Contacteaza-ne si pe
Publicitate

EVENIMENT

Mulţumit de serviciile medicale de la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba? Ce spun pacienţii externaţi

avatar

Publicat

spital, chirurgie, sectie, hol spital, alba

Peste 70% dintre pacienţii externaţi de la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba, care au răspuns, în primele trei luni, chestionarelor de feedback privind serviciile medicale primite, se declară mulţumiţi de acestea. Aproape 30% dintre ei au confirmat că a fost nevoie să cumpere medicamente sau alte materiale sanitare, cât timp au fost în spital. De asemenea, doar 1,35% au recunoscut că li s-au solicitat bani sau atenţii de către medici sau asistente medicale, iar 3% au fost dispuşi să reclame acest lucru autorităţilor anticorupţie.

De exemplu, 78% dintre pacienţii care au completat întreg chestionarul de feedback s-au declarat mulţumiţi sau foarte mulţumiţi de serviciile primite în spital. La polul opus, 22, 34% sunt nemulţumiţi sau foarte nemulţumiţi (9.43% sunt foarte nemulţumiţi, iar 12,91% sunt nemulţumiţi).

În perioada 1 ianuarie-31 martie 2018, un număr de 434 dintre cei 10.640 de pacienţi care au fost externaţi din secţiile Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia au parcurs întreg chestionarul transmis. Din totalul pacienţilor externaţi, 6.574 au avut internare continuă, potrivit datelor publicate de unitatea medicală.

Chestionarul conţine 10 întrebări, iar răspunsurile pacienţilor au fost după cum urmează:

1. Cât de mulțumit sunteți de serviciile medicale oferite de spital?

2. Cât de mulțumit sunteți de activitatea și implicarea medicului?

3. Cât de mulțumit sunteți de curățenia din spital?

4. A fost nevoie să cumpărați medicamente sau alte materiale sanitare?

5. Cât de mulțumit sunteți de activitatea și implicarea asistentelor medicale?

6. Ați primit explicații clare cu privire la diagnostic și tratament?

7. Ați recomanda unei persoane apropiate să se trateze la acest spital?

8. Starea dumneavoastră de sănătate este mai bună după externare?

9. Vi s-au solicitat bani sau atenții de către medici sau asistente?

10. Doriți să raportați responsabilului anticorupție al Ministerului Sănătății faptul că vi s-au solicitat bani sau atenții?

În vederea aplicării chestionarelor de feedback, numărul de telefon al fiecărui pacient este înregistrat în platforma Casei Naţionale de Sănătate de către reprezentanţii Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, la internare. Datele de contact anonimizate sunt exportate de CNAS către platforma informatică securizată a mecanismului de feedback al pacientului, dezvoltată şi întreţinută de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS).

STS transmite pacienţilor chestionarul prin SMS. Aceştia au posibilitatea de a răspunde chestionarului prin SMS gratuit sau online. Datele sunt prelucrate statistic cu o frecvenţă lunară.

 

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Publicitate

Publicitate

AIUD

Sergiu Pasca, tânărul savant de renume mondial din județul Alba a mai obținut un premiu internațional pentru cercetare

avatar

Publicat

sergiu pasca

Sergiu Pașca original din Aiud a primit săptămâna trecută un prestigios premiu internațional pentru cercetările sale avansate în biologia celulară a creierului uman. Cercetările pe care tânărul din Aiud le conduce în laboratorul său din Universitatea Stanford, sunt considerate pași mari în diagnosticarea și tratarea unor boli neuropsihiatrice, ca epilepsia, autismul sau schizofrenia. Distincția a […]

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

FOTO VIDEO: Un autocar ce transporta muncitori din Ocna Mureș a ars ca o torță pe centura Vâlcele- Aphida din Cluj

avatar

Publicat

Un autocar care transporta muncitori de la o fabrică din Cluj la Ocna Mureș a luat foc vineri noaptea, pe centura Vâlcele – Apahida. În autocar se aflau 29 de muncitori, aceștia fiind și cei care au anunțat șoferul că iese fun din spatele autovehiculului. Deși pompierii din Cluj au intervenit rapid autocarul a fost făcut […]

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Copiii de azi, liderii de mâine. Membrii RotaKids din Alba Iulia și-au ales noua echipă de conducere

avatar

Publicat

Copiii de azi, liderii de mâine. Sâmbătă, au avut loc alegerile pentru bordul RotaKids Alba Iulia. Pentru a fi votați în funcția dorită, cei mici au avut de realizat și prezentat un proiect de acțiuni caritabile sau dezvoltare personală. După o perioadă de dezbateri membrii clubului și-au ales liderii pentru următorul an. Sâmbătă 21 octombrie, la […]

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Zilele liceului de Arte ”Regina Maria” din Alba Iulia. Zece zile de activități cultural-artistice realizate de elevi

avatar

Publicat

Zilele Liceului de Arte “Regina Maria” sunt celebrate anual între 15 și 24 octombrie. Elevii alături de cadrele didactice celebrează zilele şcolii printr-o serie de activităţi cultural-artistice menite să-i apropie pe elevi de sensurile mai adȃnci ale studierii artelor – muzică, arte plastice, arhitectură ȋn vederea dobȃndirii unei ȋnţelegeri extinse a efectelor pe termen lung […]

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate