Connect with us
Advertisement

Administrație

Portalul de servicii online al Primăriei Alba Iulia va fi integrat cu sistemul ROeID. Cât costă extinderea platformei integrate

Publicat

Administrația locală din Alba Iulia vrea să integreze portalul de servicii online al Primăriei cu aplicația mobilă ROeID, dezvoltată de către Autoritatea pentru Digitalizarea României. 

Primăria Alba Iulia a cumpărat pe 27 septembrie servicii necesare pentru extinderea platformei integrate de servicii electronice dezvoltate în cadrul proiectului „Alba Iulia – administrație publică digitală”. Achiziția a fost făcută pe platforma SEAP și vizează implementarea serviciilor WEB de integrare cu sistemul ROeID.

Valoarea serviciilor este de 9.250 de lei, fără TVA.

Aplicația mobilă ROeID, dezvoltată de către Autoritatea pentru Digitalizarea României, asigură identitatea digitală a tuturor cetățenilor României, facilitându-le autentificarea cu un singur set de credențiale (nume de utilizator și parolă) în toate platformele digitale pe care statul român le administrează, dar și conectarea la alte platforme digitale guvernamentale din întreaga Uniune Europeană.

ROeID permite accesarea centralizată, simplă şi fără efort, a tuturor serviciilor publice digitale printr-o aplicaţie mobilă – fără să fie nevoie de utilizarea, respectiv memorarea, mai multor conturi şi parole diferite.

Platforma integrată pentru servicii electronice a Primăriei Alba Iuliaportal.apulum.ro/cmsse – asigură accesul online la servicii publice și fluxuri de lucru digitalizate din cadrul instituției.

Aceasta permite:

  • depunere de acte necesare și eliberare documente în format electronic, de tipul avize, autorizații, abonamente
  • plată electronică
  • notificări automate trimise cetățenilor înregistrați, cu privire la serviciile de care beneficiază
  • programări, rezervări

În mod specific, s-au dezvoltat servicii online pentru următoarele funcționalități:

  • eliberarea autorizației speciale de acces în zone cu restricții de tonaj
  • eliberarea certificatului de urbanism
  • eliberarea certificatului de atestare fiscală pentru persoane fizice și juridice
  • depunerea declarației fiscale pentru stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport, de către persoane fizice și juridice
  • eliberarea acordului de funcționare pentru activități comerciale și prestări servicii
  • eliberarea autorizației de funcționare pentru activități recreative și distractive
  • prelungirea abonamentelor pentru locurile de parcare existente în parcările de reședință reglementate
  • consultarea situației proprii privind taxe și impozite locale
  • plata electronică
  • programarea online a ceremoniilor de căsătorie civilă
  • raportarea incidentelor semnalate pe domeniul public sau privat al municipiului

De asemenea, au fost migrate funcționalități din portalul vechi al instituției: depunere petiție, înscriere în audiență, căutare acte în registratură, registru HCL, registre Urbanism (autorizații de construire, autorizații de desființare, certificate de urbanism), acte necesare.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement