Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Interviu cu Sarp Alagol, Otokar România: „Peste 35.000 de autobuze Otokar transportă zilnic milioane de pasageri în Europa”

Publicat


Preluare video. Folositi acest cod pentru a afisa video-ul de mai sus pe siteul dvs.

<p><script type="pmdelayedscript" src="https://video.onnetwork.tv/embed.php?sid=MWZILDF4TDYsMA==" data-perfmatters-type="text/javascript" data-cfasync="false" data-no-optimize="1" data-no-defer="1" data-no-minify="1"> </script></p>


Peste 35.000 de autobuze Otokar transportă, zilnic, milioane de pasageri în peste 55 de țări, în principal în Europa. Compania, prezentă în România din anul 2018, urmărește să-și consolideze poziția pe această piață, considerată extrem de importantă. Directorul general Otokar Europe Filiala Bucuresti, Sarp Alagol ne-a explicat care sunt planurile de viitor ale companiei.

În București circulă, de peste doi ani, 400 de autobuze Otokar, modelul Kent. Cum și-au demonstrat acestea fiabilitatea?

Modelul Kent, ca și restul portofoliului de produse Otokar, s-a dovedit deja fiabil în ochii unor regiuni semnificative ale lumii, cum ar fi Europa de Vest, fiind operat mult timp de către operatori de transport public și privat care au cele mai stricte cerințe de calitate. Clienții noștri sunt extrem de bucuroși și mulțumiți de calitatea autobuzelor Kent și de serviciile post-vânzare oferite de Otokar în toate aspectele.

Înainte de a menționa cât de bine funcționează autobuzele Kent în București, aș dori să precizez că livrarea tuturor vehiculelor a fost finalizată în 11 luni, față de cele17 luni prevăzute la momentul semnării contractului. Am reușit să realizăm această „sarcină de livrare și exploatare mai timpurie” cu utilizarea resurselor noastre necesare, astfel încât credem că am avut o contribuție la ritmul modernizării flotei de transport public din București care merită luată în considerare.

Ca parte a contractului nostru, oferim servicii complete pentru 400 de vehicule Otokar Kent care funcționează zilnic din 8 garaje diferite, răspândite în jurul Bucureștiului. Vehiculele au nevoie de verificări zilnice înainte de a părăsi depozitul și este o operațiune complexă și dinamică, pe care o gestionăm din punctul nostru de service centralizat situat în Șoseaua Odăi.

În etapele de început, a fost foarte dificil să se găsească și să se pregătească forța de muncă calificată pentru a executa astfel de operațiuni de garanție complexe, iar cererea de livrare anticipată menționată anterior a adus și data inițierii operațiunilor. Chiar dacă a durat mai mult decât ne-am așteptat, în cele din urmă am reușit să avem organizarea necesară, putând furniza serviciile 7/24 în deplină conformitate cu nevoile operaționale zilnice.

Compania noastră din România are peste 50 de angajați și este capabilă să execute orice sarcină legată de obligațiile noastre. Ne-am dori ca atenția mass-media să fie mai mult în concordanță cu performanța noastră generală a livrărilor timpurii, decât să ne concentrăm pe câteva cazuri nesemnificative statistic prin care serviciul a fost întrerupt pentru o vreme, dar totuși remediat în scurt timp. Privind unde ne aflăm astăzi, noi, ca Otokar, ne mândrim că suntem coloana vertebrală a transportului public din București. În cele din urmă, pentru a asigura calitatea serviciilor noastre și îmbunătățirea continuă, am realizat sondaje în rândul șoferilor STB și călătorilor în legătură cu autobuzele și operațiunile noastre din București, iar scorul general de fiabilitate este considerat extrem de satisfăcător.

Pe ce segmente de piață vă propuneți să vă concentrați în România?

În ultimii 3 ani, s-a înregistrat o creștere semnificativă a achiziției de autobuze urbane de către autoritățile române, cuprinzând în principal unități de combustibil alternativ și unități cu emisii zero, beneficiind de fonduri UE pentru a se conforma cu obiectivele de reducere a emisiilor UE. Avem o gamă largă de produse pentru un astfel de segment, iar structura noastră organizațională locală este deja creată pentru a concura în astfel de licitații publice cu resurse proprii, spre deosebire de concurenții noștri care utilizează dealeri locali sau consultanți, ceea ce, din punctul nostru de vedere, creează adesea dificultăți în performanța serviciilor. Prin urmare, urmărim piața direct, fără intermediari și ne propunem să fim „primele mâini” ale clienților români în scopuri de calitate și, de asemenea, să fim mai competitivi din punct de vedere financiar, ceea ce este de bun augur pentru interesul public.

Segmentul Midibus (autobuze interurbane/turistice de 30-35 de locuri) este, de asemenea, unul preferat în rândul clienților privați, dar au existat ambiguități între aceștia și autoritățile de transport în legătură cu modul în care vor fi operate liniile. Pandemia de COVID-19 a avut și ea efecte, însă, cu toate acestea, avem unități de stoc în București gata să fie livrate clienților interesați.

Grija pentru mediu și sustenabilitate este una dintre prioritățile companiei. Cum este pusă în aplicare această strategie?

Otokar este o companie a grupului Koç Holding, cel mai mare conglomerat din Turcia, care consideră că durabilitatea este direct legată de creșterea afacerii și deține un rol unic în societate. Perspectiva Koc Holding în acest sens conduce la o abordare de sus în jos de-a lungul companiilor din grup, creând adoptarea unui astfel de mental și inspiră și dezvoltă fiecare persoană și organizație cu care companiile grupului se angajează.

Obiectivul strategiei de sustenabilitate a Otokar este de a-și menține existența și a-și spori importanța cu un model de afaceri ecologic, care respectă fidel etica muncii, vizează excelența operațională, îndeplinește toate așteptările clienților și care se concentrează pe dezvoltarea tehnologiei. Consiliul de administrație determină direcția strategică a activităților comerciale, operaționale, sociale, economice și de mediu ale companiei, în conformitate cu această strategie de sustenabilitate.

În proiectarea activităților sale de sustenabilitate, Otokar ia în considerare nevoile și prioritățile tuturor părților interesate și dezvăluie strategiile sale de afaceri, impactul operațiunilor sale și rezultatele performanței prin rapoarte de sustenabilitate pregătite în conformitate cu standardul GRI, cu o abordare de management responsabil.

Otokar îmbrățișează și promovează în mod activ Pactul Global al Națiunilor Unite și Principiile Națiunilor Unite de Abilitare a Femeilor (WEP) în cadrul operațiunilor sale. Otokar a adoptat, de asemenea, Obiectivele Națiunilor Unite de Dezvoltare Durabilă (ODD), cu scopul de a-și alinia eforturile de sustenabilitate materială cu aceste obiective.

Otokar a fost listat în Indexul de durabilitate Borsa Istanbul (BIST) pentru a șasea oară, pe baza eforturilor sale de durabilitate, care au fost evaluate în conformitate cu criteriile de selecție a indexului Borsa Istanbul. Compania își propune să creeze valoare pe termen lung prin combinarea factorilor economici, de mediu și sociali cu principiile de guvernanță corporativă.

În premieră mondială, Otokar a dezvoltat, ca răspuns la criza COVID-19, modelul SAFE BUS. Ce sisteme au fost dezvoltate pentru siguranța călătorilor și pentru verificarea respectării normelor de igienă?

Cu scopul de a asigura o experiență de transport public mai sigură și de a atenua riscul de infecție cu virusul SARS-CoV-2 în timpul pandemiei de COVID-19, Otokar a introdus SAFE BUS, cu patru sisteme de siguranță integrate în modelul Kent articulat. Autobuzele urbane articulate Kent din İzmir au început să funcționeze cu integrarea a patru sisteme diferite, utilizate împreună, în premieră. „Autobuzul sigur” se dezinfectează singur, asigură transportul în condiții de siguranță cu sistemul fotocatalitic, măsoară, la îmbarcare, temperatura pasagerilor, realizează controlul măștii și protejează șoferii împotriva infecției cu noua tehnologie încorporată în cabină. Un astfel de sistem trebuie adăugat opțional la noile comenzi de autobuz și, de asemenea, poate fi montat pe autobuzele Otokar care operează în prezent.

www.otokar.com.tr/en

www.otokar.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Sâmbătă: Alba Iulia City Race, a șaptea ediție. Sute de participanți înscriși. PROGRAMUL curselor și restricții de trafic rutier

Publicat

Sâmbătă, 1 octombrie, la Alba Iulia se desfășoară a șaptea ediție a concursului Alba Iulia City Race. Sunt organizate curse pentru adulți, dar și pentru copii. Peste 700 de participanți sunt înscriși la concurs.

Pe 1 octombrie, se va lua startul în patru curse pentru adulți:

  • semimaraton de 21 kilometri și 700 metri diferență pozitivă de nivel (ora 10.00)
  • cros de 10 kilometri și 300 de metri diferență pozitivă de nivel (ora 10.00): cu traseu până pe vârful Mamut
  • cursa populară de 5 kilometri și aproape 60 de metri diferență de nivel (ora 10.15)
  •  cursă în care se poate alerga în familie, de 3 km (10.15)
  • cursă pentru copii (pe categorii de vârstă), de la ora 13.30.

Participanții vor primi kit de concurs, iar ocupanții primelor locuri vor fi recompensați cu premii în bani. Bugetul total de premiere este de 23.800 de lei.

Pentru a accesa premiile la ”Open General” este necesară îndeplinirea anumitor baremuri de timp:

  • pentru semimaraton, sub 1.25.00 la masculin și sub 1.50.00 la feminin
  • pentru crosul de 10 km, sub 36 de minute la masculin și sub 45 de minute la feminin.

Se acordă și bonus-uri de 500 de lei, pentru un nou record al traseului:

  • sub 1.14.34 la masculin (Vitalie Gheorghiță, în 2015)
  • sub 1.29.57 la feminin (Mădălina Florea, în 2014)

Vor fi și premii speciale de 300 de lei, pentru primul băiat și prima fată care ajung pe Vârful Mamut. Evenimentul este organizat de Primăria Alba Iulia.

Alba Iulia City Race 2022 – PROGRAM

Sâmbătă, 1 octombrie

  • orele 8.00-9.00: validarea concurenților de la Semimaraton și Cros 10 km; pentru cei de la cursele mai scurte, până la ora 9.30
  • ora 10.00: startul la Semimaraton Star Transmission 21 km și Cros Star Assembly 10 km
  • ora 10.15: startul Cursei Populare 5 km și FamilyRun.
  • ora 14.00: startul la KidsRace, cursa copiilor.
  • ora 15.30: festivitatea de premiere – scena Piața Cetății

Duminică, 2 octombrie

  • ora 10.00: antrenament de revenire condus de Radu Milea.

Restricții de trafic rutier

Pentru desfășurarea curselor, au fost instituite restricții de trafic rutier. Acestea vor fi sâmbătă, 1 octombrie, între orele 9.00 și 14.00, pe:

  • B-dul Transilvaniei (sens urcare), între intersecția cu Bd. Revoluției și intersecția din fața Catedralei Unității Națiunilor
  • străzile Mircea Eliade, Ana Aslan, Francesca
  • Bd. Revoluției, intersecția cu str. Cloșca și intersecția cu Bd. Transilvaniei
  • str. Fântânele, de la intersecția cu Bd. Transilvaniei (sens urcare)
  • str. Iederii (spre Bd. Transilvaniei)
  • str. Aurel Vlad (spre Bd. Transilvaniei)

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

1 octombrie: Acoperământul Maicii Domnului. Semnificațiile sărbătorii și ce nu ar trebui să faci în această zi. Superstiții

Publicat

Acoperământului Maicii Domnului

În 1 octombrie, Biserica ortodoxă prăznuieşte pomenirea Sfântului Acoperământ al Maicii Domnului. Este prima sărbătoare de cruce roșie din calendarul creștin ortodox al lunii octombrie.

Sărbătoarea are loc în amintirea unei minuni întâmplate în Biserica Maicii Domnului din cartierul Vlaherne din Constantinopol, în timpul împăratului Leon Înţeleptul (886-911), când Maica Domnului s-a arătat Sfântului Andrei cel nebun pentru Hristos (pomenit în calendarul creştin ortodox la 2 octombrie), ca ocrotitoare şi mijlocitoare a creştinilor, potrivit Agerpres.

În lumea aceasta suntem puşi ca un semn în faţa arcului şi zboară spre noi săgeţile din toate părţile: „unele din arcul vrăjmaşilor celor văzuţi, care îşi încordează arcul asupra noastră şi se laudă întru mândria lor, iar altele din arcul vrăjmaşilor nevăzuţi, încât noi ne jelim aşa: ‘Nu putem să suferim săgetăturile diavoleşti’. Altele vin de la firea cea care se luptă asupra duhului, iar altele de la arcul mâniei şi îngrozirii celei drepte a lui Dumnezeu” („Vieţile Sfinţilor”).

Cu toate aceste săgeţi, Acoperământul Preacuratei şi Prea-binecuvântatei Fecioare, ca o pavăză, ne fereşte să nu fim răniţi de moarte.

Acoperământul Maicii Domnului – tradiții și superstiții

Sărbătoarea Acoperământului Maicii Domnului mai este cunoscută în popor și sub denumirea de Pocroave. Acum se face pregătirea ogoarelor pentru sezonul rece și acoperirea pământului cu brumă.

fetele se roagă Sfântului Procroavă pentru podoaba capilară deasă; fetele a căror podoabă capilară nu era prea bogată se rugau în această zi Sfântului Procroavă să le acopere capul cu păr;

nu se tunde părul: se spune că, dacă este tăiat în această zi, părul rămâne în legătură cu corpul; din acest motiv nu trebuie aruncat și nici ars, fiindcă poate fi luat de vrăjitoare sau de oamenii răi, care fac diverse farmece

de Procroave credincioșii țin post, fiindcă astfel sunt feriți de boli, de înec sau de supărări; cel puțin până la prânz, se ține post

se spune că dacă fetele și femeile se gătesc ca de nuntă pe data de 1 octombrie, atunci căsnicia le va fi lungă și fericită, având parte de liniște, înțelegere și multă iubire

gospodinele își servesc rudele și oaspeții cu plăcinte de post, umplute cu mere sau cu dovleci

sunt pomeniți cei trecuți la odihna veșnică

Acoperământul Maicii Domnului – rugăciune

În ziua sărbătorii Acoperământului Maicii Domnului, credincioșii rostesc următoarea rugăciune:

„Acoperă-ne pe noi cu Acoperământul tău, Preasfântă Fecioară, în ziua răutăţilor noastre.

Acoperă-ne în toate zilele noastre și, mai ales în ziua cea rea, când sufletul de trup se va despărţi, de faţă să ne stai întru ajutor şi să ne acoperi pe noi de duhurile cele rele din văzduh, de sub cer şi din ziua înfricoşătoarei judecăţi.

Să ne acoperi pe noi întru ascunsul Acoperământului tău”.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Un deputat din Alba spune că-și vinde o mașină, ca să plătească factura la curent. Care este suma și ce venituri are

Publicat

Deputatul Daniel Rusu, fost primar al comunei Șpring și fost președinte al organizției județene AUR, spune că-și vinde mașina, ca să poată achita factura primită la energie electrică.

Anunțul a fost făcut pe pagina sa de Facebook.

Acesta precizează că ”nu este o glumă” și dă prețul mașinii, echivalent al sumei de plătit pentru factura la curent cu dată scadentă în 8 octombrie.

Factura din imagini este pentru ”client casnic”, iar perioada de facturare – 4 luni.

Postarea acestuia a generat și comentarii. A fost întrebat dacă luna viitoare își vinde și casa, iar alții au sesizat că au primit facturi la valori similare.

Deputatul Daniel Gheorge Rusu a fost ales în Parlamentul României, în 2020, în circumscripția Alba, pe listele AUR. În luna mai 2022, a părăsit formațiunea politică. În perioada 2021-2022, acesta a fost și vicelider al grupului parlamentar AUR. De asemenea, a fost președintele filialei AUR Alba.

Un deputat din Parlamentul României primește o indemnizație lunară în valoare de aproximativ 10.500 lei, iar dacă are și funcții în forul legislativ, indemnizația lunară crește.

Pe lângă indemnizație, primește sume forfetare (diurne/zi pentru zile de lucru în Parlament – 260 lei/zi în 2021, pentru deplasarea lunară în circumscripția electorală / decontare transport cu trenul /autoturismul/avionul – 1.400 lei pe lună în 2021), dar și decontarea chiriei în București – 4.400 lei în 2021, bani pentru funcționarea cabinetului parlamentar (aprox. 25.000 de lei).

sursă: Facebook / Daniel Gheorghe Rusu

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cum confisca Armata Roșie vinul locuitorilor sași din Aiud, în 1945. Transport cu camioane și soldați

Publicat

Arhivele Alba au publicat un document (proces-verbal al Poliției Aiud), datat 2 aprilie 1945, în care se descrie cum a fost predat vinul confiscat de la locuitorii sași, către Armata Roșie.

„Am fost chemați de către Organizația Partidului Comunist, Secția, spre a preda cheile dela pivnița din strada Mihai Viteazul nr. 6 unde a fost sigilat o cantitate de vin (…) întrucât acest vin urmează a fi ridicat de către dl locotenent Timofei, dela Spitalul Sovietic nr. 25341 Alba-Iulia, care i-a fost repartizat de către dl. Muscalagiu, conducătorul Organizației Comuniste din Jud. Alba, cu ocazia sosirei sale în localitate.

Având în vedere și ordinul verbal al D-lui șef al Comisariatului, ne-am transportat în strada Mihai Viteazul nr. 6 unde am găsit pe dl lt Timofei, dela Spitalul Militar Sovietic nr. 25341 Alba-Iulia, venit cu două camioane și butoaie, cu soldații necesari.

Față cu cele de mai sus, subsemnatul am predat cheile d-lui Lt. Timofei față cu delegații Partidului Comunist din Aiud, mai jos semnați, care a luat în primire 25 de butoaie înscrise în procesul-verbal de inventariere (…) au fost lăsate la dispoziția d-lui avocat Pădurean, care a fost chemat și a asistat la această predare, urmând ca d-sa să și le ridice a doua zi.

Dl. Lt. Timofei dela Spitalul Sovieti np. 25341 Alba-Iulia ne-a lăsat o dovadă de primire a celor 25 de vase cu vin și a celor 22 butoaie goale, pe care le va restitui proprietarului după ce va ridica tot vinul aflat în pivniță”, scrie în documentul publicat de Arhivele Alba.

Sursă foto: Arhivele Alba. Fond: Prefectura judeţului Alba – CASBI

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax