Actualitate
POSTURI de consilieri manageri de proiect la Primăria Alba Iulia. Condiţii de înscriere la concurs pentru candidaţii interesaţi
Primăria Municipiului Alba lulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a a patru funcții contractuale de execuție vacante, de consilier manager de proiect. Concursul se desfăşoară în ianuarie 2016.
Cele patru posturi vacante sunt:
– consilier manager de proiect – gradul debutant (2 posturi), Direcţia programe;
– consilier manager de proiect – gradul II;
– consilier manager de proiect – gradul debutant, Serviciul prognoze, programe.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
– are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
– cunoaște limba română, scris și vorbit;
– are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
– are capacitate deplină de exercițiu;
– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
– îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– pentru post de consilier manager de proiect – gradul debutant: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul de licenţă management, specializarea management; studii de masterat sau postuniversitare specializarea administrarea afacerilor; cunoştinţe de operare/programare pe calculator; cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională – limba engleză.
– pentru post de consilier manager de proiect – gradul debutant: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul de licenţă ingineria produselor alimentare absolvite cu diplomă de licenţă, specializarea controlul şi expertiza produselor alimentare; studii de masterat sau postuniversitare specializarea managementul alimentelor; certificat manager de proiect;
– pentru post de consilier manager de proiect – gradul II: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul de licenţă ştiinţe, specializarea ştiinţe politice; studii de masterat sau postuniversitare, specializarea managementul proiectelor;
vechimea în specialitatea studiilor necesare: 3 ani şi 6 luni; cunoştinţe optime, operare calculator folosind tehnici standard de procesare; cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională – limba engleză.
– pentru post de consilier manager de proiect – gradul debutant: studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul de licenţă contabilitate, specializarea contabilitate şi informatică de gestiune; cunoştinţe optime, operare calculator folosind tehnici standard de procesare; cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională – limba engleză.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
11 ianuarie 2016, ora 15:00: termen limită de depunere a dosarelor;
20 ianuarie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
19 ianuarie 2016, ora 10:00: testarea cunoştinţelor de limba engleză (proba eliminatorie);
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia, Județul Alba, Calea Moţilor nr. 5A, telefon 0258/819.462.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News