Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilier şi referent la Curtea de Apel Alba Iulia, secretari şi alte funcţii la primării. LISTA completă

Publicat

primaria ocna mures În perioada septembrie-octombrie, sunt organizate concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în perioada septembrie-octombrie şi condiţii de participare:

Curtea de Apel Alba lulia

– consilier, clasa I gradul asistent la Tribunalul Hunedoara;

– referent, clasa III gradul superior la Tribunalul Sibiu

Termen limită de depunere a dosarelor: 17 septembrie 2015.

Concurs: 29 septembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; 1 octombrie 2015 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul la sediul Tribunalului Hunedoara, Tribunalului Sibiu şi a Curţii de Apel Alba lulia, telefon 0258.810.289.

 

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– secretar al oraşului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Anunţ publicat în 31 august, termen de depunere a dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 1 octombrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Secretari de comune la Primăriile Hopîrta, Şugag, Lupşa, Bucium, Ciuruleasa şi Ceru Băcăinţi

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; în cazul în care la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de secretar al comunei nu se prezintă persoane care îndeplinesc condiţiile de studii şi condiţia de vechime în specialitatea studiilor de minimum 2 ani, pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:

– persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică sau administrativă;

– persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate;

– persoane care au studii medii, absolvite cu diplomă.

Anunţ publicat în 31 august, termen de depunere a dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 1 octombrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Școala Gimnazială Nr. 2, Sebeş

administrator financiar, grad 1

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe operare calculator – nivel mediu; cunoaşte programe specifice raportărilor contabile către I.S.J., Primărie, M.E.C.T.S.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 14 septembrie 2015, ora 14.00.

Concurs: 23 septembrie 2015, ora 9.00 – proba scrisă; 28 septembrie 2015, ora 12:00: proba scrisă;

Relaţii suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială Nr. 2, Sebeş din Str. Piaţa Libertăţii.

Primăria oraşului Zlatna

asistent social gradul profesional debutant

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea asistenţă socială; angajament că în termen de 6 luni de la angajare va face dovada aprobării cererii de înscriere ca membru în Colegiul National al Asistenţilor Sociali din Romania şi a unui post de psiholog stagiar, la Serviciul Public de Asistenţă Socială – Compartimentul Centrul Social Multifuncţional pentru Persoane cu Dezabilităţi Zlatna.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 11 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 22 septembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

subinginer gradul profesional IA. Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă în specializările: cadastru sau topografie; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani.

îngrijitor: minimum studii generale.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 11 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 21 septembrie 2015, ora 9.00/12.00: proba scrisă (pentru posturile de îngrijitor, respectiv subinginer) – Piața Unirii, nr. 1A; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Calea Moților nr. 12, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

Primăria Comunei Gârda de Sus

– consilier debutant;

– asistent medical comunitar debutant.

Condiţii: cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; cunoaște limba română, scris și vorbit; are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; are capacitate deplină de exercițiu; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea; disponibilitate program flexibil.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 15 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 21 septembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Gârda de Sus din satul Gârda de Sus, nr. 46A, comuna Gârda de Sus, Judeţul Alba, telefon 0258/778.141.

 

Primăria Comunei Șugag

șofer microbuz

Condiţii: studii medii; şcoala de conducători auto, permis de conducere ctg. D; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului 10 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 septembrie 2015.

Concurs: 17 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 17 septembrie 2015, ora 13.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Șugag, Județul Alba din str. Valea Frumoasei, nr. 180, telefon: 0258/746.177.

 

Primăria Comunei Sântimbru

șofer tr.I, din cadrul Compartimentului întreţinere şi Gospodărire.

Condiţii: studii medii, 5 ani vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 22 septembrie 2015, ora 11:00, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sântimbru, din Str. Blajului nr. 187 telefon 0258/842101.

 

Primăria Comunei Rădeşti

muncitor necalificat treapta I – Compartimentul Deservire. Condiţii: studii medii cu sau fără diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 1 an şi 6 luni.

referent IA – Compartimentul Relaţii Publice. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 2 ani şi 6 luni.

Termen limită de depunere a dosarelor: 16 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 14 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Rădeşti, Judeţul Alba şi la numărul de telefon 0258/879.300.

 

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Alba

– şef birou Sănătate animală (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină veterinară; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe de limbă engleză – nivel mediu.

Anunţ publicat în 21 august, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 23 septembrie 2015, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC şi a cunoştinţelor de limbă străină – Bucuresti, la sediul Facultăţii de Medicină Veterinară, Splaiul Independenţei, nr.105, sector 5; 24 septembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă – Bucuresti, la sediul Facultăţii de Medicină Veterinară, Splaiul Independenţei, nr.105, sector 5; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef Serviciul Evidenţă informatică şi control administrativ (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină veterinară; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe de limbă engleză – nivel mediu; cunoştinţe de operare/programare pe calculator – nivel mediu.

Anunţ publicat în 21 august, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 23 septembrie, ora 9.00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC şi a cunoştinţelor de limbă străină – Bucureşti, la sediul Facultăţii de Medicină Veterinară, Splaiul Independenţei, nr.105, sector 5; 24 septembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă – Bucuresti, la sediul Facultăţii de Medicină Veterinară, Splaiul Independenţei, nr.105, sector 5; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– şef Serviciul control oficial sănătate animală

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină veterinară; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe de limbă engleză – nivel mediu

Anunţ publicat în 21 august, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 23 septembrie, ora 9.00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC şi a cunoştinţelor de limbă străină – Bucuresti, la sediul Facultăţii de Medicină Veterinară, Splaiul Independenţei, nr.105, sector 5; 24 septembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă – Bucuresti, la sediul Facultăţii de Medicină Veterinară, Splaiul Independenţei, nr.105, sector 5; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

Primăria Comunei Gârda de Sus

– consilier debutant;

– asistent medical comunitar debutant

Condiţii: disponibilitate program flexibil.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Termenul limită de depunere a dosarelor: 15 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 21 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Gârda de Sus din satul Gârda de Sus, nr. 46A, comuna Gârda de Sus, Judeţul Alba, telefon 0258/778.141.

 

Primăria Comunei Șugag

șofer microbuz

Condiţii: nivelul studiilor: studii medii; şcoala de conducători auto, permis de conducere ctg. D; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: 10 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 septembrie 2015

Concurs: 17 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 17 septembrie 2015, ora 13.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Șugag, Județul Alba din str. Valea Frumoasei, nr. 180, telefon: 0258/746.177.

Consiliul Județean Alba

– arhitect şef al judeţului Alba (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau urbanism; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Concurs: 22 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Comunei Mogoș

consilier, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul contabilitate

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 septembrie 2015, ora 16.00

Concurs: 21 septembrie 2015, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mogoș, județul Alba, telefon 0769/094.913.

AICI, alte posturi.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax