Connect with us
Advertisement

Eveniment

O firmă angajată de PNL l-ar fi promovat masiv pe TikTok pe Călin Georgescu. Ce spun reprezentanții companiei

Câte ore stă un român pe TikTok

Publicat

O campanie care l-a promovat masiv la alegerile prezidențiale pe Călin Georgescu pe TikTok ar fi fost plătită de PNL. Descoperirea a fost făcută de ANAF, care a investigat finanțarea mai multor acțiuni de promovare pe social media în campania electorală, a anunțat site-ul de investigații Snoop.ro

Firma angajată de PNL, Kensington Communication, care a colaborat cu 130 de influenceri de pe platforma FameUp, a respins informația că ar fi plătit vreo campanie pentru Călin Georgescu.

Reprezentanții companiei au transmis că a propus hashtag-ul  „#echilibrusiseriozitate” pentru o campanie de conștientizare și de combatere a extemismului, și nicidecum „#echilibrusiverticalitate”.

Aceștia au indicat că e posibil să fi fost „clonată campania sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul”.

„Kensington Communication constată cu surprindere interpretarea total eronată a informațiilor pe care le-a furnizat cu transparență și promptitudine în legătură cu campaniile de conștientizare derulate pentru PNL.

Kensington Communication face următoarele lămuriri: Toate briefurile furnizate către FameUp au fost făcute pentru o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice.

Precizăm că Kensington Communication nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu. Kensington Communication nu a ales și nici nu a avut vreo relație cu influencerii de pe platforma de promovare.

Hashtagul propus de Kensington Communication a fost #echilibrusiseriozitate. Kensington Communication nu a folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate.

Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun”, au transmis reprezentanții companiei, într-un comunicat, citat de G4media.

Potrivit unui document desecretizat al CSAT și unui raport al organizației nonguvernamentale Expert Forum, întreaga campanie „#echilibrușiverticalitate” a fost concepută pentru Călin Georgescu.

Campania a înregistrat 2,4 milioane de vizualizări, „unde influenceri îl descriu după un script copy-paste pe Călin Georgescu, fără a-l nominaliza, dar folosind caracterizările pe care și le face chiar el”, a explicat Expert Forum.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. pilu

    sâmbătă, 21.12.2024 at 11:47

    Ce faceţi, o daţi la întors ? Vă ajută sistemul.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement