Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Mersul trenurilor în minivacanța de 1 mai: Vezi ce rute vor fi suplimentate și anulate și în ce condiții se acordă reduceri


Publicat

tren CFR

CFR Călători informează că, în perioada 28 aprilie – 7 mai, pentru adaptarea capacităţii de transport la traficul de pasageri estimat cu prilejul minivacanţei de 1 Mai şi a Sfintelor Sărbători de Paşte, în programul de circulaţie a trenurilor se vor efectua modificări.

Pentru preluarea traficului de călători de pe cele mai utilizate rute, 19 trenuri InterRegio vor circula suplimentar și mai multe trenuri InterRegio vor fi suplimentate cu vagoane. Totodată, în unele zile libere din perioada 1-6 mai, când traficul de călători este diminuat, vor fi anulate unele trenuri de rang superior – InterCity şi InterRegio, precum şi unele trenuri Regio, acestea din urmă fiind comunicate la nivel local.

Programul de lucru cu publicul al agenţiilor de voiaj CFR:

– în zilele de 1, 2, 4, 5, 6 mai, toate agenţiile de voiaj CFR vor fi închise.

– în ziua de 3 mai, vor fi deschise următoarele agenţii, între orele 10.00-17.30: Bucureşti, Craiova, Târgu Jiu, Piteşti, Timişoara, Arad, Sibiu, Iaşi, Botoşani, Vaslui, Piatra Neamţ, Suceava, Bacău.

SUPLIMENTĂRI DE TRENURI în perioada 29 aprilie – 6 mai:

•    IR 12080 Mangalia– Constanţa – Bucureşti Nord

•    IR 12081 Bucureşti Nord  – Constanţa  – Mangalia

•    IR 12082 Mangalia  – Constanţa  – Bucureşti Nord

•    IR 12083 Bucureşti Nord – Constanţa – Mangalia

** în perioada 28/29 aprilie – 5/6 mai:

•    IR 1821/-2 Bucureşti Nord – Arad, în perioada 28/29 aprilie – 5/6 mai, circulă suplimentar pe distanţa Mangalia – Constanţa – Bucureşti Nord

** în perioada 29/30 aprilie – 6/7 mai:

•    IR 1822/-2 Arad – Bucureşti Nord, în perioada 29/30 aprilie – 6/7 mai, circulă suplimentar pe distanţa Bucureşti Nord – Constanţa – Mangalia

** în zilele de 29 aprilie şi 1 mai:

•    R 13782 Feteşti – Bucureşti Nord

** în zilele de 30 aprilie şi 1 mai:

•    R 13031 Bucureşti Nord  – Constanţa – Mangalia

** în data de 30 aprilie:

•    R 13032 Mangalia  – Constanţa  – Bucureşti Nord

** în data de 6 mai:

•    R 13786 Mangalia – Constanţa – Bucureşti Nord

** în zilele de 6 şi 7 mai:

•    R 13781 Bucureşti Nord – Feteşti

** în zilele de 1 şi 6 mai

•    R 9473 Piteşti – Slatina

•    R 9474 Slatina – Piteşti

** în zilele de 1 şi 6 mai:

•    IR 1736 Cluj Napoca – Teiuş – Sibiu – Râmnicu Vâlcea

•    IR 1737 Râmnicu Vâlcea – Sibiu –Teiuş – Cluj Napoca

** în data de 6 mai:

•    IR 1573 Bucureşti Nord  – Ploieşti Sud – Galaţi

•    IR 1574 Galaţi – Ploieşti Sud – Bucureşti Nord

•    IR 1866/-1 Galaţi – Tecuci – Iaşi

** în data de 7 mai: •    IR 1863/-2 Iaşi – Tecuci – Galaţi

ANULĂRI DE TRENURI

Trenuri anulate parţial:

–  în data de 4/5 mai, trenul IC 531 Bucureşti Nord – Teiuş – Cluj Napoca – Oradea, se anulează pe distanţa Cluj Napoca – Oradea şi circulă pe distanţa Bucureşti Nord – Teiuş – Cluj Napoca

–    în data de 05 mai, trenul IC 532 Oradea – Cluj Napoca – Teiuş – Bucureşti Nord, se anulează pe distanţa Oradea – Cluj Napoca şi circulă Cluj Napoca – Teiuş – Bucureşti Nord

–   în data de 04 mai, trenul IR 1899 Bucureşti Nord – Titu – Craiova, se anulează pe distanţa Titu – Craiova şi circulă normal Bucureşti Nord – Titu

–    în data de 06 mai, trenul IR 1520 Râmnicu Vâlcea – Caracal – Bucureşti Nord, se anulează pe distanţa Caracal – Bucureşti Nord şi circulă normal pe distanţa Râmnicu Vâlcea – Caracal. Trenuri anulate pe întreaga rută:

–    în data de 26 aprilie trenul IR 12863-2/12863 Iaşi – Galaţi

–    în zilele de 1, 2 şi 6 mai, trenurile IC 572 şi IC 573 Galaţi – Bucureşti Nord şi retur

–   în zilele de 1, 2 şi 6 mai, trenurile IC 553 Bucureşti Nord – Mărăreşeşti – Suceava şi IC 563 (ramura de la trenul 553) Mărăşeşti – Iaşi

–    în zilele de 1, 2 şi 6 mai, trenurile IR 10552 Suceava – Mărăreşeşti – Bucureşti Nord şi IR 10562 (ramura pentru tren 10552) Iaşi – Mărăşeşti.

–   în zilele de 1, 2 şi 3 mai, trenurile IR 554 Suceava – Mărăreşeşti – Bucureşti Nord şi IR 564 (ramura pentru trenul 554) Iaşi – Mărăşeşti.

–    în zilele de 1, 2 şi 3 mai, trenurile IR 10551 Bucureşti Nord – Mărăreşeşti – Suceava şi IR 10561 (ramura de la trenul 551) Mărăşeşti – Iaşi.

–    în zilele 1, 2 şi 3 mai, trenul IC 593 Bucureşti Nord – Timişoara Nord.

–    în zilele de 1, 2 şi 5 mai, trenul IR 1553 Bucureşti Nord – Ploieşti Sud.

–    în zilele de 2, 3 şi 6 mai, trenul IR 1552 Ploieşti Sud – Bucureşti Nord.

–    în zilele de 1, 2, 3 şi 5 mai, trenul IR 1551 Bucureşti Nord – Buzău.

–   în zilele de 2, 3, 4 şi 6 mai, trenul IR 1550 Buzău – Bucureşti Nord.

–   în zilele de 1, 2, 3 si 5 mai, trenul IR 1657 Bucureşti Nord – Bicaz.

–   în zilele de 2, 3, 4 şi 6 mai, trenul IR 1658 Bicaz – Bucureşti Nord.

–   în zilele de 1, 2, 3 şi 5 mai, trenurile IR 1785 şi IR 1792 Bucureşti Nord – Titu – Piteşti şi retur. La data de 04 mai, trenul IR 1792, se anulează pe distanţa Titu – Bucureşti Nord.

–    în zilele de 4 şi 5 mai, trenurile IR 1881 (ramura de la trenul 1891) şi IR 1884 (ramura pentru trenul 1891) Titu – Pietroşiţa şi retur.

–    în zilele de 1, 2, 3, 4 şi 5 mai, trenurile IR 1885 (ramura de la trenul 1895) şi IR 1888 (ramura pentru trenul 1792) Titu – Pietroşiţa şi retur.

–    în zilele de 1, 2 şi 3 mai, trenurile IR 1594 şi IR 1595 Craiova – BucureştiNord şi retur.

–   în zilele de 4 şi 5 mai, trenurile IR 1596 şi IR 1597 Craiova – Bucureşti Nord şi retur.

–    în zilele de 2, 3, 4 şi 5 mai, trenurile IR 1592 şi IR 1593 Roşiori Nord – Bucureşti Nord şi retur.

–    la data de 5 mai, trenul IR 1599 (ramura de la tren 1591) FilIaşi – Târgu Jiu.

–    la data de 5 mai, trenul IR 1722 (ramura pentru tren 1520) Sibiu – Râmnicu Vâlcea.

–    la data de 5 mai, trenurile IR 1827 (ramura de la tren 1520) şi IR 1828 Caracal – Petroşani şi retur.

–    la data de 5 mai, trenul IR 1723 Caracal – Sibiu.

–   la data de 5 mai, trenul IR 1520 Râmnicu Vâlcea – Bucureşti Nord.

–    în zilele de 4 şi 5 mai, trenul IR 1523 Bucureşti Nord – Râmnicu Vâlcea.

–    în zilele de 1, 2, 3, 4 şi 5 mai, trenul IR 1525 Bucureşti Nord – Râmnicu Vâlcea.

–    în zilele de 1 şi 5 mai, trenurile IR 1826 şi IR 1825 Târgu Jiu – Bucureşti Nord şi retur.

–   în ziua de 5 mai, trenurile IR  1787 şi IR 1788 Bucureşti Nord – Piteşti şi retur.

–    în ziua de 5 mai, trenurile IR 1893 şi IR 1898 Bucureşti Nord – Craiova şi retur.

–    în zilele de 1, 2 şi 5 mai, trenul IR 1793 Bucureşti Nord – Piteşti.

–    în zilele de 1, 2, 3 şi 5 mai, trenul IR 1789 Bucureşti Nord – Piteşti.

–    în zilele de 2, 3, 4 şi 6 mai, trenul IR 1780 Piteşti – Bucureşti Nord.

–    la data de 5 mai, trenurile IR 1891, IR 1890 şi IR 1894 Bucureşti Nord – Craiova şi retur.

–   în zilele de 1, 4, 5 şi 6 mai, trenurile 1698/-1 şi 1699/-2 Reşiţa Nord – Timişoara Nord şi retur.

–    în zilele de 4 şi 5 mai, trenul IR 1743 Timişoara Nord – Baia Mare.

–    în zilele de 5 şi 6 mai, trenul IR 1744 Baia Mare – Timişoara Nord.

–   în zilele de 1, 2, 3, 4, 5 şi 6 mai, trenurile IR 1811/-2 şi IR 1812/-1 Sibiu – Timişoara Nord şi retur.

–   în zilele de 1, 2, 3, 4, 5 şi 6 mai, trenurile IR 1813 şi IR 1814 Sibiu – Vinţu de Jos şi retur.

–   în zilele de 1/2, 2/3, 3/4, 4/5 şi 5/6 mai, trenul IR 1819/-2 Târgu Mureş – Timişoara Nord.

–    în zilele de 1, 2, 3, 4 şi 5 mai, trenul IR 1820/-1 Timişoara Nord – Târgu Mureş.

–    la data de 5 mai, trenul IR 1836/-1 Cluj Napoca – Deva.

–    la data de 6 mai, trenul IR 1835/-2 Deva – Cluj Napoca.

–   în zilele de  2/3, 3/4 şi 5/6 mai, trenurile IR 12843/-2 şi IR 12844/-1 Timişoara Nord – Beclean pe Someş şi retur.

–    în zilele de  4 şi 5 mai, trenurile IR 1736 şi IR 1737 Cluj Napoca – Râmnicu Vâlcea şi retur

–    în zilele de  1 şi 5 mai, trenurile IR 1720/-1 şi IR 1721/-2 Sibiu – Craiova şi retur.

–    la data de 6 mai, trenul IR 1863/-2 Iaşi – Galaţi.

–    la data de 5 mai, trenul IR 1866/-1 Galaţi – Iaşi.

–    în zilele de 4 şi 5 mai, trenurile IR 1865/-2 şi IR 1864/-1 Iaşi – Galaţi şi retur.

–    în zilele de 3 şi 5 mai, trenurile IR 1573 şi IR 1574 Bucureşti Nord – Galaţi şi retur.

–    la data de 4/5 mai, trenurile IR 1741 şi IR 1742 Bucureşti Nord – Satu Mare şi retur.

–    la data de 4/5 mai, trenurile IR 1695 şi IR 1696 Bucureşti Nord – Timişoara Nord şi retur.

–    la data de 4/5 mai, trenurile IR 1755 şi IR 1754 Bucureşti Nord – Suceava şi retur.

–    la data de 4/5 mai, trenurile 1837/-2 si IR 1838/-1 Iaşi – Timişoara  Nord şi retur.

–    la data de 4/5 mai, trenurile IR IR 12765/-2 şi 12766/-1 Iaşi – Timişoara  Nord şi retur.

–   la data de 4/5 mai, trenurile IR 1862/-1 Iaşi – Mărăşeşti – Constanţa şi IR 1856 (ramura pentru trenul 1862/-1) Suceava Nord –  Mărăşeşti.

–    la data de 4 mai, trenurile IR 1861/-2 Constanţa – Mărăşeşti – Iaşi şi IR 1857 (ramura de la trenul 1861/-2) Mărăşeşti – Suceava Nord.

CFR reaminteşte ofertele de care pasagerii pot beneficia şi în perioada aceasta şi prin care se acordă reduceri la transport:

– „Minigrup 2 – 5” (de 2 – 5 persoane) este valabilă în toate zilele săptămânii, mai puţin în zilele de vineri, duminică şi în ziua cumpărării biletului, cu reduceri între 10% şi 25%.

–    Biletul de weekend, cu reduceri de între 15% şi 35%, în funcţie de numărul weekendurilor alese dintr-o lună (2, 3 sau 4).

–   „Cartea VSD” (vineri, sâmbătă, duminică) valabilă în weekend, cu reduceri între 25% şi 60%.

–    „Călătoria dus-întors” cu o reducere de 10%.

–    reduceri de weekend (în zilele de vineri până duminică inclusiv) între 31% şi 56% la trenurile IR care circulă pe Valea Prahovei, pe rute între Sinaia – Braşov şi retur.

–    cardul “TrenPlus” cu reduceri de 25%.

–    reducere 5% la cumpărarea online a biletelor, indiferent de  tipul  de card utilizat. Distribuţia biletelor se realizează prin următoarele canale:

–   online de pe site-ul www.cfrcalatori.ro

–    staţiile şi agenţiile de voiaj CFR

–    distribuitori autorizaţi (agenţii de turism)

–    automatele de vânzare din staţiile CFR

Sursa: adevărul.ro



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

WWF România și alte 17 organizații solicită Guvernului repararea erorilor din Codul Silvic. Care sunt soluțiile propuse

Publicat

WWF România, alături de 17 organizaţii de mediu şi asociaţii din sectorul forestier solicită autorităţilor, prin intermediul unei scrisori deschise, să emită o Ordonanţă de Urgenţă care să corecteze prevederile Codului Silvic şi să pornească o reformă reală a întregului sector.

În viziunea semnatarilor scrisorii, modificările recente aduse Codului Silvic păstrează, în esenţă, acelaşi sistem care tolerează şi protejează „furtul cu acte în regulă”, iar practicile astfel legiferate reprezintă un nou faliment al reformei sectorului forestier şi nu eficientizează sistemul de combatere a exploatărilor ilegale.

„Marcarea arborilor şi estimarea cantitativă/calitativă a produselor lemnoase înainte de a fi recoltate rămân în continuare principalele repere ale sistemului de control. Este astfel legiferată o zonă <gri>, care s-a dovedit a fi imposibil de controlat. Este practic refuzată orientarea către un control eficient a primei introduceri pe piaţă a lemnului – verificarea transporturilor ce pleacă de la locul de recoltare.

Este instituit un prag aberant de 10 mc pentru a sancţiona ca infracţiune silvică transportul materialelor lemnoase care nu este însoţit de documente specifice de transport din care să rezulte cu certitudine legalitatea provenienţei acestora. Datele statistice demonstrează că cel mai frecvent mod de operare referitor la recoltarea ilegală a lemnului este în prezent fraudarea documentelor specifice în ceea ce priveşte volumele de lemn transportate. Iată de ce acest risc specific trebuie adresat prioritar prin instituirea unui sistem de sancţiuni proporţionale şi disuasive, consideră reprezentanţii WWF România.

De asemenea, activiştii de mediu sunt de părere că, deşi este incriminată ca infracţiune silvică orice tăiere fără drept, nu este stabilit un prag rezonabil şi nu este definită fără echivoc „tăierea fără drept”.

„Lipsite de claritate, aceste prevederi vor fi inaplicabile sau riscă să genereze abuzuri care vor îngreuna activitatea instanţelor de judecată. Întocmirea amenajamentelor silvice pentru pădurile sub 100 hectare devine practic voluntară şi se renunţă la susţinerea asigurării pazei pădurilor aflate în proprietate privată pentru suprafeţele sub 30 ha pentru care nu este clară forma de proprietate, riscând redeschiderea principalei surse a tăierilor ilegale în România. Responsabilitatea valorificării superioare a lemnului din pădurile aflate în proprietate publică este transferată sub forma unei <dorinţe> proiectate pentru viitor într-un mod necredibil. Dezvoltarea infrastructurii forestiere (aspect esenţial pentru obţinerea acestui deziderat) nu este susţinută legal şi nici nu sunt precizate responsabilităţi clare pentru proprietarii şi administratorii de păduri”, susţine sursa citată.

Printre soluţiile pe care organizaţiile nonguvernamentale de mediu le consideră ca fiind cu prioritate introduse în Codul Silvic se află:

  • legiferarea ca recoltare ilegală a fraudării declaraţiei cantităţilor de lemn transportate şi sancţionarea acesteia ca infracţiune silvică;
  • definirea clară a tăierii fără drept şi instituirea unui prag rezonabil referitor la valoarea prejudiciului produs;
  • asigurarea integrală, de la bugetul de stat, a costurilor necesare preluării în pază de către ocoalele silvice nominalizate a suprafeţelor private de pădure de maximum 30 ha, inclusiv în situaţiile în care nu este clarificată forma de proprietate;
  • asigurarea integrală, de la bugetul de stat, a costurilor necesare întocmirii amenajamentelor silvice la nivel de bazinet pentru toate pădurile de pe proprietăţile cu suprafeţe mai mici de 100 ha, prin includerea lor în unităţi de producţie/protecţie constituite în teritoriul aceleiaşi Unităţi Administrativ Teritoriale (UAT).

„Guvernul României a comunicat că intenționează să soluționeze procedura de infringement deschisă de Comisia Europeană împotriva țării noastre prin modernizarea SUMAL și prin introducerea de sancțiuni mai stricte și disuasive. Însă modificările aduse Codului Silvic zădărnicesc eforturile de pază a pădurilor și anulează eficiența SUMAL, care se transformă mai degrabă într-un sistem de urmărire a documentelor şi a mijloacelor de transport.

Prin urmare, solicităm Guvernului corectarea Codului Silvic în regim de urgență prin asumarea acestor opţiuni strategice care să ţină cont de contextul și de oportunitățile oferite de Comisia Europeană”, se mai precizează într-un comunicat al WWF România.

Reamintim faptul că preşedintele Klaus Iohannis a promulgat, în data de 7 septembrie, modificările legislative aduse Codului Silvic.

Proiectul de lege are ca obiect de reglementare modificarea şi completarea Legii nr.46/2008. Schimbările preconizate vizează instituirea posibilităţii amenajării, în fondul forestier naţional, de poteci şi trasee pentru mers, alergare şi biciclete şi procedura de aprobare a realizării acestora, instituirea unui nou principiu „valorificarea ca lemn fasonat”, reglementarea posibilităţii ca, prin metodologie, aprobată prin ordin al conducătorului autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, să se poată stabili, pe zone pilot, constituite la nivel de ocol silvic, modalităţi experimentale de recoltare a arborilor, fără utilizarea dispozitivelor speciale de marcat.

Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor şi co-iniţiator al legii, Costel Alexe, a spus, după adoptarea de către Parlament a amendamentelor la Codul Silvic, că principalele prevederi sunt: furtul de arbori va intra direct sub incidenţă penală, indiferent de prejudiciu; camioanele sau TIR-urile cu care sunt transportaţi arborii tăiaţi ilegal vor putea fi confiscate; tăierile la ras vor fi interzise în rezervaţiile naturale; avizul de transport va deveni obligatoriu şi pentru: rumeguş, biomasă, coaja arborilor şi orice rest de lemn; lemnul va fi comercializat ca lemn fasonat; sumele destinate pazei suprafeţelor de pădure sub 30 de hectare vor creşte cu peste 30%; evaluarea de mediu pentru amenajamentele silvice care se suprapun cu ariile naturale protejate va deveni obligatorie; accesul la terenurile agricole va fi permis proprietarilor şi din drumurile forestiere; accesul cetăţenilor în pădure va fi permis pentru recreere, inclusiv cu bicicleta.

Proiectul de lege a fost iniţiat, de Costel Alexe şi alţi cinci parlamentari de la PSD, ALDE, PNL şi USR.

sursa: agerpres.ro, wwf.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

INCENDIU pe Autostrada A1 Orăștie-Sibiu: Un autocamion care transporta schelete metalice a luat foc, în apropiere de Sebeș

Publicat

pompieri-isu-incendiu-noaptea_7

Un incendiu a izbucnit joi seara, în jurul orei 21:20, la compartimentul motor al unui autocamion, pe Autostrada A1 Orăștie – Sibiu, în apropiere de Sebeș.

Potrivit ISU Alba, Garda de Intervenție Sebes intervine pentru localizarea si lichidarea unui incendiu izbucnit la un autocamion pe A1, km 304-305.

Incendiul se manifestă la compartimentul motor, arde mocnit cu degajare mare de fum.

Autocamionul transporta schelete metalice de mobilier. În urma incendiului nu au fost înregistrate victime.

Pompierii intervin cu două autospeciale de stingere cu apă și spumă și o ambulanță SMURD B2.

Revenim cu detalii. 

foto: arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Elevii vor avea posibilitatea de a studia teatrul ca disciplină opțională la școală. Cum se vor numi materiile

Publicat

Elevii vor putea studia teatrul, ca disciplină opțională, în anul școlar 2021-2022, după ce ministrul Educației și Cercetării, Monica Anisie, a semnat ordinele privind aprobarea a trei discipline opţionale şi a programelor aferente acestora.

Astfel, începând din acest an școlar, elevii pot opta pentru a studia, în anul școlar 2021 – 2022, următoarele cursuri din curriculum la decizia școlii: „Eu și scena” (clasele a III-a și a IV-a), „Teatrul și noi” (clasele a VI-a și a VII-a) și „Laboratorul de teatru” (clasele a X-a și a XI-a).

„Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică a propus, în acest an școlar, Ministerului Educației și Cercetării, introducerea în curriculumul la decizia școlii a unei discipline din domeniul artei teatrale. Ca profesor de Limba și literatura română și ministru, consider că acesta este un moment important pentru educație, moment care răspunde recomandărilor Consiliului Uniunii Europene privind competențele-cheie pentru învățarea pe tot parcursul vieții, în care sunt incluse și competențele artistice, dar și Declarației de la Frankfurt privind Educația prin Arte. De asemenea, decizia are la bază și recomandările UNESCO incluse în Agenda de la Seul, în care se precizează că folosirea artelor în educație poate să sporească abilitățile creative și inovative ale societății, să genereze recunoașterea și dezvoltarea bunăstării sociale și culturale, să promoveze și să încurajeze responsabilitatea socială”, a declarat Monica Cristina Anisie, ministrul educației și cercetării, la ceremonia de deschidere a anului universitar.

Potrivit Ministerului Educației, cu ajutorul acestor opționale, elevii își vor dezvolta creativitatea, competențele de comunicare, dar vor dobândi și competențe socio-emoționale și un comportament prosocial.

foto: arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Taxele pentru eliberarea permiselor de conducere și certificatelor de înmatriculare NU se mai pot achita numerar la ghișeu

Publicat

permis

Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) a anunţat că, începând de astăzi, 1 octombrie, taxele pentru eliberarea certificatelor de înmatriculare, autorizațiilor de circulație provizorie și a permiselor de conducere nu se mai pot plăti, în numerar, direct la ghișeele serviciilor de permise și înmatriculări auto.

Astfel, începând cu data de 1 octombrie 2020, plățile aferente operațiunilor de înmatriculare și permise vor putea fi achitate, astfel:

Tarifele reprezentând contravaloarea:

  • certificatelor de înmatriculare,
  • autorizațiilor de circulație provizorie,
  • permiselor de conducere ,

se vor încasa exclusiv în CONT BCR : RO94RNCB0082000367331018, beneficiar: Regia Autonomă – Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat, utilizând mijloacele de plată:

  • virament,
  • mijloace de plată online,
  • Sistemul național electronic de plată online (S.N.E.P) – ghișeul.ro
  • POS-uri instalate de către RA-APPS la sediile serviciilor publice emitente – în curs de operaționalizare.
  • mandat poștal,
  • alte mijloace de plată, prevăzute de lege.

Contravaloarea documentelor sus-menționate nu se mai poate achita la ghișeu.

Tarifele aferente confecționării plăcilor cu numere de înmatriculare permanentă, de probă, temporare și provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferential sau păstrării combinației numărului de înmatriculare se vor achita în conturile trezoreriei, prin:

  • virament;
  • mandat poștal,
  • numerar la ghișeele serviciilor publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor din cadrul instituțiilor prefectului sau la casieriile unităților Trezoreriei Statului , în condițiile legii.

Documentele de plată emise anterior își păstrează valabilitatea.

Reamintim faptul că OUG nr. 152/2020 a extins categoriile de servicii publice a căror plată poate fi realizată prin platforma ghiseul.ro – pașaport, permis de conducere, certificat de înmatriculare și autorizația de circulație provizorie.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate