Actualitate
Măsuri luate de Judecătoria Aiud după încetarea stării de urgență. Cum se organizează instanța
În cadrul Judecătoriei Aiud s-au luat o serie de măsuri, menite să ajute justițiabilii și avocații, după ce starea de urgență va fi încetată.
Mai mult,măsurile sunt luate și în contextul în care numărul cauzelor care urmează a fi repuse pe rol, respectiv nou înregistrate, se preconizează a fi foarte mare, în perioada următoare.
Potrivit unui comunicat de presă, la nivelul Judecătoriei Aiud s-a decis ca ulterior încetării stării de urgenţă şi reluării activităţii în cauzele suspendate, să fie stabilite intervale orare pentru care părţile să fie citate la judecată.
În acest sens, pe portalul instanţei a fost postată solicitarea adresată justiţiabililor şi avocaţilor care au cauze pe rolul Judecătoriei Aiud de a comunica la dosarele de referinţă date de contact direct – e-mail sau număr de telefon (utilizând numerele de fax: 0358.408498, 0258863153 sau 0258860677 sau e-mail: judecatoria.aiud@just.ro). Demersul are scopul de a facilita stabilirea orelor de strigare a cauzelor şi de evitare, pe cât posibil, a aglomerărilor de persoane (justiţiabili şi avocaţi) în zona instanţei.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News