilot care să demareze chiar în luna noiembrie, de sensibilizare, de formare a directorilor de școli, pentru a înțelege gravitatea fenomenului, și de recunoaștere și de abordare a acestor situații. Este o necunoaștere generalizată a acestui fenomen.

Începem cu formarea directorilor din acele școli care sunt cele mai predispuse consumului de droguri. Poți să faci acest lucru pe baza informărilor de la Ministerul de Interne, în școlile despre care MAI știe că există predispoziție pentru astfel de situații. Școlile, bine identificate. Partea de combatere revine Ministerului de Interne”, a declarat Cîmpeanu, la TVR Info.

Ce prevede proiectul înregistrat la Senat

Proiectul instituie includerea în contractul educațional a unor prevederi referitoare la obligația elevului de a se supune recoltării non-invazive a probelor biologice în vederea stabilirii consumului de substanțe psihoactive, la solicitarea polițiștilor, în cadrul unor controalele tematice/inopinate.

Controalele polițiștilor în școli sau universități se fac din oficiu sau la sesizarea conducerii unităților de învățământ/inspectoratelor școlare, cu colaborarea unui psiholog.

Dacă elevul este depistat pozitiv, poliția informează părinții/tutorele legal, pentru obținerea acordului de prelevare probe biologice  de identificare a tipului de drog consumat.

Dacă și rezultatele acestor teste sunt pozitive, se poate face recomandarea de includere într-un program integrat de asistență a persoanelor consumatoare de droguri.

Proiectul propune atât modificarea Legii Educației, cât și a Legii privind alte substante psihoactive, față de drogurile clasice, precum etnobotanice. Pentru operațiuni cu acest tip de produse, inclusiv deținerea pentru consum propriu, se propune pedeapsă cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau amendă. Pedeapsa nu se aplică persoanelor care denunță autorităților participarea lor la comiterea infracțiunii.

Cum motivează inițiatorii măsurile propuse

Proiectul privind testarea elevilor pentru consum de droguri este semnat de 40 de parlamentari PSD. A fost înregistrat la Senat, pentru dezbatere în 27 septembrie. Deputaţii PSD Bogdan-Gruia Ivan şi Daniel Suciu au mediatizat inițiativa, încă de săptămâna trecută.

”Consumul produselor susceptibile de a a vea efecte psihoactive cunoaște o amploare deosebită. Societatea civilă a semnalat numeroase derapaje în școli, licee, universități, în baruri sau cluburi sau la numeroare evenimente organizate în aer liber sau în diverse locații.

Pentru stoparea acestui fenomen este nevoie de un plan de măsuri adaptat specificului fiecărei zone de risc”, motivează inițiatorii.

Aceștia precizează că este nevoie și de un plan de verificare a măsurilor, iar în caz contrar persoanele vinovate să răspundă penal.

”Sunt extrem de importante, din perspectiva prevenției, și controalele inopinate, în astfel de zone, inclusiv testarea cu mijloace omologate. Astfel de controale nu au un cadru legal pentru desfășurarea acestora”, se arată în expunerea de motive.

Modificările în legislație, în detaliu

Proiect depus la Senat de modificare a Legii educației naționale

Art 83, după alineatul 2 se introduc 7 noi alineate:

”2.1. În vederea protejării sănătății elevilor și pentru prevenirea traficului de substanțe psihoactive, unitățile de învățământ includ în contractul educațional prevederi referitoare la obligația elevului de a se supune recoltării non-invazive a probelor biologice în vederea stabilirii consumului de substanțe psihoactive, la solicitarea polițiștilor, în cadrul controalelor tematice/inopinate realizate potrivit alineatului 2.2.

2.2 Pentru realizarea scopurilor prevăzute la alineatul 2.1, poliția poate realiza din oficiu sau la sesizarea/solicitarea conducătorulor unităților de învățământ ori a inspectoratului școlar județean sau al Municipiului București controale tematice/inopinate în cadrul unităților de învățământ, în vederea testării non-invazive a elevilor cu mijloace de testare omologate potrivit legii pentru stabilirea consumului de substanțe psihoactive.

2.3. Controalele prevăzute la alineatul 2.2 se efectuează cu colaborarea unui psiholog din cadrul unității de învățământ, al direcției generale de asistență socială și protecția copilului, potrivit procedurii de efectuare a controlului care se aprobă prin ordin comun a ministrului Educației, al ministrului Sănătății și al ministrului Afacerilor Interne, cu respectarea drepturilor fundamentale ale elevilor și ținând seama de specificul psiho-emoțional al acestora.

2.4 Dacă, în urma controlului, elevul este depistat pozitiv, poliția informează părinții/tutorele legal, în vederea exprimării acordului pentru prelevarea de probe biologice pentru stabilirea tipului de substanță psihoactivă depistată.

2.5. Recoltarea mostrelor biologice, în urma exprimării acordului prevăzut la alineatul 2.3 se face în următoarele spații ale instituțiilor medicale:

  • a) în interiorul unităților de asistență medicală autorizate
  • b) în ambulanțe, având echipaj cu medic ori autospeciale cu această funcție aparținând Serviciului mobil de urgență, reanimare și descarcerare
  • c) în interiorul unităților medico-legale

2.6 Dacă rezultatele testelor indică prezența în sânge a drogurilor aflate sub control național, elevului și părintelui li se aduc la cunoștință prevederile Capitolului IV din Legea nr. 143/2000 privind prevenirea și combaterea traficului și consumului ilicit de droguri, cu modificările și completările ulterioare, referitoare la posibilitatea includerii într-un program integrat de asistență a persoanelor consumatoare de droguri.

2.7. Elevul depistat pozitiv la alte substanțe psihoactive decât cele prevăzute la alineatul 2.6 poate fi integrat, cu acordul părintelui/tutorelui legal sau, după caz, al elevului major, într-un program integrat de asistență a persoanelor consumatoare de droguri, în condițiile prevederilor Capitolului IV din Legea 143/2000 privind prevenirea și combaterea traficului și consumului ilicit de droguri, cu modificările și completările ulterioare, care se aplică în mod corespunzător.

Alte șapte articole similare sunt propuse pentru completarea articolului 141.

Pedepse pentru deținere / consum etnobotanice

De asemenea, se propune completarea Legii 194/2011 privind combaterea operațiunilor cu produse susceptibile de a a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare, cu prevederi privind deținerea de astfel de substanțe (etnobotanice – n.r.) și pedepsele și circumstanțele agravante.

La articolul 2, lit. b) se modifică:

”b) operator – persoana fizică sau juridică care, coordonând direct ori prin interpuși, efectuează sau intenționează să efectueze operațiuni de fabricare, producere, tratare, sinteză, extracții, condiționare, distribuire, punere în vânzare, plasare pe piață, livrare, procurare, ambalare, transport, stocare-depozitare, manipulare, deținere sau orice altă activitate legală de import, export ori intermediere sau utilizare de produse, denumite în continuare operațiuni cu produse”

Articolul 16 se modifică:

”1. Fapta persoanei care, fără a deține autorizație eliberată în condițiile prezentei legi, efectuează, fără drept, operațiuni cu produse știind că acestea sunt susceptibile a avea efecte psihoactive constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de la 2 la 7 ani și interzicerea unor drepturi”

”2. Fapta persoanei care, fără a deține autorizație eliberată în condițiile prezentei legi, efectuează, fără drept, operațiuni cu produse despre care trebuia sau putea să prevadă că sunt susceptibile de a avea efecte psihoactive constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de la 1 la 5 ani

Articolul 17 se modifică:

”Fapta persoanei care, cu intenție, efectuează fără drept operațiuni cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, pretinzând sau disimulând că acestea sunt produse autorizate potrivit legii sau a căror comercializare este permisă de lege constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de la 2 la 7 ani și interzicerea unor drepturi”

Articolul 19 se modifică:

”Publicitatea făcută oricăror produse pretinzând în mod credibil că prin consum acestea produc efecte psihoactive constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă”.

Se introduc 4 articole noi:

”19.1 Cultivarea, producerea, fabricarea, experimentare, extragerea, prepararea, transformarea, cumpărarea sau deținerea de produse din categoria celor prevăzute la art. 1 pentru consum propriu, fără drept, se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau amendă.

19.2 Următoarele împrejurări constituie circumstanțe agravante:

  • a) persoana care a comis infracțiunea îndeplinea o funcție ce implică exercițiul autorității publice, iar fapta a fost comisă în exercitarea acestei funcții
  • b) fapta a fost comisă de un cadru medical sau de o persoană care are, potrivit legii, atribuții în lupta împotriva drogurilor și substanțelor psihoactive
  • c) substanțele susceptibile de a a avea efete psihoactive au fost trimise sau livrate, distribuite sau oferite unui minor, unui bolnav psihic, unei persoane aflate într-un program terapeutic ori s-au efectuat alte asemenea activități înterzise de lege cu privire la una dintre aceste persoane ori dacă fapta a fost comisă într-o instituție sau unitate medicală, de învățământ, militară, loc de detenție, centre de asistență socială, de reeducare sau instituție medical-educativă, locuri în care elevii, studenții și tinerii desfășoară activități educative, sportive, sociale ori în apropierea acestora
  • d) folosirea minorilor în săvârșirea faptelor la art. 16-19.3

e) substanțele susceptibile de a avea efecte psihoactive au fost amestecate cu alte substanțe care le-au mărit pericolului pentru viața și integritatea persoanelor

19.3 Nu se pedepsește persoana care a comis una dintre infracțiunile prevăzute la art. 16-19.3 și care, mai înainte de a fi începută urmărirea penală, denunță autorităților participarea sa la comiterea infracțiunii, contribuind astfel la identificarea și tragerea la răspundere penală a autorului sau a celorlalți participanți

Art. 19.4 Persoana care a comis una dintre infracțiunile prevăzute la art. 16-19.3, iar în timpul urmăririi penale denunță și facilitează identificarea și tragerea la răspundere penală a altor persoane care au săvârșit infracțiuni legate de substanțe susceptibile de a avea efecte psihoactive beneficiază de reducerea la jumătate a limitelor pedepsei prevăzute de lege.

Vezi integral proiect testare droguri

Alt proiect similar

Pedepsele sunt similare cu cele propuse într-un proiect legislativ al PNL pentru deţinerea de droguri de risc în vederea consumului, scrie libertatea.ro.

Proiectul legislativ PNL, înregistrat la Senat pe 28 martie anul acesta, modifică Legea 143/2000 privind prevenirea și combaterea traficului și consumului ilicit de droguri. A fost adoptat de Senat în ședința din 27 iunie.

Ce prevede legislația actuală vs ce prevede proiectul deputaților PNL:

  • pedeapsa cu închisoarea pentru vânzarea de droguri de risc crește de la 2 – 7 ani la 3 – 10 ani
  • dacă e vorba de droguri de mare risc, pedeapsa cu închisoarea crește de la 5 – 12 ani la 7 – 15 ani
  • pedeapsa pentru deținerea de droguri de risc, precum canabis, în vederea consumului, crește de la 3 luni – 2 ani sau amendă la 1-5 ani de închisoare
  • în cazul drogurilor de mare risc, pedeapsa crește de la 6 luni – 3 ani la 2 -7 ani de închisoare.

foto: arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Ajutorul de șomaj, majorat. Legea a fost promulgată de președintele Iohannis. Care este valoarea indemnizației

Publicat

Legea care prevede majorarea cuantumului indemnizaţiei de şomaj acordată persoanelor cu un stagiu de cotizare de cel puţin un an a fost promulgată joi de președintele Klaus Ionahhis. Indemnizația va fi egală cu valoarea indicatorului social de referinţă.

Actul normativ modifică în acest sens articolul 39 din Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă.

„Cuantumul indemnizaţiei de şomaj (…) este o sumă acordată lunar şi în mod diferenţiat, în funcţie de stagiul de cotizare, şi este egal cu valoarea indicatorului social de referinţă în vigoare la data stabilirii acestuia, pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel puţin un an”, prevede actul normativ.

În legea în vigoare, cuantumul acestei indemnizaţii este 75% din valoarea indicatorului social de referinţă, potrivit Agerpres.

În prezent, indicatorul social de referință (ISR) are valoare de 525,5 lei. Prin urmare, cei cu un an stagiu de cotizare primeau 395 lei, iar acum ajutorul de șomaj crește cu 130,5 lei.

Potrivit Legii nr.225/2021, începând cu anul 2022, ISR se majorează, în luna martie a fiecărui an, cu rata medie anuală a inflației, indicator definitiv comunicat de Institutul Național de Statistică (INS). Acest indicator stă la baza stabilirii cuantumurilor prestațiilor de șomaj și al unor măsuri active, precum și al beneficiilor de asistență socială.

Pentru a beneficia de ajutor de șomaj, persoanele fără loc de muncă trebuie să se înscrie în evidențele agențiilor de ocupare a forței de muncă.

Cum se acordă indemnizația de șomaj

Indemnizația de somaj se acordă ca urmare a pierderii locului de muncă sau a veniturilor absolvenților instituțiilor de învățământ care nu s-au putut încadra în muncă.

Șomerii sunt persoanele care se pot găsi într-una dintre următoarele situații:

  • le-au încetat raporturile de muncă din motive neimputabile lor
  • le-au încetat raporturile de serviciu din motive neimputabile lor
  • le-a încetat mandatul pentru care au fost numiți sau aleși, dacă anterior nu au fost încadrați în muncă sau dacă reluarea activității nu mai este posibilă din cauza încetării definitive a activității angajatorului
  • le-a încetat raportul de muncă în calitate de membru cooperator, din motive neimputabile lor
  • au încheiat contract de asigurare pentru șomaj și nu realizează venituri sau realizează din activități autorizate potrivit legii venituri mai mici decât valoarea indicatorului social de referință în vigoare
  • au încetat activitatea ca urmare a pensionării pentru invaliditate și care, ulterior, au redobândit capacitatea de muncă și nu au reușit să se încadreze în muncă
  • le-au încetat raporturile de muncă sau de serviciu din motive neimputabile lor, în perioada de suspendare a acestora, potrivit legii
  • sunt absolvenți ai instituțiilor de învățământ / ai școlilor speciale pentru persoane cu handicap, în vârstă de minimum 16 ani, care într-o perioadă de 60 de zile de la absolvire nu au reușit să se încadreze în muncă, potrivit pregătirii profesionale
  • reintegrarea în muncă, dispusă prin hotărâre judecătorească definitivă, nu mai este posibilă la unitățile la care au fost încadrate în muncă anterior, din cauza încetării definitive a activității sau la unitățile care au preluat patrimoniul acestora
  • le-a încetat contractul de mandat/de management

Condițiile pentru obținerea indemnizației de șomaj

  • stagiu de cotizare de minimum 12 luni în ultimele 24 de luni premergătoare datei înregistrării cererii
  • nu realizează venituri sau realizează din activități autorizate potrivit legii venituri mai mici decât valoarea indicatorului social de referință în vigoare
  • nu îndeplinesc condițiile de pensionare, conform legii
  • sunt înregistrați la agențiile pentru ocuparea forței de muncă în a căror rază teritorială își au domiciliul sau, după caz, reședința, dacă au avut ultimul loc de muncă ori au realizat venituri în acea localitate.

Cuantumul indemnizației de șomaj

  • valoarea indicatorului social de referință în vigoare, la data stabilirii acestuia, pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel puțin un an (în legea anterioară, 75% din acest indicator)
  • la aceasta se adaugă o sumă calculată prin aplicarea asupra mediei veniturulor ce constituie bază de calcul al indemnizației de șomaj pe ultimele 12 luni de stagiu de cotizare, a unei cote procentuale diferențiate în functie de stagiul de cotizare

Cotele procentuale diferențiate în functie de stagiul de cotizare, sunt:

  • 3% pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel putin 3 ani
  • 5% pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel putin 5 ani
  • 7% pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel putin 10 ani
  • 10% pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel putin 20 de ani.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ALBA: Câte cazuri COVID au fost confirmate după 199 testări în 24 de ore. Situația infectărilor pe localități, 29 septembrie

Publicat

Au fost înregistrate 30 de cazuri COVID în ultimele 24 de ore, în județul Alba, potrivit datelor transmise de Direcția de Sănătate Publică (DSP), joi, 29 septembrie.

Comparativ, miercuri erau 31 cazuri noi. În județ sunt 436 de cazuri active în total (428, anterior).

De la începutul pandemiei, în Alba au fost 59.136 cazuri confirmate, 57.786 persoane vindecate, 1.309 decese.

În același interval au fost procesate 496.037 teste, din care 364.339 PCR și 131.698 rapide.

În ultimele 24 de ore, în județul Alba, au fost făcute 199 testări: 46 PCR (23 la DSP și 23 la spitalul județean) și 153 teste rapide.

Cazuri COVID confirmate în ultimele 24 de ore în județul Alba

Mediul urban

  • Alba Iulia – 10 cazuri (+7 cazuri reinfectare)
  • Aiud – 5 cazuri
  • Blaj – 2 cazuri
  • Câmpeni – 1 caz (+1 caz reinfectare)
  • Cugir – 1 caz reinfectare
  • Ocna Mureș – 1 caz

Mediul rural

  • Mihalț – 1 caz
  • Ciugud – 1 caz reinfectare

Incidența cazurilor COVID la 14 zile în județul Alba este de 1,17 (1,15 anterior).

Numărul de cazuri active pe localități – Rata incidenței cazurilor noi COVID-19 la 14 zile

Localitate Incidență Cazuri
Urban
ORAŞ OCNA MUREŞ 3.4 47
MUNICIPIUL ALBA IULIA 2.43 187
MUNICIPIUL AIUD 1.56 39
ORAŞ TEIUŞ 1.54 11
ORAŞ CÂMPENI 1.13 8
ORAŞ ABRUD 0.97 5
ORAŞ ZLATNA 0.77 6
MUNICIPIUL SEBEŞ 0.64 21
MUNICIPIUL BLAJ 0.63 13
ORAŞ CUGIR 0.55 14
ORAŞ BAIA DE ARIEŞ 0 0
Rural
MOGOŞ 2.73 2
CIUGUD 2.4 8
NOŞLAC 2.2 4
ALBAC 2.06 4
OCOLIŞ 2.03 1
UNIREA 1.87 9
PONOR 1.73 1
BLANDIANA 1.13 1
ROŞIA MONTANĂ 1.12 3
METEŞ 1.1 3
HOREA 1.05 2
MIRĂSLĂU 1.03 2
CRICĂU 1.02 2
SÂNTIMBRU 0.99 3
CIURULEASA 0.89 1
HOPÂRTA 0.88 1
SĂLIŞTEA 0.86 2
PIANU 0.84 3
LOPADEA NOUĂ 0.81 2
RĂDEŞTI 0.8 1
VADU MOŢILOR 0.79 1
SÂNCEL 0.77 2
AVRAM IANCU 0.71 1
DAIA ROMÂNĂ 0.64 2
ROŞIA DE SECAŞ 0.64 1
SOHODOL 0.61 1
JIDVEI 0.57 3
VINŢU DE JOS 0.54 3
SĂSCIORI 0.46 3
ŞONA 0.46 2
GALDA DE JOS 0.45 2
ŞIBOT 0.43 1
STREMŢ 0.42 1
LUNCA MUREŞULUI 0.39 1
ŞPRING 0.39 1
LUPŞA 0.36 1
VALEA LUNGĂ 0.32 1
MIHALŢ 0.31 1
BISTRA 0.22 1
IGHIU 0.14 1
ALMAŞU MARE 0 0
ARIEŞENI 0 0
BERGHIN 0 0
BUCERDEA GRÂNOASĂ 0 0
BUCIUM 0 0
CÂLNIC 0 0
CENADE 0 0
CERGĂU 0 0
CERU-BĂCĂINŢI 0 0
CETATEA DE BALTĂ 0 0
CRĂCIUNELU DE JOS 0 0
CUT 0 0
DOŞTAT 0 0
FĂRĂU 0 0
GÂRBOVA 0 0
GÂRDA DE SUS 0 0
ÎNTREGALDE 0 0
LIVEZILE 0 0
OHABA 0 0
POIANA VADULUI 0 0
POŞAGA 0 0
RÂMEŢ 0 0
RIMETEA 0 0
SĂLCIUA 0 0
SCĂRIŞOARA 0 0
ŞUGAG 0 0
VIDRA 0 0

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax