Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Arheologi, biochimist şi economist la Muzeul Unirii, biolog la DSVSA şi inspector la Finanţe. LISTA completă


Publicat

muzeul unirii alba iulia

muzeul unirii alba iuliaÎn luna mai se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în luna mai şi condiţii de participare:

Muzeul Național al Unirii Alba Iulia

arheolog gradul II, perioadă determinată, în cadrul Secției Arheologie Cercetare: 2 posturi. Condiţii specifice: studii superioare absolvite cu diplomă de licență în unul din domeniile: Istorie, Arheologie, Muzeologie; cunoștinţe de nivel mediu în utilizarea calculatorului; să fie înscris în Registrul Arheologilor; apt medical pentru munca în teren;
vechimea minimă în specialitatea studiilor: 6 luni.

– ora 9.00

biochimist investigator I, în cadrul Centrului Național de Conservare – Restaurare Carte Veche. Condiţii specifice: studii superioare absolvite cu diplomă de licență în specializarea Bio – Chimie; bune cunoștinţe operare calculator; vechime minimă în specialitatea studiilor: 3 ani și 6 luni.

– ora 9.00

– supraveghetor, în cadrul Compartimentului Supraveghere și Gestiune Patrimoniu. Condiţii specifice: studii generale sau medii

– ora 9.00;

economist IA, în cadrul Compartimentul Audit Public Intern – ora 13.00. Condiţii specifice: studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul Științe Economice; bune cunoștinte operare calculator; vechime minimă în specialitatea studiilor: 6 ani și 6 luni.

– candidatii trebuie să îndeplinească condiţiile prevazute de art.3 din Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 mai 2015, ora 16.00.

Concurs: 20 mai 2015, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Muzeului Național al Unirii Alba Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 12-14, jud. Alba, telefon 0258/813300.

 

Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Alba – funcții contractuale de execuție, temporar vacante

– biolog gradul I în cadrul LSVSA. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul biologie; 7 ani vechime în specialitatea funcţiei.

inspector de specialitate gradul II – Serviciul Economic şi Administrativ. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul economic; 5 ani vechime în specialitatea funcţiei.

Anunţ publicat în 27 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 10 zile.

Concurs: 20 mai 2015, ora 10:00, proba scrisă; 22 mai 2015, ora 13.00, proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției  Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Aba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, Nr. 7A, telefon 0258/835.915 sau 0258/835.950.

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

șofer Ia Compartimentul Deservire – post temporar vacant corespunzător funcţiei contractuale de execuție

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 mai 2015, ora 16.00.

Concurs: 13 mai 2015, ora 10.00, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

educator la Servicii Comunitare pentru Protecţia Copilului Blaj

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2015, ora 16.00

Concurs: 18 mai 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 68, Serviciul Resurse Umane şi Gestiunea Funcţiei Publice, tel. 0258/818.266, interior 115.

 

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Brașov – Administraţia Judeţeana a Finanţelor Publice Alba

inspector de specialitate gradul I – Biroul comunicare şi servicii interne – funcție contractuală de execuție.

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 4 ani.

Anunţ publicat în 24 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor 10 zile.

Concurs: 19 mai 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Alba, Str. Primăverii nr. 10, camera 218, tel. 0258/819.826.

 

Primăria Oraşului Ocna Mureş

director cu timp parţial de muncă ¼ normă, la Clubul Sportiv Ocna Mureş. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice, juridice; studii de masterat sau postuniversitare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 11 mai 2015, ora 16.00.

Concurs: 19 mai 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Ocna Mureș, str. Nicolae Iorga nr. 27, Județul Alba, telefon 0258/871.217.

Primăria Municipiului Alba Iulia

consilier superior, la Serviciul Administrarea domeniului public şi privat

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă economie; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu.

Anunţ publicat în 17 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor 20 de zile.

Concurs: 19 mai 2015, ora 10:00: proba scrisă; Data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.

Primăria Municipiului Sebeş

consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Investiții și Achiziții Publice-Compartimentul Investiții.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineriei, specialitățile căi ferate, drumuri, poduri, amenajări și construcții hidrotehnice, instalații pentru construcții, construcții civile, industriale și agricole; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 11 mai 2015, ora 16.30.

Concurs: 20 mai 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004 interior 133.

Centrul Cultural „I. Mureşianu” Blaj

referent I. Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, 7 ani vechime în specialitatea studiilor.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 mai 2015

Concurs: 18 mai 2015, ora 10.00: proba scrisă; 20 mai 2015, ora 14.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Centrului Cultural „I. Mureşianu” din Blaj, județul Alba, str. Republicii, bl. 367, sc. E&F, telefon 0258/710.110.

Serviciul Public de Gospodărire Locală Blaj

conducător auto. Condiţii: studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat,

permis de conducere categoria B şi C, vechime în muncă, minim 3 ani

zidar. Condiţii:studii generale (8 clase) sau medii şi calificare zidar; vechime în muncă (zidar), minim 3 ani

muncitor necalificat. Condiţii: studii generale (8 clase)

Data limită pentru depunerea dosarelor: 5 mai 2015

Concurs: 13 mai 2015, ora 10.00: proba scrisă; 15 mai 2015: proba interviu

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciul Public de Gospodărire Locală Blaj, telefon: 0258/710110.

Primăria Comunei Ighiu

asistent social debutant. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: asistenţă socială.

psiholog stagiar. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: psihologie.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 7 mai 2015, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2015, ora 10:00, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Comunei Ighiu, Județul Alba, din Ighiu, nr. 56, telefon: 0258/844.103.

AICI, alte posturi.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

AFM: Aproape 14.000 de proiecte au fost aprobate în cadrul programului Casa Verde Fotovoltaice. Marți, consultare publică online

Publicat

Aproximativ 14.000 de proiecte au fost aprobate în cadrul Programului Naţional „Casa Verde Fotovoltaice”, iar rezultatele pentru toate contestaţiile depuse în aplicaţia informatică vor fi publicate în cel mai scurt timp, anunţă Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM), într-un comunicat de presă.

De asemenea, oficialii instituţiei menţionează că miercuri, 12 august, va avea loc prima consultare publică în cadrul Programului Naţional „Casa Verde Fotovoltaice”, în mediul online.

„În cadrul programului avem aproximativ 14.000 de proiecte aprobate. Îi invităm pe toți beneficiarii să depună ATR-urile la instalatorii validați care le vor genera contractele de finanțare nerambursabilă, de la semnarea cărora au un termen de 8 luni pentru realizarea investițiilor. Rezultatele pentru toate contestațiile depuse în aplicația informatică aferentă Programului Casa Verde Fotovoltaice vor fi publicate pe site-ul instituției noastre – www.afm.ro, în cel mai scurt timp.

Având în vedere volumul foarte mare de documente și raportat la situația actuală a stării de alertă decretată la nivel național, care presupune anumite restricții, precum și la capacitatea instituțională limitată, am depus eforturi consistente, însă soluționarea acestora a presupus mai mult timp”, a transmis președintele AFM, Andreea Kohalmi – Szabo.

Cetățenii sunt invitați ca până luni, 10 august 2020, să transmită sugestii cu privire la Programul Național Casa Verde Fotovoltaice la adresa de e-mail: propunerifotovoltaice@afm.ro.

„Îmi doresc ca pe lângă constatările noastre cu privire la desfășurarea programului, să primim și punctele de vedere ale factorilor interesați, astfel încât în sesiunea din toamnă lucrurile să aibă un parcurs simplificat, atât în ceea ce privește procesul de înscriere, cât și de evaluare a proiectelor.

De asemenea, propunerile primite vor fi dezbătute în cadrul unui eveniment online pe platforma Webex organizat miercuri, 12 august 2020, ora 11:00.

Cei care doresc să participe la evenimentul online se vor înregistra printr-un e-mail la adresa presa@afm.ro, urmând ca link-ul de conectare în platformă să le fie transmis ulterior pe adresa de e-mail”, a mai declarat preşedintele AFM.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Aparat de radiologie modern, cu prindere în tavan, instalat în premieră la Spitalul Municipal din Aiud

Publicat

Continuă modernizarea Laboratorului de Radiologie și Imagistică Medicală (LRIM) din cadrul Spitalului Municipal Aiud. Potrivit reprezentanților instituției, a fost finalizată pregătirea spațiului și instalarea aparatului de radiologie Didital DRGEM Co (Corea de Sus), model GXR-82 SD cu prindere în tavan. 

Aparatul digital cu prindere în tavan, o premieră în cadrul LRIM, oferă multiple avantaje operatorilor și permite un diagnostic mai rapid și mai precis.

„Telediagnosticul devine astfel o opțiune nu doar în ceeea ce privește diagnosticul prin Tomografia Computerizată dar și prin Radiodiagnosticul digital.

Sistemul integrat PACS permite transmiterea rapidă a informațiilor către secțiile și specialiștii care au solicitat examinarea din cadrul spitalului sau în afara la instituțiile cu care se colaborează. Documentația pentru obținerea autorizației a fost trimisă la CNCAN conform procedurii urmând ca în scurt timp aparatul să fie efectiv dat în folosință.

Chiar și în această perioadă dificilă încercăm să continuăm dezvoltarea serviciilor medicale pentru a fi la înălțimea chemării pe care o trăim zi de zi”, au transmis reprezentanții instituției medicale.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cât costă lunar curățenia și întreținerea pasajului subteran dintre B-dul Transilvaniei și Parcul Unirii din Alba Iulia

Publicat

Administrația locală din Alba Iulia plătește 10.000 de lei lunar, fără TVA, pentru curățenia și întreținerea pasajului care face legătura între Parcului Unirii și Bulevardul Transilvaniei din municipiu, pasaj deschis în urmă cu aproximativ trei săptămâni. 

Primăria Alba Iulia a cumpărat la sfârșitul lunii iulie, prin achiziție directă, servicii de curățenie și întreținere pentru grupul sanitar aflat în pasajul subteran dintre B-dul Transilvaniei și Parcul Unirii, servicii de curățenie a pasajului și a lifturilor. Ofertantul este Total Cleaning SRL din Alba Iulia, iar valoarea contractului este de 50.000 de lei, pentru o perioadă de cinci luni.

Vezi și VIDEO: Momentul în care trei minori vandalizează pasajul subteran din Alba Iulia, dat în folosință cu câteva ore înainte

Potrivit descrierii, curățenia grupurilor sanitare va fi asigurată de către trei angajați. Programul va fi zilnic, între intervalul orar 08:00 – 24:00.

Punctul de lucru va fi dotat cu aspirator, cărucior curățenie cu mopuri, detergenți profesionali, dezinfectanți aprobați de Ministerul Sănătății, hârtie igienică, prosoape de mâini, săpun lichid, dispensere pentru consumabile, saci menajeri și odorizant de toaletă.

Vezi și FOTO-VIDEO: Infiltrații după ploaie în pasajul subteran din Alba Iulia, recent inaugurat

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Gheorghe Beleiu: Solicit autorităților locale să își asume măsurile privind descurajarea infracționalității din Alba Iulia (P)

Publicat

Candidatul PRO România la Primăria din Alba Iulia, avocatul Gheorghe Beleiu, va sesiza, prin mijloace legale, autoritățile locale privitor la instalarea, cât mai rapid, a unor camere de supraveghere pe raza muncipiului.

„Aud, tot mai des, de faptul că persoane certate cu legea comit, pe raza municipiului Alba Iulia, diferite fapte penale, plecând de la cele cu violență până la intrări prin efracție sau sustragere de bunuri din diverse locații.

Solicit, imperativ, Primăriei și Consiliului Local să-ia în serios datoria, măcar morală, față de cetățenii pe care îi reprezintă și să găsească banii necesari pentru achiziția și amplasarea de camere de luat vederi.

Vă dau doar exemplul recent a unei firme al cărei sediu a fost spart de 3 ORI, în numai câteva săptămâni. E o dovadă de delăsare, ca să nu spun mai mult, să nu investești în siguranța albaiulienilor. Asta, ca să nu mai spun de faptul că munca de teren a polițiștilor ar fi mult ușurată dacă, la fel ca în lumea civilizată, am avea și noi niște camere de supraveghere. Sunt convins că un oraș ca Alba Iulia își permite costul unei astfel de investiții. Dacă actuala administrație nu e capabilă să implementeze un astfel de proiect, vă promit că, după alegeri, PRO România va arăta că se poate”, a transmis Gheorghe Beleiu, într-un comunicat de presă

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate