Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Locuri de muncă la stat în Alba: Se caută șoferi, muncitori, asistente medicale, infirmiere și îngrijitoare. CONDIȚII


Publicat

locuri de munca 1

Sunt câteva posturi vacante în această perioadă la instituții de stat din județul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și ANUNȚ: Alba24.ro ANGAJEAZĂ reporteri/ redactori în Alba Iulia și corespondenți/ colaboratori în județ

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba
Șofer autosanitară I și muncitor III (6 posturi)

șofer autosanitară I (5 posturi):Stația Centrală Alba Iulia – 1 post
Substația Cugir – 1 post
Substația Cîmpeni – 1 post
Substația Abrud – 1 post
Substația Sebeș – 1 post
muncitor III (1 post) – Stația Centrală Alba Iulia – atelier auto.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

șofer autosanitară I:diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a liceului;
permis de conducere pentru șofer profesionist, B și C;
diplomă de absolvire a cursului de ambulanțier;
6 ani vechime ca șofer profesionist.
muncitor III:acte de studii (calificare de mecanic auto);
3 ani vechime în meserie (mecanic auto);
permis de conducere categoria B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 iulie 2021, ora 13.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
20 iulie 2021, ora 10.00: proba scrisă (șofer și muncitor);
09 iulie 2021, ora 10.00: proba practică (șofer);
23 iulie 2021, ora 09.00: proba interviu (muncitor).

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Primăria Comunei Poșaga, județul Alba
Asistent medical comunitar

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii postliceale în domeniu;
vechime minimum un an în domeniu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

02 iulie 2021, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
05 iulie 2021, ora 10.00 – selectarea dosarelor;
13 iulie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Comunei Poșaga, Județul Alba, din sat Poșaga de Jos, nr. 186, telefon: 0258/776.024.

Unitatea Medico-Socială Ocna Mureș, județul Alba
Infirmieră, îngrijitoare și medic specialist (7 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

infirmieră și îngrijitoare de curățenie:studii medii/generale;
3 ani vechime în muncă.
medic specialist:studii superioare;
3 ani vechime în muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

16 iulie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Unității Medico-Sociale Ocna Mureș, str. Axente Sever nr. 43A, etajul IV, județul Alba, persoană de contact, referent – Neamțu Liana, telefon/fax 0258/870.441, e-mail msocnamures@yahoo.com.

Primăria Municipiului Alba Iulia, județul Alba
Funcții contractuale (3 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

muncitor vopsitor II:studii generale;
calificare pentru meseria de vopsitor;
vechime în specialitate necesară: minimum 6 ani.
muncitor electrician I:studii generale;
calificare pentru meseria de electrician;
vechime în specialitate necesară: minimum 9 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

07 iulie 2021, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
15 iulie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5A, et. 2, județul Alba, telefon 0258/819.462.

Căminul pentru Persoane Vârstnice din Sebeş
Muncitor calificat I

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii – școală profesională cu diplomă de absolvire în una din meseriile de zidar, tâmplar sau instalator;
vechime – minimum 3 ani vechime;
carnet de șofer categoria B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

07 iulie 2021, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
16 iulie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
21 iulie 2021, ora 09.00: proba practică;

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice din Sebeş, str. Peneş Curcanu, nr. 17, judeţul Alba, telefon 0258/734.999, fax 0258/731.772,e-mail: cpv_sebes.alba@yahoo.com.

Liceul Tehnologic „Timotei Cipariu” din Blaj, județul Alba
Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – medii;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

19 iulie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
20 iulie 2021, ora 11.00: proba practică;
21 iulie 2021, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Liceului Tehnologic „Timotei Cipariu” din Blaj, Strada Dr. Vasile Suciu nr. 25, județul Alba, telefon 0258/713.630.

Primăria Comunei Poșaga, județul Alba
Muncitor calificat I

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

vechime: minimum 5 ani;
studii liceale cu diplomă de bacalaureat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

07 iulie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
09 iulie 2021, ora 10.00 – selectarea dosarelor;
16 iulie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
19 iulie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Comunei Poșaga, Județul Alba, din sat Poșaga de Jos, nr. 186, telefon: 0258/776.024.

Şcoala Gimnazială „Simion Pantea” din Sălciua, judeţul Alba
Administrator financiar 0,50 normă

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii superioare;
vechime în specialitatea studiilor: debutant.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Şcolii Gimnaziale „Simion Pantea” din Sălciua, localitatea Sălciua de Sus, Str. Principală nr. 352, judeţul Alba, telefon: 0757/718.154, până la ora 14.00.

Șofer 0,50 normă

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii medii/12 clase;
vechime – minimum 3 ani ca șofer;
permis auto categoriile: B, C, D.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

12 iulie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
proba practică și interviul vor fi comunicate după susținerea probei scrise.

Colegiul Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, Judeţul Alba
Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii medii;
fără condiții referitoare la vechimea în muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este  de 10 zile de la afişare, la sediul instituției

12 iulie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
14 iuliue 2021, ora 12:00: proba practică;
16 iulie 2021, ora 12:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, str. Bethlen Gabor nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.947.

Spitalul Municipal Aiud, Județul Alba

Director fincanciar contabil

Condiţii  specifice de participare la concurs conform art. 3 alin (3) pct.b) din OMS 954/2017:

b) pentru directorul financiar – contabil:
1. sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic;
2. au cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor;

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

01 iulie 2021: data limită pentru depunerea dosarelor;
09 iulie 2021, ora 10.00: test grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştintelor din legislatia specifică postului;
14 iulie 2021: sustinerea proiectului de specialitate pe o tema din domeniul de activitate al postului;
16 iulie 2021: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.

 

 

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

ALBA IULIA: Zona de dezvoltare economică de pe centura municipiului, un vis îndepărtat. Precizările primăriei legate de termene

Publicat

Dezvoltarea zonei economice în partea de est a municipiului Alba Iulia, în proximitatea Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, este în faza declarațiilor și a promisiunilor.

Primarul din Alba Iulia, Gabriel Pleșa, a anunțat în urmă cu o lună că ”în curând vor fi scoase la licitație 13 loturi pentru investitori”.

În realitate însă, potrivit chiar informațiilor furnizate de primărie, ar putea fi vorba despre ani întregi. 

Declarația legată de licitarea celor 13 loturi vine în condițiile în care nici măcar Primăria Alba Iulia nu deține prea multe detalii legate de viitoarea zonă de dezvoltare industrială.

Potrivit unui răspuns al instituției la o solicitare a Alba24.ro, înainte de a concesiona sau vinde parcelele respective, primăria va realiza infrastructura (inclusiv utilitățile). Iar acest lucru este încă departe.

Citește și FOTO: Zonă de dezvoltare economică pe 340.000 mp la Alba Iulia, lângă Autostrada Sebeș-Turda. Anunțul primarului Gabriel Pleșa

Reprezentanții instituției au răspuns unor întrebări adresate de Alba24, legate de etapele pe care trebuie să le străbată înființarea zonei de dezvoltare, înainte de a fi exista la propriu, dar și despre termenele stabilite.

În legătură cu graficul de realizare al zonei de devoltare și de enumerarea etapelor care trebuie străbătute până la atribuirea terenului, primăria a răspuns că aceste informații sunt parte a viitorului PUZ.

”Estimăm ca până la sfârșitul anului să finalizăm Planul Urbanistic Zonal, iar în anul 2022 să finalizăm indicatorii tehnico-economici pentru realizarea infrastructurii și să pornim lucrările în zonă”, se arată în răspuns.

Abia apoi poate fi realizată infrastructura, fără de care nu se va face concesiunea.

De asemenea, reprezentanții administrației locale spun că prețurile de pornire pentru vânzarea sau concesionarea terenurilor se vor stabili conform pieței și vor fi supuse dezbaterii, în viitor.

”Cel mai probabil o să alegem formula de concesionare a terenului pe o perioadă de aproximativ 3 ani, perioadă în care operatorul economic are dreptul de a demara investiția, iar la finalizarea acesteia având posibilitatea de a achiiționa terenul”, au răspuns aceștia.

Instituția nu a stabilit deocamdată condițiile exacte de selectare a companiilor care vor să investească în zonă.

Utilități

Utilitățile vor se vor realiza anterior concesiunii sau vânzării terenurilor.

Reprezentanții primăriei spun că ”orizontul de timp pentru finalizarea utilităților în zonă este anul 2023”.

Aceștia nu au deocamdată idee de costurile pe care le implică realizarea infrastructurii tehnice, însă precizează că este vorba despre aproximativ 1.300 de metri liniari de infrastructură de transport și tehnico-edilitară.

”Orice început este greu și sunt conștient că așteptările sunt mari. Au trecut puțin peste 6 luni de la preluarea actualului mandat și știu că răbdarea multora se apropie de final.

Cu toții vrem să vedem proiecte duse la bun sfârșit, dar și proiecte noi, care să creeze plus valoare, locuri de muncă noi și un magnet pentru cei care își doresc să trăiască în Alba Iulia.

Pentru că acestea toate înseamnă dezvoltare! Iar o dezvoltare sănătoasă astăzi înseamnă sustenabilitate, coerență, eficiență și o latură puternică verde în orice proiect economic sau edilitar-urban” a explicat primarul Gabriel Pleșa, în urmă cu o lună.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Guvernul dă OUG pentru a abroga prevederile privind debranşarea și deconectarea clienţilor rău-platnici la utilități

Publicat

Guvernul urmează să aprobe, în ședința de joi, prin ordonanţă de urgenţă, abrogarea unei prevederi care stabileşte că pe perioada stării de alertă operatorii de transport şi distribuţie energie electrică şi gaze naturale asigură continuitatea furnizării serviciilor, iar în situaţia în care este incident un motiv de debranşare/deconectare amână efectuarea acestei operaţiuni până la încetarea stării de alertă.

„Prezentul proiect de act normativ are drept scop abrogarea prevederilor articolului 72, alineat (1) din OUG nr. 70/2020, în vederea revenirii la prevederile legislative anterioare intrării în vigoare a OUG nr. 70/2020, care permit – în condiţii contractuale reglementate – deconectarea clienţilor finali rău-platnici.

De asemenea, este avută în vedere şi includerea unei perioade de tranziţie de 90 de zile, în timpul căreia clienţii finali care au beneficiat de prevederile articolului 72, alineat (1) ale OUG nr. 70/2020 nu pot fi deconectaţi pentru debitele restante aferente perioadei de aplicabilitate ale respectivelor prevederi, aceştia având posibilitatea să identifice, împreună cu prestatorii de servicii din domeniile energie electrică şi/sau gaze naturale şi în funcţie de situaţia proprie, soluţii pentru achitarea debitelor restante”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de act normativ.

DOCUMENT: Textul integral al Ordonanței de Urgență poate fi consultat AICI.

FOTO: Pixabay

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Elevii și dascălii din comuna Săsciori vor beneficia de tablete școlare și echipamente IT pentru procesul de învățare online

Publicat

Elevii și dascălii din comuna Săsciori vor beneficia de tablete școlare, laptopuri, videoproiectoare, table interactive și alte echipamente IT pentru școala online. Valoarea totală a echipamentelor este de peste 1,3 milioane de lei. 

Primăria Săsciori a lansat marți, 3 august, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru achiziția de echipamente IT, respectiv tablete pentru uz școlar, laptopuri, sisteme all-in-one, table interactive, tablete grafice, router wireless, video proiector, ecran de proiecție, camera web videoconferință, în cadrul proiectului „Asigurarea accesului elevilor de la nivelul comunei Săsciori la procesul de învățare online prin furnizarea tabletelor școlare și a altor echipamente IT pentru activități didactice”.

Valoarea totală este estimată la 1.368.291,22 de lei, fără TVA. 

Potrivit caietului de sarcini, de echipamentele IT ar urma să beneficieze elevii și cadrele didactice de la Școala Gimnazială Săsciori, Școla Primară „Duvlea – Zdrenghe” Sebeșel, Școala Primară Căpâlna, Școala Gimnazială Loman, Școala Gimnazială „Ion Raica” Răchita, Școala Primară Pleși și Școala Primară Tonea.

Conform evidențelor școlare, efectivul total de elevi ai unităților de învățământ este 669, din care 564 vor urma să beneficieze de tablete pentru uz școlar cu abonament la internet timp de 24 de luni. Tabletele vor fi date în folosința elevilor pe bază de procese verbale de predare – primire, încheiate cu reprezentanții legali sau tutorii elevilor.

Achiziția este împărțită pe două loturi, astfel:

Lotul 1 – tablete școlare cu internet

  •  tablete școlare cu internet – 564 buc.

Lotul 2 – echipamente IT de uz școlar

  • laptop – 54 buc.
  • sistem all-in-one – 39 buc.
  • cameră web videoconferință – 39 buc.
  • proiector – 37 buc.
  • ecran proiecție (cu suport perete) – 37 buc.
  • tablă interactivă – 21 buc.
  • router wireless – 39 buc.
  • tabletă grafică – 31 buc.

„Decizia achiziționării echipamentelor IT a apărut ca urmare a crizei pandemice creată de virusul Sars-Cov-2, pentru a evita o creștere rapidă cu acest virus și pentru a crea condițiile necesare pentru buna desfășurare a procesului educațional online”, se mai precizează în caietul de sarcini.

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

FOTO: Motociclist căzut într-o râpă, într-o pădure din apropiere de Aiud. Victima a fost dusă la spital

Publicat

Detașamentul de pompieri Aiud a fost solicitat să intervină pentru acordarea primului ajutor medical și extragerea unei persoane căzute într-o râpă cu motocicleta, în zona pădurii Sloboda, aproape de municipiul Aiud.

La sosirea forțelor de intervenție la locul solicitării, motociclistul era căzut într-o râpă de aproximativ 10 metri și prezenta dureri lombare cu radiere în membrele inferioare.

Victima, conștientă cu funcții vitale normale, a fost imobilizată de către echipajul SMURD și extrasă cu targa lopată din râpa respectivă.

După ce victima a fost extrasă și predată echipajului SMURD, forțele de intervenție trimise la fața locului au extras și autovehiculul (motocicleta) victimei.

Victima, persoană de sex masculin se află în afara oricărui pericol, aceasta fiind transportată la CPU Aiud.

Sursă: ISU Alba

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate