Administrație
Lucrări de reparații la Direcția Venituri și Serviciul Administrarea Domeniului Public din cadrul Primăriei Alba Iulia
Primăria Alba Iulia alocă aproape 250.000 de lei pentru reparații la două dintre sediile instituției. Este vorba despre Direcția Venituri și Serviciul Administrarea Activităților Domeniului Public.
Primăria Alba Iulia a lansat vineri, 22 octombrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru achiziția de lucrări de reparații curente la clădiri. Este vorba despre recompartimentarea biroului Direcției Venituri și reparații interioare la sediul Serviciului Administrarea Activităților Domeniului Publice.
Valoarea totală este estimată la 246.000 de lei, fără TVA.
Potrivit caietului de sarcini, în cazul recompartimentării biroului Direcției Venituri, aflat pe strada Ardealului, nr. 1, se vor executa lucrări de reparații în vederea măririi suprafeței unui birou prin montarea unui perete structural tip cortină (aproximativ 67 mp) din profile aluminiu cu sticlă termorezistentă, cu barieră termică, inclusiv ușă acces (0,9 m x 2,1 m).
Pe partea superioară a peretelui cortină se vor crea 4 ochiuri de geam oscilobatante cu dimensiunea 1,14 m / 0,5 ml, întrucât personalul acestei direcții are contact direct cu publicul și datorită stării de alertă instituită la nivel național.
De asemenea, în cadrul Serviciului Administrarea Activităților Domeniului Public, situat pe strada Nicolae Bălcescu nr. 1A, se vor executa următoarele lucrări:
- înlocuire tâmplărie exterioară din PVC
- înlocuire tâmplărie exterioară din aluminiu (uși)
- înlocuire tâmplărie interioară din aluminiu (uși)
- finisaje (glet, zugrăveli)
- pardoseli (gresie, parchet laminat)
- instalații sanitare
- instalații electrice
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News