Actualitate
Modificări în favoarea clienţilor în contractele de internet, servicii de cablu sau telefonie
Autoritatea Naţională pentru Administrarea şi Reglementarea în Comunicaţii a dispus ca, de sâmbătă, să fie modificate contractele de servicii de cablu, internet sau telefonie, pentru respectarea unor indicatori de calitate.
Potrivit noilor reguli, distribuitorii de internet ar trebui să specifice în contract viteza minimă şi maximă de transfer a datelor, potrivit Realitatea TV. De asemenea, pentru internetul mobil, se va specifica viteza în momentul în care este depăşit un anumit volum de traficul.
Clienţii vor putea afla dacă furnizorul le restricţionează accesul la anumite site-uri sau aplicaţii de pe internet sau dacă operatorul de telefonie le codează telefonul în reţeaua sa. Modificările se aplică atât contractelor în derulare, cât şi celor noi.
Sursa: realitatea.mobi
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
cristina
duminică, 26.02.2012 at 19:21
din grila de programe de la Next Gen tocmai ni s-au scos HBO, HBO Comedy si CINEMAX-urile si au fost inlocuite cu niste posturi unguresti din care bineinteles ca nu pripcep o iota! am sunat la Next Gen si mi-au spus senini ca grila are tot 85 de programe, asa cum era prevazut in contractul semnat acum mai putin de un an asa ca nu au incalcat contractul, iar daca vrem inapoi posturile alea trebuie sa platim 15 lei in plus. de mare, mare rahat NEXTGEN, sa le fie rusine! concluzia, urmarea…am renuntat la cablu de tot! de nervi!
vali
duminică, 26.02.2012 at 20:39
@Cristina La NextGen am fost abonat 1 an de zile. Am avut neplacuta surpriza sa nu-mi mearga netu in week-end (cate o zi de week-end 3 luni la rand). Deci care va sa zica am renuntat la ei din cauza neseriozitatii. Nu stiu ce calitate au serviciile lor acum, dar banuiesc ca ai dreptate