Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

MARȚI: Ședință la Consiliul Local Alba Iulia. Burse pentru elevi, stații de încărcare electrică și alte proiecte


Publicat

Consilierii locali sunt convocați în ședință ordinară, marți, 31 august, de la ora 13.00, cu 30 de proiecte pe ordinea de zi.

Vor avea de aprobat, printre altele, cuantumul și numărul burselor pentru elevi în anul școlar 2021-2022, aprobarea amplasării pe domeniul public al stațiilor de reîncărcare autovehicule electrice, încheierea unui unui protocol de colaborare privind serviciile de gestionare a câinilor fără stăpân, extinderea rețelei electrice pe strada Theodor Aman, achiziția de servicii profesionale de protecție a populației civile pentru montarea schelelor și a plaselor de siguranță anticădere la blocuri.

De asemenea, pe ordinea de zi sunt modificări ale unor hotărâri anterioare ale Consiliului Local, precum criteriile pentru repartizarea locuinţelor sociale, ajutor financiar familiilor pentru plata serviciilor oferite de bonă, rețeaua școlară.

Proiectul ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind respingerea plângerii prealabile formulate de domnul Safta Costel Adrian referitoare la modificarea HCL nr. 415/2019 (privind încadrare stradă Mihail Kogălniceanu în zona D de impozitare și recalcularea valorii taxelor/impozitelor pentru clădiri și terenuri, iar sumele de bani încasate în plus să fie considerate avans taxe/impozite locale aferente 2022 – persoane fizice)

2. Proiect de hotărâre privind privind modificarea anexei la Hotărârea nr. 12/2021 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia (aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particular de pe raza municipiului Alba Iulia pentru anul școlar 2021 – 2022)

3. Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcții al Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia

4. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 216/2021 a Consiliului local (aprobarea criteriilor pentru repartizarea locuinţelor sociale din municipiul Alba Iulia)

5. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 207/2020 a Consiliului local (aprobarea Metodologiei privind acordarea unui ajutor financiar familiilor pentru plata serviciilor oferite de bonă)

6. Proiect de hotărâre privind înţelegerea de cooperare între municipiul Alba Iulia, Județul Alba din România şi municipiul Cetinje din Republica Muntenegru

7. Proiect de hotărâre privind acordarea unui sprijin financiar Liceului Tehnologic “Alexandru Domșa” din Alba Iulia pentru implementarea proiectului „Încă o șansă la educație pentru tinerii NEETS din județul Alba”

8. Proiect de hotărâre privind participarea Municipiului Alba Iulia în proiectul ”Sănătate pentru toti 3/ Salute per Tutti 3”

9. Proiect de hotărâre privind participarea Municipiului Alba în cadrul proiectului ” The connection between the Charter of Fundamental Rights of the EU and the Citizenship” (ACRONIM : EURIGHTS) , finanțat în cadrul programului „Europa pentru cetățeni 2014 – 2020”

10. Proiect de hotărâre privind participarea Municipiului Alba în cadrul proiectului „Craft trades and glocal approach”, finanțat în cadrul programului „Erasmus+”

11. Proiect de hotărâre privind completarea Hotărârii nr. 308/2020 a Consiliului local (aprobarea proiectului ”IRIS -INTEGRATION OF ROMA THROUGH INNOVATIVE SKILLS” depus în cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”, finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 șI a sustenabiliății acestuia)

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea participării la finanțarea obiectivului ”Extindere rețele electrice de distribuție pe str. Theodor Aman, din Municipiul Alba Iulia” și aprobarea indicatorilor tehnico-economici

13. Proiect de hotărâre privind revocarea Hotărârii nr. 256/2021 a Consiliului local (aprobarea amplasării pe domeniul public al stațiilor de reîncărcare autovehicule electrice)

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea amplasării pe domeniul public al stațiilor de reîncărcare autovehicule electrice

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii imobilului situat în municipiul Alba Iulia, str. Militari, nr.3, înscris în CF nr. 114426 Alba Iulia, din domeniul public al Municipiului Alba Iulia în domeniul public al Statului, în vederea dării în administrarea Ministerului Educației prin Inspectoratul Școlar Județean și Palatul Copiilor Alba Iulia

16. Proiect de hotărâre privind prelungirea termenului de valabilitate al documentației de urbanism fază PUD: ”Amplasare structură presostatică sezonieră pentru acoperire teren de tenis, Alba Iulia, Bastionul SF. Elisabeta – Ravelunul Sf. Capistrano. Solicitant Club Sportiv Mova prin Linca Ioan”, aprobat prin art.5 din Hotărârea nr. 361/2018 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unui Protocol de colaborare privind serviciile de gestionare a câinilor fără stăpân

18. Proiect de hotărâre privind revocarea Hotărârii nr. 259/2021 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia (modificarea Hotărârii nr. 191/2021 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia privind actualizarea Registrului local al spaţiilor verzi din intravilanul municipiul Alba Iulia, aprobată prin Hotărârea nr. 409/2011 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia, cu modificarile si completarile ulterioare)

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii termenului contractului de concesiune nr. 10502/1996 încheiat între municipiul Alba Iulia și Popescu Ioan

20. Proiect de hotărâre privind revocarea Hotărârii nr. 273/2021 a Consiliului local (aprobarea transmiterii în folosință gratuită către Uniunea Artiștilor Plastici din România – Filiala Alba a unui spațiu (birou) din componența spațiului comercial (Galeriile de Artă), situat în Alba Iulia, B-dul 1 Decembrie 1918, bl.M9, ap.27, parter)

21. Proiect de hotărâre privind acceptarea donaţiei făcute municipiului Alba Iulia asupra unui imobil (drum), situat în Alba Iulia, strada Nucet

22. Proiect de hotărâre privind acceptarea donaţiei făcute municipiului Alba Iulia asupra unor imobile (drumuri), situate în Alba Iulia

23. Proiect de hotărâre privind acceptarea donaţiei făcute municipiului Alba Iulia asupra unui imobil (drum), situat în Alba Iulia, strada Aleea Băișoara

24. Proiect de hotărâre privind acceptarea donaţiei făcute municipiului Alba Iulia asupra unui imobil (drum), situat în Alba Iulia, strada Dumitru Stăniloaie

25. Proiect de hotărâre privind aprobarea transmiterii unui imobil (teren), din domeniul public al Municipiului Alba Iulia și administrarea Consiliului local al Municipiului Alba Iulia în domeniul public al Județului Alba și administrarea Consiliului Județean Alba

26. Proiect de hotărâre privind documentația tehnică de dezmembrare a unui imobil teren situat în Alba Iulia, Baza sportivă Pâclișa

27. Proiect de hotărâre privind documentația tehnică de dezmembrare unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, Stadion Micești

28. Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului burselor și numărul acestora care se acordă elevilor din învățământul preuniversitar de stat de pe raza municipiului Alba Iulia pentru anul școlar 2021-2022

29. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii Protocolului de Colaborare între Municipiul Alba Iulia, Inspectoratul Școlar Județean Alba și Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România – Filiala Alba, pentru implementarea de programe de educație pentru sănătate în școli „Mâinile mici pot salva vieți”, în anul școlar 2021 – 2022

30. Proiect de hotărâre privind achiziția de servicii profesionale de protecție a populației civile pentru montarea schelelor și a plaselor de siguranță anticădere la condominiile din raza administrativ – teritorială a municipiului Alba Iulia, precum și completarea Hotărârii nr. 255/2021 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

O medalie de aur și trei de argint pentru boxerii clubului CS Unirea Alba Iulia la competiția ”Centura Păltiniș” de la Sibiu

Publicat

Un boxer al Clubului Sportiv (CS) Unirea Alba Iulia a obținut medalia de aur la competiția ”Centura Păltiniș”, iar alți trei sportivi au obținut medalia de argint. Competiția s-a desfășurată în perioada 24-25 septembrie 2021, la Sibiu.

Sportivii antrenați de Nicolae Paștiu au obținut următoarele rezultate:

Cadeți:

Drăgoi Viorel Raul (cat. 36 kg) – Locul I;

Bîrsan Gabriel (cat. 42 kg) – Locul II;

Juniori:

Cutean Ovidiu Darius (cat. 70 kg) – Locul II;

Tineret:

Lupșan Mădălin Daniel (cat. 54 kg) – Locul II.

”Tinerii noștri sportivi confirmă, din nou, la ”Centura Păltiniș”, o competiție cu tradiție. Boxul este un sport pentru cei curajoși, care se practică de la vârste fragede. Sacrificiile pentru cei care vor performanță nu sunt tocmai puține, iar talentul trebuie însoțit obligatoriu de multă muncă. Îi felicit pe sportivi și pe antrenor pentru rezultatele obținute”, a spus Corneliu Mureșan, director CS Unirea Alba Iulia.

CS Unirea Alba Iulia, instituție publică subordonată Ministerului Tineretului și Sportului, are nouă ramuri sportive active: atletism, powerlifting, haltere, orientare, box, judo, culturism, tenis de masă și taekwondo (ultima secție înființată). Obiectul principal de activitate este obținerea performanțelor sportive: selecția, pregătirea, participarea la competiții interne și internaționale, respectiv câștigare de medalii pe plan național și internațional.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Moțiunea de cenzură depusă de USR PLUS, împotriva premierului Cîțu, discutată marți de Curtea Constituțională

Publicat

Curtea Constituţională a României discută marţi sesizarea premierului Florin Cîţu privind existenţa unui conflict juridic între Parlament şi Guvern pe tema moţiunii de cenzură depuse de USR PLUS şi AUR.

Pe 8 septembrie, Florin Cîţu a depus la Curtea Constituţională o sesizare cu privire la existenţa unui conflict juridic de natură constituţională dintre Parlament şi Guvern în care se invocă o conduită „neconstituţională, deopotrivă neloială şi abuzivă, faţă de autoritatea executivă”, întrucât moţiunea de cenzură a fost iniţiată, depusă şi comunicată cu „încălcarea dispoziţiilor constituţionale ale articolului 113 alineat (2) din Constituţie”.

Judecătorii constituţionali au decis însă să dezbată această sesizare după Congresul PNL, care a avut loc sâmbătă şi unde Florin Cîţu a fost ales noul preşedinte al partidului.

„În opinia noastră, există un conflict în sensul articolului 146 litera e) din Constituţie, întrucât Parlamentul României, prin preşedintele Camerei Deputaţilor, a transmis Guvernului României o moţiune de cenzură iniţiată, depusă şi comunicată cu încălcarea dispoziţiilor constituţionale ale articolului 113 alineat (2) din Constituţie, ceea ce se constituie într-o conduită neconstituţională, deopotrivă neloială şi abuzivă, faţă de autoritatea executivă şi care a generat o situaţie conflictuală a cărei origine rezultă chiar din textul constituţional.

Astfel, în prezenta cerere, solicităm instanţei de contencios constituţional să constate existenţa unui conflict juridic de natură constituţională între Parlamentul României, pe de o parte, şi Guvernul României, pe de altă parte, născut din încălcarea dispoziţiilor constituţionale cu privire la modul în care a fost iniţiată şi depusă moţiunea de cenzură, respectiv din încălcarea dispoziţiilor constituţionale cu privire la modul în care moţiunea de cenzură iniţiată şi depusă contrar Constituţiei a fost comunicată ulterior Guvernului”, se explică în sesizarea premierului depusă la CCR.

Potrivit documentului, „Parlamentul României, prin preşedintele Camerei Deputaţilor, a încălcat dispoziţiile constituţionale cu privire la obligaţia comunicării moţiunii de cenzură către Guvern în aceeaşi zi cu depunerea acesteia, în speţă în data de 3 septembrie 2021.

De asemenea, Parlamentul României, prin preşedintele Camerei Deputaţilor, cu încălcarea Constituţiei şi a prevederilor regulamentare, a comunicat o moţiune de cenzură iniţiată şi depusă cu nerespectarea condiţiilor constituţionale privind numărul minim de semnături valide care să reflecte manifestarea de voinţă a unei pătrimi din numărul parlamentarilor la data iniţierii respectivei moţiuni de cenzură”.

Aceste aspecte sunt de natură să creeze o situaţie juridică conflictuală generată de modul neconstituţional în care Parlamentul a înţeles să declanşeze controlul parlamentar prin moţiune de cenzură, cu consecinţe „grave” asupra bunei desfăşurări a activităţii Guvernului în planul politicii interne şi externe a ţării, respectiv a bunei funcţionări a administraţiei publice, susţine Executivul.

„Într-un stat de drept în care principiul separaţiei puterilor în stat este respectat, controlul parlamentar prin moţiune de cenzură angajează un raport juridic între Parlament (puterea legislativă) şi Guvern (puterea executivă), control care trebuie însă subsumat principiului conformităţii derulării procedurilor parlamentare cu Legea fundamentală. În ceea ce priveşte situaţia litigioasă supusă judecăţii Curţii Constituţionale, aceasta are un caracter juridic, întrucât vizează aspectele procedurale de rang constituţional privind iniţierea, depunerea şi comunicarea moţiunii de cenzură.

Astfel, în opinia noastră, în derularea procedurilor prevăzute de articolul 113 din Constituţie, Parlamentul a adoptat o conduită neconstituţională, care nesocoteşte condiţiile de validitate necesar a fi întrunite pentru iniţierea, depunerea şi comunicarea unei moţiuni de cenzură, ceea ce are ca efect afectarea, vicierea etapelor ulterioare: a prezentării, dezbaterii şi, eventual, adoptării respectivei moţiuni de cenzură”, se mai explică în sesizarea către CCR.

De asemenea, se adaugă în document, situaţia juridică litigioasă are natură constituţională având în vedere că moţiunea de cenzură ţine de domeniul dreptului constituţional şi reprezintă un instrument constituţional de realizare a controlului parlamentar asupra activităţii Guvernului, iar sesizarea vizează „interpretarea articolului 113 alineat (2) din Constituţie prin raportare la actele şi faptele realizate de Parlamentul României, care, dacă se constată a fi contrare normelor constituţionale, au generat şi un blocaj constituţional din perspectiva deplinei şi bunei desfăşurări a activităţii Guvernului”.

„Totodată, prin raportare la rolul Curţii Constituţionale de garant al supremaţiei Constituţiei şi în considerarea atribuţiei sale constituţionale de a soluţiona conflicte juridice de natură constituţională între autorităţile statului, exclusiv cu privire la procedura controlului parlamentar prin moţiune de cenzură, învederăm instanţei de contencios constituţional că singura soluţie constituţională pentru înlăturarea consecinţelor juridice ale unei moţiuni de cenzură iniţiate, depuse şi comunicate cu încălcarea Constituţiei este admiterea prezentei cereri”, a transmis Guvernul.

sursă: agerpres.ro.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Cum să asortezi pantofii la ținută (P)

Publicat

Stilul vestimentar masculin este foarte complex în detalii, iar asortarea pantofilor la întregul ansamblu vestimentar devine esențială pentru un look rafinat. În vestimentația masculină există reguli care te ajută să combini corect piesele și să nu dai greș în ținute. Iată câteva aspecte importante, pe care nu ai voie să le omiți atunci când îți construiești ținuta.

Fii atent la asocierile cromatice

O ținută multicoloră nu va fi niciodată o ținută cu stil. De aceea, atunci când îți alcătuiești outfitul ai nevoie să cunoști regulile de asortare a culorilor. În general, ținutele ton pe ton sau monocromatice sunt cele mai sigure alegeri. Însă te poți juca și cu nuanțele, atât timp cât nu exagerezi și cât știi cum să combini. Iar pantofii nu sunt excluși de la regulă. Aceștia trebuie să urmeze linia cromatică a ținutei. De exemplu, la o ținută cu jeans bleumarin, maletă bej sau coniac și jachetă neagră din piele, poți alege o pereche de pantofi bleumarin, asortați la jeans. Însă poți să mergi și pe o pereche de pantofi maro sau coniac, apropiați de nuanța maletei. Evident, negru merge la orice, însă, uneori, acesta știrbește din personalitatea ținutei. Caută în colecția de pantofi de la Fashion Days un model într-o culoare pe care o poți adapta în mai multe ținute. În mod normal, pantofii în tonuri neutre precum negru, modelele maro sau coniac, bleumarin și gri sunt cel mai ușor de asortat.

Combină în funcție de stil

Nu vei purta niciodată pantofi dedicați pentru sport la costum sau pantofi Oxford la trening. Evident, acestea sunt extreme, însă este important să înțelegem cât de mult trebuie să respectăm linia de stil din ținută. Dacă optezi pentru ținute smart casual, ai un pic mai multă libertate în alegerea încălțămintei. De exemplu, la o ținută cu cămașă casual și pantaloni chino sau jeans poți adăuga atât Brogues, cât și sneakerși. Pantalonii chino și jeanșii sunt destul de adaptabili, însă pentru a face asocierea corectă a pantofilor în ținută, este foarte importantă cămașa. În colecția de camasi de barbati de la Fashion Days există modele cu mânecă scurtă, care merg alături de pantofi sport, cămăși cubaneze care arată bine cu mocasini sau pantofi de barcă, cămăși cu imprimeu, care merg cu Brogues, și așa mai departe.

Cu șiret sau fără

Și sistemul de închidere a pantofilor este important în ținută. Pantofii cu șireturi sunt mai casual, în timp ce cei slip-on sunt mai rafinați. Dar și aici depinde de model. Dacă vorbim de pantofii smart, în ținutele office vei găsi doar modele cu șiret subțire, care au o anumită sobrietate. Iar pentru ținutele de ceremonie, fie optezi pentru Oxfrod cu șiret dar din piele lăcuită, care accentuează eleganța, fie alegi modele monk-strap, foarte elegante.

În ținutele de timp liber, pantofii cu șiret merg în asocieri casual sau sport, în timp pentru cele smart casual, poți alege mocasini, care au un aer mai elegant.

Astfel, culoarea, modelul și sistemul de prindere devin elemente cheie în alegerea corectă a încălțămintei.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

CNCAV: A început programarea în platformă pentru vaccinarea cu doza 3. Care sunt pașii

Publicat

laptop calculator

Platforma RO Vaccinare permite programarea celor care doresc să se vaccineze cu doza a III-a, anunță CNCAV.

Potrivit sursei citate, echipa de dezvoltare a Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS) a  finalizat implementarea noilor funcționalități și optimizările necesare.

Programările se pot realiza pentru administrarea dozei de rapel (booster) cu unul dintre vaccinurile Pfizer sau Moderna, în centrele de vaccinare care administrează aceste două tipuri de vaccin.

Vezi și 10 centre de vaccinare vor fi funcționale în județul Alba. Cetățenii se pot vaccina inclusiv cu doza a III-a. Listă și program

Prima zi de vaccinare cu doza a III-a este 28 septembrie 2021.

Sunt două condiții pentru vaccinarea cu doza de rapel (booster):

1. Două doze de vaccin administrate

2. Să fie trecute 180 de zile de la a doua doză.

Toate persoanele vaccinate împotriva COVID-19 cu două doze (completă sau heterologă) și pentru care au trecut 180 de zile de la schemă completă se pot programa în platforma https://programare.vaccinare-covid.gov.ro pentru administrarea dozei de rapel (booster).

Indiferent dacă administrarea primelor două doze s-a realizat cu programare în platformă sau direct în centrul de vaccinare, toate persoanele care îndeplinesc cele două condiții se pot programa pentru doza de rapel (booster).

Pași pentru programare în platformă pentru doza a III-a:

1. Vă autentificați în platforma https://programare.vaccinare-covid.gov.ro prin introducerea e-mailul-ui/CNP-ului și a parolei;

2. Selectați secțiunea „Beneficiari a. Pentru beneficiarii existenți în cont trebuie doar să accesați pictograma „Programează pentru doza de rapel (booster)”;

b. Pentru beneficiarii noi, accesați butonul „Adaugă beneficiar”, completați datele necesare, iar la final accesați pictograma „Programează pentru doza de rapel (booster)”;

3. Alegeți centrul de vaccinare cu tipul de vaccin dorit (Pfizer sau Moderna), data, intervalul orar,vizualizați sumarul de prezentare a programării și finalizați programarea

4. La final, accesați secțiunea „Programările mele” pentru vizualizarea programării, respectiv pentru editarea sau anularea acesteia.

Informații suplimentare:

Validarea îndeplinirii condițiilor pentru administrarea dozei de rapel (booster) se realizează prin interogarea Registrului Electronic Național de Vaccinări (RENV), unde sunt luate în evidență toate persoanele vaccinate în România;

Indiferent de statusul primelor două programări în platformă, se pot face programări pentru a III-a doza, dacă sunt respectate cele două condiții mai sus menționate.

Se consideră două doze, atât pentru persoanele care au făcut doza I și doza a II-a cu unul dintre vaccinurile Pfizer, Moderna sau Astra Zeneca, cât și pentru persoanele care au făcut doza I cu unul dintre cele trei vaccinuri, iar doza a II-a, în funcție de recomandările medicale, cu un alt tip de vaccin dintre cele menționate.

În acest moment, persoanele vaccinate cu vaccinul Johnson&Johnson nu sunt eligibile pentru administrarea dozei de rapel (booster).

Potrivit CNCAV, doza 3 este ferm recomandată:

– persoanelor cu risc mare de dezvoltare a unor forme severe – persoane vulnerabile:  cei peste 65 de ani, cu boli cronice (indiferent de vârstă), persoanele din centrele medico-sociale și alte categorii vulnerabile prevăzute în strategia națională de vaccinare;

– persoanelor cu risc mare de expunere: personal medico-social și din învățământ.

Accesul la vaccinare este permis și altor categorii populaționale, care au cel puțin 6 luni de la administrarea dozei 2 de vaccin, indiferent dacă au istoric de trecere prin boală.

Doza de rapel se va efectua numai cu vaccinurile pe bază de ARN mesager, indiferent de schema inițială. Astfel, persoanele vaccinate cu Astra Zeneca vor primi doza 3 cu unul dintre vaccinurile produse de companiile Pfizer&BioNTech sau Spikevax (Moderna).

Având în vedere că în România imunizarea cu Johnson&Johnson a început la data de 4 mai, pentru persoanele imunizate cu acest vaccin nu este necesară, la acest moment, administrarea dozei de rapel. Detaliile privind această recomandare vor fi stabilite în perioada următoare, pe măsură ce vor fi disponibile noi date științifice.

Programarea persoanelor pentru administrarea dozei de rapel (doza 3)

Se va realiza prin mijloacele deja cunoscute, inclusiv prin prezentarea directă în centrele de vaccinare sau prin intermediul platformei naționale de programare la vaccinare.

Pentru persoanele din centrele medico-sociale și rezidențiale, imobilizate la domiciliu sau fără adăpost, se va utiliza aceeași modalitate de vaccinare, respectiv cu ajutorul echipelor mobile puse la dispoziție de către direcțiile de sănătate publică județene/ a municipiului București.

Beneficiarii vor primi adeverințe de vaccinare unde va fi specificată schema de vaccinare, cu menționarea celor trei doze efectuate.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate