Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Interviu cu Sarp Alagol, Otokar România: „Peste 35.000 de autobuze Otokar transportă zilnic milioane de pasageri în Europa”


Publicat


Preluare video. Folositi acest cod pentru a afisa video-ul de mai sus pe siteul dvs.

<p><script type="text/javascript" src="https://video.onnetwork.tv/embed.php?sid=MWZILDF4TDYsMA=="></script></p>


Peste 35.000 de autobuze Otokar transportă, zilnic, milioane de pasageri în peste 55 de țări, în principal în Europa. Compania, prezentă în România din anul 2018, urmărește să-și consolideze poziția pe această piață, considerată extrem de importantă. Directorul general Otokar Europe Filiala Bucuresti, Sarp Alagol ne-a explicat care sunt planurile de viitor ale companiei.

În București circulă, de peste doi ani, 400 de autobuze Otokar, modelul Kent. Cum și-au demonstrat acestea fiabilitatea?

Modelul Kent, ca și restul portofoliului de produse Otokar, s-a dovedit deja fiabil în ochii unor regiuni semnificative ale lumii, cum ar fi Europa de Vest, fiind operat mult timp de către operatori de transport public și privat care au cele mai stricte cerințe de calitate. Clienții noștri sunt extrem de bucuroși și mulțumiți de calitatea autobuzelor Kent și de serviciile post-vânzare oferite de Otokar în toate aspectele.

Înainte de a menționa cât de bine funcționează autobuzele Kent în București, aș dori să precizez că livrarea tuturor vehiculelor a fost finalizată în 11 luni, față de cele17 luni prevăzute la momentul semnării contractului. Am reușit să realizăm această „sarcină de livrare și exploatare mai timpurie” cu utilizarea resurselor noastre necesare, astfel încât credem că am avut o contribuție la ritmul modernizării flotei de transport public din București care merită luată în considerare.

Ca parte a contractului nostru, oferim servicii complete pentru 400 de vehicule Otokar Kent care funcționează zilnic din 8 garaje diferite, răspândite în jurul Bucureștiului. Vehiculele au nevoie de verificări zilnice înainte de a părăsi depozitul și este o operațiune complexă și dinamică, pe care o gestionăm din punctul nostru de service centralizat situat în Șoseaua Odăi.

În etapele de început, a fost foarte dificil să se găsească și să se pregătească forța de muncă calificată pentru a executa astfel de operațiuni de garanție complexe, iar cererea de livrare anticipată menționată anterior a adus și data inițierii operațiunilor. Chiar dacă a durat mai mult decât ne-am așteptat, în cele din urmă am reușit să avem organizarea necesară, putând furniza serviciile 7/24 în deplină conformitate cu nevoile operaționale zilnice.

Compania noastră din România are peste 50 de angajați și este capabilă să execute orice sarcină legată de obligațiile noastre. Ne-am dori ca atenția mass-media să fie mai mult în concordanță cu performanța noastră generală a livrărilor timpurii, decât să ne concentrăm pe câteva cazuri nesemnificative statistic prin care serviciul a fost întrerupt pentru o vreme, dar totuși remediat în scurt timp. Privind unde ne aflăm astăzi, noi, ca Otokar, ne mândrim că suntem coloana vertebrală a transportului public din București. În cele din urmă, pentru a asigura calitatea serviciilor noastre și îmbunătățirea continuă, am realizat sondaje în rândul șoferilor STB și călătorilor în legătură cu autobuzele și operațiunile noastre din București, iar scorul general de fiabilitate este considerat extrem de satisfăcător.

Pe ce segmente de piață vă propuneți să vă concentrați în România?

În ultimii 3 ani, s-a înregistrat o creștere semnificativă a achiziției de autobuze urbane de către autoritățile române, cuprinzând în principal unități de combustibil alternativ și unități cu emisii zero, beneficiind de fonduri UE pentru a se conforma cu obiectivele de reducere a emisiilor UE. Avem o gamă largă de produse pentru un astfel de segment, iar structura noastră organizațională locală este deja creată pentru a concura în astfel de licitații publice cu resurse proprii, spre deosebire de concurenții noștri care utilizează dealeri locali sau consultanți, ceea ce, din punctul nostru de vedere, creează adesea dificultăți în performanța serviciilor. Prin urmare, urmărim piața direct, fără intermediari și ne propunem să fim „primele mâini” ale clienților români în scopuri de calitate și, de asemenea, să fim mai competitivi din punct de vedere financiar, ceea ce este de bun augur pentru interesul public.

Segmentul Midibus (autobuze interurbane/turistice de 30-35 de locuri) este, de asemenea, unul preferat în rândul clienților privați, dar au existat ambiguități între aceștia și autoritățile de transport în legătură cu modul în care vor fi operate liniile. Pandemia de COVID-19 a avut și ea efecte, însă, cu toate acestea, avem unități de stoc în București gata să fie livrate clienților interesați.

Grija pentru mediu și sustenabilitate este una dintre prioritățile companiei. Cum este pusă în aplicare această strategie?

Otokar este o companie a grupului Koç Holding, cel mai mare conglomerat din Turcia, care consideră că durabilitatea este direct legată de creșterea afacerii și deține un rol unic în societate. Perspectiva Koc Holding în acest sens conduce la o abordare de sus în jos de-a lungul companiilor din grup, creând adoptarea unui astfel de mental și inspiră și dezvoltă fiecare persoană și organizație cu care companiile grupului se angajează.

Obiectivul strategiei de sustenabilitate a Otokar este de a-și menține existența și a-și spori importanța cu un model de afaceri ecologic, care respectă fidel etica muncii, vizează excelența operațională, îndeplinește toate așteptările clienților și care se concentrează pe dezvoltarea tehnologiei. Consiliul de administrație determină direcția strategică a activităților comerciale, operaționale, sociale, economice și de mediu ale companiei, în conformitate cu această strategie de sustenabilitate.

În proiectarea activităților sale de sustenabilitate, Otokar ia în considerare nevoile și prioritățile tuturor părților interesate și dezvăluie strategiile sale de afaceri, impactul operațiunilor sale și rezultatele performanței prin rapoarte de sustenabilitate pregătite în conformitate cu standardul GRI, cu o abordare de management responsabil.

Otokar îmbrățișează și promovează în mod activ Pactul Global al Națiunilor Unite și Principiile Națiunilor Unite de Abilitare a Femeilor (WEP) în cadrul operațiunilor sale. Otokar a adoptat, de asemenea, Obiectivele Națiunilor Unite de Dezvoltare Durabilă (ODD), cu scopul de a-și alinia eforturile de sustenabilitate materială cu aceste obiective.

Otokar a fost listat în Indexul de durabilitate Borsa Istanbul (BIST) pentru a șasea oară, pe baza eforturilor sale de durabilitate, care au fost evaluate în conformitate cu criteriile de selecție a indexului Borsa Istanbul. Compania își propune să creeze valoare pe termen lung prin combinarea factorilor economici, de mediu și sociali cu principiile de guvernanță corporativă.

În premieră mondială, Otokar a dezvoltat, ca răspuns la criza COVID-19, modelul SAFE BUS. Ce sisteme au fost dezvoltate pentru siguranța călătorilor și pentru verificarea respectării normelor de igienă?

Cu scopul de a asigura o experiență de transport public mai sigură și de a atenua riscul de infecție cu virusul SARS-CoV-2 în timpul pandemiei de COVID-19, Otokar a introdus SAFE BUS, cu patru sisteme de siguranță integrate în modelul Kent articulat. Autobuzele urbane articulate Kent din İzmir au început să funcționeze cu integrarea a patru sisteme diferite, utilizate împreună, în premieră. „Autobuzul sigur” se dezinfectează singur, asigură transportul în condiții de siguranță cu sistemul fotocatalitic, măsoară, la îmbarcare, temperatura pasagerilor, realizează controlul măștii și protejează șoferii împotriva infecției cu noua tehnologie încorporată în cabină. Un astfel de sistem trebuie adăugat opțional la noile comenzi de autobuz și, de asemenea, poate fi montat pe autobuzele Otokar care operează în prezent.

www.otokar.com.tr/en

www.otokar.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EDUCAȚIE

Managerul Spitalului Județean Alba, Diana Mârza, a primit titlul de ”omul anului” din partea Universității ”1 Decembrie 1918”

Publicat

Managerul Spitalului Județean de Urgență din Alba Iulia, Diana Mârza, a primit titlul de ”omul anului” din partea Universității ”1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru rolul important pe care l-a jucat în perioada de pandemie. 

Distincția i-a fost înmânată de rectorul universității, Daniel Breaz, cu prilejul festivității de absolvire a unei noi promoții de studenți ai instituției.

Citește: LIVE VIDEO: Emoție și bucurie la festivitatea de absolvire a promoției 2021 a Universității ”1 Decembrie 1018” din Alba Iulia

Diana Mârza, ea însăși fostă studentă a universității din Alba Iulia, a ținut un discurs deschis în fața studenților și a profitat de moment pentru a le mulțumi colegilor ei de la Spitalul Județean Alba.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

LIVE VIDEO: Emoție și bucurie la festivitatea de absolvire a promoției 2021 a Universității ”1 Decembrie 1018” din Alba Iulia

Publicat

Studenții promoției 2021 a Universității ”1 Decembrie 1918” din Alba Iulia au parte de un eveniment mult-așteptat, încărcat de emoție. 

Este vorba despre Festivitatea de Absolvire, prima care a putut fi organizată în format față în față, după perioada dură a pandemiei.

Festivitatea are loc sâmbătă, 19 iunie, de la ora 11, în Piața Cetății din Alba Iulia, în vecinătatea clădirii principale a universității.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Alba: Cod galben de ploi, prelungit până sâmbătă seara. O mare parte din țară, sub cod portocaliu

Publicat

Autoritățile au emis un nou cod galben de ploi și instabilitate atmosferică, valabil și în județul Alba.

Intervalul de valabilitate al avertizării este între 18 iunie, ora 10:00 și 19 iunie, ora 23:00.

Fenomene vizate: ploi însemnate cantitativ, instabilitate atmosferică.

O mare parte din țară este însă sub cod portocaliu, ca urmare a unui ciclon care a intrat în România dinspre Marea Neagră.

Citește și România se confruntă cu un ciclon venit dinspre Marea Neagră. Meteorologii cred că va alimenta furtuni puternice

În intervalul menționat în Muntenia, Moldova, Oltenia și în Dobrogea și în cea mai mare parte a Transilvaniei va ploua însemnat cantitativ și vor fi perioade cu manifestări de instabilitate atmosferică. Aversele vor avea și caracter torențial, pe alocuri vor fi însoțite de descărcări electrice și de intensificări de scurtă durată ale vântului.

În intervale scurte de timp sau prin acumulare, cantitățile de apă vor depăși 20…30 l/mp și pe arii restrânse 40…50 l/mp.

Notă: Fenomene specifice instabilității atmosferice se vor semnala pe alocuri și în celelalte regiuni.

Vremea se va menține în general instabilă până la începutul săptămânii viitoare.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Se deschide un nou TALCIOC în apropiere de Alba Iulia, la Ighiu. Tarifele și programul de funcționare

Publicat

Talciocul din Alba Iulia va avea concurență. 

Consiliul Local al comunei Ighiu a aprobat înființarea unui târg auto și de mărfuri, denumit popular Talcioc, pe locul fostului târg de animale. 

Primarul din Ighiu, Traian Rusu, a declarat pentru Alba24 că ar fi vrut ca Talciocul să fie funcțional de duminică, 20 iunie.

Acesta a spus însă că din cauza ploii puternice de vineri seară, utilajele primăriei nu au putut însă finaliza amenajarea locului (pietruire), astfel încât deschiderea târgului se amână cel mai probabil pentru duminica viitoare.

Talciocul va funcționa în fiecare duminică între orele 6-15.

Potrivit administrației locale, vor fi aplicate următoarele tarife:

  • 25 de lei pentru autovehiculele expuse la vânzare
  • 20 de lei de comerciant pe zi penru mărfurile aduse în interiprul talciocului
  • 100 de lei de tonetă pe zi.

În primele două duminici, nu se aplică taxe pentru comercianți, potrivit unui document al primăriei.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate