Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

MIERCURI: Şedinţă la CL Aiud. Consilier nou de la UDMR, teren pentru DRDP Cluj şi taxe de păşunat pe 2015. Ordinea de zi


Publicat

primaria aiudConsilierii locali din Aiud se reunesc miercuri, 28 ianuarie, de la ora 14.00, în şedinţă ordinară, cu 29 de proiecte pe ordinea de zi. Sunt prezentate pentru aprobare propuneri pentru schimbarea componenţei CL, în urma demisiei unui consilier, prelungirea dării în administrare a unui teren către DRDP Cluj (CNADNR), pentru sediu, aprobarea taxei de pășunat pe anul 2015.

Proiect al ordinii de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind încetarea de drept a mandatului de consilier local al d-nei Szocs Ildico şi vacantarea locului ocupat de aceasta în cadrul Consiliului Local al municipiului Aiud (consilierul demisionează din motive personale)
  2. Proiect de hotărâre privind validarea mandatului de consilier local al d-lui Csiki Iuliu Stefan, supleant pe lista de candidaţi a Uniunii Democrate Maghiare din România la alegerile locale din 10.06.2012 (consilierul va fi membru în cadrul Comisiei de activităţi ştiinţifice, învăţământ, cultură, culte, sport, respectiv relaţii externe)
  3. Proiect de hotărâre privind atribuirea în proprietate a unor terenuri, conform art. 36 din Legea nr. 18/1991, republicată, privind fondul funciar, cu modificările și completările ulterioare
  4. Proiect de hotărâre privind transmiterea în administrare a terenului aferent cantonului Gârbova către CNADNR SA – DRDP Cluj (spaţiu de 679 mp, pe 5 ani; se cere prelungirea dării în administrare pentru spaţiu de funcţionare, depozitare utilaje, instalaţii deszăpezire)
  5. Proiect de hotărâre privind însuşirea Raportului de evaluare, înscrierea în regim de carte funciară şi vânzarea prin negocierea directă a imobilului teren, înscris în CF 89434, nr. top. 578/3/2 Aiud II, Municipiul Aiud – Localitatea Aiudul de Sus, str. Gorunului nr. 37A, către proprietarul construcţiei edificate.
  6. Proiect de hotărâre privind însuşirea Raportului de evaluare şi vânzarea prin negocierea directă a prețului cu titularii contractului de concesiune și ai contractului de închiriere a imobilului teren situat administrativ în Aiud, str. Mircea Vulcănescu, nr. 3.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal „Construire locuinţă”, Sîncrai, str. Andrei Muresanu, nr. 1B – beneficiar Bardi Arthur.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei “Plan urbanistic de detaliu – construire spaţiu comercial şi mansardare clădire existentă” Aiud, Str. Băilor, nr.2.
  9. Proiect de hotărâre privind retragerea autorizaţiilor taxi de la SC Lexus Ro SRL, aprobate prin HCL nr.34/2009.

10.Proiect de hotărâre privind aprobarea taxei de pășunat pe anul 2015.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului pentru activitatea de prestări silvice pe anul 2014, anexă la contractul de prestări servicii silvice nr.5/2010.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici cuprinşi în Bugetul de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2015, anexă la contractul de prestări servicii silvice nr.5/2010.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației – Amenajament Pastoral pentru parcelele aflate în proprietatea publică/privată a municipiului Aiud
  4. Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al Serviciului Public de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.

15.Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al Serviciului Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud.

  1. Raport privind restituirea sumei de 668,97 lei, reprezentând contravaloarea îmbunătăţirilor aduse prin racordarea la reţeaua electrică, a apartamentului nr. 3, din imobilul situat în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 18, jud. Alba, de către domnul Mate Carol
  2. Raportul anual privind aplicarea Legii nr.544/2001 şi a Legii nr.52/2003.
  3. Raportul Cadrului Tehnic PSI privind activitatea desfăşurată în anul 2014.
  4. Raport privind soluţionarea petiţiilor pe semestrul II al anului 2014.
  5. Raportul Comisiei de licitaţii pentru vânzarea bunurilor imobile din domeniul privat al municipiului pe anul 2014.
  6. Raportul Comisiei de licitaţii pentru concesionarea şi închirierea bunurilor din patrimoniul municipiului Aiud pe anul 2014.
  7. Raportul Comisiei pentru achiziţiile publice organizate şi derulate în condiţiile OUG nr.34/2006 pe anul 2014.
  8. Raportul Comisiei pentru eficienţă energetică a municipiului Aiud pe anul 2014.
  9. Raportul de activitate al Poliţiei Locale Aiud pentru anul 2014.
  10. Raportul Comisiei mixte de repartizare a locuinţelor pe anul 2014.
  11. Raport privind activitatea asistenţilor personali pe semestrul II al anului 2014.
  12. Raport privind activitatea medicilor şcolari din cadrul Dispensarului Şcolar pe anul 2014.
  13. Raport privind serviciile şi activităţile de asistenţă medicală comunitară derulate în semestrul II al anului 2014.
  14. Raport de activitate al CIMAS Aiud pe anul 2014.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. dragos victor

    joi, 12.02.2015 at 13:55

    Intrebare,1 pana cand faimosul primar din Aiud permite evaziunea fiscala f acuta de tarabistii din zona pietii?
    Poate are interes in mentinere?
    2 Cand va fi sesizata Politia. Procuratura despre modul de disparitia enigmatica a plopilor din Aiud?Se aude d-le RUSU?Apropo de Rusu lemnele ptr foc sustras in toamna trecvuta va ajung pe iarna asta?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Tinerii care provin din medii defavorizate pot face gratuit școala de șoferi pentru obținerea permisului de conducere

Publicat

scoala soferi

Tinerii din medii defavorizate, cu vârsta între 17 şi 25 de ani, pot face gratuit şcoala de şoferi pentru obţinerea unui permis de conducere de categorie B, C sau D, în cadrul unui program finanţat de Fundaţia pentru Comunitate, ce include decontarea tuturor cheltuielilor aferente dobândirii unui permis de conducere.

„Prin intermediul acestui program sunt acoperite costurile necesare pentru obţinerea permisului de conducere pentru tineri din medii defavorizate, pentru care permisul de conducere este o condiţie sau poate fi un avantaj în obţinerea unui loc de muncă sau în menţinerea şi extinderea atribuţiilor de serviciu existente. Persoanele eligibile pentru finanţare sunt tinerii din medii defavorizate, cu vârsta între 17 şi 25 de ani care doresc să obţină permis de conducere de categorie B, C sau D, inclusiv pentru tractoare agricole sau forestiere, troleibuze şi tramvaie. Solicitările de finanţare pot fi transmise online sau prin poştă până la data de 23 ianuarie 2021”, se arată într-un comunicat de presă dat publicităţii miercuri, de Fundaţia pentru Comunitate.

Pe lângă formularul de înscriere completat sunt necesare cinci documente obligatorii: scrisoare de motivare personală; anchetă socială; în cazul minorilor o declaraţie din partea părintelui sau a reprezentantului legal; în cazul celor peste 18 ani o declaraţie de susţinere din partea unui mentor; ofertă de preţ de la şcoala de şoferi; document despre nivelul studiilor absolvite.

Pentru a-şi spori şansele de a face gratuit şcoala de şoferi, cei interesaţi pot trimite, opţional, o adeverinţă din partea unui angajator din care să reiasă că permisul de conducere este important în obţinerea unui loc de muncă, respectiv o recomandare din partea unui ONG sau a unei instituţii de stat.

„Mesajul nostru este foarte simplu: plătim şcoala de şoferi. Prin acest program plătim costurile şcolii de şoferi, cuprinse între 1.300 şi 2.300 de lei, sau pentru anumite categorii chiar 3.000 de lei, dar şi alte cheltuieli precum examenul medical. Este un program foarte popular şi în fiecare an avem de trei-patru ori mai multe solicitări decât finanţările pe care le acordăm. Pentru acordarea finanţării avem în vedere situaţia materială a solicitantului, dar şi modul în care acesta reuşeşte să ne convingă că are nevoie de permis de conducere pentru un loc de muncă”, a declarat, pentru AGERPRES, Andras Imre, directorul executiv al Fundaţiei Pentru Comunitate.

Detalii şi formularul de înscriere se găsesc pe https://pentrucomunitate.ro/ro/permis.

În decursul celor cinci ani de la începutul acestui program, 83 de tineri au finalizat cu succes cursurile şi examenul, iar alţi 68 de beneficiari continuă studiile sau sunt programaţi pentru examen.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Stadionul din cartierul Micești va fi demolat de Primăria Alba Iulia pentru construirea unei baze sportive finanțată de CNI

Publicat

Primăria Alba Iulia va demola stadionul din cartierul Micești, iar în locul acestuia urmează să fie construită o bază sportivă modernă în valoare de peste 5,6 milioane de lei. Proiectul derulat de Compania Națională de Investiții va include un teren de fotbal cu gazon sintetic, un teren multifuncțional, o tribună cu o capacitate de 500 de locuri și o clădire pentru vestiare. De asemenea, noua bază sportivă va beneficia de o instalație de iluminat nocturn.

Consilierii locali din Alba Iulia vor avea de aprobat în ședința de vineri, 29 ianuarie, trecerea din domeniul public în domeniul privat al municipiului Alba Iulia, scoaterea din uz și casarea mijloacelor fixe  – clădire vestiar, teren fotbal cu gazon și împrejmuire, situate în cartierul Micești, strada Stadionului nr. 9, în vederea realizării investiției „Construire bază sportivă – tip 1”

Reamintim faptul că în iunie 2020, consilierii locali au aprobat Planul Urbanistic de Detaliu „Construire bază sportivă – tip 1”, în locul stadionului din cartierul Micești. În luna august 2020 a fost aprobată predarea către Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației prin Compania Națională de Investiții (CNI) a amplasamentului și asigurarea condițiilor în vederea executării lucrărilor.

Pentru începerea execuției propriu – zise, conform legislației în vigoare, Primăria Alba Iulia se obligă să demoleze corpul de construcție – stadion (clădire vestiar și teren fotbal cu gazon și împrejmuire). Astfel, se propune trecerea bunurilor din domeniul public în domeniul privat al municipiului, scoaterea din uz și casarea lor în vederea realizării investiției.

Citește și Două noi baze sportive, cu nocturnă, la Colegiul HCC din Alba Iulia și în cartierul Micești. Licitațiile, lansate în SEAP

În prezent licitația lansată de Compania Națională de Investiții pentru proiectarea, execuția lucrărilor și asistența tehnică din partea proiectantului pentru realizarea bazei sportive se află în desfășurare – în faza de evaluare financiară. La licitație s-au înscris cinci firme/asocieri de firme, astfel: Compact Construct SRL, Constructus SRL, asocierea Home Trading (leader) – MTA Structural Engineers SRL, asocierea Tobimar Construct SRL (leader) – Arhi Beast SRL și asocierea TPS Engineering & Asociatii (leader) – Constructim SA – Concrete & Design Solutions SRL – Adru Solutions SRL.

Valoarea totală este estimată la 5.616.403,81 de lei, fără TVA.

Bază sportivă construită în cartierul Micești va include un teren de fotbal cu gazon sintetic, un teren multifuncțional, o tribună cu o capacitate de 500 de locuri și o clădire pentru vestiare. De asemenea, aceasta va beneficia de o instalație de iluminat nocturn.

Baza sportivă va cuprinde:

  • Teren pentru fotbal,
  • Teren multifuncțional pentru handbal, baschet, volei și tenis,
  • Clădire pentru vestiare,
  • Cabină de poartă,
  • Parcare,
  • Alei pietonale,
  • Spații verzi.

Teren pentru fotbal

Terenul pentru fotbal are dimensiunile suprafeței utile de evolutie 75,5 x 117 m și cele ale suprafeței utile de joc 68 x 105 m. Zona de protecție perimetrală are lățimea de 3 m pe laturile lungi și 6 m pe laturile scurte.

Marcajele terenului sunt conforme cu cerințele Regulamentului de organizare a activităţii fotbalistice din 2018 al Federației Române de Fotbal. Terenul poate fi marcat și pentru 2 terenuri de mini-fotbal, suprafețele vor fi 40 x 60 m.

Suprafața de joc va fi dintr-un covor de gazon artificial, pe straturi de balast și piatră compactate. Suprafața de joc va avea pante de 0,5% către laturile lungi; drenarea apelor pluviale va fi asigurată prin stratul suport.

Pe una din laturile lungi se vor amplasa 2 bănci de câte 14 scaune pentru rezerve și antrenori. Pe latura lungă opusă se vor amplasa gradene pentru 500 de spectatori. Adiacent gradenelor vor exista locuri pentru 20 de persoane cu dizabilități locomotorii.

Tabela de marcaj și cel putin 5 catarge pentru drapele se vor amplasa pe latura scurtă opusă clădirii pentru vestiare. Va exista o instalație pentru iluminat nocturn.

Suprafața de joc va fi delimitată cu o împrejmuire din stâlpi metalici și plasă bordurată cu înălțimea de 1,50 m pe laturile lungi și cu un gard de protecție din stâlpi metalici și plasă textilă cu înălțimea de 6,00 m pe laturile scurte.

Accesul sportivilor se va face printr-o poartă metalică dinspre clădirea pentru vestiare; accesul spectatorilor se va face printr-o poartă metalică dinspre parcare.

Dotări și echipamente exterioare:

  • Gradene tribune pentru 500 de spectatori
  • Porți de fotbal
  • Tabelă de marcaj
  • Catarge pentru drapele
  • Bănci pentru rezerve
  • Protecție căptușeală de burete la stâlpii nocturnei
  • Plasă de compartimentare a terenului cu gazon în două terenuri mici de antrenament de fotbal
  • Targă medicală

Terenul multifuncțional

Terenul multifuncțional are dimensiunile suprafeței utile de evoluție 25 x 44 m și cele ale suprafeței utile de joc 40 x 20 m. Zona de protecție perimetrală are lățimea de 2 m.

Marcajele terenului sunt conforme cu cerințele Regulamentelor de funcționare ale Federațiilor Române de handbal, baschet, volei și tenis.

Suprafața de joc va fi dintr-un covor de tartan, pe un planșeu din beton armat și balast compactat.

Pe una din laturile lungi se vor amplasa 2 bănci de câte 10 scaune pentru rezerve și antrenori. Va exista o instalație pentru iluminat nocturn.

Suprafata de joc va fi delimitată cu o împrejmuire din stâlpi metalici și plasă bordurată cu înălțimea de 1,50 m pe laturile lungi și cu un gard de protecție din stâlpi metalici și plasă textilă cu înălțimea de 6 m pe laturile scurte.

Accesul sportivilor se va face printr-o poartă metalică dinspre clădirea pentru vestiare.

Dotări și echipamente exterioare:

  • Bănci pentru rezerve
  • Fileu de tenis cu stâlpi mobili
  • Fileu de volei cu stâlpi mobili
  • Panouri de baschet mobile complet echipate
  • Porți de handbal
  • Protecție căptușeală de burete la stâlpii nocturnei

Clădirea pentru vestiare

Clădirea pentru vestiare va fi parter + 1 etaj parțial și va avea dimensiunile 10,8 x 36,3 m, cu înălțimea la atic de 7,05 m. Suprafața construită a clădirii va fi de 395,88 mp, cea desfășurată va fi de 520,96 mp.

Va exista un acces principal și 2 secundare pentru sportivi pe latura către terenul de fotbal; vor exista 3 accese secundare pe latura opusă către grupurile sanitare pentru spectatori și camera tehnică. Din holul de acces va exista holul de distribuție al clădirii; accesul la etaj se va face pe o scară interioară.

La intrarea în baza sportivă se va amplasa o cabină de poartă din poliester armat cu fibra de sticlă, cu dimensiunile 2,7 x 2,7 m.

Accesul auto se face prin coborarea bordurii trotuarului pietonal amenajat denivelat față de partea carosabilă a străzii/drumului. Structura rutieră va fi de același tip cu cea a străzii/drumului. Lățimea accesului va fi de 8 m pentru intrarea/ieșirea autovehiculelor cu raze interioare de 6 m.

Va exista o parcare pentru 55 de autoturisme – din care 4 pentru persoane cu dizabilități locomotorii și pentru 2 autocare.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Mai trebuie să port mască dacă m-am vaccinat? Răspunsul transmis de Ministerul Sănătăţii

Publicat

Este recomandată purtarea măștii de protecție şi respectarea regulilor de distanţare socială chiar și după administrarea celei de-a doua doze de vaccin anti-Covid-19, precizează Ministerul Sănătăţii într-o informare transmisă duminică.

„Chiar și după ce vi s-a administrat a doua doză de vaccin, este recomandat să continuați să purtați masca de protecție și să respectați regulile de distanțare socială. Vaccinul vă protejează pe dumneavoastră, purtarea măștii îi protejează pe cei din jur care nu au fost încă vaccinați”, arată ministerul într-un mesaj postat pe Facebook, în cadrul unei campanii de informare.

Potrivit Minsiterului Sînătății, până în acest moment, în studiile clinice s-a urmărit dacă vaccinarea previne formele simptomatice de Covid-19, nu a fost studiat dacă este prevenită și infecția asimptomatică. Din acest motiv, cercetătorii încă nu știu dacă o persoană vaccinată se poate infecta asimptomatic și poate transmite mai departe virusul.

Precizările Ministerul Sănătăţii:

De ce trebuie să continuați să purtați mască?

– Nu se cunoaște încă gradul de eficacitate al celor două vaccinuri împotriva infecțiilor asimptomatice. Nu există suficiente studii care să indice dacă o persoană vaccinată poate să fie purtătoare a virusului și care este riscul de transmisie a SARS-CoV-2. Este posibil ca o persoană vaccinată asimptomatică să poată răspândi virusul și, astfel, să infecteze o persoană nevaccinată.

– Veți obține un nivel crescut al imunității în aproximativ două săptămâni numai după administrarea celei de-a doua doze de vaccin (rapel). Până când trec aceste două săptămâni de la administrarea celei de-a doua doze de vaccin vă puteți infecta și dezvolta formele severe de Covid-19.

– Vaccinul nu garantează imunitate 100%. Eficacitatea în prevenirea bolii Covid-19 este de 95% pentru vaccinul BioNTech-Pfizer și de 94.1% pentru vaccinul Moderna.

– Instituțiile de Sănătate Publică din lume, inclusiv din România, continuă să monitorizeze gradul și modalitatea de răspândire a virusului pe măsură ce tot mai multe persoane sunt vaccinate. Autoritățile publice recomandă în continuare să ne spălăm des pe mâini, să evităm spațiile aglomerate, să purtăm mască de protecție și să respectăm distanțarea socială.”

sursa: Facebook (Ministerul Sănătății)

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

LIVE VIDEO: Volei Alba Blaj – CSM Lugoj. Ultimul meci al turneului numărul 1 din returul sezonului

Publicat

Volei Alba Blaj și CSM Lugoj joacă astăzi, de la ora 18:00, în ultimul meci al turneului numărul 1 al returului sezonului regulat, organizat în Sala „Timotei Cipariu” din Blaj.

Ambele echipe s-au impus în meciurile cu Dinamo de la acest turneu: Volei Alba Blaj a câștigat cu 3-0, în timp ce CSM Lugoj a învins cu 3-2.

Meciul poate fi urmărit LIVE și accesând acest LINK

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate