Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

LISTA completă a celor 102 de taxe ce vor fi eliminate în 2017. Care sunt gratuităţile pentru firme şi persoane fizice


Publicat

taxeDe la 1 februarie vor fi eliminate zeci de taxe nefiscale pe care le plătesc în prezent persoanele fizice şi firmele. Prevederile se regăsesc în Legea 1/2017, publicată în 6 ianuarie, în Monitorul Oficial.

Ce taxe vor fi eliminate

Firmele nu vor mai plăti pentru:

cererea de înregistrare în registrul comerţului – persoane juridice – PJ (cuprinde: autorizare constituire, înmatriculare, autorizare funcţionare prin declaraţie pe propria răspundere) – 250 lei

– cererea de înregistrare în registrul comerţului – persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, întreprinderi familiale – PFA, II, IF (cuprinde: înmatriculare, autorizare funcţionare prin declaraţie pe propria răspundere) – 90 lei

– cereri menţiuni simple – 45 lei

– cereri menţiuni complexe cu două sau mai multe operaţiuni- 220 lei

Cele de mai sus  sunt din Legea nr. 26/1990 privind registrul comerţului

De asemenea, mai sunt eliminate:

– taxa de înregistrare cereri în Registrul naţional de evidenţă a persoanelor, precum şi din Registrul naţional de evidenţă a permiselor de conducere şi certificatelor de înmatriculare şi din registrele judeţene şi al municipiului Bucureşti de evidenţă a permiselor de conducere şi certificatelor de înmatriculare – 5 lei

– taxa de aplicare a apostilei pe actul oficial administrativ, la solicitarea persoanelor juridice şi în cazul reprezentării titularului actului de către un avocat – 44 lei

– taxa radio-tv

Lista completă 102 taxe:

Din Legea cetăţeniei române nr. 21/1991: taxă înregistrare cerere – 3 lei, taxă timbru judiciar – 1,5 lei

Din Ordonanţa Guvernului nr. 24/1992 privind stabilirea anumitor servicii publice şi a taxelor percepute pentru prestarea acestora pe teritoriul României:

Eliberarea unui paşaport electronic, a unui paşaport simplu temporar sau a altui document de trecere a frontierei, procurarea unui act judiciar sau extrajudiciar, la cererea unor persoane fizice sau juridice străine, eliberarea de adeverinţe, precum şi alte servicii prestate de autorităţi – 22 lei

Acordarea cetăţeniei române– 191 lei

Acordarea/ redobândirea cetăţeniei române – 191 lei

Supralegalizarea sigiliilor şi a semnăturilor de pe un act oficial (Departament consular MAE) – 25 lei

Supralegalizarea sigiliilor şi a semnăturilor de pe un certificat de origine a mărfurilor, de pe o factură comercială sau de pe orice alt document cerut la exportul ori importul mărfurilor (Departament consular MAE) – 47 lei

Identificarea unei persoane pe teritoriul României– 35 lei

Din Legea nr. 41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune:

Taxa radio (persoane fizice – 2,5 lei/lună, persoane juridice fără salariaţi – 2,5 lei/lună, persoane juridice, inclusiv sucursale, filiale si alte subunităţi fără personalitate juridică – 30 lei/lună, microîntreprinderi – 10 lei/lună)

Taxa TV (persoane fizice – 4 lei/lună, persoane juridice fără salariaţi – 4 lei/lună, persoane juridice, inclusiv sucursale, filiale şi alte subunităţi fără personalitate juridică – 50 lei/lună, microîntreprinderi – 15 lei/lună, persoane juridice – societăţi turistice – 7,7 lei/cameră)

Legea nr.202/1998 privind organizarea Monitorului Oficial al României: cerere de schimbare a numelui, diploma de bacalaureat, diploma de licenţă, certificate de calificare, atestate profesionale, certificate de competenţe profesionale, certificate de calificare, carte de identitate autoturism, permis armă, permis vânătoare, carnet de muncă, certificat de revolutionar, titlu proprietate, brevete şi însemne etc. (21 lei, fiecare)

Legea nr.117/1999 privind taxele extrajudiciare de timbru:

Certificarea (transcrierea) transmisiunii proprietăţii asupra animalelor, pe cap de animal, în bilete de proprietate pentru animalele peste 2 ani – 5 lei

Înregistrarea, la cerere, în actele de stare civilă a schimbării numelui şi sexului – 15 lei

Preschimbarea actelor de identitate pentru cetăţeni români, precum şi înscrierea menţiunilor privind schimbarea domiciliului sau a reşedinţei cetăţenilor români– 5 lei

Eliberarea sau viza anuală a permiselor de vânătoare – 3 lei

Taxă examinare obţinerea permisului de conducere pentru autovehicule din categoriile şi subcategoriile A, A1, B, B1 şi B+E – 6 lei

Taxă examinare obţinerea permisului de conducere pentru autovehicule din categoriile şi subcategoriile C, C1, Tr, D, D1, C+E, D+E, C1+E, D1+E, Tb şi TV – 28 lei

Taxă examinarea persoanelor cărora le-a fost anulat permisul de conducere, pentru categoriile cuprinse în permisul anulat, precum şi a persoanelor care au fost respinse de 3 ori la examenul pentru obţinerea aceleiaşi categorii a permisului de conducere, precum şi pentru persoanele care nu au absolvit o şcoală de conducători de autovehicule, cu excepţia celor pentru categoriile B, B1, B+E – 84 lei

Taxă înmatriculare permanent sau temporară pentru autovehicule şi remorci cu masa totală maximă autorizată de până la 3.500 kg inclusive – 60 lei

Taxă înmatriculare permanent sau temporară pentru autovehicule şi remorci cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3.500 kg – 145 lei

Taxă de autorizare provizorie a circulaţiei autovehiculelor şi remorcilor neînmatriculate permanent sau temporar – 9 lei

Taxe de autorizare a circulaţiei pentru probe a autovehiculelor şi remorcilor – 414 lei

Înregistrarea cererilor persoanelor fizice şi juridice privind furnizarea unor date din Registrul naţional de evidenţă a persoanelor, precum şi din Registrul naţional de evidenţă a permiselor de conducere şi certificatelor de înmatriculare şi din registrele judeţene şi al municipiului Bucureşti de evidenţă a permiselor de conducere şi certificatelor de înmatriculare – 5 lei

Taxe pentru eliberarea titlurilor de proprietate asupra terenurilor dobândite în baza Legii fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia celor pentru terenurile agricole şi forestiere – 15 lei

Ordonanţa Guvernului nr. 128/2000 privind stabilirea unor taxe pentru serviciile prestate pentru persoanele fizice şi juridice de către Ministerul Administraţiei şi Internelor

Taxă pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar – 10 lei

Aplicarea apostilei pe actul oficial administrativ, la solicitarea persoanelor fizice – 22 lei

Aplicarea apostilei pe actul oficial administrativ, la solicitarea persoanelor juridice şi în cazul reprezentării titularului actului de către un avocat – 44 lei

Înregistrarea cererii pentru aplicarea apostilei – 3 lei

Legea nr. 248/2005 privind regimul liberei circulaţii a cetăţenilor români în străinătate: Tarif suplimentar eliberare paşaport simplu temporar – 100 lei

Legea nr. 198/2008 privind serviciile consulare:

Înregistrarea cererii de eliberare a unei cărţi de identitate sau a unei cărţi electronice de identitate – 15 euro

Eliberarea unui paşaport sau a unui titlu de călătorie – 40 euro

Redactarea, autentificarea şi revocarea unui înscris, indiferent de natura acestuia: un exemplar – 40 euro, pentru fiecare exemplar în plus – 10 euro

Legalizarea semnăturii traducătorului – 40 euro

Legalizarea unei copii de pe înscrisuri – 10 euro

Legalizarea semnăturii de pe un înscris sub semnătură privată – 30 euro

Legalizarea sigiliului şi semnăturii Ministerului Afacerilor Externe român, aplicate pe un act oficial eliberat de autorităţile române care urmează să fie folosit în străinătate, sau a sigiliului şi semnăturii de pe un act oficial străin, care urmează să producă efecte juridice în România – 30 euro

Legalizarea sigiliului şi semnăturii autorităţilor competente străine de pe un certificat de origine a mărfurilor, de pe o factură comercială şi de pe orice alt document cerut la exportul şi importul mărfurilor din şi în România, în funcţie de valoarea mărfurilor

Eliberarea unei copii sau a unui extras de pe actele aflate în arhivele misiunilor diplomatice sau ale oficiilor consulare, de fiecare pagină – 10 euro

Efectuarea unei traduceri din sau în limba română, de fiecare pagină – 30 euro

Legalizarea traducerii efectuate – 20 euro

Certificarea unor fapte constatate personal de funcţionarul consular – 20 euro

Eliberarea unui certificat de cutumă – 30 euro

Primirea în depozit a înscrisurilor şi a documentelor prezentate de părţi – 30 euro

Înregistrarea căsătoriei la misiunile diplomatice şi oficiile consulare române – 90 euro

Înscrierea unui certificat de naştere sau de căsătorie străin în registrele de stare civilă româneşti, în termen de 6 luni de la data înregistrării naşterii/căsătoriei la autorităţile străine – 90 euro

Înscrierea unui certificat de naştere sau de căsătorie străin în registrele de stare civilă româneşti, peste termenul de 6 luni de la data înregistrării naşterii/căsătoriei la autorităţile străine – 135 euro

Procurarea unui duplicat al unui certificat de stare civilă românesc sau a unui extras multilingv al unui act de stare civilă românesc – 45 euro

Înregistrarea cererii de înscriere a unei menţiuni pe marginea unui act de stare civilă românesc – 30 euro

Eliberarea unui extras de stare civilă – 30 euro

Eliberarea dovezii de cetăţenie – 10 euro

Procurarea unui act judiciar sau extrajudiciar din ţară sau din străinătate – 30 euro

Verificarea autenticităţii unui permis de conducere românesc – 30 euro

Apostilarea sau supralegalizarea unui act oficial prin intermediul misiunilor diplomatice sau al oficiilor consulare române din străinătate – 30 euro

Alte servicii consulare – 30 euro

Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice

Comision efectuare reţineri din pensii – 3% din suma reţinută

Eliberarea certificatului privind stagiul de cotizare -15 lei

Eliberarea, la cererea asiguraţilor, a adeverinţelor care atestă calitatea, venitul asigurat şi/sau stagiul de cotizare realizat, începând cu a doua solicitare din cursul unui an calendaristic – 15 lei

Eliberarea adeverinţelor care conţin informaţii necesare executării silite, solicitate de către executorii judecătoreşti – 17 lei

Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015 privind cazierul fiscal

Taxă cazier fiscal – 20 lei

Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 9/2013 privind timbrul de mediu pentru autovehicule

Timbrul de mediu pentru autoturisme.

surse: news.ro, avocatnet.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Ce trebuie să faci dacă ești COVID pozitiv. Care este procedura de urmat și cum se manifestă simptomele

Publicat

Autoritățile medicale au reamintit recent care este procedura pentru persoanele confirmate pozitiv COVID, în contextul în care sunt funcționale centrele de evaluare în țară.

Ce trebuie să faci dacă ai simptome COVID

Simptomele COVID (vorbim inclusiv simptome Omicron) pot varia, de la caz la caz, însă acestea includ, de cele mai multe ori:

  • febră
  • tuse
  • oboseală
  • pierderea mirosului, gustului
  • dureri de gât/cap
  • dureri musculare

Dacă sunt prezente unele sau toate aceste simptome, se face test COVID – test rapid sau RT-PCR. Locațiile în care se pot face aceste teste sunt acasă (teste rapide), la medicul de familie, în farmacii sau în laborator.

Dacă testul antigen este negativ, însă sunt prezente simptome, se va face retestare cu test RT-PCR. Dacă testul antigen a fost făcut la medicul de familie, nu este necesară retestare.

Dacă rezultatul este pozitiv, se procedează astfel:

  • în cazul în care sunt simptome ușoare, cu cel mult un factor de risc – consultație și tratament ambulatoriu dat de medicul de familie, până la însănătoșire
  • în cazul în care sunt simptome ușoare, cu cel mult 2 factori de risc – consultație și tratament ambulatoriu, la centrul de evaluare
  • dacă sunt simptome agravate – consultație și tratament în spital până la însănătoșire

Care sunt factorii de risc

Factorii de risc luați în calcul în cazul pacienților COVID sunt:

  • boli cardiovasculare (inclusiv HTA/hipertensiune arterială)
  • boli respiratorii (cronice, inclusiv astm bronșic)
  • obezitate (indice masă corporală peste 30%)
  • diabet zaharat (tip 1 și 2)
  • insuficiență renală cronică / pacienți cu dializă cronică
  • imunodepresii semnificative (inclusiv boli neoplazice, transplant de organ/celule stem, talasemie, anemie falcipară, terapie imunosupresoare sau SIDA)
  • hepatopatii cronice (afecțiuni ale ficatului)
  • vârsta peste 65 de ani
  • copii de 12-17 ani cu patologii severe asociate

Pacient confirmat pozitiv COVID – care este procedura

Dacă o persoană are simptome COVID, sună medicul de familie și face testare. În cazul în care simptomele sunt grave, sună la 112 și este preluat la camera de gardă a spitalului (UPU/CPU).

Dacă rezultatul testului este pozitiv:

  • medicul de familie face evaluare clinică; după caz, medicii specialiști din centrele de evaluare fac evaluările imagistice și biologice (analize)

La medicul de familie sunt consultați/tratați:

  • pacienții fără factori de risc, care au simptome/manifestări clinice ușoare și care nu au nevoie de oxigenoterapie
  • pacienții fără factori de risc care au simptome/ manifestări clinice medii și care nu au nevoie de oxigenoterapie

La centrele de evaluare și tratament sunt consultați/tratați:

  • pacienții care nu au nevoie de oxigenoterapie și care anu simptome/ manifestări clinice ușoare sau medii, dar prezintă cel puțin doi factori de risc (de exemplu, au peste 65 de ani și au boala cardiovasculară etc)

AICI, centrele de evaluare COVID din Alba și numerele de telefon pentru programări.

AICI, harta centrelor de evaluare COVID din țară.

AICI, lista analize medicale în centre evaluare COVID, decontate CNAS.

La spital sunt consultați/tratați:

  • pacienții care prezintă semne de agravare COVID sau li se agravează boala de fond (cea de care sufereau deja), în contextul infectării cu Sars-Cov2
  • pacienții care au nevoie de oxigenoterapie
  • pacienții care au manifestări severe COVID
  • pacienții care necesită suport al unei / mai multor funcții vitale sau au sepsis/șoc septic (stare critică)
  • pacienții care au și alte afecțiuni ce necesită asistență medicală și nu pot fi tratați/monitorizați eficient la domiciliu

Dacă pacientul a sunat la 112

  • așteaptă ambulanța la adresa comunicată; echipajul serviciului de ambulanță evaluează pacientul și recoltează test pentru detecția virusului SARS-CoV-2

La spital, în funcție de rezultatul examinării clinice, dacă se evidențiază nevoia de oxigenoterapie, se va evalua oportunitatea transportului cu ambulanța la o unitate sanitară / secție cu paturi COVID

În cazul în care starea pacientului nu necesită transportul la o unitate sanitară în vederea internării se va proceda după cum urmează:

– dacă forma de boală este ușoară sau medie, fără necesar de oxigen, iar pacientul nu prezintă unul dintre factorii de risc, acesta va fi îndrumat să își anunțe medicul de familie în vederea monitorizării

– dacă forma de boală este ușoară sau medie, fără necesar de oxigen, dar pacientul prezintă cel puțin doi factori de risc, acesta este transportat la cel mai apropiat centru de evaluare pentru evaluare clinică și paraclinică, precum și administrarea de tratament specific, după caz.

În așteptarea confirmării sau infirmării diagnosticului de COVID-19, persoanele care prezintă semne și simptome sugestive specifice definiției de caz vor fi izolate:

  • în spațiul special destinat testării din cabinetul medicului de familie/farmacie/laborator și/sau cu respectarea condițiilor de distanțare fizică
  • la domiciliu sau la o altă locație aleasă de persoana supusă izolării
  • în zone-tampon ale unității sanitare, unităților de asistență medico-socială unde s-a ridicat suspiciunea de COVID-19 și au fost recoltate probele biologice (spital, secție de spital) sau în spații special desemnate sau locații alternative atașate unităților sanitare, desemnate la nivel local, după caz; pacienții vor fi izolați în cameră individuală cu grup sanitar propriu, în condiții de precauții pentru infecții cu transmitere prin secreții respiratorii sau prin aerosolizare (dacă se practică manopere generatoare de aerosoli: intubație orotraheală, bronhoscopie, ventilație noninvazivă, gastroscopie, manevre de resuscitare), și vor primi asistența medicală necesară pentru a nu li se agrava starea clinic; personalul medical care efectuează manevre cu risc de aerosolizare, cu expunere crescută la infecție, va fi echipat corespunzător

Pacienții confirmați pozitiv trebuie să stea în izolare astfel:

  • 7 zile – cei vaccinați cu schemă completă de cel puțin 10 zile sau care au avut test pozitiv COVID în ultimele 180 zile (reinfectare)
  • 10 zile – cei nevaccinați sau orice altă situație față de cele de mai sus

Medicul de familie declară pacientul vindecat, dacă nu mai sunt simptome, cel mai devreme în 7 zile/10 zile, în funcție de cazurile de mai sus. Starea de vindecat se comunică DSP prin scrisoare medicală.

Regulile sunt stabilite prin Ordinul ministrului sănătății nr. 35/7 ianuarie, publicat în Monitorul Oficial nr. 26/9 ianuarie 2022.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

UPDATE: AȚI VĂZUT-O? O minoră din Ocna Mureș a plecat de acasă și nu a mai revenit. Familia și poliția o caută

Publicat

Polițiștii din Alba caută o minoră care a plecat de la domiciliu și nu a mai revenit. Persoanele care pot da informații care să conducă la identificarea ei sunt rugate să anunțe cea mai apropiată unitate de poliție sau să sune la 112.

UPDATE: IPJ Alba a anunțat, luni după-amiaza, că minora a fost găsită.

Potrivit IPJ Alba, la data de 22 ianuarie 2022, în jurul orei 18:00, Poliția Orașului Ocna Mureș a fost sesizată de către o femeie din oraș, cu privire la faptul că fiica sa, Ciurar Maria Gabriela, de 13 ani, a plecat de la domiciliu și nu a mai revenit.

Minora are următoarele semnalmente:

  • 150 cm înălțime;
  • 45 kg;
  • corpolență atletică;
  • ochi căprui;
  • păr brunet;

La data plecării purta pantaloni de culoare neagră cu dungi albe, geacă neagră și încălțăminte sport, alb cu negru.

Polițiștii desfășoară, în continuare, cercetări în vederea identificării minorei, iar aceasta a fost dată în urmărire.

Persoanele care pot da informații care să conducă la identificarea ei, sunt rugate să anunțe cea mai apropiată unitate de poliție sau să sune la 112.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Test antigen rapid, pozitiv la suc de portocale și Coca Cola. Explicația autorităților, într-o postare pe RoVaccinare

Publicat

Autoritățile au reacționat la o postare în care un test antigen rapid iese aparent pozitiv după ce o cantitate mică de suc de portocale este turnată pe el, intens distribuită în ultima vreme.

Reprezentanții RoVaccinare au postat o explicație.

”O bazaconie a fost distribuită de peste 90 de mii de ori: Sucul de portocale este „pozitiv” la COVID-19. NU, acesta doar distruge testul antigen!

Un videoclip în care o persoană toarnă suc dintr-o portocală pe un test antigen Covid-19, care apoi dă ceea ce pare a fi un rezultat pozitiv, a fost distribuit de zeci de mii de ori la mijlocul lunii ianuarie 2022, cu afirmații că aceasta este o dovadă că testele rapide nu sunt fiabile.

Cu toate acestea, la fel cum un test de sarcină nu este menit să fie folosit de un bărbat sau cu o probă din saliva unei femei, testele antigen Covid-19 nu sunt menite să fie utilizate cu mostre de alimente.

Testele pentru Covid-19 au fost subiect de dezinformarea încă de la începutul pandemiei.

AFP a demontat, de asemenea, multe alte videoclipuri în care diferite alimente și băuturi au fost folosite pentru a susține că testele Covid-19 nu sunt de încredere sau că numărul de cazuri este umflat: cu Coca-Cola si sos de mere, Red Bull, bere sau apă de la robinet, precum și cu căpșuni. AFP a verificat deja afirmațiile cu privire la sucul de portocale și testele de antigen în spaniolă și în sârbă.

Cum funcționează un test antigen Covid-19?

Există în prezent sute de teste diferite pentru Covid-19 care pot fi împărțite în două categorii: cele de diagnostic (test PCR și antigen) pentru a determina dacă o persoană este infectată și cele serologice, care arată dacă o persoană a fost infectată în trecut.

Testele antigen sunt mai puțin sensibile și mai puțin fiabile decât testele PCR, dar sunt mai rapide. Pentru a obține un rezultat pozitiv, trebuie să existe o cantitate mai mare de virus. Aceasta înseamnă că în momentul infecției cu SARS‑CoV‑2, când există încă doar o cantitate mică de virus în organism, testul antigen poate arăta în mod eronat un rezultat negativ”.

O altă explicație, legată de testul aparent pozitiv în raport cu Coca Cola, puteți vedea mai jos:

Foto: Pixabay

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Prima tranșă de vaccinuri anti-COVID pentru copii sosește în țară. Cum vor fi distribuite dozele

Publicat

114.000 de doze de vaccin de la compania Pfizer BioNTech vor ajunge mâine în România. Vaccinurile vor fi livrate pe cale aeriană și vor sosi pe aeroporturile din Otopeni, Cluj-Napoca și Timișoara.

Transportul către centrele de stocare este asigurat de firma producătoare, inclusiv pe cale terestră. Vaccinurile sunt transportate în condiții optime de siguranță, în containere speciale, cu gheață carbonică și folie etanșă.

Astfel, procesul de vaccinare a copiilor cu vârste între 5 și 11 ani va începe la data de 26 ianuarie, iar dozele vor fi distribuite după cum urmează:

Centrul Național de Stocare București: 42.000 doze;
Centrul Regional de Depozitare Brașov: 12.000 doze;
Centrul Regional de Depozitare Constanța: 12.000 doze;
Centrul Regional de Depozitare Cluj: 12.000 doze;
Centrul Regional de Depozitare Craiova: 12.000 doze;
Centrul Regional de Depozitare Iași: 12.000 doze;
Centrul Regional de Depozitare Timișoara: 12.000 doze.

Reamintim că programarea se va efectua doar în centrele de vaccinare regăsite în platformă cu denumirea P_Ped , prin intermediul conturilor părinților sau ale reprezentanților legali. La acest moment, în platforma de programare sunt configurate 220 cabinete de vaccinare pediatrice la nivel național. Harta centrelor de vaccinare este disponibilă aici: https://vaccinare-covid.gov.ro/platforma-programare/

Vaccinarea se poate realiza și fără programare, prin prezentare directă în cabinetele centrelor de vaccinare dedicate copiilor sau în cabinetele medicilor de familie care au solicitat doze pediatrice, pe tot parcursul programului de lucru.

Schema de vaccinare a copiilor cu vaccinul Comirnaty este de 10 micrograme/doză (10 µg), la interval de 21 de zile; administrarea fiecărei doze se efectuează intramuscular, similar celorlalte grupe de vârstă eligibile.

Începând cu data de 13 ianuarie, cu sprijinul Serviciului de Telecomunicații Speciale, platforma electronică a permis programarea copiilor cu vârste între 5 și 11 ani, iar până astăzi, 24 ianuarie – ora 08.00, au fost înregistrate 3.355 astfel de solicitări.

Vaccinarea rămâne soluția sigură și eficientă pentru învingerea pandemiei COVID-19, iar vaccinurile utilizate în România sunt autorizate de EMA, cel mai important for decizional, care reunește experți la nivel european.

În urma finalizării evaluării datelor științifice a rezultat că raportul beneficiu/risc este pozitiv, mai ales la copiii care au comorbidități și care prezintă un risc crescut de a dezvolta forme severe ale infecției cu SARS-CoV-2.

Grupul de comunicare al CNCAV

Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 este un organism interministerial, fără personalitate juridică, în subordinea directă a Secretariatului General al Guvernului și coordonarea prim-ministrului.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate