Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

LIVE: Sărbătoarea Muzicii la Alba Iulia. PROGRAM. Vineri, concerte Paula Seling, Ozana Barabancea, Monica Anghel, The Puzzles


Publicat

La Alba Iulia, în acest weekend, este ”Sărbătoarea Muzicii”, un eveniment ce reunește muzicieni cunoscuți, în Piața Cetății.

Accesul publicului este liber, cu respectarea normelor sanitare în vigoare la data spectacolelor.

Urmărește LIVE VIDEO oferit de Primăria Alba Iulia pe  Pagina de Facebook Alba24 AICI

Seria spectacolelor în cepe vineri cu The Puzzles urmat de concerte cu Paula Seling, Ozana Barabancea, Monica Anghel acompaniate de orchestra Radio.

Sărbătoarea Muzicii la Alba Iulia – PROGRAM

Vineri, 17 septembrie:

19.00: Recital The Puzzles

Concert extraordinar Paula Seling, Ozana Barabancea, Monica Anghel, acompaniază Big Band-ul Radio, dirijor: Ionel Tudor

Sâmbătă, 18 septembrie

19.00: Concert SymPhoenix – un proiect muzical marca Phoenix, acompaniază Orchestra simfonică a Filarmonicii de Stat Oltenia, dirijor: Bogdan Vodă

Duminică, 19 septembrie

11:00: Spectacol muzical pentru copii: Gașca Zurli

19.00: Concert Rock the Symphony: Orchestra Filarmonicii de Stat Sibiu, dirijor: Remus Grama

Concertele se desfășoară în Piața Cetății din Alba Iulia, iar, în cazul în care vremea va fi nefavorabilă, evenimentele vor fi relocate în sala de spectacole a Casei de Cultură a Sindicatelor Alba Iulia.

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Trafic pe un sigur sens, pe podul mare din Sebeș, pentru următoarele trei săptămâni. Se execută lucrări de reabilitare

Publicat

La Sebeș au început lucrările de reabilitare la podul de peste râul Sebeș. Timp de o lună, traficul a fost restricționat și se va circula pe un singur sens. 

 Circulația rutieră este semaforizată.

Lucrările la podul care unește strada Valea Frumoasei de strada Augustin Bena includ reabilitarea covorului asfaltic și aplicarea de dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatație.

Termenul estimat de finalizare a lucrărilor este de trei săptămâni. Contractul de lucrări este gestionat de SPAP Sebeș.

Potrivit reprezentaților primăriei, în ultima perioadă, în zona podului au fost realizate mai multe intervenții menite să îmbunătățească mobilitatea urbană: spart și transportat beton vechi (cca. 30 mc), cofrat și turnat beton nou (cca. 30 mc), confecționat și montat stâlpi noi de susținere (12 bucăți), demontat balustrade vechi (40 ml) și confecționarea unor noi balustrade, recondiționat și vopsit picioare balustrade vechi peste pod (192 ml), recondiționat și vopsit balustrade vechi peste pod (455 ml), recondiționat și vopsit grilaj din țeava (1388 ml).

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

La Sebeș a început înscrierea pentru ajutorul la încălzire și energie electrică: Persoane eligibile. TOATE documentele necesare

Publicat

La Sebeș de vineri a început înscrierea pentru acordarea suplimentului de energie și acordarea ajutorului pentru încălzire în sezonul rece. Cererile se pot depune până pe 15 noiembrie. 

Modelele de formulare sunt disponibile la sediul Direcției Generale deAsistență Socială, Medicală și Comunitară Sebeș, situat în cartierul Aleea Lac, nr. 12, telefon: 0258-730611, 731007.

La același sediu se vor depune și toate actele necesare pentru acordarea ajutorului de încălzire, de luni până joi, între orele 8.30-16.30, iar vineri între orele 08:30-14:00, termenul limită fiind data de 15 noiembrie 2021.

Ajutorul pentru încălzirea locuinței pentru sezonul rece 2021-2022/ suplimentul pentru energie se acordă în baza următoarelor documente:

1.    Cerere și declarație pe propria răspundere

2.    Documente de identitate titular și membrii familiei:

–         cărți de identitate, buletine de identitate, cărți de identitate provizorii;

–         certificate de naștere pentru copii cu vârsta de până la 14 ani;

–         alte documente, după caz (certificat căsătorie, certificat deces, act divorț etc).

3.    Copie factură

–         gaze naturale

–         energie electrică (pe care să fie înscrise codul abonatului și cod loc consum);

Dacă pe factură apare înscrisă altă persoană decât abonatul, calitatea de persoană îndreptăţită se probează cu contractul de închiriere, împuternicire, concesiune, comodat etc.

4.     Acte privind veniturile realizate de persoana singură sau de toţi membrii familiei, după caz, în luna anterioară depunerii cererii:

–         adeverințe de venit eliberate de angajator, pentru veniturile din salariu, (venit net/luna anterioară depunerii cererii + după caz, contravaloare tichete masă);

–          adeverințe de venit de la administrația financiară pentru veniturile din activități independente, din cedarea folosinței bunurilor, din investiții, din premii și jocuri de noroc;

–         mandate postale/extrase de cont/hotărâri judecătorești pentru plata pensiei de întreținere/decizii pentru indemnizații de somaj, handicap, pensii etc.

–         contracte de muncă în cazul veniturilor obținute de persoanele plecate în stăinătate.

a.    în situaţia persoanelor singure/familiilor care declară că nu realizează niciunul din veniturile enumerate în cerere, acestea vor prezenta Declarație Notarială cu menţionarea luării la cunoştinţă că declararea necorespunzătoare adevărului se pedepseşte conform legii penale.

b.    În situația familiilor în care soțul /soția este plecat la muncă în străinătate și nu poate prezenta contractual de muncă, se va prezenta Declarație Notarială cu venitul net realizat de acesta în străinătate, cu menţionarea luării la cunoştinţă că declararea necorespunzătoare adevărului se pedepseşte conform legii penale

5. Acte privind regimul juridic al locuinţei – copie după actul de proprietate/ contractul de închiriere/  comodat sau alte documente care atestă un drept de folosință asupra locuinței în condițiile legii;

6. Dovada bunurilor mobile şi imobile deţinute:

–  Certificat de atestare fiscală privind clădirile, terenurile și mijloacele de transport aflate în proprietate, eliberat de Biroul Taxe și Impozite Locale Sebeș (Primăria Sebeș- sediul vechi);

–  Copie după talon autoturism (deținere 1 autotursim cu vechime mai mica de 10 ani sau 2 autoturisme – nu se acordă ajutorul/ sprijinul).

– 1 dosar cu șină.

Criterii de eligibilitate:

1. Nivel venituri:

–  1386 lei/ persoană în cazul familiilor;

–  2053 lei persoana singură

2. Ajutorul pentru încălzirea locuinţei, se acordă familiilor, respectiv persoanelor singure, numai pentru locuinţa de domiciliu sau, după caz, de resedinţă a acestora;

3. Solicitanții și celelalte persoane cuprinse în cerere nu deţin bunuri mobile/imobile sau terenuri, aşa cum sunt prezentate ele în lista în lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării ajutorului pentru încălzirea locuinței.

4. Solicitanții și celelalte persoane cuprinse în cerere nu deţin depozite bancare de peste 3000 lei;

Pentru verificarea veridicității datelor înscrise în cererea si declarația pe propria răspundere se vor efectua  anchete sociale la locuința beneficiarilor. Dacă  în urma anchetei sociale se constată că titularul nu a declarat corect componența familiei, veniturile realizate și bunurile deținute, sumele plătite necuvenit se vor recupera, în condițiile legii.

Titularul ajutorului pentru încălzirea locuinței/suplimentului pentru energie este obligat să comunice în scris orice modificare intervenită în componența familiei și a veniturilor acesteia, în termen de 5 zile de la data modificării.

Persoanele care dețin bunurile din listă, NU AU DREPTUL la ajutorul pentru încălzirea locuinței/ suplimentul pentru energie:

Bunuri imobile
1 Clădiri sau alte spaţii locative în afara locuinţei de domiciliu şi a anexelor gospodăreşti
2 Terenuri de împrejmuire a locuinţei şi curtea aferentă şi alte terenuri intravilane care depăşesc 1.000 mp în zona urbană şi 2.000 mp în zona rurală            

 

Bunuri mobile*
1 Autoturism/autoturisme şi/sau motocicletă/motociclete cu o vechime mai mică de 10 ani cu excepţia celor adaptate pentru persoanele cu handicap sau destinate transportului acestora sau persoanelor dependente precum şi pentru uzul persoanelor aflate în zone greu accesibile
2 Mai mult de un autoturism/motocicletă cu o vechime mai mare de 10 ani
3 Autovehicule: autoutilitare, autocamioane de orice fel cu sau fără remorci, rulote, autobuze, microbuze
4 Şalupe, bărci cu motor, scutere de apă, iahturi, cu excepţia bărcilor necesare pentru uzul persoanelor care locuiesc în Rezervaţia Biosferei ”Delta Dunării”
5 Utilaje agricole: tractor, combină autopropulsată
6 Utilaje de prelucrare agricolă: presă de ulei, moară de cereale
7 Utilaje de prelucrat lemnul: gater sau alte utilaje de prelucrat lemnul acţionate hidraulic, mecanic sau electric
(*)Aflate în stare de funcţionare
Depozite bancare
   1         Depozite bancare cu valoare de peste 3000 lei
Terenuri /animale şi/sau păsări
   1         Suprafeţe de teren, animale şi păsări a căror valoare netă de producţie anuală depăeşte suma de 1.000 euro pentru persoana singură, respectiv suma de 2.500 euro pentru familie

Mențiuni referitoare la locuință:

Persoana sau familia care deține pe lângă locuința de domiciliu și o cotă parte dintr-o clădire, exceptând anexele sau dependințele, nu poate beneficia de ajutor pentru încălzirea locuinței/ suplimentul de energie, indiferent de mărimea cotei.

Dacă în aceeași locuință/ imobil locuiesc mai multe familii, respectiv persoane singure, fără contoare separate pentru gaze sau energie electrică, la acordarea ajutorului de încălzire/suplimentului pentru energie vor fi luate în considerare toate persoanele și veniturile realizate de acestea.

Nivel venituri: Familii:1386 lei/ persoană

 Ajutorul pentru încălzirea locuinței în sezonul rece noiembrie 2021- martie 2022:

Venit net lunar Compensare

Procentuală (%)

ajutor lemne (lei) ajutor gaze

naturale (lei)

ajutor energie

electrica (lei)

 pe membru de familie 1 luna 5 luni 1 luna 5 luni 1 luna 5 luni                    
sau al persoanei singure (lei)                    
0-200 lei 100% 320 1600 250 1250 500 2500                    
200,1-320 lei 90% 288 1440 225 1125 450 2250                    
320,1-440 lei 80% 256 1280 200 1000 400 2000                    
440,1-560 lei 70% 224 1120 175 875 350 1750                    
560,1-680 lei 60% 192 960 150 750 300 1500                    
680,1-920 lei 50% 160 800 125 625 250 1250                    
920,1-1040 lei 40% 128 640 100 500 200 1000                    
1040,1-1160 lei 30% 96 480 75 375 150 750                    
1160,1-1280 lei 20% 64 320 50 250 100 500                    
1280,1-1386 lei 10% 32 160 25 125 50 250                    

În cazul persoanei singure:

 

1280,1-2053 lei 10%       32       160     25     125       50       250

Suplimentul pentru energie se plătește lunar pe tot parcursul anului:

1. Energie electrica: 30 lei/ lună
2. Gaze naturale: 10 lei/ lună
3. Lemne: 20 lei/lună

NOTĂ: În situația în care singura sursă de energie utilizată este energia electrică, cuantumul suplimentului este de 70 lei/ lună.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Investiții la Ocna Mureș prin programul ”Anghel Saligny”: Primăria anunță modernizări de străzi și rețea de canalizare

Publicat

Reprezentații Primăriei Ocna Mureș au anunțat că au depus spre finanțare, prin programul național de investiții „Anghel Saligny”, două proiecte care vizează îmbunătățirea infrastructurii rutiere și de utilități publice în localitățile aparținătoare orașului Ocna Mureș.

Este vorba de localitățile Cisteiu de Mureș, Micoșlaca și Războieni-Cetate.

Se dorește modernizarea străzilor din localitatea aparținătoare Războieni-Cetate, printr-un proiect în valoare de 9.243.355,05 lei cu TVA.

”Se vor moderniza peste 4 kilometri de drumuri ale localității (practic toate străzile secundare).

Sunt prevăzute lucrări de asfaltare, realizarea de accese la proprietăți, rigole și trotuare (acolo unde este posibil), amenajarea spațiilor din zona tuturor drumurilor secundare, semnalizare rutieră etc. Durata estimată a lucrărilor este de 12 luni de la începerea lor.

Al doilea proiect se referă la „Rețea de canalizare menajeră în localitățile aparținătoare Cisteiu de Mureș și Micoșlaca“. proiectul are o valoare de 10.260.048,76 lei cu TVA și are un termen estimat de execuție de maxim 36 de luni.

Investiția cuprinde:

– rețea canalizare stradală – 8130 m

– rețea canalizare racorduri – 3060 m

– rețea refulare apă uzată – 3775 m

– cămine canalizare beton cu capac carosabil – 267 buc

– cămine racord canalizare – 510 buc

– stații pompare apă uzată – 4 buc

– cămine inspecție rețea refulare apă uzată – 8 buc

– cămine golire rețea refulare apă uzată – 2 buc

– cămine aerisire rețea refulare apă uzată – 3 buc

– adâncime – între 1,3 m și 3,42 m, fiind sub limita de îngheț

Racordarea rețelei se va face la stația de epurare din str. Mihai Viteazu.

Până la sfârșitul acestui an va fi depus, pentru finanțare prin Administrația Fondului pentru Mediu, un proiect care are ca scop modernizarea iluminatului public în toate localitățile aparținătoare ale orașului nostru.

Trebuie menționat că un alt proiect având aceeași sursă de finanțare, Administrația Fondului pentru Mediu, este în faza de licitație a execuției de lucrări. Este vorba de „Modernizare a iluminatului public în orașul Ocna Mureș”, cu o valoare de aproape 1.300.000 lei cu TVA.

Investiția constă în înlocuirea tuturor corpurilor de iluminat cu corpuri de iluminat LED și realizarea sistemului de telegestiune a sistemului de iluminat”, au scris reprezentații Primăriei din Ocna Mureș pe Facebook.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Două femei din Alba de 42 și 46 de ani, confirmate cu COVID au decedat. Nu aveau comorbidități și nu erau vaccinate

Publicat

coronavirus

Două femei de 42 și respectiv 46 de ani, din județul Alba au decedat din cauza complicațiilor survenite în urma infectătării cu COVID-19, potrivit surselor alba24.ro. 

Decesele au survenit în ultimele 24 de ore, dar vor fi raportate după ce vor fi transmise către INSP.

Cele două femei nu aveau comorbidități și nu erau vaccinate, mai precizează sursele alba24.ro.

Este vorba despre o femeie de 42 de ani din Lupșa care a fost confirmată cu COVID în data de 30 septembrie și a decedat la Spitalul din Câmpeni în data de 15 octombrie.

Al doilea deces este al unei femei din Aiud, în vârstă de 46 de ani, care a decedat pe secția ATI COVID a spitalului din Aiud, în noaptea de 15 spre 16 octombrie.

Potrivit surselor alba24.ro, femeia din Aiud lucra într-o funcție publică în sistemul judiciar.

De asemenea, DSP Alba, a mai raportat sâmbătă, încă șapte decese ale unor persoane care au contactat COVID-19.

CITEȘTE ȘI: Șapte decese în județul Alba, în ultimele 24 de ore, cauzate de infectare cu COVID. Cinci persoane erau nevaccinate

sursă foto: arhiva alba24.ro, rol ilustrativ.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate