Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Locuri de muncă la stat, în județul Alba. Funcții de conducere, posturi de execuție, date și condiții de înscriere


Publicat

locuri de munca 2

Alba24 vă prezintă locurile de muncă vacante în județul Alba, în cadrul instituțiilor de stat. Este vorba atât de funcții de conducere, cât și despre posturi de execuție, scoase la concurs și anunțate public de Agenția Națională a Funcționarilor Publici.

Centrul de Cultură „Augustin Bena” din Alba-Iulia, Județul Alba

Secretar PR. I

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

diplomă studii universitare – învățământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare dc licență – ciclul I, domeniul fundamental științe sociale – RSI științe ale comunicării, domeniul de studii universitare/licență științe ale comunicării, una dintre specializările: comunicare și relații publice/științe ale informării și documentării/media digitală
sau
RSI Științe politice, domeniul de studii universitare/licență Științe politice, specializarea Relații internaționale și studii europene
vechime în muncă de minimum 3 ani și 6 luni
cunoașterea a două limbi de circulație internaționala (dintre care, una obligatoriu limba engleză), cel puțin la nivel B1, dovedite prin certificate/atestări/alte documente de competență lingvistică.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

30 august 2019, ora 16:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
09 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
12 septembrie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului de Cultură „Augustin Bena” din Alba-Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 2, Județul Alba, telefon 0258/813.076.

Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, județul Alba

Kinetoterapeut

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii: diplomă de bacalaureat și diplomă de licență în specialitate cu masterat;
autorizația de liberă practică cu avizul anual pe anul în curs;
1 an vechime;
aviz psihologic.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 septembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
11 septembrie 2019, ora 10.00: proba practică;
11 septembrie 2019, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, Str. Republicii nr. 13, telefon 0258/780.614, interior 34.

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

Șofer autosanitară I la substația Abrud

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

diplomă de bacalaureat;
permis de conducere pentru șofer profesionist, categoriile B și C;
diplomă dc absolvire a cursului dc ambulanțier;
6 ani vechime ca șofer profesionist.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

29 august 2019, ora 15:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
09 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
12 septembrie 2019, ora 10:00: proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Unitatea Militară 01684, Alba Iulia

Contabil II

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii medii – absolvirea cu diplomă de bacalaureat a studiilor medii în domeniul economic sau studii economice superioare de specialitate absolvite cu diplomă de licenţă;
nivelul de acces la informaţii clasificate, precum şi acordul scris al candidatului privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în cazul în care acesta este declarat „admis” – Nivel acces = SECRET DE SERVICIU;
vechimea în muncă în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului: 6 luni;
nivelul de cunoaştere a limbilor străine: nu necesită;
cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu – pachetul de programe Microsoft Office 2003 și versiuni ulterioare;
abilităţile, calităţile şi aptitudinile corespunzătoare specificului postului: de execuţie, de pregătire/luare a deciziilor şi de păstrare a confidenţialităţi;
capacitatea managerială: Management finanaciar-contabil.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

30 august 2019, ora 16:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
11 septembrie 2019, ora 12:00: proba scrisă;
17 septembrie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Depunerea dosarelor şi organizarea concursului se vor face la Unitatea Militară 01684, Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Mitropolit Alexandru Suluțiu Sterca, nr. 2, județul Alba, telefon 0258.813556, int. 104.

Colegiul Economic „Dionisie Pop-Marţian” din Alba Iulia

Secretar șef

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
vechime în muncă / specialitate: minimum 5 ani în domeniu.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

30 august 2019, ora 11:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
03 septembrie 2019, ora 09.30: proba scrisă;
05 septembrie 2019, ora 09.00: proba practică;
06 septembrie 2019, ora 09.30: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. T. Vladimirescu nr. 39, Corpul B, județul Alba, telefon: 0258/811.468.

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

șofer autosanitară I, la Stația Centrală Alba Iulia;
asistent medical generalist PL, la Substatia Sebeș;
asistent medical generalist PL, la Stația Centrală Alba Iulia.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Șofer autosanitară I

diplomă de bacalaureat;
permis de conducere pentru șofer profesionist, categoriile B și C:
diplomă de absolvire a cursului de ambulanțier;
6 ani vechime ca șofer profesionist.

Asistent medical principal generalist PI

diplomă de școală sanitară post liceală sau echivalentă;

diplomă de bacalaureat;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat la zi:
adeverință de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.;
5 ani vechime în specialitate.

Asistent medical generalist PI

diplomă de școală sanitara post liceală sau echivalentă;
diplomă de bacalaureat;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat la zi;
adeverință de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.;
6 luni vechime în specialitate.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

27 august 2019, ora 15:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
09 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
12 septembrie 2019, ora 10:00: proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211

Unitatea Militară 01020 C Câmpeni

Asistent medical

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Nivelul studiilor: studii post liceale de specialitate;
Vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este necesară vechime, postul fiind pentru asistent medical debutant.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

24 septembrie 2019, ora 10.00 – proba scrisă;
30 septembrie 2019, ora 10.00 – proba interviu.

Primăria Comunei Poiana Vadului, judeţul Alba

Inspector debutant

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 septembrie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Comunei Râmeţ, judeţul Alba

Inspector superior

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în ramura de științe RSI: ingineria resurselor vegetale și animale, medicină veterinară, științe juridice sau științe administrative;
vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 7 ani.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
09 septembrie 2019, ora 15:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin Primăria Comunei Râmeţ, Strada Principală nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258/880.026, e-mail: primariaramet2008@yahoo.com.

Direcţia de Asistenţă Socială Sebeş, Judeţul Alba

Șef serviciu

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

Să fie numit într-o funcţie publică din clasa I;
Să îndeplinească condiţiile minime de vechime în specialitate de : minimum 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
Să îndeplinească condiţiile de studii : studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul : Asistenţă socială;
Să fie absolvent cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
Să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 septembrie 2019, ora 11.00 – probă scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeş, Aleea Lac nr. 12, Judeţul Alba, telefon 0258/731.007, e-mail office@spas-sebes.ro.

Casa Județeană de Pensii Alba

Director executiv adjunct

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani;
să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentului Cod administrativ.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

05 septembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Locaţia de desfăşurare a concursului: Bucureşti, sediul CNPP, Strada Latină, nr.8, Sector 2



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Zile libere în luna iunie: Românii au parte de două minivacanțe. Care sunt perioadele de sărbători legale până la finalul anului

Publicat

zile libere

Weekendul 30 – 31 mai alături de 1 iunie formează prima minivacanță, de care românii au parte în această perioadă. 

De asemenea, o altă minivacanță va fi în perioada 6, 7, 8 iunie, care cuprinde duminica și a doua zi de Rusalii. 

De altfel, zilele de 1 iunie – luni – Ziua Copilului și 8 iunie – luni – A doua zi de Rusalii sunt singurele zile libere din luna iunie.

Până la sfârșitul anului românii mai au parte de urmatoarele zile libere:

15 august – sâmbătă – Adormirea Maicii Domnului

30 noiembrie – luni – Sfântul Andrei (minivacanță de 4 zile)

1 decembrie – marţi – Ziua Marii Uniri

25 decembrie – vineri – Crăciun (minivacanță de 3 zile)

26 decembrie – sâmbătă – A doua zi de Crăciun

Sărbătorile legale în România sunt zilele declarate prin lege ca fiind nelucrătoare, altele decât zilele de week-end.

În zilele de sărbătoare legală nu se lucrează, cu excepția unităților sanitare și a celor de alimentație publică, precum și a unităților în care activitatea nu poate fi întreruptă datorită procesului de producție sau specificului activității.

Salariații care lucrează în astfel de unități au dreptul la compensarea cu timp liber corespunzător, acordat în următoarele 30 de zile.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Voicu Paul anunță pentru a treia oară deschiderea pasajului subteran din Alba Iulia. Când ar urma să aibă loc recepția

Publicat

Primaria Alba Iulia, prin vocea viceprimarului cu atribuții de primar, Voicu Paul, anunță pentru a treia oară deschiderea pasajului subteran care face legătura între Parcului Unirii și Bulevardul Transilvaniei din Alba Iulia.

Prima data, Voicu Paul anunța într-o conferință de presă, la sfârșitul lunii octombrie, chiar în interiorul pasajului deschiderea acestuia cu ocazia Zilei Naționale a României din 2019.

După ce a trecut și ziua Națională, o nouă dată a fost făcută publică, undeva prin luna martie, dar potrivit lui Voicu Paul, mai multe probleme cu diferite achiziții și pandemia de coronavirus au anulat deschiderea.

Vineri, 29 mai, întrebat de reporterul Alba24 când va fi deschis, Voicu Paul a declarat: ”Este finalizat, facem recepția, nu pot să vă spun chiar acum ziua, dar maxim într-o săptămână două, îl vom deschide”.

Referitor la informația care se vehicula în spațiul public că ar exista infiltrații la tavanul pasajului, acesta a declarat:

”Nu, nu există inflitrații, când a fost desfăcut și nu era tavanul fals am observat foarte atent acele lucrări, acolo este un tavan fals și oricum dacă sunt mici infiltrații în sensul de câțiva picuri de apă ei sunt preluați și conduși spre partea de ape pluviale”, a precizat Voicu Paul.

Cu câteva zile înainte de 1 decembrie 2019, la nivelul grupurilor sanitare existau infiltrații, fiind derulate lucrări de hidroizolație.

Valoarea totală a proiectului este de peste 1,9 milioane de lei cu TVA.

foto: Arhiva Alba24.ro –  stadiul lucrărilor în noiembrie 2019.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO REPORTAJ Cum arată o terasă din Alba Iulia, pregătită de ”marea deschidere” din 1 iunie. Reguli pentru clienți și personal

Publicat

Din 1 iunie terasele din țară se redeschid pentru clienți. Industria pub-urilor a fost printre cele mai afectate de pandemia de coronavirus, deoarece fără clienți afacerile nu pot exista. 

După aproape trei luni de inactivitate, ”marea deschidere” vine cu o serie de recomandări, dar și cu o capacitate mult mai redusă decât cea normală. 

Am stat de vorbă cu Irinel Gruian, patronul terasei „La Vizitiu” situată în Cetatea Alba Carolina din Alba Iulia, pentru a afla cum s-a pregătit pentru redeschiderea de luni, 1 iunie. 

În primul rând redeschiderea vine cu o reducere a capacității terasei cu aproape 60 %, deoarece trebuie respectată distanța de 2 metri între mese, la care se adaugă un culoar de trecere de 1,5 metri, necesar deplasării ospătarului de la o masă la alta.

La intrarea în tură, angajaților li se va măsura temperatura care nu trebuie să fie mai mare de 37 de grade, iar valoarea rezultată va fi trecută într-un registru.

CITEȘTE ȘI: La terasă, de la 1 iunie, doar cu rezervare. Autoritățile vor să știe cine stă la masă. REGULI, publicate în Monitorul Oficial

De asemenea, toți angajații vor purta mască de protecție, capișon și șorț. Măști vor fi  nevoiți să poarte și clienții când vor folosi toaleta din interiorul localului.

Dacă aceștia nu au  mască asupra lor, vor primi una din partea firmei. De asemenea, la intrarea pe terasă vor exista aparate cu dezinfectant.

Un alt lucru implementat la barul din Alba Iulia este posibilitatea de a scana meniul cu un smartphone, utilizând tehnologia QR code. În acest fel clienții nu vor mai atinge fizic meniul imprimat.

După ce clienții vor pleca de pe terasă, ospătarii vor dezinfecta masa la care aceștia au stat.

Potrivit autorităților, după deschiderea teraselor în aer liber de pe 1 iunie, la jumătatea lunii ar putea fi deschise și resturantele la interior.

Un reportaj de Cristian Panu și Raul Baciu – Alba24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Peste 4.400 de tablete, oferite de Biserica ortodoxă română, elevilor din comunități defavorizate

Publicat

soare

Patriarhia Română a oferit elevilor de clasa a VIII-a și a XII, care provin din comunități defavorizate, dar și cadrelor didactice, peste 4.400 de tablete prin proiectul ”Alege Școala!”. În proiect s-au implicat eparhiile din țară și din diaspora română.

„În contextul pandemiei actuale, Patriarhia Română oferă tablete sau alte dispozitive electronice elevilor (în special, celor de clasa a VIII-a şi a XII-a) şi cadrelor didactice din comunităţile dezavantajate, pentru a se putea conecta la lecţiile on-line şi pentru a continua astfel procesul de predare-învăţare”, potrivit unui comunicat al BOR transmis, sâmbătă.

Patriarhia a oferit 4.470 tablete sau alte dispozitive electronice, în valoare totală de 2.661.852 lei. Prin Proiectul „Alege Şcoala!” au fost date 1.919 tablete, în valoare de 1.151.400 lei, iar prin intermediul eparhiilor – 2.551 tablete sau alte dispozitive electronice, în valoare de 1.510.452 lei.

sursă: agerpres.ro

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate