Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Locuri de muncă la stat, în județul Alba. Funcții de conducere, posturi de execuție, date și condiții de înscriere

Publicat

locuri de munca 2

Alba24 vă prezintă locurile de muncă vacante în județul Alba, în cadrul instituțiilor de stat. Este vorba atât de funcții de conducere, cât și despre posturi de execuție, scoase la concurs și anunțate public de Agenția Națională a Funcționarilor Publici.

Centrul de Cultură „Augustin Bena” din Alba-Iulia, Județul Alba

Secretar PR. I

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

diplomă studii universitare – învățământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare dc licență – ciclul I, domeniul fundamental științe sociale – RSI științe ale comunicării, domeniul de studii universitare/licență științe ale comunicării, una dintre specializările: comunicare și relații publice/științe ale informării și documentării/media digitală
sau
RSI Științe politice, domeniul de studii universitare/licență Științe politice, specializarea Relații internaționale și studii europene
vechime în muncă de minimum 3 ani și 6 luni
cunoașterea a două limbi de circulație internaționala (dintre care, una obligatoriu limba engleză), cel puțin la nivel B1, dovedite prin certificate/atestări/alte documente de competență lingvistică.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

30 august 2019, ora 16:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
09 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
12 septembrie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului de Cultură „Augustin Bena” din Alba-Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 2, Județul Alba, telefon 0258/813.076.

Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, județul Alba

Kinetoterapeut

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii: diplomă de bacalaureat și diplomă de licență în specialitate cu masterat;
autorizația de liberă practică cu avizul anual pe anul în curs;
1 an vechime;
aviz psihologic.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 septembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
11 septembrie 2019, ora 10.00: proba practică;
11 septembrie 2019, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, Str. Republicii nr. 13, telefon 0258/780.614, interior 34.

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

Șofer autosanitară I la substația Abrud

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

diplomă de bacalaureat;
permis de conducere pentru șofer profesionist, categoriile B și C;
diplomă dc absolvire a cursului dc ambulanțier;
6 ani vechime ca șofer profesionist.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

29 august 2019, ora 15:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
09 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
12 septembrie 2019, ora 10:00: proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Unitatea Militară 01684, Alba Iulia

Contabil II

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii medii – absolvirea cu diplomă de bacalaureat a studiilor medii în domeniul economic sau studii economice superioare de specialitate absolvite cu diplomă de licenţă;
nivelul de acces la informaţii clasificate, precum şi acordul scris al candidatului privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în cazul în care acesta este declarat „admis” – Nivel acces = SECRET DE SERVICIU;
vechimea în muncă în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului: 6 luni;
nivelul de cunoaştere a limbilor străine: nu necesită;
cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu – pachetul de programe Microsoft Office 2003 și versiuni ulterioare;
abilităţile, calităţile şi aptitudinile corespunzătoare specificului postului: de execuţie, de pregătire/luare a deciziilor şi de păstrare a confidenţialităţi;
capacitatea managerială: Management finanaciar-contabil.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

30 august 2019, ora 16:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
11 septembrie 2019, ora 12:00: proba scrisă;
17 septembrie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Depunerea dosarelor şi organizarea concursului se vor face la Unitatea Militară 01684, Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Mitropolit Alexandru Suluțiu Sterca, nr. 2, județul Alba, telefon 0258.813556, int. 104.

Colegiul Economic „Dionisie Pop-Marţian” din Alba Iulia

Secretar șef

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
vechime în muncă / specialitate: minimum 5 ani în domeniu.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

30 august 2019, ora 11:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
03 septembrie 2019, ora 09.30: proba scrisă;
05 septembrie 2019, ora 09.00: proba practică;
06 septembrie 2019, ora 09.30: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. T. Vladimirescu nr. 39, Corpul B, județul Alba, telefon: 0258/811.468.

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

șofer autosanitară I, la Stația Centrală Alba Iulia;
asistent medical generalist PL, la Substatia Sebeș;
asistent medical generalist PL, la Stația Centrală Alba Iulia.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Șofer autosanitară I

diplomă de bacalaureat;
permis de conducere pentru șofer profesionist, categoriile B și C:
diplomă de absolvire a cursului de ambulanțier;
6 ani vechime ca șofer profesionist.

Asistent medical principal generalist PI

diplomă de școală sanitară post liceală sau echivalentă;

diplomă de bacalaureat;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat la zi:
adeverință de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.;
5 ani vechime în specialitate.

Asistent medical generalist PI

diplomă de școală sanitara post liceală sau echivalentă;
diplomă de bacalaureat;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat la zi;
adeverință de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.;
6 luni vechime în specialitate.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

27 august 2019, ora 15:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
09 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
12 septembrie 2019, ora 10:00: proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211

Unitatea Militară 01020 C Câmpeni

Asistent medical

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Nivelul studiilor: studii post liceale de specialitate;
Vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este necesară vechime, postul fiind pentru asistent medical debutant.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

24 septembrie 2019, ora 10.00 – proba scrisă;
30 septembrie 2019, ora 10.00 – proba interviu.

Primăria Comunei Poiana Vadului, judeţul Alba

Inspector debutant

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 septembrie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Comunei Râmeţ, judeţul Alba

Inspector superior

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în ramura de științe RSI: ingineria resurselor vegetale și animale, medicină veterinară, științe juridice sau științe administrative;
vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 7 ani.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
09 septembrie 2019, ora 15:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin Primăria Comunei Râmeţ, Strada Principală nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258/880.026, e-mail: primariaramet2008@yahoo.com.

Direcţia de Asistenţă Socială Sebeş, Judeţul Alba

Șef serviciu

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

Să fie numit într-o funcţie publică din clasa I;
Să îndeplinească condiţiile minime de vechime în specialitate de : minimum 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
Să îndeplinească condiţiile de studii : studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul : Asistenţă socială;
Să fie absolvent cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
Să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 septembrie 2019, ora 11.00 – probă scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeş, Aleea Lac nr. 12, Judeţul Alba, telefon 0258/731.007, e-mail office@spas-sebes.ro.

Casa Județeană de Pensii Alba

Director executiv adjunct

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani;
să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentului Cod administrativ.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

05 septembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Locaţia de desfăşurare a concursului: Bucureşti, sediul CNPP, Strada Latină, nr.8, Sector 2

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

BLAJ

Șofer din Alba, urmărit în trafic de polițiști, aproape 3 kilometri. De ce a încercat să fugă și cum a fost prins

Publicat

politie noaptea

Polițiștii din Blaj au urmărit în trafic, miercuri seara, aproape trei kilometri, o mașină al cărei șofer nu a oprit la semnalul acestora. Bărbatul a abandonat autoturismul pe un câmp și a încercat să fugă.

Potrivit IPJ Alba, miercuri, 17 august, în jurul orei 23.00, polițiștii de ordine publică din cadrul Poliției Municipiului Blaj, în timp ce acționau pe raza localității Mănărade, au efectuat semnal regulamentar de oprire unui autoturism.

Persoana aflată la volanul autoturismului nu a respectat semnalul polițiștilor și și-a continuat drumul spre localitatea Spătac, iar pe raza localității, conducătorul auto a abandonat autoturismul, încercând să scape de controlul polițiștilor.

În urma verificărilor efectuate, polițiștii au identificat, pe un câmp, în apropierea locului în care a fost abandonat autoturismul, pe un bărbat de 34 de ani, din Spătac, care ar fi condus autoturismul și căruia, întrucât emana miros de alcool, i s-a solicitat să se supună testării cu aparatul etilotest, însă acesta refuzat.

Bărbatul a fost condus la spital, în vederea prelevării mostrelor biologice, pentru stabilirea alcoolemiei, însă a refuzat să se supună prelevării.

Față de acesta, cercetările sunt continuate sub aspectul săvârșirii infracțiunii de refuz de prelevare a mostrelor biologice, în vederea stabilirii alcoolemiei.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Drumul ”problemă” de la Oașa la Poarta Raiului trece la Primăria Șugag. Romsilva și-a dat avizul. Ce spune primarul comunei

Publicat

Veste bună pentru turismul din Alba. Consiliul de Administrație al Regiei Naționale a Pădurilor a dat aviz favorabil pentru trecerea drumului forestier din domeniu public al statului și din administrarea instituției, în domeniul public al comunei Șugag. 

Primarul din Șugag, Constantin Jinar, a declarat pentru Alba24 că a primit documentul pe care l-a așteptat cu nerăbdare și spune că pasul următor este o hotărâre de guvern prin care drumul să fie preluat de comună.

Trecerea se va face cu titlu gratuit. În toal este vorba despre 15,4 kilometri.

Potrivit documentelor, este vorba despre Oașa – Poiana Muierii, Valea Mare – Prigoana, Pârâul Canciului I+II toate de la Ocolul Silvic Blaj – Direcția Silvică Alba.

Drumul care duce spre Poarta Raiului este principala problemă în calea dezvoltării celei mai frumoase zone din județul Alba.

Primarul spune că după ce primăria va primi drumul, prioritatea sa va fi obținerea unei finanțări din fonduri europene sau naționale pentru asfaltarea lui.

Constantin Jinar a mai declarat că a fost ajutat în încercarea de a obține drumul la primărie de toți parlamentarii de Alba și de principalele instituții, inclusiv Instituția Prefectului și Armata, care deține o Cabana Șureanu, care apare în acte drept unitate militară de transmisiuni.

De asemenea, Jinar i-a mulțumit directorului Romsilva, George Mierliță, despre care spune că este ”un om de cuvânt”.

Vicepreședintele Consiliului Județean Alba, Marius Hațegan, spune că instituția pe care o reprezintă se va implica împreună cu Primăria Șugag, pentru găsirea unei soluții de finanțare.

În zonă se află pârtii de schi și unități de cazare, dar turiștii ajung greu din cauza drumului de pământ care ajunge într-o stare proastă după aproape fiecare ploaie.

Inițial, drumul a fost deținut în parte de Consiliul Județean Alba, dar nu a putut fi reparat din cauză că fâșiile de teren de pe marginea drumului erau deținute de Romsilva.

Practic, drumul era prea îngust pentru a putea fi reparat conform standardelor cerute de o investiție.

Romsilva nu a fost la vremea respectivă de acord să cedeze terenul, astfel că CJ Alba a transmis întregul drum către Romsilva.

Nici Romsilva nu l-a reabilita, astfel că acum drumul ajunge la Șugag.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Cât vor primi profesorii în plus la salariu, de luna viitoare. Ce prevede propunerea de majorare a salariilor pentru bugetari

Publicat

Proiectul de ordonanță de urgență pus în dezbatere recent de Guvern prevede majorări salariale pentru toate categoriile de pesonal plătit din fonduri publice, inclusiv cadrele didactice.

Prin actul normativ se introduce practice o nouă excepție de la Legea salarizării 153/2017, lege neaplicată în ultimii 3 ani pentru personalul din învățământ, excepție prin care în loc să fie acordată creșterea salarială conform grilei prevăzute, pentru anul 2022, este acordat un procent de 25% din diferența între salariul prevăzut în grilă și cel din decembrie 2021, potrivit edupedu.ro.

Creșterea este de circa 4% din salariul de bază, fiind similară cu cea din ianuarie 2022. 4% înseamnă aproximativ 40-50 de lei, potrivit calculelor sindicatelor.

Conform legii în vigoare, profesorii ar fi trebuit să primească încă din 2020 o creștere de 16% pentru a ajunge la grila prevăzută de lege pentru anul 2022. Cu creșterea primită în ianuarie 2022, de 4 puncte procentuale, ar mai fi 12% creștere până la grilă, spunea ministrul Educației în ianuarie 2022, când lăsa să se înțeleagă că acești bani ar putea fi acordați la această rectificare bugetară, condiționând asta de încasările la buget.

Ce prevede proiectul de OUG

  • „(41) Prin excepţie de la prevederile alin.(1) și prin derogare de la prevederile art.38 alin.(4) și alin. (41) lit.c) din Legea-cadru nr.153/2017, cu modificările și completările ulterioare, începând cu luna august 2022, cuantumul brut al salariilor de bază, soldelor de funcţie/salariilor de funcţie și indemnizaţiilor de încadrare lunară de care beneficiază personalul plătit din fonduri publice se majorează cu ¼ din diferenţa dintre salariul de bază, solda de funcţie/salariul de funcţie, indemnizaţia de încadrare prevăzut de Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, pentru anul 2022 şi cel din luna decembrie 2021.
  • (42) Prin derogare de la prevederile art.38 alin.(4) și alin. (41) lit.c) din Legea-cadru nr.153/2017, cu modificările și completările ulterioare, începând cu luna august 2022, pentru personalul nou-încadrat, pentru personalul numit/încadrat în aceeași instituție/autoritate publică pe funcții de același fel, inclusiv pentru personalul promovat în funcții sau în grade/trepte profesionale, în perioada ianuarie-iulie 2022, cuantumul brut al salariilor de bază, soldelor de funcţie/salariilor de funcţie și indemnizaţiilor de încadrare lunară de care beneficiază aceste categorii de personal se majorează cu 1/4 din diferenţa dintre salariul de bază, solda de funcţie/salariul de funcţie, indemnizaţia de încadrare prevăzut de Legea-cadru nr.153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, pentru anul 2022 şi cel din luna iulie 2022.”

Cum este motivată majorarea salarială

Măsura este motivată prin faptul că actuala criză generată de pandemia de COVID-19 a determinat la nivel naţional luarea unor măsuri de natură sanitară şi economică care au generat dezechilibre la nivelul indicatorilor macroeconomici, iar în lipsa unor măsuri concrete şi rapide, de creșterea prețurilor la utilități și bunuri de consum.

De asemenea, se amintește că drepturile salariale ale personalului din sectorul bugetar nu au fost majorate în ultimii doi ani ca urmare a măsurilor fiscal-bugetare adoptate în contextul economic actual, cu excepția personalului care ocupă funcţiile prevăzute în anexa nr.II „Familia ocupaţională de funcţii bugetare «Sănătate şi asistenţă socială»” la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, precum și a personalului didactic de predare, personalul didactic auxiliar, personalul didactic de conducere şi personalul de îndrumare şi control din învăţământ care au beneficiat de la începutul anului 2022 de o pătrime din diferența dintre salariul de bază prevăzut de Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, pentru anul 2022 şi cel din luna decembrie 2021.

Prima variantă a proiectului, publicată în transparenţă în 6 august, prevedea şi că personalul din cadrul Institutului Naţional de Statistică precum şi din cadrul direcţiilor regionale şi judeţene de statistică beneficiază, începând cu luna august 2022, de salariile de bază prevăzute de lege pentru anul 2022.

Totodată, varianta iniţială a proiectului de act normativ acorda o majorare a salariului de bază cu 15% pentru complexitatea muncii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul Ministerului Culturii şi Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, personalul din cadrul instituţiilor aflate din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea acestora, precum şi al serviciilor publice deconcentrate ale acestor ministere, şi personalul din cadrul Institutului Naţional de Statistică precum şi din cadrul direcţiilor regionale şi judeţene de statistică.

Proiectul mai propunea ca personalul prevăzut la art.5 alin.(1) din O.U.G. nr.155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă, cu modificările şi completările ulterioare, să beneficieze de majorarea salariului de bază, soldei de funcţie/salariului de funcţie, indemnizaţiei de încadrare cu până la 50%.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

ANI: Secretarul comunei Pianu, Camelia Catargiu, în conflict de interese. I se reproșează o semnătură

Publicat

Agenția Națională de Integritate (ANI) a constatat starea de incompatibilitate, conflictul de interese de natură administrativă în cazul a 4 persoane, anunță instituția. 

Printre acestea se află și Camelia Cristina Catargiu, secretar al Comunei Pianu, județul Alba, căreia i se reproșează un conflict de interese administrativ.

”În perioada exercitării funcției, a contrasemnat în calitate de secretar, Dispoziția din data de 09 decembrie 2020 privind constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a eventualelor contestații la concursul de recrutare organizat în data de 8 ianuarie 2021 pentru ocuparea unei funcției publice de consilier superior, Catargiu Camelia Cristina fiind membru remunerat în comisia de concurs.

Persoana evaluată a încălcat astfel prevederile art. 70, art. 79, alin. (1), lit. c) și alin. (2) din Legea nr. 161/2003” se arată în comunicatul ANI.

Un secretar al altei comune din județ a explicat pentru Alba24 că asemenea situații sunt întâlnite în cazul administrațiilor mici, din cauza lipsei de personal și unde abia există angajați să fie constituite comisiile.

Este praf aruncat în ochi pentru o situație minoră, este doar o problemă de procedură nerespectată.

Când e vorba de o primărie mică, uneori nu există suficienți angajați ca să te duci pe tot lanțul birocratic.

ANI ignoră situații grave de incompatibilitate, inclusiv în Alba” a spus specialistul consultat de Alba24.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax