Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Peste 100 de şoferi amendaţi în Alba, într-o singură zi, pentru viteză, depăşiri neregulamentare şi alte abateri. 19 dintre ei au rămas fără permis


Publicat

radarePeste 100 de şoferi depistaţi în judeţul Alba, în timp ce circulau cu viteză excesivă, depăşeau neregulamentar sau încălcau alte reguli în trafic au fost amendaţi, vineri, de Poliţia Rutieră. 19 dintre ei au rămas şi fără permisele auto.

Polițiștii din structurile de poliție rutieră din județul Alba au organizat vineri, 30 octombrie, o acțiune ce a avut drept scop prevenirea accidentelor rutiere cauzate de viteza excesivă și depășirile neregulamentare.

În cadrul acțiunii, au fost depistați și sancționați contravențional 135 de conducători auto, din care, 18 pentru depășire neregulamentară, 27 pentru viteză excesivă, iar 90 pentru alte încălcări ale normelor legale privind circulația pe drumurile publice.

Au fost reținute 19 permise de conducere, au fost retrase 6 certificate de înmatriculare și a fost constatată o infracțiune de conducere fără permis.

Valoarea amenzilor aplicate a fost de 28.140 lei.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Traian Berbeceanu: Un personaj din operațiunea ”El Paso” a ajuns consilier local și membru în comisia de combatere a violenței

Publicat

tb

Fostul șef al BCCO Alba Iulia, Traian Berbeceanu, în prezent prefect al Capitalei, a scris pe contul său de Facebook că un personaj pe care l-a prins pe vremea când era în Poliție, în cadrul unui operațiuni de trafic de minori și proxenetism, a ajuns acum consilier local la Geoagiu, pe listele PSD. Mai mult, acesta, spune Berbeceanu, acesta a fost numit în Comisia pentru prevenirea și combaterea violenței în mediul școlar. 

”În urmă cu mai bine de zece ani, împreună cu echipa BCCO Alba Iulia, structură de elită pe care o conduceam la acea dată, am organizat una dintre cele mai laborioase și spectaculoase acțiuni, codificată ‘El Paso’, desfășurată la nivel internațional, pentru destructurarea unei grupări infracționale care avea ca preocupări traficul de minori, traficul de persoane, proxenetismul și prostituția.

Din gruparea infracțională, care număra peste 80 de persoane care acționau în România, Germania, Spania, Italia și Franța, făcea parte și Bogdan Petru Tiberiu, cercetat în stare de arest și condamnat la o pedeapsă de vreo 4 ani închisoare pentru proxenetism. Definitiv.

La acea dată am identificat și vreo 40 de victime ale grupării, unele minore”, a scris Traian Berbeceanu pe Facebook.

Fostul comisar atrage atenția că nu doar că acesta a ajuns în conducerea unei comunități, dar a fost numit chiar în Comisia pentru prevenirea și combaterea violenței în mediul școlar.

”După 10 ani, Bogdan Petru Tiberiu a ajuns consilier local al orașului Geoagiu, fiind ales pe listele PSD.

Dar nu asta este surpriza! În ședința de ieri a consiliului local, în ziua în care întregul mapamond a celebrat ‘Ziua internațională pentru eliminarea violenței împotriva femeilor’, același PSD l-a propus și a votat pentru ca Bogdan Petru Tiberiu să facă parte din Comisia pentru prevenirea și combaterea violenței în mediul școlar.

Dacă nu el, atunci cine? Dacă nu ieri, atunci când?”, conchide Berbeceanu.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Adrian Teban, primarul orașului Cugir, ales președinte al Asociației Orașelor din România. Are mandat până în 2024

Publicat

Cei 74 de primari întruniți online joi în cadrul Adunării Generale Extraordinare a Asociației Orașelor din România (AOR) și-au ales echipa de conducere pentru următorii patru ani.

Cu unanimitate de voturi, noul președinte al Asociației Orașelor din România a fost Adrian Teban, primar al orașului Cugir, care, alături de Daniel Nicolaș, primar al orașului Odobești (județul Vrancea) în calitate de prim-vicepreședinte și Jozsef Mik, primar al orașului Borsec, secretar general vor asigura conducerea organizației în perioada 2020-2024.

Noua conducere își propune întărirea capacității Asociației de a fii un partener activ al administrației centrale în pregătirea proiectelor din Fondul de Coeziune şi Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, care să ducă la o creştere reală a calităţii vieţii din oraşele mici şi mijlocii.

“Îmi propun să continui parteneriatul cu celelalte structuri asociative ale administrației publice locale, respectiv cu Asociația Comunelor, Asociația Municipiilor și Uniunea Națională a Consiliilor Județene. Sunt convins că doar împreună putem continua procesul de reformă al administrației locale și să contribuim astfel la îmbunătățirea serviciilor publice, prin digitalizarea acestora.“ a afirmat noul președinte al Asociației Orașelor din România, Adrian Teban.

Pe un loc important pe agenda noii conduceri se află creșterea vizibilității naționale și internaționale a Asociației prin continuarea îmbunătățirii relațiilor cu structurile similare din străinătate, precum și cu reprezentanții Guvernului și Parlamentului român.

Adrian Teban este primar al orașului Cugir din anul 2004 și membru al Comitetului Regiunilor din 2017. Daniel Nicolaș, primar al orașului Odobești (județul Vrancea) se află la al cincilea mandat ocupând anterior funcția de vicepreședinte pentru Regiunea 2 a Asociației. Primarul orașului Borsec Mik Jozsef își continua activitatea de secretar general al A.O.R.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

API: Licitația pentru finalizarea Autostrăzii Lugoj-Deva va fi anulată. „Vom ajunge să dăm înapoi banii europeni pentru proiect”

Publicat

CNAIR se pregătește să anuleze licitația pentru finalizarea Autostrăzii Lugoj-Deva, după ce a lansat respectiva licitație în iulie 2019 și a ținut-o suspendată mai bine de un an din cauza lipsurilor majore din documentația tehnică, susțin reprezentanții Asociației Pro Infrastructură.

„Am tras nenumărate semnale de alarmă de-a lungul ultimilor ani privind modul dezastruos prin care această autostradă a fost manageriată de Compania de Drumuri. Totul a plecat de la semnarea în 2013 a unui contract ce prevedea o săpătură imensă în dealurile de la Holdea, deși acordul de mediu solicita construirea unor tuneluri pentru mașini care să lase mediul natural intact.

Următoarea cărămidă a fost pusă de Ștefan Ioniță în 2017-2018, când a reziliat contractul în mod abuziv, tribunalul internațional confirmând în acest an că statul român trebuie să plătească constructorului daune financiare de peste 230 de milioane de lei.

Cu alte cuvinte, la aproape 10 ani de la lansarea proiectului, suntem departe de finalizarea sa și în același timp buni de plată.

O altă veste proastă este că este tehnic imposibilă finalizarea autostrăzii până în 2023, astfel încât Comisia Europeană să considere acest coridor european de transport funcțional. Drept urmare, cel mai probabil vom ajunge să dăm înapoi toți banii europeni atrași până în prezent pentru întreg proiectul Lugoj-Deva.

Incompetența, aroganța sau lipsa de viziune au blocat și vor bloca mulți ani în continuare dorința șoferilor de a circula doar pe autostradă între Sibiu și granița vestică de la Nădlac. Fără studii de teren profesioniste, un proiect tehnic complet și un management de contract competent nu se va atinge acest deziderat”, au precizat reprezentanții API, într-o postare publicată pe rețeaua de socializare Facebook.

Reamintim faptul că statul român a atribuit în toamna lui 2013 contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 2 din Autostrada Lugoj – Deva constructorului italian Salini Impregilo pentru suma de 562,73 milioane de lei, în baza acordului de mediu din 2010. În decembrie 2013 a fost emis acordul de mediu revizuit, iar pe lotul 2 s-a impus construirea unor tuneluri pentru protecţia mamiferelor mari. Costul acestor tuneluri, de peste 100 milioane de euro, ar fi dublat însă valoarea contractului semnat iniţial cu italienii. Prin urmare, statul a fost obligat să reliciteze separat această secţiune. Soluţia încheierii unui act adiţional cu italienii ar fi fost aplicabilă doar dacă valoarea lucrărilor creştea cu până la 10%. Din cei 28,6 kilometri ai lotului 2 din Autostrada Lugoj – Deva, 15 kilometri au fost daţi deja în trafic.

sursa, foto: Asociația Pro Infrastructură

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Centrul European pentru Controlul Bolilor: Măsurile luate de România, insuficiente. Numărul de cazuri va crește până la Crăciun

Publicat

Numărul de noi cazuri de coronavirus și de decese va continua să crească în România cel puțin până la Crăciun, dacă rămân în vigoare doar măsurile care sunt în vigoare acum, arată o proiecție a Centrului European pentru Prevenirea și Controlul Bolilor (ECDC), care a realizat astfel de modele pentru fiecare țară din UE, plus Marea Britanie.

ECDC precizează totuși că modelările sale au și limitări, din cauza specificului fiecărei țări.

Sunt și unele țări UE unde Centrul European consideră că restricțiile actuale sunt suficiente pentru scăderea numărului de noi cazuri și de decese.

Graficele realizate de ECDC arată proiecția evoluției cazurilor noi de COVID și a deceselor până pe 25 decembrie (linia punctată), în funcție de măsurile care sunt în vigoare la momentul actual în fiecare dintre țările UE, plus Marea Britanie (barele orizontale colorate de sub grafic).

Într-o situați similară se află și Germania, care, alături de alte țări, a luat măsuri mai dure de la începutul lui noiembrie, când a intrat într-un lockdown parțial. La finele lunii noiembrie, Germania a prelungit carantina parțială cel puțin până pe 20 decembrie.

Cu toate acestea, raportul ECDC susține că nu este de ajuns și că bilanțul COVID va continua să crească în lipsa unor măsuri suplimentare.

Sursă: Digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate