Actualitate
POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilier de comunicare la Primăria Sebeş, medic şi psiholog stagiar la DGASPC şi director la CS Ocna Mureş. LISTA completă
În perioada martie-aprilie se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Concursuri organizate în martie şi aprilie, condiţii de participare:
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba
– infirmier – la Centrul de îngrijire şi Asistenţă Abrud; (10 posturi)
– infirmier la Locuinţa Protejată pentru Persoane cu Handicap nr. 13 Gârbova;
– medic – la Centrul de îngrijire şi Asistenţa Baia de Arieş;
– psiholog stagiar – la Centrul de îngrijire şi Asistenţa Baia de Arieş.
Condiţii: cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; cunoaște limba română, scris și vorbit; are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; are capacitate deplină de exercițiu; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere:19 martie 2015, ora 16.00
Concurs: 30 martie 2015, ora 16.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Citeşte şi Funcţiile de ARHITECT ŞEF şi SECRETAR al judeţului ALBA, scoase la concurs. Condiţiile de participare la examenul din 3 aprilie
Primăria Municipiului Sebeş
– consilier, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul Relații Publice și Comunicare. Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul informatică sau ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației; cunoștințe operare PC: nivel avansat; cunoștințe de întreținere hardware și software; cunoștințe de bază în proiectarea și gestionarea bazelor de date;
cunoștințe de configurare și întreținere rețele LAN; cunoștințe de securitate în internet.
– referent, clasa III, grad profesional superior la Compartiment Situaţii de Urgenţă. Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu; curs inspector Protecție Civilă.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 martie 2015, ora 16.30
Concurs: 6 aprilie 2015, ora 10:00, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
– şef birou – Biroul Buget, finanţe, contabilitate, Salarizare
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe operare calculator – nivel mediu.
Concurs: 30 martie 2015, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoștințelor PC; 30 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Primăria Oraşului Ocna Mureş
– director cu timp parţial de muncă ¼ normă, din cadrul Clubului Sportiv Ocna Mureş
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice, juridice; studii de masterat sau postuniversitare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 3 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel avansat;
Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 martie 2015, ora 13.30
Concurs: 30 martie 2015, ora 9.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia
– informatician gr.IV S; COR 251901
Condiţii: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență, în domeniul postului; vechime în domeniul studiilor absolvite.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 17 martie 2015
Concurs: 26 martie 2015, ora 10.00 – proba scrisă, data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– muncitor calificat tr. IV (lenjereasă). Condiţii: studii medii.
Concurs: 26 martie 2015, ora 9.00 – proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Teatrul de Păpuși “Prichindel” Alba Iulia
– contabil șef
Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare se lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic; vechime în specialitatea studiilor absolvite de mnimum 5 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 martie 2015, ora 16.00
Concurs: 26 martie 2015, ora 11.00 proba scrisă, în Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68, la sala de ședințe; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Centrul de Cultură „Augustin Bena” din Alba Iulia
– șofer I (studii medii)
Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 martie 2015, ora 16.00.
Concurs: 24 martie 2015, ora 11.00 – proba scrisă – sala de şedințe – bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68, Alba Iulia; 27 martie 2015, ora 11.00 – proba practică; 1 aprilie 2015, ora 11.00 – proba interviu.
Primăria Municipiului Alba Iulia
– referent, treapta I, la Serviciul Administrarea Activităților Domeniului Public. Condiţii: minimum 6 ani și 6 luni vechime în specialitatea studiilor; studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat în specializarea tehnică veterinară; cunoștințe operare calculator, nivel operare mediu;
Termenul limită de depunere a dosarelor: 18 martie 2015, ora 15.00.
Concurs: 25 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Primăria Oraşului Zlatna
– șef birou, clasa I, gradul II la Biroul Dezvoltare Investiții, Unitate Implementare Proiecte și Achiziții Publice
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe inginerești, științe sociale, juridice, administrative, economice, științe umaniste și arte: arhitectură și urbanism; să fie absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; să fie numiți într-o funcție publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.
Anunţ publicat în 2 martie, termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.
Concurs: 1 aprilie 2015, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– muncitor calificat treapta profesională I. Condiţii: studii medii,calificare în domeniul tehnic, vechime în muncă de minimum 3 ani
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 martie 2015, ora 16.00
Concurs: 27 martie 2015, ora 10.00, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Comisariatul de Regim Silvic și Cinegetic Cluj-Napoca – Compartimentul Inspecția Silvică și de Vânătoare Alba
– consilier clasa I, gradul profesional superior
Anunţ publicat în 20 februarie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.
Concurs: 6 aprilie 2015, ora 10.00, proba scisă; data interviului va fi comunicată ulterior.
Primăria Comunei Săsciori
– consilier II în Cadrul Compartimentului Cadastru. Condiţii: vechime minimă în specialitatea studiilor de minimum 3 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 martie 2014, ora 16.00.
Concurs: 20 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Primăria Municipiului Blaj
– consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Biroului Juridic Contencios. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice.
Concurs: 18 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; 20 martie 2015, ora 14.00: proba interviu.
Primăria Orașului Teiuș
– şef serviciu –Buget Contabilitate, Finanțe, Ajutor Social, Administrație Publică, Transport
Concurs: 19 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News