Economie
Patru oferte pentru tronsonul de 27 kilometri din Autostrada Transilvania, abandonat de Bechtel. Valoarea contractului
Patru oferte au fost depuse pentru construcția tronsonului de circa 27 de kilometri Suplacu de Barcău – Chiribiș din Autostrada Transilvania. Constructorul va trebui să finalizeze și un viaduct de 1.650 de metri, peste un lac de acumulare, început de compania Bechtel.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat luni că au fost depuse patru oferte pentru proiectare și execuție în vederea finalizării Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș (km 4+200 – km 30+550).
Citește și Tronsonul Alba Iulia – Aiud, care întregește autostrada Sebeș -Turda va fi dat în circulație în august. Anunțul ministrului Transporturilor
Până la termenul limită au depus oferte următorii agenți economici:
1. ASOCIEREA CONSTRUCTII ERBASU (LIDER DE ASOCIERE) – VAHOSTAV – SK A.S.
2. ASOCIEREA DRUM ASFALT S.R.L. (LIDER DE ASOCIERE) – TRAMECO S.A. – OPR ASFALT S.R.L. – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. – CITADINA 98 S.A. – LEMACONS S.R.L.
3. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA ITALY – ARTERA BLUE S.R.L.
4. ERG İNŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş
Obiectul contractului constă în proiectarea și execuția lucrărilor pentru 26,35 de kilometri de autostradă.
Obiectul contractului prevede construirea mai multor lucrări de artă, dintre care 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri.
De o complexitate tehnică ridicată este realizarea unui pod peste un lac de acumulare, cu o lungime de 1.650 de metri, potrivit unui comunicat de presă al CNAIR. Acesta a fost început de compania americană Bechtel.
Valoarea estimată a contractului este de 503.687.042,75 lei fără TVA.
Durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.
Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentațiilor de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.
Tronsonul de la Chiribiș până la Biharia (circa 28 de kilometri) a fost contractat de o asociere condusă de Trameco (ofertant a într-o asociere și pe tronsonul Chiribiș – Suplacu de Barcău).
Pentru cei circa 13,5 kilometri între Suplacu de Barcău – Nușfalău, contractul a fost semnat cu turcii de la Nurol, în septembrie 2020.
surse: cnadnr.ro, hotnews.ro
foto: arhivă
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News