Eveniment
ISU Alba: Din 1 ianuarie, solicitările pentru obținerea avizului / autorizației de securitate la incendiu se depun doar online
Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Unirea” al județului Alba a transmis că începând cu data de 1 ianuarie 2024, documentațiile pentru obținerea avizului/autorizației de securitate la incendiu/protecție civilă se vor depune exclusiv online.
„Începând cu data de 1 ianuarie 2024, inspectoratele județene pentru situații de urgență vor primi solicitările din domeniul avizării/autorizării privind securitatea la incendiu/protecție civilă exclusiv în format electronic, pdf sau word, cu semnătură electronică a beneficiarilor sau a proiectanților/verificatorilor/experților tehnici atestați, după caz”, au transmis reprezentanții ISU Alba.
Vezi AICI Ghid Avizare-Autorizare.
Documentațiile în vederea obținerii avizului/autorizației de securitate la incendiu și protecție civilă pot fi trimise pe adresa de email avizare.autorizare@isualba.ro.
Mai multe informații pot fi obținute pe site-ul ISU Alba, secțiunea Avizare-Autorizare.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News