Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Investiție de peste 1,4 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor oferite de Primăria Poșaga. Licitație, lansată în SEAP

Publicat

Investiție de peste 1,4 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor oferite de Primăria Poșaga. 

Primăria Poșaga a lansat pe 12 iunie o licitație pentru furnizarea de aplicații software, echipamente TIC și echipamente de rețea, în cadrul proiectului „Îmbunătățirea serviciilor publice pentru creșterea calității vieții cetățenilor prin digitalizare, realizarea infrastructurii TIC – sisteme inteligente de management local în comuna Poșaga”.

Valoarea totală a contractului este estimată la 1.401.837,28 de lei, fără TVA. Investiția este finanțată prin PNRR.

Potrivit documentației publicată pe SEAP, proiectul vizează furnizarea de software, echipamente TIC, echipament de rețea, server, calculator desktop de tip All-in-One, laptopuri, imprimante, sistem videoconferință, licențe și servicii conexe, respectiv servicii de instalare programe software și interconectare programe, respectiv integrarea aplicațiilor noi cu aplicațiile existente, realizând o platformă de servicii online funcțională.

Se dorește îmbunătățirea serviciilor oferite de primărie, mai exact sistemul deja existent să fie completat cu aplicații și soluții TIC noi.

Aplicații software

Astfel, sunt solicitate următoarele aplicații software:

  • Depunere documente online
  • Verificare status documente depuse
  • Programare audiențe offline + online
  • Tel audiențe online integrate în site
  • Petiții online + offline
  • Sesizări online
  • Harta sesizărilor online pentru funcționari
  • Harta sesizărilor online pentru cetățeni
  • Aplicație pentru managementul protectiei datelor cu caracter personal
  • Flux aprobare concedii de odihnă sau învoiri (integrate cu email ordonator)
  • Înlocuitori persoane indisponibile (reatribuire taskuri automat)
  • Pontaj electronic
  • Parc auto
  • Bugetare participativă
  • Contracte
  • Achiziții
  • Investiții
  • Proiecte fonduri europene
  • Educare si testare personal, asistență de specialitate
  • Închirieri online cu plata pe site
  • Autorizații online cu plata online pentru transport de mare tonaj
  • Harta investițiilor
  • Taxe și Impozite (inclus integrare Patrimven), plăți cu cardul
  • Registrul agricol, contracte în registrul agricol, adeverințe nomenclator stradal, eliberare adeverințe, integrare cu Taxe și Impozite și cu Registrul Agricol Național
  • Contabilitate (ALOP+Buget+Contabilitate+Rapoarte+Verificari), imobilizări, salarizare, consolidare unități subordonate alte aplicații / 1 unitate
  • Portal cetățeni cu funcționalități extinse și automatizări
  • Aplicație mobilă cetățeni
  • Generare API – SMART IOT – Modul export date – open data
  • Dezvoltare pagina Web inclusiv interconectare cu aplicații software

Investiție pentru digitalizarea serviciilor oferite de Primăria Poșaga. Echipamente TIC

Echipamente TIC solicitate:

  • Amenajare sala server:
    • Dulap rack de podea 19” 37U 800×1000 complet echipat + Raft fix 1U 19” + 2x organizator cabluri + 2x PDU 19” minim 8 iesiri (necesar 1 buc.)
    • Dulap rack de perete, 9U, 600×600, ușa sticlă + PDU 19” minim 8 ieșiri (necesar 1 buc.)
    • Unitate de curent neîntreruptibilă Smart UPS minim 3000VA, minim 2700W, cu management montabilă în rack (necesar 1 buc.)
    • Unitate de curent neîntreruptibilă Smart UPS minim 1500VA, minim 900W, cu management montabilă în rack (necesar 1 buc.)
    • Switch 8 porturi PoE Gigabit și 2 porturi SFP (necesar 2 buc.)
    • Switch 48x Gigabit RJ45, with 4x 10Gb SFP+ Uplinks, Rackmount (necesar 1 buc.)
    • Achiziționarea unui router nou cu funcționalități de protecție UTM (necesar 1 buc.)
    • Aparat aer condiționat cu clasa energetică la racire minim A++ (necesar 1 buc.)
  • Realizare rețea cablare stucturată date la nivelul instituției (necesar 1 buc.)
  • Soluții de server hosting (necesar 1 buc.)
  • Soluții de backup (necesar 1 buc.)
  • Soluții wireless centralizate (necesar 1 buc.)
  • Calculator desktop de tip All-in-One cu display de minim 23.8”, procesor Intel i5 minim generația 13 sau echivalent, memorie RAM minim 16GB, SSD minim 512GB, licență de Windows 11 Pro, tastatură + mouse (necesar 7 buc.)
  • Sursă de alimentare neîntreruptibilă (UPS) pentru stațiile de lucru (necesar 7 buc.)
  • Calculator portabil cu licență de Windows 11 Pro, geantă, mouse wireless (necesar 7 buc.)
  • Licența editare documente, e-mail personalizat, share, colaborare (necesar 7 buc.)
  • Imprimantă multifuncțională format A4, listare monocrom, duplex, rețea (necesar 4 buc.)
  • Imprimantă multifuncțională format A4, listare color, duplex, rețea (necesar 1 buc.)
  • Imprimantă multifuncțională format A3, listare color, duplex, rețea (necesar 1 buc.)
  • Imprimantă de format mare, minim 36” (necesar 1 buc.)
  • Soluții antivirus cu consolă centralizată în cloud (necesar licență pentru 14 de stații)
  • Soluție sistem audio video conferință, prezentări 15.1 Display interactiv LED 75’’, cu touch, 4K, cu Android (necesar 1 buc.)
  • Stand TV mobil pentru display cu suport pentru cameră (necesar 1 buc.)
  • Sistem video conferință pentru săli mari 11-14 persoane, PC, Controller, microfoane, sound bar, 4K cameră, licență Microsoft Teams Pro (necesar 1 buc.)
  • Echipament tip dulap pentru depunere și ridicare documente – echipament + software 1 buc.
  • Echipament tip funcționar public virtual pentru informații și plată taxe și impozite – echipament + software – 1 buc.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate