Connect with us

Actualitate

Pe ce au cheltuit românii cel mai mult în primul semestru din 2015, la cumpărături online. Produsele de IT&C și asigurările, din ce în ce mai căutate

Publicat

shopping online femei În primele șase luni ale anului, industriile în care românii au cheltuit cei mai mulți bani prin e-Commerce au fost segmentul fashion, cel destinat cărților și materialelor didactice, alături de produsele IT&C. Valoarea medie a coșului de cumpărături online a fost de 160 lei, potrivit unei analize de specialitate.

Cea mai mare achiziție online realizată de români prin intermediul unei platforme s-a ridicat la aproximativ 33.000 lei, valoare aproape dublă față de perioada ianuarie — iunie 2014, când se consemnase o valoare de aproximativ 17.000 lei. Valoarea medie a coșului de cumpărături online s-a menținut constantă, comparativ cu prima jumătate a anului trecut, situându-se 160 de lei.

“Românii cumpără online mai mult în prima parte a zilei: intervalul orar preferat pentru cumpărăturile online este 7 AM-12 PM, urmat îndeaproape de 1 PM — 6 PM. În prima jumătate a anului 2015, vârful de cumpărături online a fost atins la ora 7 PM. În ceea ce privește zilele cele mai favorabile cumpărăturilor online în perioada ianuarie-iunie 2015, cele mai multe cumpărături au fost realizate în zilele de joi, urmate de miercuri și marți. Data la care a fost atins recordul absolut al cumpărăturilor online prin platforma amintită a fost 12 februarie 2015”, se precizează în concluziile analizei.

În clasamentul industriilor profitabile în e-Commerce-ul românesc conduc detașat segmentele: fashion, cărți și materiale didactice, respectiv IT&C. Acestea sunt urmate de home&deco și cosmetice.

Românii au scos din buzunar, în medie, 1.000 de lei pentru cumpărături online pentru un pachet turistic, aproximativ 630 de lei pentru un produs IT&C, 220 de lei pentru un articol home&deco și 215 lei pentru achiziționarea unui articol pentru copii.

“Produsele de IT&C și asigurările au devenit din ce în ce mai căutate”, notează realizatorii studiului.

Pe de altă parte, ca număr de căutari înregistrate în prima jumătate a anului 2015, conform Google Trends, a crescut interesul pentru rochii, cu un vârf de căutări atins în luna mai, urmate de smartphone-uri.

sursa: agerpres

Ofelia Stînan are 20 de ani de experiență în presa locală și regională. A absolvit Facultatea de Ştiințe Politice și Administrative, secția Jurnalism. A intrat în echipa Alba24 din anul 2010. vezi mai mult ...

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement