Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Ministrul Finanțelor propune modificări ale Codului Fiscal: Firmele care își văd onest de afaceri vor fi susținute activ

Publicat

Ministrul Finanţelor, Adrian Câciu, a anunţat, miercuri, că a propus o serie de modificări ale Codului Fiscal şi de Procedură Fiscală, astfel încât „obligaţiile fiscale ale companiilor să fie mai simple, mai clare şi mai predictibile”. Potrivit ministrului, măsurile au în vedere ajutorarea operatorilor economici cinstiți.

„Scopul nostru este ca toate firmele care îşi văd onest de afaceri să fie sprijinite, după doi ani în care economia a primit numeroase şocuri, iar măsurile de sprijin au venit cu întârziere sau au reprezentat doar promisiuni! Am propus o serie de modificări ale Codului Fiscal şi de Procedurã Fiscală necesare pentru ca obligaţiile fiscale ale companiilor să fie mai simple, mai clare şi mai predictibile”, a scris, miercuri, Adrian Câciu pe Facebook.

Ministrul Finanțelor susţine că majoritatea soluţiilor sunt preluate din dialogul cu mediul de afaceri şi respectă promisiunea făcută la preluarea mandatului.

„Orice schimbare a regulilor fiscale va fi transparentă, clară, convenită cu comunitatea de afaceri”, a explicat Câciu.

„Vrem să susţinem în special sectorul HoReCa, confruntat şi în acest an cu o acută lipsă de lichiditate. Concret, îi ajutăm pe antreprenori prin prelungirea cu 180 de zile a scutirii de la plata impozitului specific şi un mecanism favorabil de recalculare a acestui impozit. Mai mult, le oferim firmelor aflate în dificultate noi proceduri fiscale care să le uşureze activitatea în eşalonarea la plată a datoriilor, reducerea unor obligaţii declarativ-administrative şi clarificări privind anumire regularizări la impozitarea dividendelor”, a mai scris ministrul.

În plus, spune Câciu, se doreşte ca toate operaţiunile din comerţul online, un sector aflat în plină expansiune, să poată fi raportate fiscal, simplu, fără birocraţie.

„Astfel, agenţii economici să aibă siguranţa evitării surprizelor neplăcute în timpul anului în relaţia cu statul, iar bugetul să primească o garanţie că va colecta venituri suplimentare. Altfel spus: pentru contribuabilul onest – susţinere activă, pentru cei ce joacă incorect – intoleranţă colectivă”, a mai adăugat Câciu.

Citește și Noi măsuri de sprijin pentru HoReCa. Ministerul Finanțelor pregătește un pachet de facilități fiscale pentru firmele din domeniu

Ministerul Finanţelor propune prelungirea scutirii de la plata impozitului specific din HORECA

Ministerul Finanţelor a publicat în procedură de transparenţă decizională un proiect de act normativ prin care propune prelungirea scutirii, pe o perioadă de 180 de zile, de la plata impozitului specific de către operatorii economici din HORECA, potrivit unui comunicat remis miercuri de instituţie.

„Ministerul Finanţelor vine în ajutorul mediului de afaceri, care se confruntă în această perioadă cu o acută lipsă de lichiditate, şi în anul fiscal 2022, prin prelungirea scutirii de la plata impozitului specific datorat de operatorii economici din domeniul HORECA pentru o perioadă de 180 de zile calculată de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe. Concomitent s-a prevăzut şi mecanismul de recalculare a impozitului specific datorat, în sensul scăderii acestei perioade din totalul de 365 zile ale anului fiscal”, se menţionează în comunicatul Ministerului Finanţelor, citat de Agerpres.

Potrivit sursei, proiectul de act normativ mai prevede reglementări în privinţa comerţului online, flexibilizarea condiţiilor de accesare a eşalonării la plată şi reglementări ale unor dispoziţii din Codul de procedură fiscală.

O primă modificare a Codului de procedură fiscală vizează flexibilizarea condiţiilor de accesare a eşalonării la plată prin crearea posibilităţii depunerii cererii de eşalonare şi de către debitorii aflaţi în procedura insolvenţei, condiţia fiind ca până la data emiterii deciziei de eşalonare aceştia să iasă din procedura de insolvenţă. Totodată, Ministerul Finanţelor propune crearea posibilităţii acordării eşalonării la plată şi pentru sumele pentru care s-a stabilit răspunderea, potrivit legislaţiei privind insolvenţa şi/sau răspunderea solidară. Măsura este necesară pentru redresarea contribuabililor care se află în dificultate financiară, pentru care eşalonarea la plată reprezintă un real sprijin.

O altă modificare a Codului de procedură fiscală are în vedere încetarea obligaţiilor declarative pe perioada inactivităţii sau a suspendării activităţii pentru contribuabilii care au înscrisă în registrul comerţului menţiunea privind inactivitatea temporară sau au suspendată activitatea. Măsura are ca scop reducerea poverii administrative a contribuabililor care, în prezent, îşi menţin obligaţiile declarative sau care pot obţine un regim de declarare derogatoriu la cerere, cum este cazul profesiilor liberale.

De asemenea, se propune modificarea Codului de procedură fiscală prin reglementarea expresă a modalităţii de restituire a impozitului pe dividende în cazul în care din regularizarea anuală a dividendelor distribuite parţial în cursul anului, potrivit art. 67 din Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, rezultă sume de restituit de la buget. Măsura este necesară pentru că, în prezent, Codul de procedură fiscală reglementează doar modalitatea de restituire a impozitului pe dividende în situaţia în care societatea efectuează distribuiri de dividende parţiale în cursul anului, dividendul şi impozitul fiind achitate, fără ca textul să reglementeze şi situaţia în care dividendul este distribuit, dar acesta nu este plătit şi, pe cale de consecinţă, nu este plătit nici impozitul, precizează Ministerul Finanţelor.

Cea de-a patra propunere de modificare a Codului de procedură fiscală are în vedere reglementarea expresă a obligaţiei de raportare (furnizare de informaţii) a contribuabililor/plătitorilor care oferă mijloacele necesare pentru facilitarea tranzacţiilor on-line (piaţă on-line, platformă, portal, alte mijloace). Măsura are scopul de a identifica şi impozita persoanele fizice care comercializează produse în mediul on-line, fără a fi înregistrate ca plătitori de impozite şi taxe şi fără a declara veniturile obţinute din această activitate. De asemenea, natura informaţiilor, periodicitatea, precum şi modelul declaraţiilor se aprobă prin ordin al preşedintelui ANAF.

Pe de altă parte, proiectul de act normativ pus în transparenţă decizională are în vedere trei modificări ale Codului Fiscal, dintre care prima prevede instituirea obligaţiei notarilor publici de declarare a tranzacţiilor din transferul dreptului de proprietate şi al dezmembrămintelor acestuia situate sub plafonul neimpozabil de 450.000 lei. Măsura are în vedere situaţiile în care contribuabilii persoane fizice nu au înregistrat în cartea funciară proprietăţile imobiliare ca parte din patrimoniul afacerii şi au declarat impozit pe venitul din transferul proprietăţilor imobiliare din patrimoniul personal, în condiţiile în care aceştia erau obligaţi la plata impozitului pe venitul din activităţi independente. De asemenea, prin instituirea acestei obligaţii declarative se urmăreşte identificarea persoanelor fizice care efectuează tranzacţii cu proprietăţi imobiliare şi care, cu toate că îndeplinesc criteriile pentru încadrarea în activitatea independentă, plătesc impozitul pe venit potrivit prevederilor art.111 din Codul fiscal. Astfel, în ambele situaţii prezentate, contribuabilii au beneficiat de deducerea din valoarea tranzacţiei a sumei neimpozabile prevăzută la art. 111 alin.(1) din Codul fiscal, fapt ce a condus la diminuarea impozitului datorat.

De asemenea, documentul prevede modificarea prevederilor Codului fiscal în ceea ce priveşte autorizarea antrepozitelor fiscale, a destinatarilor înregistraţi, a expeditorilor înregistraţi şi a importatorilor autorizaţi, în sensul că aceasta se va realiza de structurile de specialitate din cadrul Autorităţii Vamale Române, urmând ca stabilirea competenţelor, procedurilor şi condiţiilor de autorizare a antrepozitelor fiscale, destinatarilor înregistraţi, expeditorilor înregistraţi, importatorilor autorizaţi să se realizeze prin ordin al ministrului Finanţelor, la propunerea preşedintelui Autorităţii Vamale Române.

A treia propunere de modificare a Codului Fiscal vizează stabilirea unui nou termen-limită, respectiv 31 decembrie 2022, până la care operatorii economici care efectuează livrări de bunuri sau prestări de servicii prin intermediul automatelor comerciale ce funcţionează pe bază de plăţi cu cardul, precum şi de acceptatoare de bancnote sau monede, după caz, au obligaţia de a dota automatele comerciale cu aparate de marcat electronice fiscale. Măsura este necesară pentru evitarea sancţionării operatorilor economici care efectuează livrări de bunuri sau prestări de servicii prin intermediul automatelor comerciale, pentru nerespectarea obligaţiei de a se dota cu aparate de marcat electronice fiscale, în condiţiile în care obligaţia nu a putut fi adusă la îndeplinire din motive neimputabile acestora.

sursa: digi24.ro, agerpres.ro, mediafax.ro

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate

ABRUD

Cupru Min SA Abrud încheie un nou an cu un profit record. Bugetul de venituri și cheltuieli, pe masa Guvernului

Publicat

Guvernul are de aprobat joi bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2022 al Societății Cupru Min S.A. Abrud.

Toate documentele se află pe masa executivului și vor intra în ședința de Guvern. 

Compania de stat s-a descurcat bine și în acest an, arată datele din bugetul supus aprobării.

Nivelul veniturilor totale în sumă de 430.912.000 de lei este corelat cu nivelul cheltuielilor totale în sumă de 304.465.000 de lei, rezultatul brut propus fiind pozitiv, în sumă de 126.447.000 de lei, fiind în creștere cu 4,83% față de cel realizat în 2021.

Și nivelul cheltuielilor de natură salarială prezintă o creștere de 16,07% față de nivelul aprobat al anului 2021, se arată în documentele Guvernului.

Document: Bugetul de venituri și cheltuieli poate fi consultat AICI.

Compania nu prevede în buget plăți restante.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

PROGRAMUL detaliat al Târgului de Crăciun de la Sebeș. Spectacole, povești și concerte într-un adevărat festival al iernii

Publicat

A început Târgul de Crăciun de la Sebeș. Vizitatorii sunt așteptați cu ateliere creative la bibliotecă, scrisori pentru Moș Crăciun, întâlniri cu personaje de poveste și spectacole de teatru pentru bucuria publicului mic și mare.

Povestea Târgului de Crăciun de la Sebeș a început în ziua de Sfântul Nicolae. Atmosfera de sărbătoare a fost adusă de cei mai mici artiști ai orașului care frecventează școala de muzică și de teatru a Centrului Cultural „Lucian Blaga” Sebeș și care au avut bucuria de a deschide programul sărbătorilor de iarnă.

De altfel, majoritatea evenimentelor de iarnă pregătite în acest an sunt dedicate copiilor, care beneficiază zilnic de ateliere creative la bibliotecă, plus vizionări de filme, întâlniri cu personaje de poveste unice, așa cum doar la biblioteca din Sebeș se pot întâmpla.

”Un dar special pentru publicul nostru este și spectacolul de magie care vine tocmai de la Opera Comică pentru Copii București, marți 20 decembrie.

Un reper de neratat din programul cultural al Crăciunului la Sebeș îl reprezintă întâlnirea de miercuri, 14 decembrie, cu actorii Teatrului Național „Radu Stanca” din Sibiu, care oferă publicului din Sebeș cel mai frumos spectacol cu aromă de sărbători: „Țesătorul de vise – Poveste de Crăciun 2”.

Citește și: Prețuri la târgul de Crăciun din Alba Iulia. Cât costă un vin fiert, o cafea, o ciocolată caldă, un langoș sau un burger

Rămâneți aproape de Centrul Cultural „Lucian Blaga” și de spiridușii lui Moș Crăciun pentru a ne bucura de magia iernii, pentru a oferi copiilor bucuria tradițiilor și generozitatea de a dărui zâmbete.

Le vom spune împreună povești ale Crăciunului la Sebeș, îi vom invita să descopere lucruri și locuri noi, îi vom încuraja să trimită o rugăciune către Dumnezeu pentru cei dragi, pentru o lume mai bună, pentru a culege speranțe” au transmis reprezentanții Primăriei Sebeș.

PROGRAMUL Târgului de Crăciun de la Sebeș

Marți, 6 decembrie 2022

Platoul Centrului Cultural „Lucian Blaga” Sebeș (eveniment în aer liber)

Ora 17.00: „Colindăm iarna!”

Momente artistice cu Școala de muzică „Do Re Mi” a Centrului Cultural „Lucian Blaga” – profesori Alexandra și Adrian Pamfilie, trupele de teatru „Gepetto” și „Pied Piper” – prof. Lavinia Kamla Donose, Fanfara din Petrești, Maria Dan Păucean, Trupa de Dansuri Săsești.

Miercuri, 7 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.30: Lansare de carte pentru copii. Ateliere creative

 Joi, 8 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 11.00: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Orele 11.00-13.00: Primim, cu drag, colindători!

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 19.00: „Stai cu mine de Crăciun!” – concert Fuego (sală închiriată, turneu național)

Vineri, 9 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00: „Ninge cu… filme” – vizionări educative pentru copii

Orele 11.00-14.00: Primim, cu drag, colindători!

Sâmbătă, 10 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 19.00: „Bună veste, gazdă-n casă!” – spectacol de colinde cu Organizația Tinerilor de pe Valea Sebeșului

Luni, 12 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00:  „Noi umblăm… pe bunici să-i colindăm!” – tradiții și obiceiuri românești povestite de beneficiarii Căminului pentru Persoane Vârstnice Sebeș

Ora 11.30:  „Noi umblăm… pe bunici să-i colindăm!” – tradiții și obiceiuri românești povestite de beneficiarii Centrului de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș

Ora 13.00: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Orele 14.00-14.30: Primim, cu drag, colindători!

Ora 16.00: „Colindul din străbuni”  întâlnire de sărbătoare cu Consiliul Consultativ al Seniorilor

 Marți, 13 decembrie 2022

Mănăstirea Franciscană Sebeș

Ora 11.00: Concert de colinde pentru Sfântul Anton, ocrotitorul copiilor

Momente artistice cu Școala de muzică „Do Re Mi” a Centrului Cultural „Lucian Blaga” – profesori Alexandra și Adrian Pamfilie, trupele de teatru „Gepetto” și „Pied Piper” – prof. Lavinia Kamla Donose

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 17.30: Serbare de Crăciun – Grădinița „Nane” Sebeș

 Miercuri, 14 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.30: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 19.00: „ȚESĂTORUL DE VISE” – cel mai frumos spectacol de Crăciun al Teatrului Național „Radu Stanca” Sibiu. Regizor: Florin Coșuleț

 Joi, 15 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00: „Ninge cu… filme” – vizionări educative pentru copii

Ora 17.00: Serata culturală aniversară – ediția a V-a. Creații literare tematice ale scriitorilor locali, lansări de carte ale scriitorilor Ana Selejan și Bogdan Turcu, expoziție de artă plastică

Vineri, 16 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 10.00: Serbare de Crăciun – Grădinița „Heidi” Sebeș

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.30: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de „Gheorghe Maniu”

Ora 17.00: Serbare de Crăciun – Grădinița cu program prelungit nr. 4 Sebeș

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 18.00: Concert de colinde susținut de Corul Protopopiatului Ortodox Sebeș

Luni, 19 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 11.00: „Cartea poveștilor de iarnă se deschide la…. Es war einmal” de  Ziua Minorităților Naționale din România

Orele 11.00-14.30: Primim, cu drag, colindători!

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 16.30: Serbare de Crăciun – Grădinița cu program prelungit nr. 2 Sebeș

Marți, 20 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 11.00: „Magic Way” – spectacol de Crăciun Opera Comică pentru Copii București

Orele 12.30-13.30: Primim, cu drag, colindători!

 Miercuri, 21 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00: „Ninge cu… filme” – vizionări educative pentru copii

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 10.30: Serbare de Crăciun – Grădinița „Mirela” Sebeș

Orele 12.30-13.30: Primim, cu drag, colindători!

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 17.00: „Poveste de Crăciun” – spectacol de teatru pentru copii cu trupele „Gepetto”, „Pied Piper”, „Masca” – profesor coordonator Lavinia Kamla Donose

 Joi, 22 decembrie 2022

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / biblioteca

Ora 10.00: O poveste de Crăciun VI – ateliere de lectură și creație

„Un gând bun pentru Moş Crăciun” – scrisorile copiilor cuminți la bibliotecă

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș / sala de spectacole „Radu Stanca”

Ora 17.00: Spectacol de Crăciun cu Școala de muzică „Do Re Mi” a Centrului Cultural „Lucian Blaga” – profesori Alexandra și Adrian Pamfilie

6-24 decembrie, online, pe pagina de Facebook a Bibliotecii Municipale „Lucian Blaga” Sebeș: Calendarul de Advent al cărților – întâlniri minunate!

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Cazierul judiciar va putea fi eliberat și electronic. Lege aprobată de Parlament

Publicat

Cazierul judiciar va putea fi eliberat şi în formă electronică. Plenul Camerei Deputaţilor a adoptat, miercuri, un proiect de lege, în acest sens.

Proiectul are ca obiect de reglementare completarea Legii 290/2004 privind cazierul judiciar. Noutatea adusă se referă la creşterea operativităţii în obţinerea certificatului de cazier judiciar, în sensul simplificării acestei proceduri. Concret, se prevede ca şi eliberarea actului, nu doar depunerea cererii de eliberare, să fie făcută în formă electronică.

„La solicitarea persoanelor fizice sau juridice, în urma consemnării opţiunii în cererea-tip prevăzută la alin.(1) şi (2), certificatul de cazier judiciar se eliberează gratuit şi în formă electronică.

Certificatele de cazier judiciar eliberate în formă electronică sunt semnate cu semnătură electronică calificată şi sunt asimilate înscrisurilor autentice. (…)

În termen de 6 luni de la data intrării în vigoare a prezentei legi, prin ordin comun al ministrului afacerilor interne şi al ministrului cercetării, inovării şi digitalizării, sunt stabilite procedurile pentru eliberarea în formă electronică a cazierului judiciar”, se arată în textul proiectului de lege.

Camera Deputaţilor este for decizional pentru acest proiect de lege.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Bani pentru IMM-uri. CALENDARUL apelului de 350 de milioane de euro pentru digitalizare. Ce se poate cumpăra cu banii

Publicat

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de coordonator de reforme și investiții, anunță calendarul aferent apelului de proiecte pentru granturile de până la 100.000 de euro pentru digitalizarea IMM-urilor, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.

Calendarul apelului de proiecte este următorul:

Lansare ghid: 15 decembrie 2022

Depunere proiecte: 1 februarie 2023 – 30 martie 2023

Evaluare proiecte: 1 aprilie 2023 – 31 mai 2023

Etapa I de semnare a contractelor: 30 iunie 2023

Etapa II de semnare a contractelor: 31 august 2023

Cine poate beneficia:

Apelul beneficiază de o alocare de 347,5 milioane euro și este destinat întreprinderilor, societăți reglementate de Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care se încadrează în categoria de IMM și au sediul social în România, transmit reprezentanții MIPE.

Sumele prevăzute:

  • 20.000 – 30.000 euro pentru microîntreprindere;
  • 20.000 – 50.000 euro pentru întreprindere mică;
  • 20.000 – 100.000 euro pentru întreprindere mijlocie.

Ce se poate cumpăra:

Apelul este unul competitiv și va sprijini următoarele tipuri de acțiuni:

  • achiziții de hardware TIC;
  • achiziții de echipamente pentru automatizări și robotică destinate fluxurilor tehnologice, integrate cu soluții digitale;
  • dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software/licențelor, inclusiv soluțiile de automatizare
  • software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation;
  • achiziții de tehnologii blockchain;
  • achiziții de sisteme de inteligență artificială, machine learning, augmented reality, virtual reality;
  • achiziționare website de prezentare;
  • achiziția de servicii de tip cloud și IoT;
  • instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC;
  • consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care au nevoie IMM-urile etc.

Inițial, consultarea publică privind ghidul specific de finanțare, demarată pe 4 octombrie 2022, era programată să se termine vineri, 4 noiembrie, dar s-a prelungit până pe 18 noiembrie 2022.

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) spune că a prelungit discuțiile pentru a răspunde „interesului foarte mare manifestat de potențialii beneficiari în accesarea apelului privind adoptarea tehnologiilor digitale”.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate


Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax