Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Pe ce au cheltuit românii cel mai mult în primul semestru din 2015, la cumpărături online. Produsele de IT&C și asigurările, din ce în ce mai căutate

Publicat

shopping online femei În primele șase luni ale anului, industriile în care românii au cheltuit cei mai mulți bani prin e-Commerce au fost segmentul fashion, cel destinat cărților și materialelor didactice, alături de produsele IT&C. Valoarea medie a coșului de cumpărături online a fost de 160 lei, potrivit unei analize de specialitate.

Cea mai mare achiziție online realizată de români prin intermediul unei platforme s-a ridicat la aproximativ 33.000 lei, valoare aproape dublă față de perioada ianuarie — iunie 2014, când se consemnase o valoare de aproximativ 17.000 lei. Valoarea medie a coșului de cumpărături online s-a menținut constantă, comparativ cu prima jumătate a anului trecut, situându-se 160 de lei.

“Românii cumpără online mai mult în prima parte a zilei: intervalul orar preferat pentru cumpărăturile online este 7 AM-12 PM, urmat îndeaproape de 1 PM — 6 PM. În prima jumătate a anului 2015, vârful de cumpărături online a fost atins la ora 7 PM. În ceea ce privește zilele cele mai favorabile cumpărăturilor online în perioada ianuarie-iunie 2015, cele mai multe cumpărături au fost realizate în zilele de joi, urmate de miercuri și marți. Data la care a fost atins recordul absolut al cumpărăturilor online prin platforma amintită a fost 12 februarie 2015”, se precizează în concluziile analizei.

În clasamentul industriilor profitabile în e-Commerce-ul românesc conduc detașat segmentele: fashion, cărți și materiale didactice, respectiv IT&C. Acestea sunt urmate de home&deco și cosmetice.

Românii au scos din buzunar, în medie, 1.000 de lei pentru cumpărături online pentru un pachet turistic, aproximativ 630 de lei pentru un produs IT&C, 220 de lei pentru un articol home&deco și 215 lei pentru achiziționarea unui articol pentru copii.

“Produsele de IT&C și asigurările au devenit din ce în ce mai căutate”, notează realizatorii studiului.

Pe de altă parte, ca număr de căutari înregistrate în prima jumătate a anului 2015, conform Google Trends, a crescut interesul pentru rochii, cu un vârf de căutări atins în luna mai, urmate de smartphone-uri.

sursa: agerpres

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax