Actualitate
Logoul Centenarului a fost selectat. Două cercuri reunite de simbolul infinitului vor forma simbolul sub care for fi ”branduite” toate evenimentele dedicate
Ministerul Culturii a anuțat că a fost selectată „identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului”. Logo-ulprezintă două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere.
„În urma concursului de idei lansat de Ministerul Culturii si Identității Naționale, împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNArte, la care au participat pro bono trei agenții, respectiv Pastel, FCB BUCHAREST și Brand New, a fost aleasa identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului.
Astfel, cu un total de 234,64 puncte, propunerea castigatoare este cea a FCB BUCHAREST, denumita „Hora”. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și în cele ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate”, se arată într-un comunicat al Ministerului Culturii.
Logo-ul ales va fi folosit pentru toate materialele dedicate Centenarului Marii Uniri de la 1918.
Din juriu au facut parte: Raluca Bibiri (Centrul de Excelenta in Studiul Imaginii), Carmen Apetrei (Universitatea Nationala de Arte Bucuresti), Maria Predoiu (International Advertising Association), Anne-Marie Obretin (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) si Cezar Batog (reprezentant Ministerul Culturii si Identitatii Nationale).
Toate cele 13 propuneri din concurs sunt in continuare disponibile la adresa: https://centenar.cultura.ro/logo
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News