Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Locuri de muncă vacante la firmele din Alba Iulia, Sebeş, Cîmpeni, Aiud, Blaj şi Cugir. Posturi disponibile şi cine angajează


Publicat

locuri munca

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba a transmis oferta posturilor disponibile în această perioadă în Alba Iulia, Sebeş, Cugir, Aiud, Blaj şi Cîmpeni. Din cele 294 de locuri de muncă, majoritatea sunt pentru muncitori necalificaţi în industria confecţiilor sau asamblarea pieselor. Sunt posturi vacante şi pentru cei cu studii superioare, cum ar fi inginer electronist, tehnolog sau mecanic, economist sau medic veterinar. Cele mai multe locuri de muncă vacante în această periodă sunt oferite de SEWS România, 130 la număr.

În Alba Iulia fac angajări SC Telefonica SRL, Birou Executor Judecătorec Chersa Sebastian, Internațional Transport SRL, SC Sews Romania, Bacania lu` Florin SRL, SC M& A Hotels SRL, SC Varvi Styll, SC Biomedisan SRL, SC Tharmis Spedition SRL, SC Livio Dario SRL, SC Rodex Fashion SRL. La Cîmpeni firmele care fac angajări sunt Lazea Traian şi Yax System SRL.

La Sebeş locurile de muncă vacante sunt oferite de  Trimoda SRL, Mase Plastice Turcu, Star Transmission Cugir, Kronospan Sebes, Hollydent SRL, Star Assembly, Rapel SA, PF Dorin Prest, Logrotex SRL, Serila Leather SRL, Coninvest SRL, Boema Lux SRL Lancrăm, Manpower SRL Sibiu.

În Aiud doar două firme fac angajări: SC Mobil Aiud şi SC Escurial Aiud SRL. La Blaj locurile de muncă vacante sunt la Cabinet Medical Veterinar Călinescu Luminiţa, SC Kime SRL Blaj. În oraşul Cugir fac angajări TEA SRL, Coman Prest SRL şi Star Transmission Cugir.

ALOFM Alba – 0258831137

Agent vânzări – 1

Secretară – 1

Șofer – 2

Muncitor necalificat la asamblarea pieselor – 130

Vânzător – 1

Confecţioner lenjerie după comandă – 3

Femeie de serviciu – 1

Cameristă hotel – 1

Secretară – 1

Şofer autocamion/maşină de mare tonaj – 1

Şofer autobuz – 1

Șofer autoturisme – 2

Muncitor necalificat în industria confecţiilor – 15

Confecţioner asamblor articole textile – 15

Punct de lucru Aiud – 0725225882

Muncitor necalificat – 3

Muncitor necalificat în industria confecțiilor – 34

Punct de lucru Sebeș – 0725225885

Vânzător – 1

Barman ospătar – 1

Asistent manager – 1

Frezor universal – 2

Strungar universal – 2

Lăcătuș mecanic – 1

Ambalator mecanic – 1

Recepționer de hotel – 1

Tehnician responsabil afacere – 3

Inginer electronist – 1

Inginer tehnolog – 1

Inginer mecanic – 9

Specialist în domeniul calității – 1

Muncitor necalificat în marochinărie – 4

Șofer – 1

Croitor – 3

Muncitor necalificat în industria confecțiilor – 2

Inginer silvic – 1

Maistru silvic – 1

Operator JCB – 1

Tafist – 1

Inginer construcții civile – 1

Controlor calitate – 3

Laborant determinări fizico – mecanice – 1

Economist – 1

Femeie de serviciu – 1

Lăcătuş montator – 1

Funcţionar administrativ – 1

Punct de lucru Cugir – 0725225881

Muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 3

Director economic – 1

Strungar universal – 3

Frezor universal – 4

Rectificator universal – 3

Femeie de serviciu – 1

Operator la maşini unelte cu comandă numerică – 8

Lăcătuş mecanic – 4

ALOFM Cîmpeni – 0725225884

Confecționer, prelucrător în industria textilă – 2

Ospătar – 1

Barman – 1

Punct de lucru Blaj – 0725225883

Medic veterinar – 1

Vânzător – 1

Lucrător comercial – 1



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Alți doi turiști români au fost depistați cu coronavirus în Grecia. MAE a anunțat care este starea lor

Publicat

Alți doi turiști români au fost testați pozitiv pentru infecția cu COVID-19 în Grecia, anunță Ministerul Afacerilor Externe, după ce săptămâna trecută o altă turistă a fost confirmată cu noul coronavirus. Potrivit potrivit datelor comunicate joi de către autoritățile locale elene Consulatului General al României la Salonic, un cetățean român aflat în Insula Thassos și un alt cetățean român aflat în Paralia Katerini au fost testați pozitiv pentru infecția cu COVID-19.

Vezi și LISTA țărilor cu restricții pentru românii care călătoresc în străinătate. Unde vor trebui să stea în izolare

Cetățeanul român aflat în insula Thassos a fost deja transferat în unitatea hotelieră special destinată pentru efectuarea carantinei, iar starea sa de sănătate este bună. Reprezentanții oficiului consular au contactat cetățeanul român și sunt pregătiți să acorde asistență consulară dacă situația o va impune.

Cetățeanul român aflat în Paralia Katerini a contactat telefonic Consulatul General al României la Salonic, semnalând faptul că a fost anunțat de autoritățile elene asupra rezultatului pozitiv la testarea efectuată la intrarea pe teritoriul Greciei, starea acestuia de sănătate fiind de asemenea bună.

Ambasada României la Atena a întreprins demersuri de urgență pentru solicitarea de date oficiale din partea autorităților centrale vizând situația cetățenilor români depistați pozitiv.

Totodată, potrivit informațiilor actualizate disponibile pe pagina https://travel.gov.gr, procedura aplicabilă turiștilor care sunt testați pentru infecția cu COVID-19 la intrarea pe teritoriul Republicii Elene a fost modificată. Astfel, după efectuarea testării, persoanele în cauză își vor continua călătoria către destinația finală în așteptarea rezultatului, care este comunicat în 24 de ore. Autoritățile elene recomandă ca, până la comunicarea rezultatului, persoanele testate să păstreze distanțarea socială, să respecte recomandările adoptate la nivel local și să își monitorizeze starea de sănătate pentru identificarea unor eventuale simptome specifice infecției cu COVID-19. Persoanele testate vor fi contactate doar în cazul unui rezultat pozitiv.

De asemenea, conform aceleiași surse oficiale, începând cu data 9 iulie 2020, completarea obligatorie a formularului electronic (Passenger Locator Form) de către persoanele care intră pe teritoriul Republicii Elene (pe cale aeriană, rutieră sau maritimă) trebuie făcută cu cel puțin 24 de ore înainte de data călătoriei, și nu cu 48 de ore cum era valabil inițial. MAE reamintește că nerespectarea obligației de a completa acest formular este sancționată cu o amendă de 500 de euro, potrivit legislației elene în vigoare. Formularul este disponibil în limba engleză la adresa https://travel.gov.gr, unde sunt precizate și condițiile de călătorie valabile pentru această perioadă.

Cu privire la informațiile vehiculate în spațiul public privind testarea tuturor turiștilor la punctul de frontieră Kulata-Promachonas, Ambasada României la Atena a solicitat clarificări autorităților elene competente care au menționat că, la acest moment, testarea se face în continuare aleatoriu, în limita numărului de teste disponibile.

Ministerul Afacerilor Externe continuă să urmărească îndeaproape evoluțiile cu privire la tranzitul cetățenilor români prin punctul de trecere al frontierei Kulata – Promachonas și continuă dialogul cu autoritățile elene pentru identificarea de soluții necesare reducerii timpului de așteptare și prevenirea unor astfel de situații în perioada următoare. De asemenea, Ministerul Afacerilor Externe menționează că autoritățile elene competente pot modifica fără preaviz condițiile de intrare pe teritoriul național, în funcție de numărul de noi cazuri de COVID-19 ce vor fi înregistrate pe parcurs.

Totodată, pentru a evita timpi suplimentari de așteptare la frontieră, Ministerul Afacerilor Externe recomandă ca cetățenii români să completeze formularul electronic (Passenger Locator Form) disponibil la adresa https://travel.gov.gr, cu cel puțin 24 de ore anterior deplasării, și să obțină în timp util codul de confirmare a înregistrării, care va trebui prezentat la frontieră, în format digital sau tipărit.

Ministerul Afacerilor Externe reamintește că cetățenii români pot solicita asistență consulară la numerele de telefon ale Ambasadei României la Atena 00302106774035 și Consulatului General al României de la Salonic 00302310340088, apelurile fiind redirecționate către Centrul de Contact și Suport al Cetățenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii Call Center, în regim de permanență. De asemenea, cetățenii români care se confruntă cu o situație dificilă, specială, cu un caracter de urgență, au la dispoziție şi telefonul de urgență al misiunii diplomatice a României în Republica Elenă 00306978996222 și al Consulatului General al României de la Salonic 00306946049076.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat de presă Bogdan Lazăr: Contractele pe un pachet de țigări cu firmele de casă ale PD-PNL-PSD trebuie să înceteze! (P)

Publicat

” Dacă ați avea posibilitatea să vă cumpărați un pachet de țigări într-o lună, nu credeți că mai bine ați concesiona pentru exact același preț un spațiu în buricul târgului de la Primăria Alba Iulia? Exact același gen de spațiu care se închiriază lunar cu câte 800-1.000 euro/lună!! DA.

Doar că dacă nu sunteți pila sau cunoștința actualei conduceri PD-PNL, respectiv Hava-Voicu&CO. nu prea puteți!

Cum se face acum: orice firmă cu intrare la actuala stăpânire VOICU&CO. depune o cerere de concesionare a unui spațiu, care se analizează. Promite că va face o investiție pe terenul respectiv și va desfășura o anume activitate. La finalul contractului (de regula 49 de ani, maximumul prevăzut de lege) terenul rămâne în proprietatea municipalității. Iar construcția realizată poate fi luată acasă de firma respectivă.

În teorie, firma nu are voie să subconcesioneze spațiul respectiv, dar ghici ciupercă ce?! Se pare că au existat inclusiv contracte pentru care nu s-a cerut nici măcar studiul de oportunitate, și au trecut fără nicio problemă de masa de ridicători de mâini PD-PNL-PSD. Și mai ciudat este cum după ce se semnează un contract pe o anumită sumă, la o distanță de doar 2-3 ani aceste contracte se modifică și se ajunge la suma ridicolă de 9 lei/mp/an!!! Culmea, pentru același teren, același contract, aceeași firmă.

În timp ce astăzi Primăria Alba Iulia cere o taxă de 6 lei/mp/zi (ați citit bine:pe ZI, nu pe lună, nu pe an) pentru amplasarea pe domeniul public!!

Voi propune modificarea acestui mod de a împărți domeniul public pe pile și relații și să stabilim exact un set de reguli clare prin care să aplicăm cu adevărat prevederile Legii nr. 50 din 07/29/1991 privind autorizarea executării construcțiilor și unele măsuri pentru realizarea locuințelor. Fiecare firmă care concesionează pe o perioadă de maximum 49 de ani, ar trebui să fie obligată să prezinte garanția unei investiții cel puțin egale cu valoarea de piață a terenului calculată la prețul zilei, investiție care să fie realizată în primii 5 ani ai contractului de concesiune.

Mai mult, prețul fiecărui contract în parte va trebui să fie stabilit în urma unei analize economice-financiare realizată de o firmă independentă, pe cheltuiala firmei care solicită încheierea unui astfel de contract. Și, nu în ultimul rând, orice concesiune se va putea face pe baza unei licitații deschise și transparente, la care va avea acces orice persoană juridică interesată.

Numai în cazul în care nu vor fi și alți participanți se va face prin negociere directă. Așa se vor respecta atât principiul egalității (art.7,Cod Administrativ) cât și principiul transparenței (art.8, Cod Administrativ) pentru a avea cu adevărat o Primărie deschisă și corectă pentru noi toți!

Știu că voi lovi direct în interesele de gașcă ale PD-PNL-PSD, însă consider că este un mod obiectiv și corect de a reda cu adevărat Alba Iulia tuturor albaiulienilor”, a declarat Ioan Bogdan Lazăr, candidatul ALDE Alba pentru Primăria Municipiului Alba Iulia.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Modificările PSD la Legea carantinei: Cei care fug din izolare nu mai pot fi băgați în carantină instituționalizată

Publicat

Legea Guvernului privind internarea, carantina și izolarea bolnavilor sau suspecților de COVID-19 este dezbătută astăzi în Comisia Juridică a Camerei Deputaților, urmând ca în cursul serii să fie votată de forul legislativ. Camera Deputaților este prima cameră sesizată, urmând ca legea să meargă la Senat.

Conform amendamentelor depuse de PSD la lege sunt eliminate prevederile care dădeau putere autorităților să îi poată sancționa pe cei care nu respectă izolarea sau carantina. 

Din textul Guvernului este eliminată posibilitatea autorităților de a introduce în carantină instituționalizată persoanele care nu respectă măsura izolării. De asemenea, este eliminată și măsura sancționării celor care nu respectă carantina sau izolarea, în sensul în care aceștia erau obligați să suporte cheltuielile, dacă fug din izolare sau carantină.

Carantina în spaţii special desemnate de către autorităţi se va realiza doar în cazul în care „persoanele pentru care se instituie măsura de carantina declară că nu îşi pot asigura condiţiile de separare fizică la domiciliu sau locaţia declarată”.

Izolarea persoanei în spital se va face printr-un act administrativ, asumat de către medic, „pe baza pe baza examinărilor clinice și paraclinice constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc de transmitere comunitară”. Astfel, cei care sunt internați, izolați sau carantinați, să poată contesta în instanță decizia.

Carantina persoanelor în spații special desemnate, la domiciliu sau la o locație declarată se instituie pentru o perioadă bine determinată pe baza datelor științifice oficiale, cu privire la persoanele suspecte de a fi infectate sau purtătoare ale unui agent patogen, care:

a) sosesc din zone în care riscul epidemiologie este ridicat, pe baza datelor epidemiologice transmise la nivel naţional, european şi internaţional de către organismele competente în domeniu;

b) au venit în contact cu persoane confirmate cu o boala infectocontagioasă” se mai arată în proiectul de lege.

Carantina bunurilor se instituie pentru bunurile suspecte de a fi contaminate, mijloace de transport sau alte bunuri suspecte de a fi contaminate, sau distrugere, după caz. Procedura de decontaminare sau distrugere se stabileşte prin ordin al ministrului sănătăţii.

Autoritățile pot institui carantină zonală, „pentru persoanele aflate şi activităţile derulate în perimetrul afectat de situaţiile de risc epidemiologie sau biologic”.

Ce presupune izolarea în spital sau la domiciliu

Izolarea în unitatea sanitara sau locaţiile în care personalul unităţilor sanitare desfăşoară activitate medicală specifică, se instituie pentru persoanele bolnave sau cu semne şi simptome sugestive pentru bolile infectocontagioase stabilite prin hotărâre a Guvernului sau persoanele purtătoare de agenţi patogeni ai acestor boli, pentru care se impune internarea obligatorie, pentru o durată conform datelor ştiinţifice oficiale şi în funcţie de evoluţia patologiei respective pentru fiecare pacient.

Izolarea la domiciliu sau locaţia declarată, se poate dispune doar pentru persoanele purtătoare de agenţi patogeni ai bolilor infectocontagioase stabilite prin hotărâre a Guvernului, în funcţie de rata de transmisibilitate şi contagiozitate şi capacitatea unităţilor sanitare pentru o durata conform datelor ştiinţifice oficiale şi în funcţie de evoluţia patologiei respective pentru fiecare pacient.

Persoanele izolate, carantinate sau internate pot să conteste în instanță măsura.

„Orice persoană care intră sub incidenţa unui act emis potrivit dispoziţiilor prezentei legi, prin care s-a dispus una dintre măsurile prevăzute la art. 6, poate introduce, pe toată durata instituirii acesteia, acţiune la judecătoria în a cărei circumscripţie domiciliază sau îşi are reşedinţa ori la judecătoria în a cărei circumscripţie este situată unitatea sanitară în care este internată, solicitând revizuirea măsurii sau încetarea acesteia. Cererile sunt scutite de plata taxei judiciare de timbru”, se arată în textul de lege.

sursa: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Opt apartamente sociale din Alba Iulia au devenit locuințe inteligente. Locatarii primesc date despre case pe smartphone

Publicat

Pentru a sprijini locatarii și a diminua cheltuielile la utilități, Primăria Alba Iulia, prin proiectul Social Green, a instalat (fără costuri pentru locatari) dispozitive inteligente de monitorizare, control și contorizare: centrală tip casă inteligentă pentru senzori radio, software și control la distanță; senzori de temperatură pentru interior în tandem cu controlere inteligente de calorifer cu reglarea temperaturii; ștechere inteligente cu oprire și contorizare; senzor de fum; unitate inteligentă pentru climat interior cu display (temperatură, umiditate, CO2); contor inteligent monofazat de energie electrică pentru consumul general al apartamentului; becuri LED.

Locatarii primesc pe telefonul mobil rapoarte ale parametrilor principali prin intermediul unei aplicații dedicate. Cele 8 locuințe sociale sunt situate pe strada Marcus Aurelius.

După instalarea echipamentelor și instruirea locatarilor cu privire la utilizarea lor, s-a început interpretarea datelor în scopul atingerii obiectivelor proiectului: îmbunătățirea confortului termic și reducerea consumului de energie. De asemenea, complementar soluţiilor clasice de eficienţă energetică (ce îmbunătăţesc izolaţia clădirilor sau folosesc echipamente eficiente şi energii regenerabile), proiectul îşi propune să demonstreze că soluţiile inteligente de monitorizare a parametrilor din locuinţe în timp real, oferă informaţiile necesare locatarilor în vederea îmbunătăţirii comportamentului lor de consum şi de creştere suplimentară a eficienţei energetice.

„Acasă poate fi absolut orice casă. Chiar și o locuință socială, atât timp cât cei care stau în ea o îngrijesc și prețuiesc cum se cuvine. În ceea ce ne privește, încercăm să îi ajutăm pe chiriașii de aici cu tot ce putem. Iar această transformare a primei serii de 8 locuițe sociale în case eficiente energetic, e doar un prim pas. Beneficiile le vor vedea în lunile următoare, într-o scădere semnificativă a costurilor de întreținere și a cheltuielilor cu utilitățile. Este unul dintre programele Primăriei Alba Iulia care produce efecte imediate”, spune Raul Tudorașcu, consilier local cu atribuții de viceprimar al Municipiului Alba Iulia

Proiectul se derulează timp de 12 luni și, în toată această perioadă, pe baza datelor procesate sunt elaborate recomandări pentru eficientizarea consumului energetic și îmbunătățirea comportamentului energetic la nivelul celor 8 apartamente sociale. După încheierea perioadei, echipamentele pot rămâne mai departe în aceste locuințe sau pot fi relocate. Locuințele transformate în casă inteligentă au fost selectate în funcție de suprafață și pe baza recomandărilor Direcției de Asistență Socială.

Acțiunea pilot (desfășurată în cadrul proiectului Social Green) este implementată în parteneriat și cu sprijinul Agenției Regionale pentru Energie Tartu (Estonia).

Despre proiect și program:

„Politici regionale spre ecologizarea sectorului locuințelor sociale – Acronim Social Green (Regional Policies Towards Greening the Social Housing Sector)” reprezintă un proiect finanțat de Uniunea Europeană prin FEDR, în cadrul programului european Interreg Europe IVC, implementat de către Primăria municipiului Alba Iulia în calitate de partener, în cadrul consorţiului transnaţional coordonat de Centrul Nordic pentru Dezvoltare Spațială Nordregio din Suedia.

Proiectul are ca scop îmbunătățirea politicilor de dezvoltare regională orientate spre promovarea ecologizării sectorului de locuințe sociale prin întărirea eficienței energetice și a utilizării energiilor regenerabile, subliniind importanța acestuia ca și „incubator” pentru noi piețe din domeniile energiei, tehnologiilor, serviciilor și modelelor de business. În plus, proiectul asigură oportunitatea de a explora modele de construcții ecologice și de a reduce semnificativ emisiile de gaze cu efect de seră prin măsuri eficiente din punct de vedere al costurilor, asigurând în același timp necesarul de locuințe într-o manieră sănătoasă și durabilă.

În cadrul proiectului Social Green se implementează Acțiunea pilot denumită „Îmbunătățirea eficienței energetice și a comportamentului consumatorilor la nivelul locuințelor sociale din municipiul Alba Iulia (Improving energy efficiency and consumer behaviour at the level of social housing in Alba Iulia Municipality)”, având ca obiectiv îmbunătățirea confortului termic și reducerea consumului de energie, la nivelul locuințelor sociale din Alba Iulia. De asemenea, complementar soluţiilor clasice de eficienţă energetică (ce îmbunătăţesc izolaţia clădirilor sau folosesc echipamente eficiente şi energii regenerabile), proiectul pilot îşi propune să demonstreze că soluţiile inteligente de monitorizare a parametrilor din locuinţe în timp real, oferă informaţiile necesare locatarilor în vederea îmbunătăţirii comportamentului lor de consum şi de creştere suplimentară a eficienţei energetice.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate