Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Asistenţi medicali la compartimentul şcolar din Sebeş, consilier juridic la Primăria Alba Iulia, inspector la AJPIS. LISTA completă

Publicat

ajpis

AJPIS sigla noua 2014În perioada martie-aprilie se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în martie şi aprilie, condiţii de participare:

Serviciul Public de Asistență Socială Sebeș, din subordinea Consiliului Local Sebeş

– asistent medical debutant la Compartimentului Asistenţă Medicală Şcolară şi Comunitară (10 posturi).

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  1. a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. d) are capacitate deplină de exercițiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice:

– studii postliceale sanitare, cu specializarea asistent medical generalist;

– certificat şi aviz de liberă practică, aferente anului 2015, eliberate de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 aprilie 2015, ora 12:00

Concurs: 20 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

 

Direcţia pentru Agricultură Judeţeană Alba

consilier superior la Serviciul Inspecţii Implementare Politici şi Statistici Agricole.

Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agricol şi horticol; cunoştinţe operare PC – nivel mediu; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; permis de conducere categoria B (cu experienţă).

Anunţ publicat în 20 martie. Termen pentru depunerea dosarelor 20 de zile.

Concurs: 20 aprilie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 22 aprilie 2015, ora : 11:00: proba interviu.

 

Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Alba

inspector clasa I, grad profesional superior (funcţie temporar vacantă) – Compartimentul Stabilire, Monitorizare şi Recuperare Debite.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic; vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe operare PC.nivel mediu.

Anunţ publicat în 25 martie, termen limită pentru depunerea dosarelor: 8 zile.

Concurs: 6 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Municipiului Alba Iulia

consilier juridic, clasa I, gradul principal la Serviciul Administrație Publică Locală. Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: drept; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.

Anunţ publicat în 20 martie, termen pentru depunerea dosarelor: 20 de zile.

Concurs: 28 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– auditor, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Audit intern din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia, judeţul Alba.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă economie sau drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 5 ani.

Anunţ publicat în 18 martie, termen pentru depunerea contestaţiilor 20 de zile.

Concurs: 17 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria comunei Blandiana

– inspector, clasa I, grad profesional debutant (funcţie temporar vacantă) – Compartimentul buget-finanțe, contabilitate, impozite şi taxe locale, resurse umane şi gestiunea funcţiei publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; cunoştinţe de operare pe calculator.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 1 aprilie 2015, ora 16:00

Concurs: 2 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Oraşului Zlatna

arhitect şef – Serviciul Urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul Primăriei oraşului Zlatna

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul arhitectură, urbanism sau în domeniul inginerie civilă, absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, în condiţiile preverilor art. 36 indice 1 lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 19 martie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 20 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector de specialitate, gradul profesional II. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă – specializarea cadastru sau topografie; vechime în specialitatea studiilor: minimum l an.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 30 martie 2015, ora 16:00.

Concurs: 7 aprilie 2015, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia

auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor minim 4 ani; avizul şefului compartimentului de audit public intern, din cadrul instituţiei care scoate postul la concurs; să fie apt din punct de vedere medical; să nu fi suferit condamnări care l-ar face incompatibil în exercitarea funcţiei.

inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor minim 6 ani şi 6 luni; cunoştinţe de operare pe calculator.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 6 aprilie 2015

Concurs: 15 aprilie 2015, ora 10:00: interviul pentru obținerea avizului din partea șefului Compartimentului de Audit Public Intern – la sediul Spitalului (pentru auditor gradul I);

16 aprilie 2015, ora 10:00: testarea psihologică – la sediul Spitalului;

20 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă – la sediul Spitalului;

23 aprilie 2015, ora 10:00: proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68 (pentru auditor gradul I)

23 aprilie 2015, ora 12:00: proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68 (pentru inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul).

Primăria Municipiului Aiud

– muncitor necalificat din cadrul Biroului Administrația Pieței.

Condiţii: studii generale; vechime în muncă: minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 30 martie 2015, ora 16:00

Concurs: 8 aprilie 2015, ora 10:00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Primăria Municipiului Sebeş

şef birou – Biroul Buget, finanţe, contabilitate, Salarizare

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe operare calculator – nivel mediu.

Concurs: 30 martie 2015, ora 9:00: proba suplimentară de testare a cunoștințelor PC; 30 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Citeşte şi Funcţiile de ARHITECT ŞEF şi SECRETAR al judeţului ALBA, scoase la concurs. Condiţiile de participare la examenul din 3 aprilie

Primăria Comunei Vidra

– șofer. Condiţii: permis de conducere categoria D; aviz psihologic de la cabinet autorizat de Ministerul Transporturilor; atestat profesional pentru conducătorii auto care efectuează transport public de persoane în termen de valabilitate; cazierul conducătorului auto de la Serviciul Circulație al Județului Alba; cartelă tahograf electronic valabilă.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 27 martie 2015, ora 12:00.

Concurs: 7 aprilie 2015, ora 13:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. dodo

    vineri, 27.03.2015 at 09:35

    Sunt tare curios de unde apar cele 6 luni „6 ani şi 6 luni”. !!!????. Oare……

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax