Administrație
„Nunta de Aur” 2023 la Alba Iulia: buget și reguli de înscriere pentru cuplurile căsătorite de cel puțin 50 de ani
Regulamentul de organizare a evenimentului „Nunta de Aur” la Alba Iulia, dedicat cuplurilor care aniversează 50 de ani de căsătorie, precum și bugetul pentru acesta intră la aprobare în ședința Consiliului Local din 27 aprilie.
Se propune suma totală de până la 75.000 de lei din bugetul local, pentru organizarea evenimentului.
Va fi masă festivă și fiecare cuplu înscris va primi o sumă de bani din partea autorității locale. Suma propusă este de 400 lei/cuplu.
Data la care va fi organizat evenimentul este stabilită de primar.
Condiții din regulamentul de înscriere
Pentru a fi eligibile ca beneficiare a evenimentului, persoanele trebuie să îndeplinească următoarele condiții, cumulativ:
- să fi împlinit 50 de ani de căsătorie și peste, în anul calendaristic în care se organizează evenimentul
- sunt admise și cuplurile care împlinesc peste 50 de ani de căsătorie în anul desfășurării evenimentului, dacă nu au participat anterior sau nu au primit sume de bani anterior
- să aibă domiciliul/reședința în municipiul Alba Iulia, în baza actului de identitate valabil
- să fie în viață ambii soți la momentul plății
Banii se acordă o singură dată, în numerar.
Pentru a participa la eveniment, solicitantul depune o cerere-tip, carte de identitate și certificat de căsătorie, personal sau prin împuternicit, la registratura Primăriei, la Direcția de Asistență Socială sau la Centrul de zi pentru persoane vârstnice ori prin email la adresa: social@apulum.ro
Îndeplinirea condițiilor de eligibilitate va fi verificată de Centrul de zi pentru persoane vârstnice, fără testarea mijloacelor de trai ale familiei.
Același centru se va ocupa de referatul privind cheltuieli cu achiziția de produse/servicii (diploma personalizate, rame diploma, servicii foto, servicii restaurant, servicii artistice/muzică, flori, tort personalizat etc) și statul de plată.
Cuplurile care nu pot participa la eveniment vor primi suma de bani ulterior.
Pentru cuplurile care nu s-au înscris până la data programată, se vor întocmi state de plată ulterioare și se acordă suma respectivă, în limita bugetului aprobat. Pot participa la eveniment în anul următor.
Evenimentul este organizat de Primăria și Consiliul Local Alba Iulia, începând cu anul 2007.
Din Evidențele Direcției de Asistență Socială reiese faptul că anul acesta ar participa la eveniment între 40 și 80 de cupluri. Prin organizarea unei mese festive, cuplurile ar avea șansa de a participa la activități de socializare.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Ioan CĂLDARE
duminică, 23.04.2023 at 18:00
Nici măcar 100 de euro, după 50 de ani de caznă?