Connect with us
Publicitate

Eveniment

Orange, amendată de ANCOM pentru un incident cu impact național, care a lăsat o parte dintre clienți fără semnal de voce și date

Publicat

Orange, cel mai mare operator local de comunicații mobile, a fost amendat cu 500.000 de lei de către arbitrul telecom (ANCOM) pentru incidentul de rețea cu impact național din luna ianuarie a acestui an, au declarat pentru HotNews.ro surse apropiate procesului.

Reamintim faptul că în data de 14 ianuarie, o parte dintre clienții Orange din mai multe județe, printre care și Alba, nu au mai putut primi apeluri sau accesa rețeaua de date și voce mobilă pentru mai mult timp. Potrivit surselor HotNews, peste 1,9 milioane de conexiuni de voce și date au fost afectate.

Citește și Probleme pentru Orange. Rețeaua a căzut în Alba și mai multe orașe din țară

Rețeaua mobilă și de date a operatorului de telefonie Orange a întâmpinat probleme de funcționare în mai multe zone din România în 14 ianuarie. Probleme au fost semnalate în Alba, București, Iași, Brașov, Buzău, Cluj, Botoșani și Bacău.

Incidentul care a avut loc în data de 14 ianuarie 2020 în rețeaua Orange a avut un impact la nivel național o parte din clienți fiind în imposibilitatea de a primi apeluri sau de a accesa rețeaua de date și voce mobilă, au precizat pentru HotNews.ro oficialii arbitrului telecom (ANCOM) la 2 zile după acest incident. Orange a transmis autorității o notificare inițială cu privire la acest incident, obligație legală pe care o au toți operatorii de rețele telecom când apar incidente care afectează un număr mai mare de 5.000 de conexiuni, timp de cel puţin 60 de minute.

Incidentul care a avut loc în rețeaua Orange România a fost unul destul de serios, oamenii acuzând pe Facebook probleme de utilizare a serviciilor în mai multe orașe. Compania a anunțat public că întâmpină probleme, iar după ceva timp a anunțat că serviciile au început să funcționeze în parametrii normali, fără prea multe detalii.

„În cadrul incidentului au fost afectate serviciile de telefonie mobilă, SMS și transmisiuni de date mobile. Impactul a fost la nivel național, o parte din clienții Orange fiind în imposibilitatea de a primi apeluri sau de a accesa rețeaua de date și voce mobilă. Conform informațiilor preliminare furnizate de Orange, congestia pe rețeaua de semnalizare a fost rezolvată în 98 de minute, serviciile fiind restabilite complet în aceeași zi”, au declarat oficialii ANCOM.

sursa: hotnews.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate