Eveniment
Poșta Română atenționează că a fost ținta unei campanii online înșelătoare. Precizări pentru clienți
Compania Națională ”Poșta Română” avertizează că a fost ținta unor campanii online înșelătoare și transmite clienților că nu solicită clienților date cu caracter personal, prin e-mail.
”Atenție!
După cum s-a întâmplat și în alte dăți, în ultimele zile Compania Națională Poșta Română a fost ținta unor campanii online înșelătoare.
Clienții au fost îndemnați prin SMS sau prin e-mail să acceseze un link pentru a finaliza o plată și pentru a li se confirma expedierea unui colet. Accesarea linkului respectiv permite atacatorilor să colecteze datele bancare, cu scopul de a sustrage bani din conturile acestora.
Clienți ai noștri ne-au informat că au primit e-mailuri de tip phishing, care conțin fișiere .zip
Compania Națională Poșta Română comunică doar prin intermediul adreselor oficiale de e-mail: suportclienti@posta-romana.ro, noreplay@posta-romana.ro, nu transmite fișiere de tip .zip și nu solicită clienților să furnizeze date cu caracter personal, informații bancare confidențiale referitoare la conturile personale, numere de card sau coduri PIN și nici efectuarea de plăți online ale unor taxe vamale!
Suntem permanent preocupați de securitatea și siguranța dispozitivelor clienților noștri.
Dacă primiți mesaje cu astfel de solicitări, vă îndemnăm să nu le deschideți și să nu accesați niciunul din linkurile prezente în mesaj”, anunță compania.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News