Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Polițist cercetat pentru agresiune sexuală asupra unor copile de 13 și 17 ani din Sibiu. A fost plasat în arest la domiciliu

Publicat

noapte

Un polițist de la IPJ Sibiu, G. I., care era și antrenor de box, a fost plasat în arest la domiciliu fiind suspect de agresiune sexuală și corupere sexuală de minori.

Mai exact, din poziția de antrenor de box, potrivit procurorilor care anchetează cazul, în timpul antrenamentelor, bărbatul ar fi atins fără voia lor mai multe minore, pe fese, sâni și picioare.

Șocant este faptul că în urma investigațiilor, anchetatorii au descoperit că în cursul anului 2018, în timp ce se afla la București, cu o minoră de 12 ani, care urma să se antreneze cu lotul național de box, bărbatul a încercat în timpul nopții să întrețină raporturi sexuale cu minora.

De asemenea, în luna februarie 2019, tot la București, antrenorul de box, a exercitat acte de natură sexuală asupra unei minore de 17 ani, acte ce au constat în atingeri ale sânilor, feselor şi zonei intime, fără consimţământul persoanei vătămate.

Deși procurorii de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu, au cerut arestarea preventivă a bărbatului, magistrații instanței au respins cererea și l-au plasat pe bărbat în arest la domiciliu.

Conducerea IPJ Sibiu a anunțat că l-a suspendat din funcție pe bărbat.

Comunicatul Parchetului de pe lângă Tribunalul Sibiu:

La data de 19.07.2019 a fost înregistrat la Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu dosarul penal cu numărul de mai sus, sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de agresiune sexuală şi corupere sexuală a minorilor, fapte prev. de art. 219 alin.1 şi 2 C.pen. şi art. 221 alin.1 şi 2 C.pen., ca urmare a preluării cauzei de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sibiu.

În fapt, la data de 18.07.2019 pe rolul Parchetului de pe lângă Judecătoria Sibiu a fost înregistrat procesul verbal de sesizare din oficiu al I.P.J. Sibiu cu privire la săvârşirea de către numitul I.G., agent şef adjunct în cadrul I.P.J. Sibiu – Serviciul Ordine Publică, a infracţiunilor de agresiune sexuală şi corupere sexuală a minorilor, reţinându-se faptul că în cauză exista presupunerea rezonabilă că acesta, în calitate de instructor de box în cadrul unei asociaţii sportive, în timpul antrenamentelor exercită în mod constant acte de natură sexuală asupra unora dintre minorele care fac parte din grupa de fete pe care o antrenează, acte ce constau în atingeri ale picioarelor, feselor şi sânilor, fără consimţământul minorelor, prin punerea lor în imposibilitate de a-şi manifesta voinţa datorită constrângerii morale, respectiv profitând de vulnerabilitatea acestora şi de poziţia sa recunoscută de autoritate şi de încrederea de care se bucura asupra minorelor din grupa de fete pe care o antrena.

Ulterior, întrucât din cercetări a rezultat că numitul I.G. a încercat prin exercitarea unor acte de constrângere fizică să întreţină raporturi sexuale cu o minora în vârstă de 12 ani, în timp ce persoana vătămată se afla sub paza şi îngrijirea lui, în calitate de antrenor al său, prin ordonanţa procurorului din data de 7.08.2019 s-a dispus extinderea urmăririi penale in rem cu privire la săvârşirea infracţiunii de tentativă la viol, prev. de art. 32 C.pen. rap. la art. 218 alin.1, 2, 3 lit. a şi c şi alin. 6 C.pen.

Prin ordonanţa procurorului din data de 20.08.2019 s-a dispus efectuarea în continuare a urmăririi penale faţă de suspectul I.G., iar prin ordonanţa procurorului din data de 21.08.2019 s-a dispus punerea în mişcare a acţiunii penale faţă de inculpatul I.G. pentru săvârşirea infracţiunilor de tentativă la viol, prev. de art. 32 C.pen. rap. la art. 218 alin.1, 2, 3 lit. a şi c şi alin. 6 C.pen. în dauna persoanei vătămate – minora în vârstă de 12 ani şi agresiune sexuală, prev. de art. 219 alin.1 şi 2 lit. a şi c C.pen., în dauna persoanei vătămate – minora în vârstă de 17 ani, cu aplicarea art. 38 C.pen.,

Din cercetările efectuate s-a reţinut următoarea situaţie de fapt:

Numitul I.G. ( 47 de ani), agent de siguranţă publică în cadrul IPJ Sibiu – Serviciul de Ordine Publică, de aproximativ 3 ani a început să desfăşoare în timpul liber activităţi extraprofesionale în calitate de instructor de box, antrenând grupe de copii, băieţi şi fete, cu vârste între 8 şi 18 ani.

În acest context, le-a cunoscut pe cele două minore: una de 11 ani, la data înscrierii în club şi una de 17 ani, la data înscrierii în club.

În cursul lunii aprilie 2018, numitul IG s-a deplasat împreună cu minora de 12 ani la Bucureşti, unde persoana vătămată urma să se antreneze cu lotul naţional feminin de box, având în vedere că aceasta avea rezultate sportive foarte bune (de două ori campioană naţională la box) şi îşi dorea să facă sport de performanţă.

Acolo s-a cazat în aceeaşi cameră cu minora, iar în timpul nopţii, a încercat prin exercitarea unor acte de constrângere fizică să întreţină raporturi sexuale cu persoana vătămată, în vârstă de doar 12 ani la acea dată, în timp ce victima se afla sub paza şi îngrijirea lui, în calitate de antrenor al acesteia.

În luna februarie 2019, numitul IG s-a deplasat împreună cu minora în vârstă de 17 ani la Bucureşti, căreia i-a spus că urmează să susţină o demonstraţie sportivă pentru a exemplifica modul în care decurg antrenamentele efectuate sub coordonarea sa.

Din nou s-a cazat în aceeaşi cameră cu minora, iar în timpul nopţii, a exercitat acte de natură sexuală asupra sa (altele decât cele prev. de art. 218 şi 220 C.pen.), constând în atingeri ale sânilor, feselor şi zonei intime, fără consimţământul persoanei vătămate (17 ani la data comiterii faptei), profitând de imposibilitate acesteia de a se apăra şi de a-şi manifesta liber voinţa datorită constrângerii morale, respectiv profitând de starea de vulnerabilitate în care se afla aceasta (minora fiind singură cu el, într-o altă localitate, departe de casă, sub paza, îngrijirea şi supravegherea acestui adult care se bucura de poziţia sa recunoscută de autoritate şi de încrederea pe care o insuflase minorei, ca de altfel şi celorlalte fete din grupa de box pe care o antrena).

Urmare a probatoriului administrat prin ordonanţa procurorului din data de 21 august 2019 a fost dispusă faţă de inculpat măsura reţinerii pe o durată de 24 ore.

La data de 22.08.2019 inculpatul a fost prezentat judecătorului de drepturi şi libertăţi din cadrul Judecătoriei Sibiu cu propunere de luare a măsurii arestării preventive pe o perioadă de 30 zile.

Judecătoria Sibiu a respins propunerea formulată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu, dispunând luarea faţă de inculpat a măsurii preventive a arestului la domiciliu.

Pe parcursul cercetărilor, procurorii au beneficiat de sprijinul lucrătorilor de poliţie din cadrul Direcției Generale Anticorupție – Serviciul Judeţean Anticorupție Sibiu, Brigăzii de Operaţiuni Speciale Alba Iulia, Serviciului de Operaţiuni Speciale Sibiu şi Serviciului Acţiuni Speciale.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EDUCAȚIE

Ministrul Educației anunță noile tipuri de burse pentru elevi. Vor fi de zece ori mai mulți bani în 2023

Publicat

Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a declarat, sâmbătă, că pentru anul şcolar 2023 – 2024 bursele elevilor reprezintă un important pilon pentru reducerea abandonului şcolar, motiv pentru care bugetul alocat lor va fi de zece ori mai mare.

Aflat la Iaşi pentru a lua parte la o dezbatere pe tema legilor Educaţiei, ministrul Cîmpeanu a afirmat că bursele elevilor au un impact de peste 8% din tot impactul Legii învăţământului preuniversitar.

Conform acestuia, bursele elevilor sunt unul dintre pilonii care pot reduce, cu adevărat, abandonul şcolar.

„Bursele elevilor, care, pentru prima oară, au fost plătite de la bugetul de stat, în anul 2020, iar bugetul a fost 270 de milioane de lei. Pentru 2023 bugetul este de zece ori mai mare: 2,7 miliarde lei. Exact 10 ori mai mare decât a fost în 2020. Asta apropo de acele idei care spun că am luat bursele elevilor. Sunt de zece ori mai mari”, a precizat ministrul Educaţiei.

El a explicat că este schimbat principiul de alocare a burselor.

„Mare parte a burselor să fie pentru susţinerea performanţei şcolare, de studiu, pentru susţinerea performanţei şcolare, că le putem numi de merit, oricum, dar sunt pentru susţinerea performanţei şcolare, pentru că tot vorbeam de excelenţă, şi sunt pentru susţinerea elevilor cu nevoi sociale”, a declarat ministrul Educaţiei.

Sorin Cîmpeanu a spus că prin noua lege a Educaţie ministerul vrea să confere mai multă putere şcolilor, astfel încât să existe un management profesionist.

Noile tipuri de burse și valoarea propusă de Ministrul Educației

„Propunerea din lege este următoarea:

  • pentru fiecare elev al acestei ţări, din cei 871.000 de elevi din învăţământul primar, o alocaţie de 400 de lei pentru burse, sunt doar burse sociale primare.
  • Pentru învăţământul gimnazial, este vorba de cei 751.000 de elevi din gimnaziu, alocaţia este de 900 de lei.
  • Pentru învăţământul liceal, şi este vorba de cei 573.000 de elevi de liceu, grupaţi în două categorii, alocaţia este de 1.500 de lei, pentru licee teoretice şi vocaţionale.
  • Şi pentru că vrem să susţinem învăţământul profesional, cu adevărat, alocaţia este de 3.000 de lei pe elev.

În acest fel, fiecare şcoală va şti exact care este bugetul pe care îl are la dispoziţie, va putea să îşi pună în practică propria politică de susţinere a performanţei şi echităţii. Vom putea să transferăm principiul de la nivel naţional la nivelul fiecărei şcoli. Va avea un buget”, a explicat ministrul Educaţiei.

Media notelor pentru acordarea burselor pentru elevi, stabilită de fiecare școală

Cîmpeanu a precizat că nu li se va mai impune şcolilor care să fie media de acordare a burselor.

„Nu vă spune nimeni să daţi burse de performanţă şcolară de la 7, 8, 9, 9,50, sau 8,73 sau 9,20, vă puteţi adapta specificului şcolii.

Aveţi resurse, de zece ori mai multe decât aţi avut în 2020, aveţi şi decizia. Dacă sunteţi într-o şcoală din Ciohorani, s-ar putea să aveţi nevoie să lansaţi acest buget spre partea de burse sociale.

Singurul lucru pe care statul român îl face, conform proiectului acestei legi, este să asigure resursele şi să stabilească un cuantum minim, să nu puteţi coborî bursa de performanţă şcolară sub 500 de lei.

Bursele de excelenţă olimpică fiind 1.000 de lei, pentru palierul internaţional şi 700 de lei pe lună, pentru palierul naţional”, a exemplificat ministrul Educaţiei.

Cîmpeanu: aproape jumătate dintr-o clasă să poată primi una sau mai multe burse

Acesta a spus că se poate ajunge în situaţia în care aproape jumătate dintr-o clasă de elevi să poată primi una sau mai multe burse.

Având în vedere posibilitatea de cumul a burselor prevăzute la nivel de lege şi nu la nivel de ordin de ministru, susţine Sorin Cîmpeanu, bursele se pot constitui într-un pilon de reducere a abandonului şcolar.

Măsura are ca obiectiv reducerea abandonului școlar

„Fiecare părinte se uită şi îşi face calcule, de multe ori îşi face calcule în zonele vulnerabile, din perspectiva abandonului şcolar crescut, aşa cum nu ne dorim.

Nu avem mecanisme să îi protejăm mai mult pe acei copii care nu sunt trimişi la şcoală sau care nu sunt lăsaţi să meargă la şcoală, pentru că au alte lucruri de făcut.

În momentul în care acel părinte înţelege că trimiţându-şi copiii la şcoală, susţinându-i să înveţe, acei copii vor putea obţine burse care însumat, dacă are doi sau trei copii, va fi mult mai mult decât propriul lui venit, al adultului, al părintelui, sunt convins că acesta va fi un factor important în decizia de a-i trimite sau a nu-i trimite, de a susţine sau a nu susţine copiii la şcoală”, a precizat ministrul Educaţiei

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Sportivul Lucian Oțoiu de la CS Unirea Alba Iulia, vicecampion european la Powerlifting 

Publicat

Lucian Oțoiu, sportiv legitimat la CS Unirea Alba Iulia, pregătit de către antrenorul Ovidiu Pănăzan, a câștigat medalia de argint la Campionatul European de Powerlifting Împins din Culcat, ce se desfășoară în perioada 1-8 august la Budapesta, Ungaria.

Lucian Oțoiu a concurat la Masters 2 (sportivi între 50 și 59 de ani), categoria de greutate 120 de kilograme, împotriva celor mai buni sportivi din Ungaria, Norvegia, Finlanda, Germania și România.

Lucian Oțoiu a luptat pentru medalia de aur până în ultima clipă, însă a câștigat medalia de argint, după ce a împins 235 de kilograme.

”Suntem extrem de mulțumiți de rezultat, de evoluția sportivului nostru și de progresul pe care îl înregistrează constant. O medalie de argint, la un campionat european, la care au fost prezenți în total 700 de sportivi de pe ”Bătrânul continent”, este o performanță importantă pentru județul Alba. Felicit, cu această ocazie, întreaga delegație a României la Budapesta”, a spus Ovidiu Pănăzan, antrenor CS Unirea Alba Iulia și președinte al Federației Române de Powerlifting.

Următoarea competiție pentru CS Unirea Alba Iulia este Campionatul Mondial de Powerlifitng Juniori, ce se va desfășura la finalul lunii august – începutul lunii septembrie, în Turcia.

Directorul CS Unirea Alba Iulia, Daniela Moșneag, transmite felicitări sportivului Lucian Oțoiu și antrenorului Ovidiu Pănăzan și urează mult succes delegației clubului la următoarea competiție.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Directorul ANPC: „Au început reducerile de vară, dar mare atenție la capcanele falselor promoții”. Sfaturi pentru consumatori

Publicat

Consumatorii trebuie să se informeze cât mai complet asupra produselor pe care intenţionează să le achiziţioneze, să fie extrem de vigilenţi şi să acorde maximă atenţie tuturor detaliilor, în special în perioada marilor reduceri de preţuri, avertizează directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Paul Anghel.

Într-o postare pe pagina sa de Facebook, acesta informează că vânzările cu preţ redus, indiferent de tipul acestora (soldare, lichidare, vânzări promoţionale) trebuie să respecte o serie de reguli de fixare şi publicitate a preţurilor.

„Au început reducerile de vară, iar acum este momentul să cumpărăm produse la preţuri mai mici. Dar mare atenţie la capcanele falselor promoţii!

Reducerile mari de preţ, uneori chiar de până la 70% sau 90% într-o anumită perioadă, sunt binevenite pentru consumatori. Dar, pentru a beneficia de aceste reduceri, fără să le fie afectate interesele economice, consumatorii trebuie să se informeze cât mai complet asupra produselor pe care intenţionează să le achiziţioneze, să fie extrem de vigilenţi şi să acorde maximă atenţie tuturor detaliilor, în special în perioada marilor reduceri de preţuri. Vânzările cu preţ redus, indiferent de tipul acestora (soldare, lichidare, vânzări promoţionale) trebuie să respecte o serie de reguli de fixare şi publicitate a preţurilor”, precizează Paul Anghel.

El a explicat că orice comerciant care anunţă o reducere de preţ trebuie să o raporteze la preţul de referinţă practicat în acelaşi spaţiu de vânzare pentru produse identice. Preţul redus trebuie să fie inferior preţului de referinţă iar preţul de referinţă reprezintă cel mai scăzut preţ practicat în acelaşi spaţiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de data aplicării preţului redus.

Orice anunţ de reducere de preţ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupă de produse identice: fie prin menţionarea noului preţ lângă preţul anterior, barat; fie prin menţiunile „preţ nou”, „preţ vechi” langă sumele corespunzătoare; fie prin menţionarea procentului de reducere şi a preţului nou care apare lângă preţul anterior, barat.

Anghel sfătuieşte consumatorii să citească cu atenţie caracteristicile produsului şi să verifice dacă acesta corespunde cu adevărat dorinţelor şi nevoilor.

„În cazul în care comandaţi online, verificaţi, înainte de a trimite comanda, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când aţi ales produsul”, atrage atenţia reprezentantul ANPC.

Potrivit sursei citate, indiferent că este vorba de un magazin online sau de unul clasic, preţul trebuie întotdeauna afişat clar, lizibil, în lei şi cu toate taxele incluse (TVA şi alte taxe suplimentare, dacă este cazul).

„Orice vânzare cu preţ redus, indiferent de tip (de soldare, de lichidare, promoţională etc.), trebuie să fie însoţită sau precedată de publicitate şi anunţată sub denumirea ei („soldare/soldări/solduri”, „lichidare”, „promoţii” etc), însoţită de data de debut şi de durata acesteia. De asemenea, în cazul în care oferta este deja în derulare, consumatorii trebuie să fie informaţi cu privire la valabilitatea reducerii sau că oferta este valabilă numai „în limita stocului disponibil”. În momentul cumpărării, consumatorii trebuie să verifice dacă oferta mai este valabilă şi dacă reducerea de preţuri anunţată este identică cu cea reală (la cititoarele de cod de bare din cadrul marilor magazine sau direct la casă, dacă preţul afişat este cel facturat)”, mai arată Paul Anghel.

La achiziţionarea pachetelor promoţionale de tipul „3 la preţ de 2”, trebuie verificat preţul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vânzare, pentru a-l putea compara cu preţul pachetului promoţional.

Totodată, acesta sfătuieşte consumatorii să solicite informaţii suplimentare atunci când au nelămuriri privind orice campanie publicitară făcută prin orice mijloace (în cadrul magazinului, prin afişe sau pliante, prin anunţuri pe site etc).

Pe de altă parte, directorul general de la Protecţia Consumatorilor a subliniat că, în cazul returnării produsului, consumatorul îşi poate primi suma de la comerciant în termen de 14 zile de la primirea produsului. Rambursarea se face folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

„Consumatorul trebuie să citească termenii şi condiţiile de funcţionare a magazinului online deoarece termenul de 14 zile (în care poate opta pentru returnarea produsului) se prelungeşte cu încă 12 luni în cazul în care comerciantul nu a menţionat în format expres despre existenţa dreptului de returnare a produselor. În cazul în care consumatorii consideră că drepturile le-au fost încălcate le recomand să ne sesizeze orice abatere şi îi asigur că Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor le va acorda tot sprijinul”, a încheiat Paul Anghel.

sursa: agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Rețeaua centrelor de permananță va fi extinsă, pentru a oferi asistența medicală în afara programului medicilor de familie

Publicat

Autoritățile au stabilit recent criterii clare, în raport cu populația din localități, pentru înființarea centrelor medicale de permanență. Acestea vor asigura servicii medicale în afara programului de activitate al cabinetului de medicină de familie, potrivit unei ordonanțe care modifică legislația privind asigurarea continuităţii asistenţei medicale primare prin centrele de permanenţă.

Acest lucru va duce la o creștere a numărului acestor centre de permanență, astfel facilitându-se accesul la asistenţă medicală primară, mai ales în mediul rural sau în zonele izolate.

Ordonanţa nr. 17/2022 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 263/2004 privind asigurarea continuităţii asistenţei medicale primare prin centrele de permanenţă va intra în vigoare la 7 august.

Potrivit documentului, centrele de permanență sunt forme de organizare a activității medicale în sistemul sanitar, fixe, fără personalitate juridică, care funcționează în afara programului de activitate al cabinetului de medicină de familie stabilit și prevăzut în contractul de furnizare de servicii medicale în asistența medicală primară încheiat cu casa de asigurări de sănătate, care sunt organizate în condițiile prevăzute de lege și care asigură continuitatea asistenței medicale primare.

Centrele de permanență se înființează și se desființează pe baza deciziei emise de către directorul executiv al direcției de sănătate publică județene și a municipiului București, după caz.

În mediul rural, în situaţia în care în zonă nu există alte unităţi de primire a urgenţelor medicale, se înfiinţează câte un centru de permanenţă la o populaţie de minimum 5.000 de locuitori.

În localităţile rurale izolate, greu accesibile, în care nu există acces la servicii de asistenţă medicală pentru populaţia din zonă, se pot înfiinţa centre de permanenţă fără respectarea prevederilor referitoare la populație

În mediul urban, în localităţile cu o populaţie de sub 25.000 de locuitori, se înfiinţează un centru de permanenţă, iar în localităţile cu o populaţie mai mare de 25.000 de locuitori, câte un centru de permanenţă la 25.000 de locuitori.

Centrele de permanenţă funcţionează cu un număr de minimum 7 posturi de medic şi cu minimum 5 posturi de asistent medical. Criteriile de organizare a activităţii centrelor, precum şi alte aspecte privind funcţionarea acestora se stabilesc prin normele metodologice de aplicare a prevederilor prezentei legi, cu consultarea ministerelor şi a instituţiilor cu reţea sanitară proprie, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Prin excepție, în zonele din mediul rural izolate, greu accesibile și fără alte structuri de asistență medicală, în care este înregistrat un deficit de medici de familie, se pot înființa și centre de permanență cu minimum 5 posturi de medic, în condițiile asigurării funcționării centrului de permanență.

Începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe, personalul medico-sanitar din cadrul centrelor de permanenţă poate realiza activităţi de vaccinare împotriva COVID-19, în cadrul programului naţional de vaccinare derulat de Ministerul Sănătăţii, sub coordonarea direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti.

Pentru realizarea activităţii de vaccinare sunt admise pierderi de vaccin de maximum 50%.

Sancțiuni prevăzute pentru medicii și asistenții medicali din cadrul centrelor de permanență

În cazul în care se constată de către comisiile mixte de control, formate din reprezentanți ai direcțiilor de sănătate publică și ai caselor de asigurări de sănătate, nerespectarea de către medicii și asistenții medicali a programului de gardă, conform programării avizate de către direcțiile de sănătate publică, aceștia vor fi sancționați cu contravaloarea orelor de gardă ce trebuiau efectuate.

Constatarea repetată a nerespectării programului de gardă, respectiv 2 absențe nemotivate într-un interval de 12 luni, de către medici și asistenți medicali, se sancționează prin excluderea medicului/asistentului medical după caz, din cadrul echipei de gardă care asigură continuitatea asistenței medicale la centrul de permanență.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax