Connect with us
Publicitate

Eveniment

Lucrările de modernizare a drumului ce leagă satele Lopadea Veche și Răchiș din comuna Mirăslău vor continua. Licitație, în SEAP

Publicat

Lucrările de modernizare a drumului comunal ce leagă satele Lopadea Nouă și Răchiș din comuna Mirăslău vor continua. După intrarea 

Primăria Mirăslău a lansat joi, 27 octombrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru continuarea lucrărilor de modernizare a drumului comunal DC 81 Lopadea Veche – Răchiș.

Valoarea totală estimată a investiției este de 5.794.286,85 de lei, fără TVA. 

Potrivit documentației, investiția vizează continuarea lucrărilor de modernizare a drumului ce face legătura între localitaea Lopadea Veche și Răchiș, aparținătoare de comuna Mirăslău, în lungime de 6.069 metri.

Investiția inițială a fost demarată în anul 2018, când în urma unei proceduri de achiziție comuna Mirăslău a încheiat un contract de lucrări cu Societatea de Construcții Napoca SA, în calitate de executant.

Execuția a fost demarată pe parcursul anilor 2019-2020. În anul 2021, din cauza unor condiții dificile, executantul a intrat în procedura de insolvență, fiind în imposibilitatea de a mai executa lucrări. Drept urmare, în anul 2021 contractul de lucrări a încetat amiabil între cele două părți.

Potrivit memoriului tehnic, drumul comunal DC 81 a fost proiectat pentru modernizare ca și drum secundar de folosință locală, cu intensitatea traficului foarte redusă, cu o bandă în intravilan și două benzi în extravilan.

Situația actuală

Lucrările executate se prezintă astfel:

  • Podețe transversale – s-au montat toate
  • Podețe dalate
    • la km 0+074 s-a demolat podețul existent și s-a reconstruit un podeț dalat cu infrastructura din beton simplu monolit cu fundare directă și suprastructura din elemente prefabricate din beton armat (grinzi)
    • la km 5+426 s-a executat infrastructura și culeile pentru podețul dalat (nu s-au aprovizionat grinzile prefabricate)
  • A fost realizată structura rutieră între km 0+200 – 4+200, inclusiv așternerea stratului binder, rămânând de executat stratul de uzură
  • Între km 4+200 – 6+069 sistemul rutier se află în diferite stadii de execuție, respectiv a fost realizată așternerea stratului de balast pe toată lungimea, dar așternerea stratului de piatră spartă nu s-a realizat în totalitate, lucrările necesitând executarea unei reprofilări și completarea cu piatră spartă.

foto: arhivă

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate