Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

LOCURI de MUNCĂ în ALBA: 165 posturi în Alba Iulia, Blaj, Câmpeni, Cugir și Sebeș. Oferta completă prin AJOFM


Publicat

locuri de munca

Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Alba a transmis oferta de locuri de muncă disponibile în județul Alba, la data de 16 februarie.

Sunt vacante 165 locuri de muncă în județul Alba, în mai multe domenii.

OFERTA de locuri de muncă prin AJOFM ALBA:

Agenţia Locală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba Iulia – 0258 831 137

Angajator – post vacant – nr. locuri / telefon mobil

UNIVERSITATEA 1 DECEMBRIE 1918 – administrator financiar (patrimoniu) (studii superioare) – 1 – 0258806276
DISKONT ROMTRADE SRL – agent curatenie cladiri si mijloace de transport – 1 – 0747112019
TRANSILVANIA NUTS SRL – agent de securitate intervenție – 1 – 0790229953
ELIT SRL – ambalator manual – 1 – 025831137
TRANSILVANIA NUTS SRL – ambalator manual – 9 – 0790229953
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL – asistent manager – 1 – 0372133700
PROFI ROM FOOD SRL – casier – 1 – 0372568838
SC REKORD SRL – confectioner articole din piele si înlocuitori – 5 – 0258806002
AZETS INSIGHT SRL – economist în economie generala – 2 – 0369454980
ALBALACT SA – electrician de întretinere si reparatii – 1 – 0372609132
MIRON MARIUS CONSTRUCT S.R.L. – faiantar – 2 – 0720760929
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL – inginer masini-unelte – 1 – 0372133700
BEST MOB SRL – încarcator-descarcator – 2 – 0751286358
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL – laborant chimist – 1 – 0372133700
PROFI ROM FOOD SRL – lucrator comercial – 3 – 0372568838
SC DEKA STRUCTURI SRL – macaragiu – 1 – 0722685526
ELIT SRL – manipulant marfuri – 1 – 0737466103
LACTALIS LOGISTIC S.R.L. – manipulant marfuri – 1 – 0739005288
TRANSILVANIA NUTS SRL – manipulant marfuri – 5 – 0790229953
ALBALACT SA – mecanic utilaj – 4 – 0372609132
MIRON MARIUS CONSTRUCT S.R.L. – montator placaje interioare si exterioare – 6 – 0720760929
SC REKORD SRL – muncitor necalificat în industria confectiilor – 5 – 0258806002
ALBALACT SA – muncitor necalificat la ambalarea produselor solide si semisolide – 3 – 0372609132
SC THERMO HEAT RUS SRL – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 1 – 0258708190
SEWS ROMANIA DEVA – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 40 – 0258805112
PROFI ROM FOOD SRL – primitor-distribuitor materiale si scule – 1 – 0372568838
YASIN SIMSEK TRANS SRL – sofer autocamion/masina de mare tonaj – 1 – 0743455963
ALBALACT SA – sudor cu arc electric cu electrod fuzibil în mediu de gaz protector – 1 – 0372609132
BEST MOB SRL – tâmplar universal – 2 – 0751286358
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL – tehnician asigurarea calitatii – 1 – 0372133700
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL – tehnician mentenanta mecanica echipamente industriale – 1 – 0372133700
TRANSILVANIA NUTS SRL – tehnician programare, lansare, urmarirea productiei – 1 – 0790229953
GEORGE & MERI SRL – vânzator – 1 – 0742227501
WAKE UP CUGIR SRL – vânzator la domiciliul clientului pe baza de comanda – 1 – 0258751076

AJOFM Alba – Punct de lucru Blaj – 0725 225 883

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

I.A.M.U. SA – frezor universal – 2 – 0258711907
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – functionar administrativ – 10 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – inginer mecanic – 1 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – inginer productie – 1 – 0258807805
I.A.M.U. SA – lacatus mecanic – 2 – 0258711907
I.A.M.U. SA – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 5 – 0258711907
I.A.M.U. SA – operator la masini-unelte cu comanda numerica – 5 – 0258711907
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – planificator – 2 – 0258807805
I.A.M.U. SA – rectificator universal – 2 – 0258711907
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – specialist in achizitii – 1 – 0258807805

ALOFM Câmpeni – 0725 225 884

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

APUSENI WOODLAND SRL – menajera – 1 – 0740778400

AJOFM Alba – Punct de lucru Cugir – 0725 225 881

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

WAKE UP CUGIR SRL – ajutor bucatar – 1 – 0258751076
WAKE UP CUGIR SRL – ajutor ospatar – 1 – 0258751076
WAKE UP CUGIR SRL – femeie de serviciu – 1 – 0258751076
ELIT SRL – manipulant marfuri – 5 – 0729399359
WAKE UP CUGIR SRL – ospatar (chelner) – 1 – 0258751076

AJOFM Alba – Punct de lucru Sebeş – 0725 225 885

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

DONNA CONFEZIONI S.R.L. – confectioner-asamblor articole din textile – 10 – 0759011561
ELECTRIKA SANTOS S.R.L. – electrician în constructii – 2 – 0741362752
DONNA CONFEZIONI S.R.L. – maistru în industriile textila, pielarie – 2 – 0759011561
DONNA CONFEZIONI S.R.L. – sef formatie industria confectiilor îmbracaminte – 1 – 0759011561



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

VIDEO API: Stadiul lucrărilor pe lotul 1 al Autostrăzii A1, între Sibiu și Boița, de 31%. Anul acesta ar putea ajunge la 65-70%

Publicat

Lucrările pe Lotul 1 al Autostrăzii Sibiu – Pitești, între localitățile Sibiu / Veștem și Boița avansează într-un ritm susținut. Potrivit Asociației Pro Infrastructură (API), constructorul austriac Porr a ajuns la un stadiu al lucrărilor de aproape 31%, cu posibilitatea ca anul acesta să ajungă la 65% – 70%. 

„Lucrări complexe precum viaductul de la Boița pot duce darea în trafic a acestui lot în 2023 dar unii membri API pariază pe a doua jumătate a anului 2022.

În orice caz, le dorim spor la treabă în continuare celor de la Porr și colaboratorilor lor și urmărim cu atenție și oarecare îngrijorare procesele îndelungate prin care CNAIR desemnează antreprenorii loturilor grele de munte: 2, 3 și 4”, au transmis reprezentanții Pro Infrastructură, pe pagina de Facebook.

Autostrada A1, lotul 1, Sibiu – Boița: 13,17 km

Constructor: Porr Construct

Valoare: 613 mil lei (cca 127 mil euro)

Contract semnat: aprilie 2019 (12 luni proiectare + 36 luni execuție)

Începere lucrări: aprilie 2020 (ordin de începere pe 30 martie 2020)

Termen finalizare: martie 2023

  • Săpătură: >1.800.000 mc,
  • Mixtură asfaltică: >181.000 tone,
  • Beton: >88.000 mc
  • Armătură: >12.000 tone,
  • Foraje: > 15.000 m,
  • Grinzi prefabricate: 393 bucăți,
  • Poduri și pasaje: 27 bucăți,
  • Podețe: 27 bucăți,
  • Un viaduct cu 10 deschideri: 414,70 m lungime,
  • Un viaduct cu 8 deschideri: 651,40 m lungime,
  • Două spații de servicii,
  • Un centru de întreținere și coordonare,
  • Două noduri rutiere.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Avansări în grad și forțe noi la ISU Alba. Ceremonial militar cu ocazia Zilei Naționale a Protecției Civile

Publicat

Inspectoratul Județean pentru Situații de Urgență (ISU) Alba și-a întregit forțele, iar 9 subofițeri și ofițeri au fost avansați în grad, cu ocazia Zilei Naționale a Protecției Civile.

”Cu prilejul aniversării a 88 de ani de la înființarea Protecției Civile în România, un ofițer și trei subofițeri au fost avansați în grad înainte de termen, în cadrul unui ceremonial militar”, anunță ISU Alba.

Totodată, cinci subofițeri au fost avansați la gradul de ofițeri, în urma promovării examenelor, pentru ocuparea posturilor de ofițeri scoase la concurs.

De asemenea, 12 colegi noi ai pompierilor din Alba au depus jurământul militar, acesta fiind cel mai important și emoționant moment din cariera unui militar, mai precizează ISU.

„Felicitări tuturor celor avansați și le dorim în continuare o carieră militară frumoasă, cu cât mai multe realizări”, este mesajul ISU, cu acest prilej.

De asemenea, reprezentanții ISU transmit celor care au depus jurământul militar mult succes în îndeplinirea tuturor misiunilor încredințate și să poarte cu onoare haina militară pe care au ales să o îmbrace.

sursă imagini: ISU Alba

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

DOCUMENT: Măsuri decise de CJSU Alba pentru comunele Mihalț, Rădești, Șibot. Ce trebuie respectat

Publicat

Comitetul pentru Situații de Urgență (CJSU) Alba a decis luni impunerea unor măsuri pentru comunele Mihalț, Rădești, Șibot.

Acestea intră în vigoare de marți, 2 martie, ora 00.00.

Comuna Mihalț intră în scenariul roșu, iar celelalte două în scenariul galben.

HOTĂRÂREA nr. 46 din 01.03.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire  a răspândirii virusului SARS-CoV-2 pe raza unităților administrativ-teritoriale Mihalț, Rădești și Șibot

HOTĂRÂREA nr.46 din 01.03.2021

Art. 1 (1) La nivelul comunei Mihalț, unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este de peste 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 02.03.2021, ora 00,00, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul  cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 23.00-05.00, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

n) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia, sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență.

(1) La nivelul comunelor Rădești și Șibot, unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 02.03.2021, ora 00.00, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 23.00-05.00, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 0600-2300;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia, sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență.

Hotărârile adoptate de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Administrația din Zlatna a semnat cel mai mare proiect finanțat în oraș, în ultimii 10 ani, prin POR: 7,5 milioane de euro

Publicat

Cel mai mare proiect european, finanțat în ultimii zece ani la Zlatna prin Programul Operațional Regional 2014-2020, a fost semnat luni la sediul Agenției pentru Dezvoltare Regională Centru din Alba Iulia.

Este vorba despre Centrul Cultural Multifuncțional și reabilitarea străzii Valea Morilor, care se încadrează în Axa Prioritară 13 a Programului Operațional Regional REGIO 2014-2020, unde se alătură celorlalte 17 contracte semnate pe această axă, prin care comunitățile mai mici din Regiunea Centru beneficiază de investiții socio-edilitare în valoare totală de peste 72 milioane euro.

Odată cu semnarea acestui proiect, orașul Zlatna beneficiază de proiecte de investiții europene în valoare totală de peste 7,5 milioane euro.

Cererea de finanțare pentru realizarea unui Centru Cultural Multifuncțional în fosta Casă de Cultură a orașului Zlatna și pentru îmbunătățirea infrastructurii de pe strada adiacentă acestui obiectiv are o valoare totală de peste 16,6 milioane lei (peste 3,5 milioane euro), finanțarea fiind acordată prin Prioritatea de investiții 13.1, dedicată sprijinirii regenerării orașelor mici și mijlocii, pentru îmbunătățirea calității vieții populației, cu resurse alocate de Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul REGIO 2014-2020.

Fosta Casă de Cultură – arhivă

Mai mult de 8.000 de oameni vor beneficia direct de această investiție, începând cu decembrie 2023, când lucrările vor fi încheiate.

Astfel, până în trimestrul IV din anul 2023 va fi construit Centrul Cultural Multifuncțional, va fi reabilitată strada Valea Morilor, pentru îmbunătățirea infrastructurii fizice de bază din imediata vecinătate a Centrului Cultural, va fi reabilitat sistemul de iluminat public în zonă, pentru utilizarea eficientă a resurselor, prin utilizarea corpurilor de iluminat LED, și vor fi amenajate grupuri sanitare publice, pentru persoane cu dizabilități, în vederea adaptarea infrastructurii pentru a fi utilizată și de către persoanele cu nevoi speciale.

”Noi, la Zlatna, am pregătit proiecte în valoare totală de peste 130 milioane euro în ultimii ani și unele sunt finanțate din fonduri europene, altele prin PNDL, cum a fost cazul Liceului ”Corneliu Medrea”, iar pentru altele am utilizat resurse proprii. Vrem să oferim condiții de trai tot mai bune pentru cetățenii din Zlatna. Vom dovedi faptul că și în orașele medii sau mici se utilizează eficient pârghia parteneriatului și rezultatele sunt vizibile pentru comunitate. În plus, avem speranțe foarte mari și încredere că foarte curând vom finanța proiecte de dezvoltare la nivelul întregului areal al Munților Apuseni, prin Asociația Moții Țara de Piatră, ce va implementa un program-pilot în viitoarea perioadă pentru absorbția fondurilor europene. Această Asociație de Dezvoltare are scopul de a dezvolta socio-economic zona Apusenilor, a tuturor localităților din cinci județe: Alba, Arad, Bihor, Cluj și Hunedoara și nu voi face niciun rabat până când demersurilor noastre nu vor avea rezultate concrete în atragerea de Investiții Teritoriale Integrate (ITI) în această zonă”, a spus primarul din Zlatna, Silviu Ponoran.

Prin Programul Operațional Regional 2014-2020, în orașul Zlatna se vor atrage în total peste 7,5 milioane euro. În acest moment sunt în diferite stadii de execuție proiectele de modernizare a Spitalului din oraș și de transformare a clădirii fostei Primării în centru social, inițiative a căror valoare totală depășește 1,5 milioane euro.

La aceste proiecte se adaugă investițiile pentru reabilitarea școlii gimnaziale ”Avram Iancu”, în valoare de aproape 2,5 milioane euro. Orașul Zlatna investește și fonduri publice guvernamentale – peste 14 milioane lei – pentru reabilitarea Liceului ”Corneliu Medrea”, lucrările de modernizare fiind aproape încheiate, în timp ce acum se asigură dotările necesare unui proces didactic de calitate superioară.

La nivel regional sunt în implementare în acest moment 18 proiecte în cadrul Axei Prioritare 13 a Programului REGIO, inclusiv cel din Zlatna, a căror valoare totală este de peste 340 milioane lei, adică mai mult de 72 milioane euro.

Șase dintre aceste proiecte sunt din județul Alba – din localitățile, Blaj, Cugir, Ocna Mureș, Teiuș și Zlatna – cu o valoare totală de peste 122 milioane lei (aproximativ 26 milioane euro). La acestea se vor adăuga și alte proiecte, ca urmare a celor încă 20 de cereri de finanțare pe această axă, aflate în proces de selecție și pre-contractare.

”Și acest proiect se adaugă inițiativelor administrației locale din Zlatna, care va atrage pentru comunitatea locală, până în 2023, fonduri REGIO foarte importante pentru dezvoltare. Anii de după 1989 au fost foarte dificili pentru acest oraș, dar acum multe străzi din oraș sunt complet modernizate, construcția spitalului merge bine, iar fosta Primărie devine un centru social modern.

Folosind resursele locale și guvernamentale, Zlatna este singurul oraș din județ și printre puținele din țară care a reușit să-și reabiliteze vechiul liceu, la care nu s-au mai făcut reparații de peste 4 decenii. Utilizând judicios fondurile europene pe care le gestionează ADR Centru, edilii sunt degrevați de anumite cheltuieli, putând să investească fondurile locale în alte necesități ale comunității.

Din păcate, anumite zone montane, urbane și rurale, din arealul Apusenilor au rămas în urma altor zone din România și găzduiesc populație relativ săracă și îmbătrânită, iar accesul la serviciile publice, infrastructură, oportunități economice și legăturile la noi piețe sunt reduse. Dar, din fericire, tot de aici, din Zlatna, a pornit inițiativa Investițiilor Teritoriale Integrate, care este legiferată și care credem că va duce la o mai bună valorificare a potențialului natural, cultural, patrimonial din Apuseni. Vom susține inițiativele autoritățile publice locale care merg pe modelul de la Zlatna, în folosul cetățenilor și pentru a asigura o dezvoltare regională sustenabilă”, a declarat Simion Crețu, director general ADR Centru.

”Noi cooperăm foarte bine în județ cu administrațiile care înțeleg să fie performante și să pregătească proiecte pentru dezvoltare, pentru creșterea calității vieții tuturor cetățenilor. Consiliul Județean Alba va sprijin necondiționat toate inițiativele din Țara de Piatră, pentru a crea aici un pol de dezvoltare și pentru a dovedi moților că suntem aproape de nevoile lor”, a spus președintele Consiliului Județean Alba, Ion Dumitrel.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate