ACTUALITATE
Ministerul Finanțelor și ANAF oferă suport în vederea completării şi depunerii Declaraţiei 112
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2022/08/anaf.jpg)
Ministerul Finanţelor (MF) şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) oferă suport în vederea completării şi depunerii Declaraţiei 112 1Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”.
Ordinul nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 pentru aprobarea modelului, conţinutului, modalităţii de depunere şi de gestionare a formularului 112 „Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate” a fost publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 1112 și din 1112 Bis din 11 decembrie 2023.
Aplicația/formularul pe portalul ANAF se regăsește AICI.
Potrivit ANAF, pentru a beneficia de asistență/îndrumare pentru completarea formularului 112, contribuabilii pot apela Serviciul central de asistență contribuabili – Contactcenter, la numărul de telefon: 031.403.91.60.
„Reamintim că 21 decembrie a.c. este termenul de declarare și plată a obligațiilor fiscale, conform prevederilor art. 155 alineatul (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare: „Creanţele fiscale administrate de organul fiscal central pentru care, potrivit Codului fiscal sau altor legi care le reglementează, scadenţa şi/sau termenul de declarare se împlinesc la 25 decembrie, sunt scadente şi/sau se declară până la data de 21 decembrie.
În situaţia în care data de 21 decembrie, este zi nelucrătoare, creanţele fiscale sunt scadente şi/sau se declară până în ultima zi lucrătoare anterioară datei de 21 decembrie”, se precizează într-un comunicat ANAF.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Dacă ți-a plăcut articolul:
ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2021/09/sigla_alba24_300-x-92-1.png)