Actualitate
Peste 5.000 de intervenţii E.ON Gaz în Alba, anul trecut, în urma apelurilor primite de la locuitori. Cazurile de urgenţă pot fi anunţate prin call center
În anul 2012, în urma apelurilor telefonice venite din partea cetăţenilor, echipele E.ON Gaz Distribuţie au intervenit la aproximativ 5.500 de cazuri în judeţul Alba. Reprezentanţii companiei reamintesc locuitorilor că în situaţii în care simt miros de gaz se poate apela non-stop call center-ul E.ON Gaz Distribuţie. Numerele de telefon sunt 0800 800 928 sau 0265 200 928.
Numerele de telefon la care pot fi semnalate cazurile de urgenţă pot fi regăsite de cetăţenii din Alba şi pe verso-ul facturilor de gaz, dar şi pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.
Numărul 0800.800.928 este apelabil gratuit, din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă, iar 0265.200.928 este număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie.
În 2012, echipele de intervenţie E.ON Gaz Distribuţie au avut în jur de 111.000 de intervenţii, din care circa 5.500 în judeţul Alba.
Reprezentanţii companiei le recomandă cetăţenilor, în cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor de intervenţie, să aplice următoarele măsuri de siguranţă:
– să stingă toate focurile;
– să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele;
– să nu manevreze aparate electronice;
– să nu aprindă lumina;
– să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale.
Call Center-ul de Urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie funcţionează în regim non-stop şi asigură preluarea cu operativitate a apelurilor ce vizează sesizările de natură tehnică privind sistemul de distribuţie sau instalaţiile de utilizare a gazelor naturale, precum şi intervenţiile în situaţii de urgenţă.
foto: arhivă
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Raul Smecherie
marți, 22.10.2013 at 22:42
eu cand simt gaz in casa aprind focu ! e cel mai tare frate !