Connect with us
Publicitate

Administrație

FLOREA vs DIFERIT: Licitaţia pentru modernizarea pasajului peste râul Ampoi, contestată de participanți

Publicat

Reprezentanţii Primăriei Alba Iulia au anunţat, joi, condiţiile de începere a lucrărilor pentru modernizarea pasajului de la ieşirea spre Teiuş, peste râul Ampoi şi calea ferată. Proiectul, în valoare totală de 30.375.822 lei, a devenit subiectul unor contestaţii depuse de două dintre firmele participante la licitaţia pentru executarea lucrărilor.

Modernizarea sectorului DN1 – E81, de la km  382+400 până la km  385+160, pe strada Alexandru Ioan Cuza, inclusiv peste râul Ampoi şi pasajul de cale ferată, a făcut obiectul unui proiect depus de Primăria municipiului Alba Iulia şi aprobat spre finanţare  în luna septembrie 2010, de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. A obţinut cofinanţare de la Uniunea Europeană, prin Fondul European pentru Dezvoltare Regională, în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013.

În urma licitaţiei organizate pentru efectuarea lucrărilor, la care s-au înscris 12 firme, câştigătoare pentru cea mai bună ofertă a fost desemnată societatea „Diferit” SRL din Cluj. Însă alegerea acestei firme ca executant al lucrărilor a fost contestată de alte două societăţi participante, şi anume SC „Florea Grup” Alba Iulia şi SC „Newamport” Bistra. Administraţia locală a anunţat că lucrările de modernizare a sectorului de drum european de la ieşire din municipiu spre Teiuş vor demara la începutul lunii iunie a acestui an, în condiţiile în care constestaţiile depuse de cele două firme ar trebui să fie soluţionate în cel mult 30 de zile.

Din valoarea totală a proiectului, de 30.375.822 lei, fondurile europene nerambursabile contractate sunt în sumă de 19.399.627 lei. În bugetul lucrărilor de modernizare mai sunt cuprinse finanţări de la bugetul naţional – 4.261.399 lei, valoare eligibilă, nerambursabilă; 482.878 lei de la bugetul local şi tot din aceeaşi sursă – 6.231.917 lei, valoare neeligibilă.

Reprezentanţii Primăriei au precizat că nu au fost încă stabilite cu exactitate rutele ocolitoare ce vor fi date în folosinţă pe parcursul lucrărilor, acestea urmând să fie mediatizate în cel mai scurt timp. Lucrările vor demara iniţial la partea de carosabil, pentru a se evita îngreunarea accesului în oraş. „Nu avem de gând să suprapunem lucrările cu intervenţiile la pasajul de peste calea ferată şi a podului de peste râul Ampoi, deoarece atunci nu se va mai putea realiza accesul în oraş. Din cauza lăţimii de patru benzi pe care o are acest tronson de drum, se va lucra alternativ pe câte două benzi. Anul acesta, avem de gând să lucrăm la carosabil şi infrastructură, inclusiv la reabilitarea reţelei de apă şi canalizare din Bărăbanţ“, a explicat directorul Direcţiei Tehnice, Dezvoltare din cadrul Primăriei Alba Iulia, Silvia Moldovan.

Precizăm că firma „Diferit” SRL din Cluj-Napoca realizează în prezent şi lucrările de reabilitare a opt străzi din centrul vechi al oraşului.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Pingback: Primarul Clujului a primit mandat de arestare pentru 29 de zile. Vezi ce firmă implicată în dosar a făcut lucrări în Alba | alba24

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate