Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilier superior la Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Alba şi locuri vacante în primării

Publicat

Mai multe posturi din administraţia publică locală şi judeţeană din Alba sunt scoase la concurs în această perioadă. Vă prezentăm în continuare detalii despre organizarea concursurilor. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Posturile sunt pentru perioadă nedeterminată.

Concursuri organizate în august-septembrie şi condiţii de participare:

Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Alba: consilier, clasa I, grad profesional superior, Compartimentul Tineret. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani. Anunţ publicat în 7 august, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 15 septembrie 2014, ora 9.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Municipiului Aiud:

– inspector, clasa I, gradul profesional principal – Serviciul Public de Asistență Socială, Compartiment Autoritate Tutelară, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 25 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 25 august, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

– inspector, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Serviciului Administrație Publică Locală, Juridic, Compartiment Agricol. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agronomie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Anunţ publicat în 24 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 28 august, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Oraşului Cugir:

– inspector, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Poliția Locală – Biroul Financiar Contabil, Salarizare, Administrativ, Resurse Umane, Relații Publice, Evidența Persoanelor. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în contabilitate/economie.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor (la sediul primăriei): 13 august 2014. Concurs: 9 septembrie 2014, ora 11.00: proba scrisă; 11 septembrie 2014: interviu.

– referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior în cadrul Serviciului Comunitar Local de Utilități Publice – Compartiment Fond Locativ. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științe inginerești/economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor (la sediul primăriei): 13 august 2014. Concurs: 2 septembrie 2014, ora 11.00: proba scrisă; 4 septembrie 2014: interviu.

– consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Direcției Venituri, Compartimentul Urmărire, Control și Executare Silită a Taxelor și Impozitelor Locale.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor (la sediul primăriei): 12 august 2014. Concurs: 27 august 2014, ora 11.00: proba scrisă; 29 august 2014: interviu.

Primăria Oraşului Ocna Mureş:

inspector, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Venituri, Taxe și Impozite Locale/Direcția Economică. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor adminsitrative sau ale comunicării; certificat ECDL complet.

referent, clasa III, grad profesional superior – Serviciul Buget, Contabilitate, Resurse Umane, Salarizare/Direcția Economică. Cerinţe: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; perfecționări/specializări în domeniul resurselor umane, absolvite cu ceritifcat inspector resurse umane; cunoștințe de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 25 iulie, termen de depunere a dosarelor, 20 de zile. Concurs: 25 august 2014, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

şef serviciu – Direcția Economică/Serviciu Venituri, Taxe și Impozite Locale;

șef birou – Direcția Economică/Biroul Achiziții Publice, Evidența Domeniului Public și Privat

Anunţ publicat în 18 iulie, termen de depunere a dosarelor, 20 de zile. Concurs: 18 august 2014, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Oraşului Zlatna: şef Birou Dezvoltare Investiții, Unitate Implementare Proiecte și Achiziții Publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului. (clasa I, gradul II); condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic sau economic sau juridic sau științe juridice și administrative; să fie absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 28 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 28 august, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Comunei Fărău: inspector debutant, clasa I, Compartimentul Registru Agricol; condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

Anunţ publicat în 31 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 1 septembrie, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Comunei Ighiu: inspectori (2 posturi)

– inspector, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Cadastru, Urbanism și Sistematizarea Teritoriului; cerinţe: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență inginerie civilă, arhitectură, urbanism, inginerie geodezică; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Asistență Socială; cerinţe: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență asistență socială sau sociologie.

Anunţ publicat în 30 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 2 septembrie, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria comunei Cut:

– inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Buget-Finanțe, Contabilitate, Taxe și Impozite. Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; cunoștințe operare PC: nivel avansat.

Anunţ publicat în 22 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 20 august 2014, ora 10.00, proba scrisă; 22 august 2014: interviu.

– consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Controlul și Disciplină în Construcții. Cerinţe: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; cunoștințe operare PC: nivel avansat.

Concurs: 19 august 2014, ora 10:00: proba scrisă; 21 august 2014, ora 10.00: proba interviu.

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Produse locale în piețe, doar în acte. ANPC atrage atenţia asupra autenticităţii certificatelor de producător

Publicat

Comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor au făcut verificări în mai multe piețe din țară. Mulți dintre vânzătorii verificați au recunoscut că achiziționează din piețe de gros produsele pe care le revând, susțin reprezentanții ANPC, care atrag atenția asupra certificatelor de producător. 

Potrivit unui comunicat al ANPC, au fost făcute, în cadrul programului „Academia Comisarilor”, verificări în mai multe pieţe din ţară. Conform documentului, la tarabele pline de legume şi fructe, prezentate ca fiind româneşti, se aflau diverse persoane care prezentau echipelor de control „certificate” prin care atestau calitatea de aşa-zis producător, scrie mediafax.ro.

Comisarii ANPC au pornit prin sate pentru a verifica autenticitatea acestor acte şi au cerut, la faţa locului, să vadă grădinile, câmpurile şi livezile unde sunt produse legumele şi fructele găsite pe tarabe, dar, în majoritatea copleşitoare a cazurilor, nu au avut ce să vadă.

„Am demarat această acţiune în urmă cu ceva timp, dar nu am reuşit să obţinem materiale, aşa cum au făcut-o mai tinerii noştri colegi. Dacă ar fi să adunăm cantităţile de legume şi de fructe înscrise în certificatele de producător, ce s-au dovedit şi se vor dovedi a fi false, probabil ne vom da seama că produsele româneşti, şi la acest capitol, sunt în pericol. Exemplul celor din Academia Comisarilor este unul ce trebuie implementat la nivelul fiecărui judeţ. Sper să nu rămânem singurii ce constată acest lucru”, a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.

Reprezentanţii ANPC susţin că mulţi dintre vânzătorii verificaţi au recunoscut că achiziţionează de la diverse pieţe de gros produsele, pe care apoi le revând, sau că le cumpără de la producătorii reali, care se află în cu totul alte zone şi le comercializează, la tarabă, fără a respecta contextul legal al acestei activităţi.

„Unii dintre ei explică, chiar, cum au intrat în posesia <certificatelor de producător>, cum folosesc mici spaţii cultivate, pentru a putea primi certificatele, dar că achiziţionează din alte părţi cantităţile mult mai mari, în realitate, de legume şi fructi, de pe tarabe”, transmis reprezentanţii ANPC care susţin că vor în acest fel să avertizeze autorităţile care emit aceste documente asupra fenomenului atât de des întâlnit în ţară.

sursa: mediafax.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Premierul Ciucă: Am stabilit să majorăm salariile tuturor bugetarilor cu acel sfert din diferenţa prevăzută de Legea 153

Publicat

Coaliţia de guvernare a decis aplicarea unei măriri salariale pentru bugetari cu un sfert din diferenţa prevăzută de Legea 153, a declarat, joi, premierul Nicolae Ciucă.

„Am discutat, a fost o chestiune în care s-au solicitat mai multe intervenţii pe o serie de drepturi salariale. În momentul de faţă Legea 153 tocmai a reuşit prin modificările de-a lungul timpului, de la intrarea în vigoare până acum, să producă o serie de inechităţi şi numai unitară nu mai este.

Am stabilit ca măsura pe care o vom lua la nivelul Guvernului, cu aprobarea întregii coaliţii, a fost o discuţie cu toţi liderii coaliţiei, să aplicăm acel sfert din diferenţa pe 153 la toată lumea, fără niciun fel de discriminare”, a afirmat Ciucă, într-o conferinţă de presă, la Sinaia.

Prim-ministrul a menţionat că Ministerul Muncii urmează să finalizeze modificarea Legii 153 pentru a elimina inechităţile, iar acelaşi lucru se va întâmpla şi cu Legea pensiilor.

Minisitrul Finanțelor: Ordonanţa privind majorarea salariilor bugetarilor ar putea fi aprobată săptămâna viitoare; măsurile privind sporurile, analizate separat

Întârzierea majorării salariilor pentru bugetari a fost cauzată de USR care a atacat la Curtea Constituţională legea respectivă, a declarat, joi, în conferinţa de presă organizată după şedinţa de Guvern, ministrul Finanţelor, Adrian Câciu.

„Am făcut Legea bugetului de stat, am venit în faţa dumneavoastră şi am spus că dăm la zona bugetară doar pentru două familii ocupaţionale – Sănătate şi Educaţie – şi că pentru celelalte familii ocupaţionale, în funcţie de cum evoluează execuţia bugetară, vom încerca la jumătatea anului să venim cu noi măsuri. S-a venit cu această propunere ca toate familiile ocupaţionale care aveau o diferenţă de grilă până în 2022 să primească acest 1/4 şi în direcţia aceasta vom merge. Cred că Ordonanţa va fi aprobată săptămâna viitoare. Restul de măsuri privind sporurile a rămas să fie analizate separat şi să se vină, totuşi, cu o abordare integrată la nivel de întreg aparat bugetar pentru a nu crea noi inechităţi. Sporurile sunt mai sensibile decât salariul de bază… La acest moment decizia a fost ca recuperarea să fie de doar 1/4 la cei care au înregistrat diferenţe faţă de grila 2022”, a menţionat Câciu.

Ministrul de resort a susţinut că atacarea la Curtea Constituţională de către USR a a Legii privind salarizarea bugetarilor a dus la amânarea aplicării prevederilor asumate de către actualul Guvern.

„Acea Ordonanţă are un articol distinct în care se spune că e cu încadrarea în limitele de cheltuieli de personal aprobate. Măsura a fost anunţată de Coaliţie, a fost situaţia din Parlament, atacată legea la Curtea Constituţională care punea totuşi într-o zonă de impredictibilitate când aduci şi poliţiştii şi toate celelalte categorii de personal într-o zonă pe care ţi-ai asumat-o politic. Atunci s-a luat această decizie să se vină cu Ordonanţa. Bugetarii ar trebui să ştie că această întârziere se datorează USR. USR a atacat la Curtea Constituţională legea respectivă. Haideţi să-şi mai asume şi dânşii, că parcă nici nu au fost la guvernare”, a spus oficialul.

Ce prevede noua variantă a proiectului de OUG

Ministerul Muncii a publicat miercuri, 17 august, o nouă variantă a proiectului de Ordonanţă de Urgenţă privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice.

Documentul prevede că toţi bugetarii care nu au ajuns încă la salariile prevăzute în grila din 2022 a Legii Salarizării vor primi o pătrime din diferenţa între suma prevăzută în această grilă şi salariile în plată.

„Se propune adoptarea prezentului proiect de ordonanţă de urgenţă a Guvernului care prevede următoarele măsuri: La Articolul I din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (…), cu modificările ulterioare, se introduc următoarele prevederi: acordarea, prin excepţie de la prevederile alin.(1), începând cu luna august 2022, a unei pătrimi din diferenţa dintre salariul de bază prevăzut de Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, pentru anul 2022 şi cel din luna decembrie 2021; acordarea, începând cu luna august 2022, pentru personalul nou încadrat, pentru personalul numit/încadrat în aceeaşi instituţie/autoritate publică pe funcţii de acelaşi fel, inclusiv pentru personalul promovat în funcţii sau în grade/trepte profesionale, în perioada ianuarie-iulie 2022, a unei pătrimi din diferenţa dintre salariul de bază prevăzut de Legea-cadru nr.153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, pentru anul 2022 şi cel din luna iulie 2022”, se precizează în nota de fundamentare a proiectului de OUG.

Potrivit documentului, aplicarea acestor prevederi se va face cu încadrarea în cheltuielile de personal aprobate prin buget, pe fiecare ordonator principal de credite.

Măsura este motivată prin faptul că actuala criză generată de pandemia de COVID-19 a determinat la nivel naţional luarea unor măsuri de natură sanitară şi economică care au generat dezechilibre la nivelul indicatorilor macroeconomici, iar în lipsa unor măsuri concrete şi rapide ”s-ar vulnerabiliza şi mai mult categoriile de persoane vizate de prezenta ordonanţă de urgenţă, prin diminuarea puterii de cumpărare, cu impact semnificativ asupra standardelor de viaţă ale populaţiei şi prin amplificarea riscului de sărăcire extremă”.

Reamintim faptul că prima variantă a proiectului, publicată în transparenţă în 6 august, prevedea şi că personalul din cadrul Institutului Naţional de Statistică precum şi din cadrul direcţiilor regionale şi judeţene de statistică beneficiază, începând cu luna august 2022, de salariile de bază prevăzute de lege pentru anul 2022.

Totodată, varianta iniţială a proiectului de act normativ acorda o majorare a salariului de bază cu 15% pentru complexitatea muncii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul Ministerului Culturii şi Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, personalul din cadrul instituţiilor aflate din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea acestora, precum şi al serviciilor publice deconcentrate ale acestor ministere, şi personalul din cadrul Institutului Naţional de Statistică precum şi din cadrul direcţiilor regionale şi judeţene de statistică.

sursa: agerpres.ro, ziare.com

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VINERI: Cei mai merituoși elevi din Sebeș, premiați de administrația locală, de Zilele Municipiului Sebeș. LISTA

Publicat

21 de elevi merituoși din Sebeș, șefi de promoție sau care au obținut rezultate remarcabile la Evaluarea Națională și Bacalaureat, vor fi premiați de administrația locală, în cadrul Zilelor Municipiului Sebeș, vineri, 19 august, de la ora 11:00. 

Alături de aceștia urmează să fie premiate alte șase persoane din municipiu.

Consilierii locali din Sebeș au aprobat la începutul lunii un proiect de hotărâre privind premierea elevilor care au obținut rezultate remarcabile la Evaluarea Națională 2022, Bacalaureat 2022, a elevilor șefi de promoție și a unor persoane unice ale urbei.

Astfel, a fost aprobată alocarea sumei de 14.000 lei, în cadrul evenimentului „Zilele Municipiului Sebeș”, pentru premierea elevilor cu rezultate remarcabile la Evaluare și Bacalaureat, a elevilor șefi de promoție și a unor persoane unice ale urbei.

Premiile sunt acordate din sumele provenite din sponsorizările anilor precedenți, aflate la dispoziția municipiului Sebeș pentru activități sociale, culturale și sportive, în contul disponibil deschis la Trezoreria Sebeș.

Lista premianților

Examenul de Evaluare Națională 2022

  • Comșa Natalia – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 10

Examenul de Bacalaureat 2022

  • Hileagă Maria Georgiana – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,93
  • Cosma Tudor Mihai – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,86
  • Bărăian Adrian Călin – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,85
  • Cărpinișan Elena – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,81
  • Fățan Ioana – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,81
  • Mureșan Ioan Sebastian – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 9,80

Șefi de promoție, clasa a VIII-a

  • Filimon Maia – Școala Gimnazială nr. 2 Sebeș – nota 9,90
  • Covaciu Emilia-Maria – Școala „M. Kogălniceanu” Sebeș – nota 10
  • Jurju Antonia – Școala Gimnazială Petrești – nota 10
  • Vințan Luis Daniel – Liceul cu Program Sportiv Sebeș – nota 9,56
  • Lazăr C. Cleopatra Elena – Liceul Tehnologic Sebeș
  • Răulea Darios – Liceul German Sebeș
  • Anghel Roxana – Liceul German Sebeș
  • Nadrea Iadira Nicola – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 10
  • Tabal Nora Jihane – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș – nota 10

Șefi de promoție, clasa a XII-a

  • Popa George Nicolae – Liceul cu Program Spotiv Sebeș – nota 9,28
  • Groza I. Isidor Ioan – Liceul Tehnologic Sebeș
  • Hodoroabă Damaris – Liceul German Sebeș
  • Bărăian Adrian Călin – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș, profil real
  • Niță Flavia Antonia – Colegiul Național „Lucian Blaga” Sebeș, profil uman

Persoane unice ale urbei

  • Sterca Nicolae – artist plastic
  • Sentea Flavia – sportiv
  • Dan Sara Maria – sportiv
  • Roberto Burță – sportiv
  • Julia Pienariu – sportiv
  • Sîrbu Nicolae – cetățean al municipiului Sebeș

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Primăria Alba Iulia caută diriginte de șantier pentru urmărirea lucrărilor de restaurare la Poarta a III-a a Cetății Alba Carolina

Publicat

Primăria Alba Iulia caută diriginte de șantier pentru urmărirea lucrărilor de consolidare, restaurare și conservare de la Poarta a III-a a Cetății Alba Carolina.

Primăria Alba Iulia a reluat miercuri, 17 august, procedura de atribuire a contractului de achiziție de servicii de supraveghere a lucrărilor – dirigenție de șantier, pentru urmărirea lucrărilor la obiectivul de investiții „Consolidare, restaurare și conservare a componentelor artistice din piatră la Poarta a III-a a Cetății Bastionare de tip Vauban Alba Carolina – Alba Iulia”. Valoarea estimată a serviciilor este de 5.000 de lei.

Reamintim faptul că reprezentanții administrației locale au lansat, în 15 iulie, o procedură de atribuire a contractului de achiziție de lucrări ce vizează consolidarea, restaurarea și conservarea componentelor artistice la Poarta a III-a a Cetății Bastionare de tip Vauban „Alba Carolina”, valoarea estimată a lucrărilor fiind de 447.721,51 lei, fără TVA.

Potrivit documentației, primele lucrări de intervenție asupra Porții a III-a au fost efectuate 1974-1975 prin amplasarea unui cap de roman pe trupul lui Carol din ansamblul statuar ecvestru Carol al VI-lea și prin spălarea fațadei cu jeturi puternice de apă, lucrări care au deteriorat monumentul istoric.

În anul 1998 s-a realizat un prim proiect de intervenție asupra Porții iar în decembrie 1998 au fost începute lucrările de consolidare, restaurare, conservare și punere în valoare, care au continuat pe parcursul a 10 ani, lucrări care s-au recepționat în anul 2009.

În urma analizelor de laborat efectuate, pe elementele artistice ale Porții a III-a au fost identificate următorii factori de deteriorare:

  • două specii de licheni
  • două specii de mușchi
  • săruri calcitice recristalizate, nitrați

Actualul proiect vizează efectuarea măsurilor minimale, de maximă urgență, pentru materialul litic la Poarta a III-a a Cetății, între care enumerăm:

  • lucrări de biocidare a suprafețelor ce conțin atac biologic
  • lucrări de extragere a sărurilor de pe suprafețele afectate ale materialului litic
  • lucrări de hidrofugare în întregime a suprafețelor materialului litic în vederea conservării lor
  • unde se impun, executare lucrări de refacere a hidroizolațiilor la coronamentul monumentelor

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax